Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Even ego, copy + paste van mijn posting gisteravond. Ik was namelijk 's middags naar de verloskundige en ze hoorde een overslagje in het hartje. Dus moest naar het ziekenhuis:

"Ik ben net pas thuis. 3uur aan de ctg gelegen...werd helemaal gek van spanning. Het was hartstikke druk!

Er zit inderdaad een overslag in de hartslag, maar niet met regelmaat. Dus het heeft te maken met een onrijp hartje. Niks ernstigs, maar we moeten nog voor controle deze week?

Ik voel me opgelucht, maar ben helemaal op. Eerst dat gedoe met die niertjes, nu dit weer. #)_$&#& Ben er ff klaar mee! Heb keihard gehuild in de auto."

Had een echo gehad en ook daar was het te horen (was met geluid), maar niets verontrustends dus (nou voor mij wel weer even natuurlijk...)

Ga vandaag helemaal niks doen. Zit wel op 37 weken vandaag, yeaah!

Mibb hoe is het nu en hoe was het afscheid op je werk gegaan?
Jeetje Summer wat schrikken. Is daar een verklaring voor dat het hartje nog onrijp is? En kunnen ze dat proces van rijpen versnellen. Misschien stel ik stomme vragen hoor maar ik begreep dat dat me de longen ook kon.
Heee Aruubje! Wanneer heb jij weer een echo?

Ze hebben niet zo'n injectie als bij longetjes en dat is ook niet nodig. Het komt zeg maar vanzelf goed bij de geboorte. Weet ook niet precies hoe het allemaal zit, maar het kan dus geen kwaad. Het klinkt wel rot he? Onrijp hartje.. Alsof het heel erg is.
Ja klinkt naar. Gelukkig komt het goed bij de geboorte. En fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen. Maar blijft een klote dag voor jullie.
O,ja a.s dinsdag echo!
Ahh nog een weekje. Kruipt de tijd?
Valt mee, de laatste week gaat sneller dan de voorlaatste week. Veel slapen en veel doen dan komen we er wel. En na de echo ben ik zo 10 weken en dan gaat het snel hoor ik uit betrouwbare bronnen Misschien ga ik het dan ook wel geloven
Ja dan gaat het idd een stuk sneller! Maar dat is altijd achteraf.

Snap je wel hoor. Je moet maar aannemen dat daar een klein frummeltje zit.
summer tjee moeten jullie geschrokken zijn doorgestuurd worden is gewoon nooit leuk en levert stress op!

Van zo een ctg kan je soms ook de kriebels krijgen want je ziet opeens van alles en meestal laten ze je er gewoon alleen liggen(teminste bij mij wel) en dan gaan ze overleggen en duurt weer een poos voordat je wat hoort, om gek van te worden!

Wel lekker alweer 37 weken nog even en je meisje is er!

Aruba lekker bijna je echo, vertrouw erop en idd na die 10 weken echo gaat het snel voor je het weet heb je dan je baby in je armen
summer, dat zal schrikken geweest zijn... gelukkig niets ernstigs. ben je het al zat? ik had met 37 weken echt zo iets van kom nu maar. of wil je nog wel een paar weken door.

aruba bijna 10 weken, spannend weer een echo. ga jij gewoon naar de vlos of loop je vanwege je mk's bij de gyn?

gisteravond het slechte nieuws gehad dat mijn schoonvader een tumor in zijn neusholte heeft. we zijn allemaal erg geschrokken. binnen een paar weken wordt hij geopereerd en er is al verteld dat we rekening moeten houden met mogelijk bestralen...

gister een glimlach van S gehad, volgens mij per ongeluk maar wel net toen ik klap-eens-in-je-handjes met m deed. hoop dat ie snel die lachspieren bewust kan gebruiken...

wij gaan zo nog even slapen, merk dat het nieuws van mijn schoonvader de gemoederen aardig bezig houdt hier...

oh wat betreft meeting vindt ik juni ook prima... laten we dan inderdaad al wel een datum vastzetten anders gaat het weer niet lukken

zus, hoop inderdaad dat je er dan bij bent! gun je het zo!
Summer, dat is schrikken, lig je daar zonder duidelijkheid, heel blij voor je dat het goed gaat, maar leuk is ff anders.

Vlinder, ook voor je man, hopelijk zijn ze er op tijd bij.

Aruba, spannend, echt dagen aftellen he?!

Zus, heel begrijpelijk dat je hier niet altijd zin hebt om te lezen en/of schrijven. Heb in ieder geval veel plezier op je stageplaats, dat is ook belangrijk!! En ik hoop ook met iedereen dat je er in de zomer dan bij bent!!
Vlinder, nog geen 10 weken hoor! Nu bijna 9 maar na de echo zitten we zo op de 10 weken. (hoop ik!)

Ben nu inderdaad bij de gyn. Mag wel naar de vk maar twijfel nog. Vind de vk gezelliger maar het ziekenhuis voelt ook wel veilig.

Wat schrikken van je schoonvader. Knuffel voor jou en je man!
Summer jeetje dat is even schrikken zeg, maar je bent alweer op 37 weken dus binnenkort mag je lekker je meisje vasthouden, je bent zeker erg nieuwsgierig naar hoe ze eruit zal zien?

Aruba goed zo meid, alweer 9 weken, hoe voel je je?

Vlinder als je zo je best hebt gedaan met een liedje zingen dan moet het wel een lachje zijn toch? Wel vreselijk van je schoonvader, hopelijk helpt de operatie en hoeft hij niet bestraald te worden.

Freddy voel je je alweer wat beter? En hoe bevalt de gastouder?

Hier gaat alles echt prima, gisteren de 20 weken echo gehad, alles was goed en we krijgen een jongen....hoera!! Mijn voorgevoel was dus toch goed.
Ka, gefeliciteerd met je goede echo en wat leuk een jongetje!!! We hebben hier wel veel jongetjes zeg!! Grappig dat je al zo'n voorgevoel had.

Ik voel me vandaag alweer veel beter, de koorts eruit gezweet vannacht en nu nog even hard aan het leren voor tentamen van morgen. Bij de gastouder gaat het super goed, helemaal tevreden en goed dat we de 1e niet gedaan hebben. Ook de combinatie tussen 2 dagen kdv en 2 dagen gastouder bevalt erg goed!
Ben ook voor een meeting juni/juli. Feb wordt erg lastig en ik kan alleen de 21. En niet in Rdam, vind ik toch iets te ver rijden....

@Summer, wat een schrik. Wel fijn dat je nu 37 weken bent, dat lijkt me toch en fijn idee! (Bedenk me nu dat vandaag mijn uitgerekende dag was 2 jaar geleden, moest allen nog bijna 2 weken wachten toen).... Hoop voor jou dat je niet nog bijna 5 weken moet wachten.... Ik zal duimen.....

@Mibb, ook voor jou schrik. Doe maar lekker rustig aan, de baarmoeder is nog altijd de beste couveuze.... (En veel fijner ook voor jezelf)

@Liubi, weer helemaal hersteld allemaal? Hier heeft dochter ook griep gehad (nog steeds niet helemaal hersteld). gelukkig is het ons (tot nu, knock knock) bespaard gebleven. De versie hier in het dorp treft vrijwel alleen de kleine kindjes.....

@Zus, snappen we zeker, en ook heel begrijpelijk dat je er niet zo veel mee bezig wil zijn. Ik hoop met de andere mee dat je er bij zult zijn in juni/juli

@Aruba, nog een week! Kan me voorstellen dat de tijd nog steeds voorbij kruipt.

@Vlinder, jeetje wat een bericht.... Sterkte ermee, heel begrijpelijk dat zoiets je flink bezig houdt.

@Ka 20 weken alweer, jeetje wat gaat dat snel! En gefeliciteerd, nog een jongetje op dit forum! Ook heel erg fijn dat de echo helemaal goed was!

@Freddy, beterschap met de laatste restjes ziekzijn, en heel veel succes met je tentamen morgen. Ook fijn dat het zo goed gaat bij de gastouder, en dat je je er zelf zo goed bij voelt....

@Snok, hoe gaat het? Zag dat je nog wel reageerde op het prive forum. Inmiddels ook flink ver onderweg, of niet? Alles nog goed te doen?

Hier dus dochter met griep, is nu bijna over. Verder geen nieuws... Wel geslaagd voor de carnaval inderdaad, en afgelopen weekend al een voorproefje gehad... Errug leuk!
ka wat leuk ook een jongetje. de mannetjes zijn hier wle in de overhand hoor!

Freddy fijn dat je weer aan het opknappen bent, zal voor je duimen bij je tentamen.

Ben je al wel weer een beetje gewend aan het werken of valt het nog zwaar?

Vlinder hier ook een dikke knuf voor jullie!

Nou moet denk ik maar een zomermeeting worden.

Mibb misschien handig als jij dan een paar data geeft die zouden kunnen.
Mibb, hartstikke leuk dat we het ook bij jou zouden kunnen doen.

Vlinder, wat is het toch een rotziekte he!. Heel veel sterkte meis en natuurlijk ook voor je mannetje.

Jeetje Summer, wat is dat schrikken zeg.

Aruba, nog maar een weekje wachten en dan weer echo. Goed man. Vind je het spannend of heb je er wel een goed gevoel over?

Zus, logisch dat je hier minder bent hoor. Hoop ook echt heel erg dat je in juni lekker zwanger bent en bij de meeting bent.

Ka, gefecliciteerd met je goede echo. Toch weer een hele opluchting of niet?

Grappig dat je gevoel dat het een jongetje is, uit is gekomen.

Ze beginnen wel de overhand te krijgen op dit topic.

Freddy, is je dochtertje al een beetje beter?

Met ons mannetje gaat het goed. Gisteren op CB geweest en hij groeit als kool. Nu 56 cm en 4285 gram. Verder was alles goed, geen nieuwe dingen gehoord.

Vanmiddag ga ik naar mijn werk. Weer effies wat anders. Eerst gesprek met leidinggevende over hoe en wat als ik weer ga werken. Daarna een selectiegesprek voor een Young Development programma wat ik wil gaan volgen. Best spannend dus. Wil het programma heel graag doen, maar er zijn meer kandidaten dan plaatsen. Dus zo maar schoenen poetsen en in mijn nette pak hijsen en wat extra aandacht voor de haartjes en makeup. Haha in ieder geval zorgen dat er geen spuugvlekken te zien zijn.

Fijne dag allemaal!
Snel berichtje, tentamen gehaald, helemaal blij!! En nu ga ik vanavond helemaal niets doen, heerlijk hoor. Man had mooie bloemen en taart gekocht, dus zit lekker te genieten hier.

liefs

Freddy

PS Plukkie, sinds wanneer heb ik een dochtertje
freddy super! Gefeliciteerd geniet er lekker vaN!

Had vanavond kraambezoek van mijn naaste collega, erg gezellig maar merk wel dat werk nog ver van mijn bed is en er eigenlijk nog niet aan moet denken! Maar goed heb nog even

Pluk hoe ging je gesprek?
Goed gedaan Freddy, gefeliciteerd
Heb net op een baby van zes maanden gepast die ik niet kende (noodgeval, de ouders zijn kennissen) en ik was best zenuwachtig, omdat die van mij oppas op het moment even niet trekt. Maar het was echt een heel makkelijk lief joch en het is helemaal goed gegaan. Opluchting hier!
gefeliciteerd freddy! echt supergoed!

dametje, fijn dat het goed gegaan is!

vandaag is S één maand oud, dat is echt snel gegaan! kan me de bevalling nog net iets te goed herinneren

S gewogen bij CB vanochtend en hij weegt nu 3935, we gaan nu flessen van 120cc geven.

pluk, hoe ging je gesprek? wanneer weet je of je het project mag doen?

ka, ook een jongen! jongens zijn zoo leuk!! (de meiden vast ook hoor )

aruba, nog een paar daagjes! duim voor je voor een mooie echo!

vanavond voor het eerst een avondje zonder S de deur uit, met mijn moeder naar de koopavond hier en manlief blijft thuis met S. vindt het wel spannend...

nu ga ik eten maken, doegies!
Freddy, 1000 maal excuses, van deze mama met een hoofd als een gatenkaas

gefeliciteerd me het halen van je tentamen ennnnnnnn het afronden van je studie. stoer hoor!

Pluis, gezellig he al dat kraambezoek. Je hebt inderdaad nog eventjes. Jij gaat ook 15 maart weer aan de slag toch?

Heb wel een positief gevoel over het gesprek. Nu afwachten want er zijn meer kandidaten. Begin februari hoor ik de uitslag. Vond het echt super om weer even op mijn werk te zijn. lekker bijkletsen over wat er allemaal speelt. heerlijk.
Plukkie, haha geen probleem hoor. Enne die gatenkaas is hier nog steeds het geval, ben vanmorgen vergeten op een station uit de trein te stappen, terwijl ik een afspraak had en ben gewoon doorgereisd naar het eindstation waar ik normaal naar toe moet, zal ook wel met het structureel slaaptekort te maken hebben

Fijn dat het gesprek goed ging, zou wel leuk zijn!

Vlinder, hoe was je avondje uit, lekker even geshopt voor jezelf?

Dametje, alle jongetjes zijn lief en makkelijk...... ff serieus zie je verschillen tussen Prada en zo'n jochie?

Pluis, nog niet teveel aan werken denken hoor! Het valt me nog wel zwaar, op zich gaat het wel goed, maar ik moet aan zoveel dingen tegelijk denken, afspraken met manlief wie brengt en haalt, naar de creche of naar de gastouder, op tijd zijn bij de trein, melk voor Thomas uit vriezer (de avond ervoor), tasje met reservekleertjes, kolfspullen, werkspullen, ohja en Thomas zelf natuurlijk.....

Na een week waarin ik me hondsberoerd heb gevoeld en ben afgestudeerd, ben ik nu wel toe aan weekend!!!!!
pluk, wat fijn dat je er zelf een goed gevoel over hebt, nu maar duimen dat je het project mag gaan doen!

freddy, lekker van je weekend genieten, je hebt het verdient!

toen ik wegging lag S lekker zijn flesje bij papa te drinken, hij heeft hem naar bed gebracht en toen ik om half 10 thuis kwam was hij net wakker dus kon ik hem de fles geven... moest me wel inhouden om tussendoor niet te bellen hoe het ging (en het is nota bene zijn vader die thuis was... schaam... geen wildvreemde...)

maar goed, heerlijk gewinkeld, nieuwe tas en 6 nieuwe shirtjes (fijn he uitverkoop?) voor mezelf. voor S een broekje, luiers en flesvoeding en voor manlief een nieuwe broodtrommel.

lekker mijn bedje in, weltrusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven