Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 11:43:

[...]

Man en ik deden dat altijd samen, na zijn hernia kon hij niet meer door de bossen crossen. Ik heb toen besloten solidair te zijn.

Jammer!

Ik ga trouwens liever alleen. Kan ik tenminste zelf de route bepalen èn voorop rijden
Man ligt nog steeds /weer in bed, hij voelt zich belabberd en geen energie. Heeft net wel een kom soep gegeten en even gedouched. Hopelijk voelt hij zich morgen weer goed om te gaan werken. Heeft zich vorige maand ook al een paar dagen ziek gemeld voor het eerst in 10 jaar tijd.

Ik binge series en heb net toastjes gegeten, was nog over van gisteren.
Naar voor man en ongezellig Dolfje. Wat kijk je?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
LV: Is de uitgeleende fiets weer thuis? Ik las je metafoor op het PP topic en werd nieuwsgierig
PP topic?
Beterschap met man Dolfje.

Ik heb broodjes gezond gemaakt, die van mij ligt als een steen op mijn maag.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik moet nog boodschappen doen voor avondeten, maar kan niet weg. Ik heb een aantal spullen verkocht via internet en de koper komt het straks ophalen.
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 18:12:

Naar voor man en ongezellig Dolfje. Wat kijk je?

Nu the good wife.

Ja zeker ongezellig zo. Ik denk dat hij ook koorts heeft. Gisteren was er nog niks aan de hand.
Heb je fijn gezwommen Blond?
quote:dolfje schreef op 19 februari 2017 @ 18:32:

[...]

Nu the good wife.

Ja zeker ongezellig zo. Ik denk dat hij ook koorts heeft. Gisteren was er nog niks aan de hand.

Dat klinkt niet als een kater of 'over de grens' gegaan zijn Dolfje. Ik hoop voor hem dat het zo'n 1-dags ding is al zal hij zich ook dan morgen waarschijnlijk niet top voelen.

*Zet the good wife op het lijstje*
Hij heeft normaal geen last van drank. Hooguit wat moe van laat naar bed gaan. Het zal wel een of ander virus zijn.
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 18:33:

Heb je fijn gezwommen Blond?Het was heerlijk! Zwemmen is een groot woord, maar ik heb heel rustig een paar baantjes schoolslag gedaan. Even gerust en daarna met mijn rug op zo'n drijfding gelegen en mijn benen het werk laten doen. Ineens besefte ik dat ik het gevoel van 'oren onder water' heel rustgevend vind. Voelde ook goed voor mijn lijf. Man zwemt niet en die liep de hele tijd een beetje benauwd naast me te zorgen dat ik niet zou verdrinken terwijl de kans groter was dat mijn bikini foetsie zou raken.
quote:dolfje schreef op 19 februari 2017 @ 18:43:

Hij heeft normaal geen last van drank. Hooguit wat moe van laat naar bed gaan. Het zal wel een of ander virus zijn.Balen zeg!
Ja vooral voor hem maar ik vind het zo ook wel erg saai

Ik ga wel vroeg naar bed, morgen werken.
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 18:47:

[...]

Het was heerlijk! Zwemmen is een groot woord, maar ik heb heel rustig een paar baantjes schoolslag gedaan. Even gerust en daarna met mijn rug op zo'n drijfding gelegen en mijn benen het werk laten doen. Ineens besefte ik dat ik het gevoel van 'oren onder water' heel rustgevend vind. Voelde ook goed voor mijn lijf. Man zwemt niet en die liep de hele tijd een beetje benauwd naast me te zorgen dat ik niet zou verdrinken terwijl de kans groter was dat mijn bikini foetsie zou raken. Dreum doet nu hetzelfde maar dan in het bad en zonder bikini
quote:dolfje schreef op 19 februari 2017 @ 18:54:

Ja vooral voor hem maar ik vind het zo ook wel erg saai

Ik ga wel vroeg naar bed, morgen werken.Goed plan en troost je, man hier ligt ook in bed te slapen. Hij had een kort nachtje tussen 2 diensten en was druk met mij vanmiddag
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 19:00:

[...]

Dreum doet nu hetzelfde maar dan in het bad en zonder bikini Dat moet toch heerlijk zijn als je zelf zo klein bent dat een bad een zwembad lijkt en dat je af en toe nog gewoon rondgereden wordt terwijl je zelf beslist of je rondkijkt of een dutje doet
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 19:01:

[...]

Dat moet toch heerlijk zijn als je zelf zo klein bent dat een bad een zwembad lijkt en dat je af en toe nog gewoon rondgereden wordt terwijl je zelf beslist of je rondkijkt of een dutje doet

Hij drijft en heeft een rode lego helm op zijn hoofd

Foto pb!
Angie, ik zou best een weekje jouw kleine kind willen zijn, volgens mij ben je echt een leuke moeder.
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 19:04:

[...]

Hij drijft en heeft een rode lego helm op zijn hoofd

Foto pb! Ik ben hem komen pikken. Kan jij lekker slapen vanacht
quote:Renaissance schreef op 19 februari 2017 @ 19:18:

Angie, ik zou best een weekje jouw kleine kind willen zijn, volgens mij ben je echt een leuke moeder.Nummertje trekken he voorkruipsterT!
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 19:23:

[...]

Nummertje trekken he voorkruipsterT! Tssss, als jij dreum pikt en meeneemt mag ik gerust in Angie's bad, hebberT.
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 19:23:

[...]

Nummertje trekken he voorkruipsterT! Oja en maar slijmen nu bij anderen, als je te trots bent om het goed te maken met je bestie
quote:Renaissance schreef op 19 februari 2017 @ 19:24:

[...]

Tssss, als jij dreum pikt en meeneemt mag ik gerust in Angie's bad, hebberT. Blondes have more fun
quote:BridgetteDubois schreef op 19 februari 2017 @ 19:25:

[...]

Oja en maar slijmen nu bij anderen, als je te trots bent om het goed te maken met je bestie Je was weer heel lekker vanavond liefje! Dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven