Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 20 januari 2009 om 15:16
quote:blogbabe schreef op 20 januari 2009 @ 14:28:
[...]
Bij mij op school zit wel een Mitch en ook een Mijs. Mits vind ik best leuk klinken. Mij vind is toch wel een beetje vreemd. Dan neem je de telefoon op: Ja, met mij.
Pepijn en Lander klinkt leuk! Heb echt nog nooit van Lander gehoord. Bedoel je niet: Leander?
nee hoor, bedoel echt Lander. Ik kom uit Brabant en daar komt t wel voor (woon daar nu niet meer)
Ik zag laatst n lijstje waarin ie in vlaanderen hoger stond, maar vind nu alleen n lijst waarin ie op 27 staat. Hier de hele top 30 ter inspiratie. Ik vind er wel meer ;leuke namen in staan.
Milan
Lars
Wout
Daan
Senne
Robbe
Noah
Stan
Thomas
Kobe
Jasper
Lucas
Liam
Arthur
Rune
Alexander
Seppe
Xander
Ruben
Mathis
Louis
Nathan
Arne
Victor
Quinten
Simon
Lander
Jelle
Matteo
Jonas
[...]
Bij mij op school zit wel een Mitch en ook een Mijs. Mits vind ik best leuk klinken. Mij vind is toch wel een beetje vreemd. Dan neem je de telefoon op: Ja, met mij.
Pepijn en Lander klinkt leuk! Heb echt nog nooit van Lander gehoord. Bedoel je niet: Leander?
nee hoor, bedoel echt Lander. Ik kom uit Brabant en daar komt t wel voor (woon daar nu niet meer)
Ik zag laatst n lijstje waarin ie in vlaanderen hoger stond, maar vind nu alleen n lijst waarin ie op 27 staat. Hier de hele top 30 ter inspiratie. Ik vind er wel meer ;leuke namen in staan.
Milan
Lars
Wout
Daan
Senne
Robbe
Noah
Stan
Thomas
Kobe
Jasper
Lucas
Liam
Arthur
Rune
Alexander
Seppe
Xander
Ruben
Mathis
Louis
Nathan
Arne
Victor
Quinten
Simon
Lander
Jelle
Matteo
Jonas
dinsdag 20 januari 2009 om 16:03
75twinkel, ik denk nog even mee, sorry als er dubbele tussen zitten:
Pepijn en ...
Lander vind ik wel mwah, leander mooier.
Boaz vind ik wel stoer!
Berend (blijf ik echt een geweldige combi vinden)
Jelmer
Camiel
Fender
Digmon
Bjarne
Finne
Joren
Pelle
Tristan
Levi
Dion
Lennert
Viggo
Felix
Boris
Lars
Gijs
Eron
Lovis
Elmer
Indigo
Jonah
Amiel
Babel
Flore
Siger
Ydier
Pepijn en ...
Lander vind ik wel mwah, leander mooier.
Boaz vind ik wel stoer!
Berend (blijf ik echt een geweldige combi vinden)
Jelmer
Camiel
Fender
Digmon
Bjarne
Finne
Joren
Pelle
Tristan
Levi
Dion
Lennert
Viggo
Felix
Boris
Lars
Gijs
Eron
Lovis
Elmer
Indigo
Jonah
Amiel
Babel
Flore
Siger
Ydier
dinsdag 20 januari 2009 om 16:09
Thanks!
Leander vind ik zelf helemaal niet mooi, haha
Berend is voor mij dé naam, maar nu tovh echt afgeschorn door mijn vriend. hij vind t bekakt en oubollig
Camiel vind ik op zich mooi, maar ik ken n hele vervelende Camiel
Pelle wellief, maar n beetje n sprookjesnaam of zo.
Tristan vind ik best mooi, maar ik val n beetje over t woord 'triest'dat er in zit...
Boris vind ik leuk, maarv vriend niet. iets met dat t m aan frankenstein doet denken of zo
Leander vind ik zelf helemaal niet mooi, haha
Berend is voor mij dé naam, maar nu tovh echt afgeschorn door mijn vriend. hij vind t bekakt en oubollig
Camiel vind ik op zich mooi, maar ik ken n hele vervelende Camiel
Pelle wellief, maar n beetje n sprookjesnaam of zo.
Tristan vind ik best mooi, maar ik val n beetje over t woord 'triest'dat er in zit...
Boris vind ik leuk, maarv vriend niet. iets met dat t m aan frankenstein doet denken of zo
dinsdag 20 januari 2009 om 16:11
sorry, moest ff posten, ga nog even verder:
Gijs vind ik mooi maar te poulair,
Jonah vind ik niet zo, maar Jonas wel. is nog n optie al is vriend er niet heel enthousiast over.
de rest van je lijst vind ik niet zo mooi...
De enige namen die we nog hebben en allebei acceptabel vinden zijn Joris en Kasper. maar eigenlijk vind ik ze allebei te gewoontjes.
Gijs vind ik mooi maar te poulair,
Jonah vind ik niet zo, maar Jonas wel. is nog n optie al is vriend er niet heel enthousiast over.
de rest van je lijst vind ik niet zo mooi...
De enige namen die we nog hebben en allebei acceptabel vinden zijn Joris en Kasper. maar eigenlijk vind ik ze allebei te gewoontjes.
dinsdag 20 januari 2009 om 21:36
woensdag 21 januari 2009 om 11:27
Voor ons blijft het trouwens Anne. Er komen nogsteeds veel namen voorbij maar op de een of andere manier steekt Anne er nu (nog) met kop en schouders bovenuit.
Maar bij zoon hebben we ook heel lang gedacht dat hij Odessa zou gaan heten en met 34 weken is dat toch Luka geworden, dus wie weet!
Nu alleen nog op zoek naar een tweede naam.
Maar bij zoon hebben we ook heel lang gedacht dat hij Odessa zou gaan heten en met 34 weken is dat toch Luka geworden, dus wie weet!
Nu alleen nog op zoek naar een tweede naam.
woensdag 21 januari 2009 om 11:59
Hier in Nederland zou ik die namen niet snel gebruiken. Maar een Franse naam klinkt al snel lekker in de oren. Komen die namen in Frankrijk veel voor?
Kan me wel voorstellen dat ik een franse vakantieliefde zou duikelen met de vaan Harvens of Urvens! En Yves of Ivens?
Anne was niet hip bedoeld, twijfelde juist omdat het een vrij 'ouderwetse' streeknaam is. Maar leuk dat hij al ip wordt ervaren!
Kan me wel voorstellen dat ik een franse vakantieliefde zou duikelen met de vaan Harvens of Urvens! En Yves of Ivens?
Anne was niet hip bedoeld, twijfelde juist omdat het een vrij 'ouderwetse' streeknaam is. Maar leuk dat hij al ip wordt ervaren!
woensdag 21 januari 2009 om 12:13