Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Ja met Mij

Die is leuk!
Lander... mwah. Vind ik zelf niet zo mooi, te 'gezocht'.

Pepijn en...

Quinten

Melle

Boaz

Aaron

Sven

Senne

Sepp

Quinn

Max

Maxim

Jesper

Jonah
quote:blogbabe schreef op 20 januari 2009 @ 14:28:

[...]

Bij mij op school zit wel een Mitch en ook een Mijs. Mits vind ik best leuk klinken. Mij vind is toch wel een beetje vreemd. Dan neem je de telefoon op: Ja, met mij.

Pepijn en Lander klinkt leuk! Heb echt nog nooit van Lander gehoord. Bedoel je niet: Leander?

nee hoor, bedoel echt Lander. Ik kom uit Brabant en daar komt t wel voor (woon daar nu niet meer)

Ik zag laatst n lijstje waarin ie in vlaanderen hoger stond, maar vind nu alleen n lijst waarin ie op 27 staat. Hier de hele top 30 ter inspiratie. Ik vind er wel meer ;leuke namen in staan.

Milan

Lars

Wout

Daan

Senne

Robbe

Noah

Stan

Thomas

Kobe

Jasper

Lucas

Liam

Arthur

Rune

Alexander

Seppe

Xander

Ruben

Mathis

Louis

Nathan

Arne

Victor

Quinten

Simon

Lander

Jelle

Matteo

Jonas
Marriss, van jouw lijstje vind ik Melle en Boaz heel leuk. Maar Boaz is door vriend afgekeurd, en Melle combineert helaas erg slecht met de achternaam.
Als het een jongetje wordt denk ik aan Yvon of Urvens, we willen de kids graag vernoemen
75twinkel, ik denk nog even mee, sorry als er dubbele tussen zitten:

Pepijn en ...

Lander vind ik wel mwah, leander mooier.

Boaz vind ik wel stoer!

Berend (blijf ik echt een geweldige combi vinden)

Jelmer

Camiel

Fender

Digmon

Bjarne

Finne

Joren

Pelle

Tristan

Levi

Dion

Lennert

Viggo

Felix

Boris

Lars

Gijs

Eron

Lovis

Elmer

Indigo

Jonah

Amiel

Babel

Flore

Siger

Ydier
Thanks!

Leander vind ik zelf helemaal niet mooi, haha

Berend is voor mij dé naam, maar nu tovh echt afgeschorn door mijn vriend. hij vind t bekakt en oubollig

Camiel vind ik op zich mooi, maar ik ken n hele vervelende Camiel

Pelle wellief, maar n beetje n sprookjesnaam of zo.

Tristan vind ik best mooi, maar ik val n beetje over t woord 'triest'dat er in zit...

Boris vind ik leuk, maarv vriend niet. iets met dat t m aan frankenstein doet denken of zo
sorry, moest ff posten, ga nog even verder:

Gijs vind ik mooi maar te poulair,

Jonah vind ik niet zo, maar Jonas wel. is nog n optie al is vriend er niet heel enthousiast over.

de rest van je lijst vind ik niet zo mooi...

De enige namen die we nog hebben en allebei acceptabel vinden zijn Joris en Kasper. maar eigenlijk vind ik ze allebei te gewoontjes.
Pepijn en

Arend

Basten

Bendert

Bent

Polle

Maarten

Mart

Max

Finn

Ties

Thijs

Ralf

Sam

Siebe
hmm ik vind boris, gijs en camiel ook wel wat mooier dan kasper en joris.. ik zal nog eens even denken...

Freek

Sjors

Michiel

Daniël

David

Jacob

Bram

Thomas

Lucas

Floris

Julian

Florian

Amaury

Onno

Ruben

Juno

Etienne

Walmar

Nicolas

Serge

Mauri

Chris

Maxim

Bruno

Harm

Timo

Timon

Jules
quote:natadecoco schreef op 20 januari 2009 @ 15:39:

Als het een jongetje wordt denk ik aan Yvon Ik wist niet dat dat ook een jongensnaam is?
quote:75twinkel schreef op 20 januari 2009 @ 16:11:

De enige namen die we nog hebben en allebei acceptabel vinden zijn Joris en Kasper. maar eigenlijk vind ik ze allebei te gewoontjes.Ipv Kasper zou je dan kunnen kiezen voor Kaspar.
Of Karsten.
Yvon is een jongensnaam, tenminste in frankrijk en haar kolonien
wat denken jullie van Urvens of Harvens
Urvens of Harvens is voor mij vreemd, net zo als Yvon. Komt omdat ik er nog nooit van heb gehoord en het niet vergelijkbaar is met een andere naam. Wonen jullie hier of in Frankrijk of haar kolonien?
Voor ons blijft het trouwens Anne. Er komen nogsteeds veel namen voorbij maar op de een of andere manier steekt Anne er nu (nog) met kop en schouders bovenuit.

Maar bij zoon hebben we ook heel lang gedacht dat hij Odessa zou gaan heten en met 34 weken is dat toch Luka geworden, dus wie weet!

Nu alleen nog op zoek naar een tweede naam.
we wonen in frankrijk

urvens word dus uitgesproken als uur-vens

harvens als ar-vens

en yvon ook op zn frans
anne= is hip voor een jongen
Hier in Nederland zou ik die namen niet snel gebruiken. Maar een Franse naam klinkt al snel lekker in de oren. Komen die namen in Frankrijk veel voor?

Kan me wel voorstellen dat ik een franse vakantieliefde zou duikelen met de vaan Harvens of Urvens! En Yves of Ivens?

Anne was niet hip bedoeld, twijfelde juist omdat het een vrij 'ouderwetse' streeknaam is. Maar leuk dat hij al ip wordt ervaren!
Thanks voor jullie feedback. Zoon krijgt een Friese achternaam dus dan is de combi met zo'n Engelse voornaam als Morrison een beetje raar. Morris kan dan wel maar moet dan inderdaad ook steeds aan GTST denken, heel irritant.

Twinkel, how about Quinten?
Hallo!!

Dilemma hiero: ik zit te denken aan twee voornamen, maar de combi komt dan op de initialen A.H.

Is dat erg?????

Graag jullie reacties!!
Nee, ik zou met niet storen aan A.H.
Nee, AH als initialen is niet erg.
nee, helemaal niet als er nog een achternaam achter komt, dus a.h.jansen en dus a.h.j. Alleen wanneer de achternaam met een a begint zou ik even twijfelen... A.H.Adams, A.H.A.

maar is ook wel mooi....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven