Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Dametje heb mijn verhaaltje ff prive gezet voor je kan je lezen waar ik mee bezig ben, en de rest natuurlijk ook.

Vlinder lekker gesjopt dus heerlijk! Ik snap wel dat je je moest inhouden om niet te bellen hoor haha.

Freddy gefeliciteerd met je afstuderen!! Lekker dat het achter de rug is. Lekker weekend gevierd? Of was je vooral doodop na alle drukte?

Aruba bij de gyn was de laatste keer alles helemaal goed moest nu eerst proberen met wat gewicht verliezen mijn cyclus op de rit te krijgen omdat de kans op een meerling erg hoog is bij clomid als je zoals ik wel spontane eisprongen hebt. Anders mag ik in april ofzo terug komen om het alsnog op die manier te doen, maar ik vind het voorlopig wel goed. Ben lekker aan het sporten en heb geen idee hoe ik in mijn cyclus zit dus prima. Ben ook al ruim 3 kilo kwijt zou er wel 20 willen haha.

Trouwens toen ik best vaak naar de sportschool ging een paar maanden terug had ik 2x een cyclus van 5 weken en in een mindere periode meteen weer 10 dus het heeft zeker wel invloed.

Hoe is het met jou eigenlijk?

Nou ik ga mijn spullen voor morgen bij elkaar schrapen en naar bed want morgen lange dag voor de boeg...

Allemaal groetjes!
Freddy gefeliciteerd!! Super hoor!

Ka ook een jongetje! Leuk hoor.

Vlinder lekker he even shoppen. En dat willen bellen heel herkenbaar hoor. Heb ik ook, en vaak bel ik ook wel een keertje naar huis ondanks dat man dan thuis is.

Aruba ik duim voor je!!

Zus ik ga zo even prive lezen.

Afgelopen week weer naar het cb geweest, Norah is nu 5590 gram en 60 cm. Gemiddeld nu, alleen was haar gewicht in verhouding iets zwaar volgens de arts.

Morgen weer aan het werk (dag 4). Een late dienst deze keer. Gelukkig hoef ik dan (hopelijk) niet om 6 uur mijn bed uit.
Nikolai heeft sinds kort een nieuw slaappatroon. Hij slaapt om 23.00, wordt dan om 03.00 wakker. Slaat met z'n armen tegen de wieg, maakt boze geluiden etc. Na een half uur krijg ik 'm eindelijk stil en dan wil ie om 05.00 eten. Of niet, want de halve fles kwam er vannacht uitzetten. Te gulzig!

Ik denk dat het probleem 'm ligt dat hij alleen kan slapen of strak in de doek gewikkeld (met zijn armen recht langs zijn lichaam gestrekt) of met z'n armen wijd. Hij slaapt altijd met z'n armen wijd. Dat gaat natuurlijk niet in de wieg.

Eind volgende maand komt het grote ledikant (70 bij 140 cm) en ik hoop dat hij daarin gaat doorslapen.

@Freddy, gefeliciteerd!

@Summer, schrikken zeg!

@Mibb, ja meeting in juni/juli is ook prima. Misschien in juli? In juli is niemand uitgerekend toch?

@Lady_bug, stevige tante hoor!
Haha Vlinder, moeilijk he dat loslaten. Regelmatig oefenen en dan komt het helemaal goed.

Zus, succes met afvallen, maar het gaat al harstikke goed zo te lezen. Beetje brutale vraag, maar heb je echt zo veel overgewicht? Op de foto lijkt dat namelijk helemaal niet of vergis ik me dan?

Norah is lekker gegroeid. Is het erg dat ze nu iets te zwaar is? Kleine kindjes groeien toch in spurtjes?

lady, hier een nieuwsgierig aagje. Kon het niet nalaten om even op funda naar je huis te gluren. Ziet er lekker groen uit zeg bij jou in de straat.

Liubi, Oei vermoeiend lijkt me dat voor Nikolai. Hopelijk kan ie straks lekker slapen in zijn nieuwe bedje.

Zaterdag zijn wij heerlijk uit eten geweest met zijn tweetjes. De kleine man bij opa en oma en hij heeft zich dara keurig gedragen. We willen proberen om elke maand een keer iets met zijn tweetjes te gaan doen. Doen meerdere mama's zoiets?
pluk klinkt goed jullie etentje!

Wij hebben het plan wel alleen nog een moeder die haar kind nog niet achter wil laten

Merk wel dat pluisman steeds meer behoefte krijgt dus moet er binnenkort wel aan.

Moet ook nog even nadenken hoe het dan moet met voeden en kolven en alles!

luibi hoop dat het ledikantje snel komt en de kleine dan ook doorslaapt.

zus ik heb ook nooit het idee gehad dat jij overgewicht had.

klinkt wel leuk je werk/opleiding zus.

Summer hoe voel je je?
@Plukkie, yep dochtertje is weer helemaal de oude, en ze begint zowaar weer te eten (altijd het grootste probleem bij haar). Slaapt alleen 's nachts nog het grootste gedeelte van de nacht bij ons in bed, maar heb er zelf niet zo'n probleem mee. Komt vanzelf wel weer goed.....

@Aruba, deze week de echo..!!! Als alles goed is kun je best naar de vk gaan hoor, en alsnog in het ziekenhuis bevallen als jij dat wil. De vk houdt alles ook goed in de gaten en bij twijfel stuurt ze je echt meteen door naar het zh. (Is mijn ervaring althans).

@Freddie, gefeliciteerd met het halen van je tentamen!!! enne, moest wel lachen om je werk verhaal (trein). Het is gewoon zo dat je nu aan zooooveeeel dingen met denken (en meestal alleen jij, niet vriend/manlief), en dan ook nog eens zoooo moe. Maar het wordt echt allemaal beter..... (Alles gaat in fases), minder mee naar de ko, meer slaap etc etc!

@Zus, snap dat je niet meteen het medische in wil duiken (met Clomid), wel goed van je dat het lukt met afvallen. Maar moet ook zeggen dat ik op de foto's ook geen overgewicht heb gezien. Vind het uberhaupt knap dat je met zo'n drukke stage nog tijd vindt om te sporten en af te vallen, SUPER!

@Pluis, is helemaal niet gek hoor dat werk nog erg ver van je bed is. Geniet lekker van het verlof, en de rest komt later wel weer, en ga je dan ook wel weer leuk vinden!

@Liubi, ook nog steeds een sterk verstoorde nachtrust dus. Mag het inbakeren niet meer? (Tot hij in het grote ledikant mag?) Ik hoop voor je dat het iets tijdelijks is (groeistuipje of zo) en binnen een paar dagen weer over....

@Plukkie, wij proberen ook regelmatig dingen met z'n 2en te doen, probleem is alleen dat alle familie voor oppas op meer dan anderhalf uur rijden woont. In de vriendenkring wordt wat lastig. Ik heb wel een paar namen van tieners die willen oppassen, maar ik vind het wel belangrijk dat dochter hen ook kent (dus geen vreemd gezicht als ze wakker zou worden), dus het komt er niet zo vaak van.... Alleen telkens als ze een paar dagen bij mijn ouders logeert. Maar als je de kans hebt vooral doen hoor, is belangrijk om ook leuke dingen met z'n 2tjes te doen!

@Summer, mogen we de tribune al opzetten??? Hoe gaat het nu met de echt laatste loodjes...??? Succes ermee in ieder geval
Pluis, het valt echt hartstikke mee hoor om je mannetje alleen te laten. Er gewoon voor zorgen dat ie bij iemand is die je helemaal vertrouwt en waarvan je weet dat die ook belt als dat echt nodig is. Je kan de eerste keer ook net al te lang weggaan en dan zit je ook niet met kolven te hannessen.

Beer, fijn dat je dochtertje weer opgeknapt is. en ach, is toch ook best gezellig als ze nu eventjes bij jullie in bed slaapt?

Jammer dat oppassen lastig ligt. Kan me ook helemaal voorstellen dat je een bekende wilt. Zou ons mannetje nu ook nog niet bij een tiener achterlaten. haha, zo'n muts ben ik dan weer wel.
Hi!

Ik zal even met Mibbman overleggen wanneer een meeting bij ons thuis het beste uitkomt. Kom ik zsm op terug. Het ligt ook een beetje aan wanneer we gaan verhuizen en dat ligt dan weer aan wanneer de kleine komt.

We weten in ieder geval wanneer het huis opgeleverd wordt!! YOEHOE!!!! EINDELIJK!

Verder alles goed hier. Ik merk dat ik sinds afgelopen week ook weer wat meer energie krijg, na het avontuur in het ZKH. Nu gebruik ik die energie ook, maar die is dan ook weer op in de loop van de dag.

Maar we zijn lekker bezig met alles wat we nog af moeten ronden. Vandaag de laatste kleertjes, matras, lakentjes, dekentjes enz enz gekocht, morgen geboortekaartjes regelen, woensdag weer een echo en de makelaar voor de verkoop van dit huis komt dan langs. Elke dag wel iets dus.

Freddy, ik zag pas na het plaatsen van mijn uitnodiging voor de meeting bij mij thuis dat jij ook in dezelfde regio woont. Als je liever de meeting bij jou wilt, ook prima hoor...

Oh en gefeliciteerd met je tentamen! Lekker dat alles nu is afgerond is!

Plukkie, lekker zeg samen uit eten! Even tijd voor elkaar. Zoiets wil ik ook wel doen tzt. Even samen er op uit.

Spannend je sollicitatie, wanneer hoor je iets?

Summer, hou je ons wel op de hoogte?!! We willen natuurlijk alles weten over een a.s. bevalling.

Wel schrikken zeg die echo. Maar goed, als ze in het zkh zeggen dat alles goed komt, dan moeten we dat maar geloven he.

Ka, gefeliciteerd met je goede echo! Leuk een jongen! Wel veel jongens hier, je zou bijna zeggen dat ik wel een meisje moet gaan krijgen, anders kloppen de verhoudingen niet meer!

Liubi, je kleine vent (en jij toch ook?) was toch ziek? Zijn jullie allemaal weer opgeknapt?

Aruba, spannend allemaal he?! Ik herken het wel. Na mijn miskraam had ik ook die eerste weken de angst dat het toch niet goed zou gaan. Maar zie hier, een dikke buik met een kindje van 34 weken en alles komt goed. Bij jou vast ook!

Lady, die kleine van jou groeit lekker. En misschien is ze de volgende keer weer net wat lichter dan gemiddeld. Het is volgens mij ook een moment opname hoor.

Zus, druk bij jou dus? Je klinkt wel relaxt als het om je cyclus gaat. Gelukkig zit je al een beetje in de molen, dus hoef je niet maanden meer te wachten voor ze iets willen/gaan doen.

Hmmm, nou weet ik verder niet meer wat ik allemaal gelezen had (vind dit al een hele hoop als je mijn korte termijn geheugen van de laatste tijd een beetje kent). Dus ik ga er een eind aan breien.
mibb, wat een geheugen! haha... ik ben helemaal zeef op dit moment, komt misschien ook door de nachten....

hoe doen anderen dat? ik doe alle nachtvoedingen (dat is bij ons rond 2 uur en rond half zes) van zondag op maandag tot en met woensdag op donderdag, donderdagnacht doet manlief volledig want die is vrijdags vrij en dan kan ik even bijtanken, en dan vrijdag en zaterdagnacht doen we er allebei een.

zus, je klinkt heel ontspannen, meid. wat goed dat je er zo mee om kan gaan.

summer, de allerlaatste loodjes.

o visite, schrijf vanmiddag weer verder...
Eva heeft het RS-virus en is de afgelopen dagen flink ziek geweest maar ze is nu gelukkig snel aan het opknappen.

Zielig zeg, zo'n ziek klein mensje.

Zelf was ik ook niet lekker en zo'n ziek kind vergt flink wat energie dus ik ben gisteravond vroeg naar bed gegaan en voel me vandaag alweer stukken beter.

@vlinder: Eva slaapt nog niet door, hoogstens een keer tot 5 uur maat dat is uitzondering en echt luxe. Vanaf de eerste dag heb ik alle nachtvoedingen gedaan en meestal heb ik daar ook geen problemen mee.

@liubi: heb je geen campingbedje waar hij tijdelijk even in kan slapen?

@zus: Het wordt jullie dus niet zomaar gegeven om een kindje te krijgen maar gelukkig zijn er nog genoeg mogelijkheden.

@summer: ik zit al klaar hoor met wat lekkers op de tribune. Laat maar komen die baby!

@mibb: leuk vooruitzicht dat je nu weet wanneer het huis wordt opgeleverd (alsof de baby al niet leuk genoeg is om naar uit te kijken ).

@plukkie: lekker dat jullie even samen zijn weggeweest. Best vlot al, ik had daar toen echt nog wel moeite mee. Maar ik ben daar zowiezo een doos in, Floor is nog maar 1 keer uit logeren geweest en ze is al 2.

@beer: fijn dat je meisje weer is opgeknapt.

@pluis: zodra je rond de 3,5 a 4 uur tussen een voeding hebt zou je tussen 2 voedingen door een keer in de buurt kunnen gaan eten.

@ladybug: Floor zit al vanaf een paar maanden met haar gewicht op de +1 lijn en met lengte op de -1 lijn. Morgen moeten we naar het CB, ze is dan 2 jaar en 1 maand maar volgens mij is het nu bijna helemaal rechtgetrokken.

Gewicht en lengte van Norah klinkt prima.

@freddy: nog gefeliciteerd dat je bent geslaagd, dat had ik volgens mij nog helemaal niet gezegd. Knap hoor!!
@Plukkie, zielig voor Nikolai? Eerder zielig voor mama...

@Vlinder, ik doe doordeweeks de 'nachtvoedingen' (nou ja, die zijn de ene keer om 05.00 en de andere keer om 06.00) Maar aangezien hij nu in een periode zit dat ie al om 03.00 wakker wordt en dan wil spelen, slaapt manlief tijdelijk op de bank. Die heeft het nogal druk op het werk.

Wij zijn trouwens allang allemaal weer beter.

En...net nu ik vandaag naar de gyn moet voor inwendig onderzoek ben ik ongesteld geworden (voor het eerst sinds de geboorte van kind)!! Blegh...
Mibb, wat zijn jullie lekker bezig zeg. En alle babyspulletjes ook al klaar. Dat zal vast een goed gevoel geven. Vind je het spannend worden. het komt nu wel erg dichtbij he.

Nog maar een paar weekjes wachten en dan kan je jezelf ook mama noemen.

Vlinder, van maandag tot en met vrijdag doe ik alle nachtvoedingen. Zaterdag doet mijn man die zodat ik lekker door kan slapen. Mijn hoofd is ook een gatenkaas hoor. Wordt gelukkig wel al een klein beetje beter, maar is niet wat het si geweest.
Pebbles, wat sneu voor de kleine. gelukkig is het al weer een beetje beter.

Vind het niet zo heel moeilijk om hem voor een paar uurtjes achter te laten. Scheelt dat dat tot nu toe bij familie is geweest en dat we een erg goede band hebben. Eind april gaat Mark twee nachtjes bij opa en oma logeren. Ben benieuwd hoe dat is. Ennu, prima toch dat je Floor liever bij je hebt.

Goed idee om de tribune op te gaan bouwen voor Summer.

Wel graag comfortabele kussentjes, want daarna kunnen we meteen door voor Mibb, Snok en Ka.

Oh Liubi, haha voor jou ook zielig hoor.

Jakkes dat je net nu ongesteld moet worden. heb je een soort eindcontrole bij de gyn?
- staat klaar met steigerbuizen en heel veel kussens-

Ons 'probleem' is nu soms dat ukje elk uur s nachts wakker word, ook als ze aantoonbaar honger geen heeft. Tandjes denken we. Maar omdat ze op ideeën komt als ik er snachts een speentje kom geven (hé mama, eten) heeft vriend het vannacht gedaan. Ik heb wel gevoed om 00.00 uur en om 6.30 geloof ik. We zijn allebei helemaal brak!

Ze lijkt wel van 6 naar 5 voedingen te gaan wat mij wat meer bewegingsvrijheid geeft en nog een paar weken en dan beginnen we met de eerste hapjes! Het is geen lief meegaand babietje meer, ze begint een heel duidelijke eigen wil te ontwikkelen en als we iets doen wat zij niet wil (in de box leggen ofzo) dat zet ze het keihard op een krijsen. Is wel een goede manier om iets aan je ouders duidelijk te maken
Bouw die tribune maar op haha, want heb al heel veel voorweeën met regelmaat. Al zegt dat natuurlijk helemaal niks...

Maar ik zal me vanaf nu elke dag braaf melden. Straks weer extra controle verloskundige om 4uur, dus ben erg benieuwd hoe het zit met het hartje nu.

Ben moe..Heb het gehad. Heb geen oog dichtgedaan vannacht en voel me beroerd. Ben zo moe, maar slapen lukt gewoon niet. Heb al stukje gewandeld, maar ik ben ook zo draaierig. Mijn onderdruk is 60, dus niet zo raar volgens verloskundige. Nouja laatste loodjes he? Lekker klagen..

Sorry heerlijk ego, maar ik ga weer op de bank.
summer wordt spannend bij jou,succes!

Ruben heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen van 23.30 tot 6.45 voor pluisman normale tijden want die moest eruit om te werken.

Na de voeding weer terug de wieg in waar ik hem om 9.30 al slapend uit heb gehaald om naar de reunie te gaan van de yoga.

Daar werd hij wakker ook gegeten en slaapt weer verder, vraag me soms af of het wel normaal is dat hij zoveel slaapt als ik jullie verhalen hoor.

o ja 's avonds tussen 18.30 en 23.00 weigert hij te slapen.

wel leuk hoor al die kleintjes bij elkaar.

pebbles wat vervelend dat eva rs virus heeft, was er geen zhopname nodig?

blij te horen dat jij ze ook niet zo makkelijk weg brengt, ben ik teminste niet de enige

vlinder gefeliciteerd nog met je verjaardag.

luibi balen weer ongesteld!

mibb lekker dat je weet wanneer de overdracht is en alle babyspullen in huis jullie zijn er klaar voort!

lady al reacties gehad op je huis?
Pluis, oooooh jaloers... een doorslapende baby..... En was de reunie gezellig? En volgens mij slaapt een baby zoveel als hij nodig heeft en bij jullie is dat veel, volgens mij niets om je zorgen over te maken.

Summer, sterkte met de laatste loodjes meid, je hebt het echt nog even zwaar de laatste weken. Ik ben trouwens de 9e jarig, dat is wel een leuke datum om te bevallen!

Vlinder, hier ook altijd de nachtvoedingen zelf gedaan, vrij logisch met bv. Maar ik vond het tijdens mijn verlof ook niet meer dan logisch dat ik dat zou doen, aangezien man moet werken en scherp moet zijn. Nu ik weer aan het werk ben, is het wel zwaarder aangezien Thomas nog lang niet doorslaapt. Gelukkig nog wel maar 1 voeding, meestal tussen 4 en 5. Vorie week sliep hij 2 keer tot half 6, maar dat was geloof ik toeval, want daarna niet meer.......

Oh, Thomas wil aandacht en/of drinken, ik schrijf later verder!
hey pebbles, jakkes rs. hopelijk is eva snel weer de oude.

jakkie liubi, ongesteld. wat voor onderzoek had/heb je bij de gyn?

plukkie al iets gehoord over dat project wat je wilde gaan doen?

mibb, lekker dat je zo opschiet met alles voor jullie ukje! en de opleverdatum bekend, fijn zeg. wil je mij in het schema een jaartje ouder maken, was gistre jarig.

ik vind het ivm werk van manlief ook wel logisch dat ik de nachtvoedingen doe, maar mennn wat voel ik me overdag vooral sochtends soms brak...

vanavond weer een avondje alleen weg, S blijft bij zijn papa...
wanneer is aruba eigenlijk uitgerekend?
hee dames....sorry hoor voor complete verwaarlozing Heb het echt super druk op werk en werd beetje teveel om allemaal bij te houden......

Hier alles ok iig.....alles gaat gangetje en voel me top.

Summer nog twee weken......gaat opschieten!! Las in vluggiheid dat het tijd wordt dat je meisje zich aandient he? Kijk je er naar uit of.....?

Vlin hoe gaat het met je ventje?

Voor alle anderen dikke knuffel van mij....

x
Vlinder, nog gefeliciteerd en lekker weer een avondje weg!

Aruba heeft deze week termijnecho dus dan zal ook wel bekend worden wanneer ze uitgerekend is. Hoop dat ze snel komt vertellen dat alles goed is!!

Pebbles, is alles goed met Eva nu of kan ze hier nog vaker last van krijgen? Weet eigenlijk niet precies wat RS virus is? En hier ook nog steeds nachtvoedingen, 5 uur is inderdaad een luxe, misschien moeten we elkaar eens bellen om die tijd, gewoon voor de gezelligheid

Mibb, fijn dat jullie eindelijk weten wanneer jullie het huis krijgen. Je hebt het vast al eens verteld, maar moeten jullie nog veel doen of wordt alles incl. badkamer en keuken enzo opgeleverd? Prima om de meeting bij jou te doen trouwens, plan jij maar een datum!

En je mag in het schema wel Thomas als naam van mijn zoontje zetten.

Dametje, leuk hapjes geven lijkt me, ben benieuwd hoe ze het vindt. En lekker dat je iets meer bewegingsvrijheid hebt. En oh wat zielig die tandjes he?!

Plukkie, lekker een weekendje weg en ook leuk voor opa en oma om een paar dagen met hun kleinzoon bezig te zijn toch?

Liubi, jij ook zware nachten zeg, sterkte en probeer overdag wat bij te slapen!

Beer, jullie hebben dus ook familie ver weg wonen, wij helaas ook. Wil wel een oppas voor af en toe een avondje hier in de buurt zoeken, maar we wonen hier nog maar 5 maanden en weet dus even niet goed hoe ik moet zoeken. Liefst een leuke meid die thuiswoont, zodat de moeder in geval van nood dichtbij is zeg maar.

Vanmorgen bij het CB geweest, alles prima, 64 cm en 6705 gram, helemaal volgens het gemiddelde. Prikjes was natuurlijk even zielig, maar hij ligt nu lekker te spelen in de box en lijkt nergens last van te hebben.
Freddy, fijn dat alles goed was bij het CB

Pluis wat lekker dat baby doorsliep. Word je dan zelf wel automatisch wakker? En heb je dan niet zwaar de behoefte om te gaan checken haha! Zou ik wel hebben.

En was alles goedgegaan met alle baby's van yoga?

Zus kom je vrijdag nog bij me eten Mn man is dan weg haha.

He bah Liubi ongesteld :( Maar tampons mogen nu weer he, dus niet aan de surfplanken!

Snok ik kijk er heel erg naar uit!!!! Hoe voel jij je?!

Vlinder wat ga je doen vanavond? En nog van harte gefeliciteerd meid!

Yeaaah mibb een opleverdatum

Dametje wat ontzettend zwaar elk uur een wakker kindje. Wel leuk dat je binnenkort eerste hapjes mag geven. Lijkt me zo schattig.

Plukkie, summerman en ik zijn het écht wel van plan om vaak samen op stap te gaan. Maar hoe dat in de praktijk gaat weet ik natuurlijk niet. In elk geval genoeg oppasaanbod in de omgeving, dus daar zal het niet aan liggen.

Wel lekker dat jullie samen zijn gaan eten. Wil erg graag m'n lichaam terug en ook weer even 'normaal op stap' en straks ook lekker werken. Maar alles op z;n tijd. Verheug me nu eerst ontzettend op m'n meisje natuurlijk (gelukkig haha).

Hartje was nog hetzelfde, maar niks verontrustends. Wordt waarschijnlijk wel ziekenhuisbevallen met medische indicatie, maar soit.. Ben blij. Kindje ligt klaar voor de start, volledig ingedaald. Dus kom maar op (2e glas bitterlemon van vandaag staat naast me) en de voorweeen zijn weer lekker bezig.. Trekken nu door m'n rug. Fijn fijn fijn!

Oja gewicht is ongeveer 3200 gram nu.
Yup vandaag echo gehad. Was allemaal goed. Volgens de meting 9 weken en 5 dagen maar zelf reken ik 9 weken en 3 dagen. Ben in de wolken
Aruba, ook nog even hier en 10000 vreugdedansjes! Supergoed!!!!!!

*Giet 3e glas bitterlemon naarbinnen*
aruba wat een heerlijk nieuws! Moeten jullie een heerlijke avond gaan hebben!

Summer kleine slaapt naast me in de wieg en wordt eigenlijk wakker van hem slaap verder gewooon zelf goed door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven