VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Pebbles, ik zou het weer op zaterdag doen denk ik.

Donderdag wordt vaak aangegeven als beste dag om een seminar, borrel oid te organiseren. Vrijdag is voor veel mensen een parttime dag, donderdag zijn mensen al een paar dagen op weg in de week en vinden ze dat ze wel naar iets meer ontspannen toe mogen.....

Ik kan me heel goed voorstellen wat je bedoelt trouwens, ik vind het heel herkenbaar.
Hahaha Morrie, toevallig inderdaad aanstaande zaterdag een borrel! Peb, zaterdag is wel de meest handige dag voor alle werkende mensen lijkt mij?

Morrie, kon jij geen dag afnemen dan bij NSO. Was nou de issue dat er geen plek was of dat je het eigenlijk niet nodig had?

Lien, hoe is het met je toekomstige baan?
Vrolijk, issue is dat er geen plek is. We staan voor 2 dagen ingeschreven, maandag en donderdag. Maar beide dagen is tot nu toe geen plek en ook voor 2009 verwachten ze dat er geen plek komt.
Aha, dat was het dus. Balen zeg! De wachtlijsten zijn echt overal zo lang he? Hier in de wijk staat er dus 8 (!!!!) jaar voor
Morrie, kaartje van Mormel staat erop!
Op zich hebben we het best goed opgelost zoals het nu gaat, ik vind het fijn dat hij nu de eerste schoolperiode nog niet naar de NSO hoeft. Maar in de vakanties wordt het wel een 'probleem' en daarom zou het prettig zijn als we in ieder geval zicht hadden op 1 dag over een maand of 2, dan kan hij op die dag in de vakantie ook erheen.

Om hem er alleen in de vakantie heen te doen staat me nog een beetje tegen, maar misschien ontkomen we er ooit wel niet aan. Als zijn vriendinnetje nou ook ging zou het alweer anders zijn, maar die heeft ook geen plek en die gaat bijvoorbeeld nu op woensdag naar een andere NSO in naastgelegen dorp.

Echt een probleem is het nu ook weer niet trouwens, hij kan bij beide opa's en oma's logeren, hij staat niet op straat. Maar het is wel vervelend als je niet zomaar een dagje vrij kunt nemen, bijvoorbeeld de vrijdag van het Vrolijke weekend. Of eens een dagje naar de sauna. Of gewoon in de zomervakantie zelf ook een week vrij zijn om samen leuke dingen te doen en te onthaasten.
Ja, dat snap ik wel. Opeens moet je vrije dagen gaan gebruiken voor praktisch oogpunt ipv 'zomaar' ontspanning.

Balen zeg dat je geen plek hebt, maar wel fijn dat je opvang via ouders kunt regelen.
Mille, shocking bericht op Lollige stek zeg!
Helemaal vergeten te vertellen, ik heb geklikt vandaag...

Bij de supermarkt zag ik dat twee mensen hun fruit niet eerlijk afwogen en dat heb ik gezegd. Ik was echt pissig want ze zagen dat ik het zag en toch gingen ze gewoon door. Té brutaal. Dus bij het verlaten van de winkel heb ik ze verraden bij de info balie. Ik kan natuurlijk bij de supermarkt naar binnen kijken vanuit mijn huis dus ik zag dat ze bij de kasse gesnapt werden. Hun fruit werd opnieuw gewogen.

Harrie noemde me een nsb-er .
whahahahaha Morrie the Vrolijke NSB-er!

Nu ga ik met mijn man naar bedje toe om gezellig samen op bed nog tv te kijken. Morgen lekker vrij!
Mag ik ook even zeggen dat ik Themommyreturns een lollige nick vind?

Nu ga ik echt naar bedje toe...Truste meisjes!
Echt?

Hahaha Morrie! Heb je stukje ook aan GW laten lezen, want hij wilde weten waarom ik zo moest lachen. Heb je hard gerend om thuis te komen zodat je het kon zien?

Ik ben ook vrij vandaag, maar heb twee zieke kinderen. Ze liggen allebei op een bank met een dekbed en kussen. Eten en drinken staat klaar, temperatuur is opgemeten (BRS 40,0 en KW 37,8), paracetamol zit er in bij BRS en ik zit nog in pyama.

Zo'n dag ja. Om 18.30 uur komt de kapper dus voor die tijd moet ik onder de douche geweest zijn.

Even schocking nieuws lezen op de LP.
Mille

Ik ben wel blij met de nieuwe groep. Lekker naturel en gebruiksvriendelijk. Beter dan die andere nieuwe oude groep.

Had ik eigenlijk nog gezegd dat we volgende week een lang weekend naar de sneeuw (hopelijk) gaan in Winterberg?

Heb er zo zin in!
Ik hoefde niet hard te rennen want toen ik de winkel uitliep, stonden zij nog bij het groente en fruit en dat is aan het begin van de winkel. Dus ik kon rustig aan doen. Ik was al weer even thuis en keek toevallig uit het raam toen in ze in de rij zag staan, en toen ben ik blijven kijken. Wel zo dat ze mij niet konden zien, want eigenlijk ben ik gewoon een schijterd en ben ik bang dat ik ze nog een keer tegenkom....

Vanochtend nog even nagevraagd nadat ik boodschappen gedaan had hoe het afgelopen was. En inderdaad, het scheelde 35 cent (zoooo!). Het waren Polen en ze haalden alleen hun schouders maar op.....

Leuk dat je een weekend weg gaat Wind. Wij gaan ook, maar dan naar Beekbergen. Heb er ook enorm zin in. Lekker voor het eerst zwemmen met Knorrie! Mijn ouders en broertje en gezin gaan ook, ik neem de Wii ook mee.....
O ja, twee zieke kinderen Wind. Het is wat. Misschien maar beter tegelijk, in plaats van achter elkaar. En als ze het nu zijn, zijn ze het volgend weekend tenminste niet .

Doe jij altijd zetpillen trouwens?

Ik geef altijd Sinaspril, ik heb het niet zo op zetpillen, vind het een soort van inbreuk op de privacy oid. Grote onzin natuurlijk want ik veeg ook de billen van de kinderen af en was de piemels. Geen idee hoe ik er bij kom.

Ik moet al 3 dagen strijken, ik heb nu wel alles beneden klaargezet voor de tv maar verwacht dat Knorrie zo nog wil drinken. Nu heb ik dus weer een excuus om niet te starten.

O ja, voorleesontbijt in pyjama is echt schattig. Al die kindjes met pyjama's, badjassen, knuffels. Lief! Ik heb foto's gemaakt, zal straks eens kijken of ik ze kan plaatsen.
Leuk kaartje Vrolijk, ook helemaal mijn kleur!!

Wat is wonderteam?

Ik heb ook wat foto's geplaatst, moet die nieuw plek toch wat meer gaan gebruiken.
Ik vind de nieuwe plek leuk!

Voel me er al helemaal thuis

Wonderteam is een kinderprogramma volgens mij, Morrie.

Buurvrouw heeft net wat boodschappen gedaan en ik wilde de vakantie gaan boeken. Kreeg vanmorgen namelijk groen licht van mijn werk. We hadden drie campings op het oog. Allemaal vol!

Ik dacht dat er niemand boekte vanwege de kredietcrisis

Ben ik nou zo laat? Nu moeten we op zoek naar iets anders. Bah..

Misschien weten jullie iets?

- Aan zee (mag wel aantal km rijden zijn)

- Rustige familiecamping

- Geen georganiseerde animatieprogramma's

- Leuk zwembad voor 5 jarige en voor 2 jarige (dus peuterbad en het liefst iets met glijbanen voor KW)

- Spanje, Frankrijk of Italie.
Morrie: Info kaartje Mormel

Mormel is helemaal verliefd op het programma en eigenlijk vind ik het wel schattig. Vorig jaar wilde hij perse kleine Einsteins kijken en nu is even WT favoriet.

Wind, ga je in voor of hoogseizoen? Ik denk dat dat ook wel scheelt aangezien hoogseizoen natuurlijk voor iedereen gecomprimeerd is in 6 weken en nu alle vakantie aanvragen worden gedaan & geaccordeerd.
Tja, klinkt heel logisch Vrolijk.

Wij gaan in het hoog-, hoger-, hoogstseizoen. Namelijk van 24 juli tot 7 augustus. We hebben vakantie in week 31, 32 en 33. Dat is de bouvak waar GW in valt.
Ja, dat is echt nadeel van GW he? Bouwvak is duuhuuur! Twee vrienden van ons zijn aannemers, met kleine kindjes, maar ook in bouwvak vakantie. (Onder andere vriendin van mij waar jij laatst was) Balen meid!

Ik ben nog nooit in hoogseizoen op vakantie naar camping geweest, dus ik kan je helaas niet helpen meid. Maar succes!

Wij gaan nog geen vakantie boeken, wel weken vrij vragen. Afhankelijk van kosten dakkapel, vloer boven en vloer restauren beneden gaan we dus op vakantie in Europ of verweggistan.

Hangt ook af van mijn bonus dus
Het idiote is dat de bouwvak een achterhaald iets is van toen vrouwen nog niet werkten. Mijn werkgever wordt doordat mijn man in de bouwsector werkt voor het blok gezet. Kan me daar echt kwaad om maken. En daarnaast ligt GW zijn werk helemaal niet stil. Zijn werk is niet seizoensgebonden.

Maar goed... nu dus op zoek naar een camping.

Bah. Zag net een leuke camping maar daar betalen we 2400 euro voor twee weken. Niet normaal. En dan heb je alleen je accomodatie nog maar en moet je er nog komen ( + overnachting heen en terug) en eten.

Bah.
Wij gaan in juni, maar onze camping is ook vol.... We kunnen wel 1 week en geen 2 maar we hebben geen zin om te verkassen met twee kinderen. Nu op zoek naar iets anders. Kom toch al snel op iets waar we al 2 keer geweest zijn in Normandie.

Ik heb nog nooit van Wonderteam gehoord!
Pfff... heb helemaal geen zin om verder te zoeken.
Irritant he, ik heb ook geen zin meer.
quote:Morrie schreef op 21 januari 2009 @ 09:43:

Doe jij altijd zetpillen trouwens?

Ik geef altijd Sinaspril, ik heb het niet zo op zetpillen, vind het een soort van inbreuk op de privacy oid. Grote onzin natuurlijk want ik veeg ook de billen van de kinderen af en was de piemels. Geen idee hoe ik er bij kom.Was net BRS zijn luier aan het verschonen en dacht ineens aan deze vraag. Ja, ik geef altijd (nou ja... 1 x per jaar misschien) zetpillen. Nooit aan een alternatief gedacht want heb niet het idee dat het een soort inbreuk is op de privacy. Zolang ik nog luiers verschoon, piemels was, en konten afveeg houd ik het bij zetpillen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven