Ik word er gek van...

06-01-2009 22:13 426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb echt mn hoofd zitten breken of ik wel of geen topic moet aanmaken. Heb hier al dagenlang zitten lezen en veel interessante dingen gelezen ook. Maar ik word er gek van en schrijf het toch maar op.

Het zit zo.

Heb sinds kort een vriendje. Ga ongeveer 2,5 maanden met hem om en zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend. Allemaal leuk en aardig. Maar er is een probleempje: hij is heel gesloten, belt en smst heel weinig en weinig initiatief van zijn kant. Heb van een vriend van hem gehoord dat hij vroeger heel erg door zn ex is gekwetst, gescheiden en kinderen... en hij bevestigt ook dat dit zn karakter is.

Denk dat ik het moet accepteren en leren ermee om te gaan.

Als ik niet bel/sms, duurt het gerust 2 dagen ofzo voordat ik wat van hem hoor. En heel vaak ben ik degene die vraagt of we gaan afspreken. Ik heb me al wel voorgenomen om met hem te praten, probeer het alleen niet op een zeikerige manier, alleen jaag ik hem alleen maar weg haha.

Zijn er hier mensen die ook zo'n vriendje hebben? Of ben je zelf zo? Wil het graag horen, want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Voor alles is een eerste keer he!
Meiden goedemorgen!

Even een updateje van mij; meneer had mij woensdag zelf een aantal smsén gestuurd (geen bijzondere dingen, in de trant van fijne dag, slaap lekker). Ik daarop gewoon geantwoord. Vrijdag uit mezelf een sms (vraag of we iets konden afspreken) gestuurd; na voor mijn gevoel te lang op antwoord gewacht te hebben (op dat moment al 7 uur!!) knapte er iets in mij en bedacht ik dat dit echt niet is wat ik wil. 7 uur moeten wachten op een sms of iemand (the object of my affection) mij wil zien. Had het heel helder op dat moment. IK WIL DIT NIET! Heb hem gebeld; kreeg voicemail, ingesproken dat deze setting niet werkt voor mij, dat ik ermee wil stoppen, hem niet meer wil zien en hoop dat hij dit respecteert en me met rust laat.

Vind dit kut, had liever anders gezien maar voor nu vind ik de rust erg fijn.

Hoe is het met jullie?
@ ilse77777777777

Wat flink van jou....... chapeau!!!

En wat zul je je idd. kut voelen.... ik leef met je mee hoor!!

Maar dit is jouw beslissing, en daar kun je trots op zijn!

Jij hebt nu a.h.w. rust in de tent, en DAAR gaat het om.

Ik heb dit weekend voor het eerst gepost hierzo.

En ik voel me ook best wel kut, ik weet ook heel diep vanbinnen dat ik voor mezelf de knoop moet doorhakken, dat ik in deze "relatie" geen zin heb, en dat we gewoon vrienden moeten blijven.

Maar.... stel..... dat hij toch........

En die twijfel, daar ben ik de hele dag over aan het nadenken.

En ik weet ook dat ik me sowieso wel kut zal voelen over welke beslissing dan ook (nog ff afwachten en het van hem uit laten gaan, OF voor mezelf zeggen dat het nu klaar is en verder gaan met mijn leven...)

En dan is het ook nog de meest deprimerende dag van het jaar vandaag...................

Dus je begrijpt dat het allemaal erg dubbel is...

Nouja, gewoon maar verder gaan met ademhalen!

Later.
Ilse. Goed van je zeg! Heel herkenbaar ook (vaker in soortgelijke situatie gezeten).Iedereen om je heen kan zeggen wat ze willen,maar uiteindelijk moet je het zelf zien en zelf dat punt bereiken he. En dat heb jij nu. Dan is het gewoon genoeg geweest.Hier was je niet gelukkiger van geworden.het is even kut nu,maar over paar dagen voel je je waarschijnlijk al beter.En nu waarschijnlijk al stuk opgeluchter,niet elke keer moeten wachten op smsje van zijn kant ofzo.Hij heeft helemaal niet meer gereageerd op je berichtje?

Jij ook sterkte Trixy,dat je de kracht mag vinden en de helderheid om de juiste beslissing te nemen. Het zal even pijn doen,wat je ook besluit,maar uiteindelijk moet je voor jezelf en je eigen geluk kiezen.

Is idd de meest deprimerend edag van het jaar..dacht al,wat voel ik me toch ..bleh! Ben ook grieperig.maar toch gaan werken..

Twijfel nu ook of ik nog wat van die kerel ga horen.Ga er ook niet meer mee bezig zijn,merk het wel...
quote:ilse777777 schreef op 19 januari 2009 @ 12:04:

Meiden goedemorgen!

Even een updateje van mij; meneer had mij woensdag zelf een aantal smsén gestuurd (geen bijzondere dingen, in de trant van fijne dag, slaap lekker). Ik daarop gewoon geantwoord. Vrijdag uit mezelf een sms (vraag of we iets konden afspreken) gestuurd; na voor mijn gevoel te lang op antwoord gewacht te hebben (op dat moment al 7 uur!!) knapte er iets in mij en bedacht ik dat dit echt niet is wat ik wil. 7 uur moeten wachten op een sms of iemand (the object of my affection) mij wil zien. Had het heel helder op dat moment. IK WIL DIT NIET! Heb hem gebeld; kreeg voicemail, ingesproken dat deze setting niet werkt voor mij, dat ik ermee wil stoppen, hem niet meer wil zien en hoop dat hij dit respecteert en me met rust laat.

Hoe is het met jullie?Ik ga er even vanuit dat je het hele plaatje zat was en niet alleen die 7 uur? Het kan natuurlijk dat hij wel meer te doen heeft dan alleen maar telefoonstaren?
Pffff...heb nog niks van date gehoord..ook niet echt verwacht,weet dat hij hele weekend dus in verre buitenland zat en pas gister weer terug ofzo..maar stiekem hoop je dan toch wat te horen...elk uur je mail checken enzo,erg vermoeiend! Word er beetje gek van. Nu speelt die onzekerheid uit eerdere relaties weer beetje op, herken het gelukkig en ben er nuchter in.Maar heb nu echt zoiets, laat maar gaan....! Moest het ff kwijt!

Hoe is het met jou Ilse? Still going strong?

En met jou Trixy?
@ Summergirl,

Ach wat zal ik zeggen.

Ik lijk wel gek. Wij hadden toch ook heel regelmatig sms-contact, met leuke gekke dingen, en ALS ik nu al wat stuur, wordt daar 's avonds op msn pas op gereageerd, of helemaal niet. Ik vraag er ook niet meer naar, en ik sms ook niet meer.

Ik vraag sowieso naar dit hele gebeuren niet meer, want ik heb toch wel de indruk dat hij echt verder niks wil.....

Maar 's avonds op msn is het toch heel gezellig, en dan ga ik weer twijfelen.........

Ik word er gek van, en ik word ook niet goed van mezelf, ik hou toch ook constant mijn telefoon in de gaten en de mail en hyves en nog meer......, want het zou zomaar kunnen dat....

Zoals iemand hierboven ook aangegeven heeft; wat doen wij onszelf aan.....

Willens en wetens jezelf zo'n pijn doen, want zo voelt het.

En stel dat hij vanavond smst, dan binnen een minuut heef tie antwoord...... zo gek ben ik dan ook weer.

Ik heb zomaar het idee dat hij heel bewust de boot afhoudt, en niet terug smst om mij vooral niet het idee te geven dat....

Het zal voor hem ook moeilijk zijn, maar we praten er verder ook niet meer over, want dat was hij ook al beu eigenlijk.

Toch maar nog afwachten wat er van komt, en ook af en toe samen iets leuks doen, maar dan gewoon als vrienden.....

Ik weet niet hoe lang ik dat nog volhou.....

Het balletje ligt nou bij hem, en dat weet hij ook wel.

Nou, zo staan de zaken hier.

Groetjes,
quote:ilse777777 schreef op 19 januari 2009 @ 12:04:

Meiden goedemorgen!

Hoe is het met jullie?

Wow! Goed dat je voor jezelf die keuze hebt gemaakt!

Hoe gaat t vandaag?

En hoe heeft hij erop gereageerd?

Bij mij gaat het wel oké, hij laat regelmatig wat van zich horen.

Alleen, nu na alle ruzie's is het zo leeg dat ik me soms afvraag of ik nog wel liefde voel. Heb mijn best gedaan om het weer goed te krijgen tussen ons en hij heeft een knop omgezet en is niet meer zo snel sagy etc. Dit verward me best wel, kan hij zomaar een knop omzetten? Maargoed moet er eigenlijk blij mee zijn maar het geeft me een dubbel gevoel.

Omdat ik hem 100x heb aangegeven dat ik meer contact wil, voelt het nu niet goed nu het zo is. Voel me net een verwend kreng en ik voel onterecht ontevreden, een rotgevoel maar ik kan er nu niet zo goed van genieten. Ik mis nogsteeds het "wij" gevoel en ik had er nooit zo om moeten vragen, om meer contact..

Wat ik ook niet had moeten doen.. mailtjes van mn ex lezen.

Hoe we op elkaar reageren, hoe snel we mailtjes terug sturen met pikante en gevatte opmerkingen, dat mis ik bij mijn huidige vriend wel. Gewoon het spel zegmaar. Ook seksueel gezien...Nu weet ik dat ik mijn vriend niet moet vergelijken want dat is oneerlijk maar zo kan ik in woorden omschrijven wat ik mis.. dát ene gevoel.. van spanning, uitdaging en opwinding.

Maargoed dit onderwerp is contact en niet seksualiteit :P dus zal er maar niet verder op in gaan haha.
@ trixy: heftig hoor....en erg moeilijk ook lijkt me,zeker omdat jullie voorheen wel zoveel contact hadden. lijkt er inderdaad op alsof hij beetje de boot afhoudt, uit angst een bepaalde indruk af te geven. pff. als hij je nu iets stuurt moet je eigenlijk proberen daar niet a la minute op te reageren(hoe moeilijk ook).vraag is alleen wat je daarmee wil bereiken. misschien hoop je tegen beter weten in dat er meer in zit dan vriendschap en blijf je die hoop niet koesteren al die tijd dat jullie contact houden? zo sta je ook niet echt open voor iemand anders denk ik? lastige situatie. uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen,waar wordt JIJ gelukkig van.

@karin: positief dat hij probeert zijn gedrag te veranderen,hij houdt dus echt rekening met je. alleen is het de vraag wat jij wil, het is niet echt een goed teken dat je hem met je ex vergelijkt.misschien idealiseer je de relatie met je ex wel teveel? maar dan nog..ik zou toch nog eens goed nadenken wat je met deze relatie wil uiteindelijk.

en voor wat mezelf betreft...ik voel me echt weer een klein onzeker meisje, daar heb ik zo´n hekel aan, dus druk het uit alle macht weg...maar toch dat stemmetje weer " zie je nou wel, vindt je weer eens iemand leuk, laat hij niks meer horen"..terwijl ik vorige week een superpositief en leuk en lief mailtje van hem heb ontvangen. Daarin zei hij overigens letterlijk dat antwoord wel een aantal dagen op zich kon laten wachten omdat hij weg zou gaan(het weekend).Maar goed..nu is hij weer back at work als het goed is...en ik word steeds ongeduldiger! Nornaal gesproken hadden we ook niet veel contact hoor,via mail af en toe(geen sms/bellen,zover zijn we nog niet).Het is ook erg pril natuurlijk, van beide kanten, maar ik vond het leuk genoeg voor een 2e date,voor eerst sinds lange tijd heb ik weer aantrekkingskracht gevoeld bij iemand. Wat zouden jullie adviseren?Nog maar ff afwachten he...als ik nu weer mailtje stuur dan komt dat zo claimerig over..pfff..
Hallo allemaal!!!

Goed nieuws, vooral voor mij dan, maar ik wil het jullie ook meegeven, heb toch wel gelezen dat er meer dames zijn die met hetzelfde "worstelen" .

Ik heb gisterenmiddag een gesprek gehad met iemand uit het paranormale circuit, die ook reiki doet enzo.

Ik zat namelijk met een heleboel frustratie en boosheid vanwege de scheiding, PLUS daar bovenop een heleboel gedoe vanwege de man die ik ontmoet heb.

Eerst moet al dat negatieve bij mij eruit, dus haar goede raad was: zorg voor jezelf, wees lief voor jezelf (en als iemand zulke dingen tegen mij zegt, dan loop ik over....., gelukkig tissues op tafel...), want JIJ moet nu thuis de kar trekken, je hebt ook nog 2 kinderen die op jou rekenen.

En dat is ook zo; ik MOET door, ik WIL ook door, maar word toch regelmatig gehinderd door het negatieve.

Dat negatieve is ook al het gedoe van de scheiding, en vooral ook alle negatieve gedachten die ik zo zolang had over mijn ex.

Dat is een proces van jaren geweest (herkenbaar?), want je zegt niet zo van de een op de andere dag dat je wil scheiden.

En dat negatieve moet er allemaal uit, DAN pas kun je ook positieve dingen gaan uitstralen en voor het volgende gaan.

En ik dacht dat ik al zo'n eind op de goede weg was...

Sinds de scheiding gaat het stukken beter met mij en de kinderen, wat zeg ik: sinds ik het gezegd had tegen mijn ex ging het al een heel stuk beter.

Ik moet ook mijn huis gaan wieroken, in alle kamers, met alle ramen op een kier, zodat daar ook alles kan ontsnappen.

En dames (/heren ook), het allerbelangrijkste voor velen hierzo:

Ik moet gaan stoppen met "malen" .

Ik heb hier regelmatig dingen gelezen als: ben er toch heel de dag mee bezig, check om het kwartier mijn gsm, elk uur mijn mail, want hij zou eens gesmst, of gemaild kunnen hebben....

Haar goede raad was: Als je aan het "malen" bent, zet er dan na een kwartier een punt achter.

Zeg tegen jezelf: En nu is het klaar. Einde discussie. Punt erachter.

En ga dan iets anders doen.

Ik had een heel goed gevoel toen ik bij haar wegging, en dat hebbik nog. Het valt niet mee om inderdaad die raad op te volgen, maar ik probeer het wel.

Anders word ik gek denk ik.

Succes allemaal en een fijne dag nog!!
Mogge meiden,

Hoe is het met jullie.

Hier gaat het ok. Voel me nog steeds goed en rustig na m'n beslissing. Heb niets meer van hem gehoord maar dat had ik ook niet verwacht (en dat was ook niet mijn boodschap naar hem).

Madhe; nee tuurlijk was dit gevalletje niet de reden, het was meer dat ik op dat moment besefte dat ik die hele setting gewoon niet wilde en dit werd getriggerd door het feit dat ik voor mijn gevoel te lang niets hoorde.

Trixy wat klink je lekker positief; fijn te horen.

Karin; lastig is het he? Gevoelens kun je moeilijk sturen. Zou een beetje afstand voor jou werken. Krijg je het misschien voor jezelf ook helder?

Summer; wanneer heb je voor het laatst van hem gehoord? Als je vanuit jezelf mailt/belt/smst kun je dat prima doen toch, is het alleen de vraag of je je daarna rustig kunt houden of dat je nerveus gaat zitten wachten.

Fijne dag meiden!
Hi Ilse,

Wat fijn dat het goed gaat met je! Is de goede beslissing geweest dus! Geeft wel een vorm van rust he?

TJa, wat betreft mijn date, vorige week woensdag laatste mailtje van hem. Heb daar toen diezelfde middag in een mail op gereageerd met "veel plezier komend weekend,als je terug bent spreken we snel weer af" . daarna dus radiostilte...

Heb besloten dat ik het nog even afwacht, maar dat ik hem ergens eind van de avond mailtje stuur. Als hij echt nog graag keer wil afspreken,dan lijkt mij dat ik met een mailtje niks verpest.En anders zat het sowieso niet goed. Heb geen zin in "spelletjes"/"hard to get" spelen etc. Maar wil ook niet desperate overkomen.LAstig!

En Trixy,goed inzicht hoor, je hebt helemaal gelijk! Je kan jezelf helemaal gek maken met je eigen gedachten natuurlijk!
Maar dat geldt voor jou ook Summer dat je jezelf helemaal gek kan maken met je eigen gedachten... niet doen hoor!!!

Probeer er niet mee bezig te zijn, hoe moeilijk ook en doe jezelf vooral geen geweld aan. En tuurlijk verpest je niets door een mail te sturen!!!! Ik weet zo goed hoe je je voelt maar weet ook nu hoe het voelt als je zelf de regie in handen houdt/neemt. Dat voelt 500 x beter omdat je doet/zegt waar je voor staat en dat je jezelf daar ook de moeite voor waard vind (beetje kromme zin maar hoop dat je me begrijpt) ja dus ik heb rust hiermee gekregen en voel me er veel beter bij. Zou het je zo aan kunnen raden alleen verwacht ik niet dat je dat zal doen ook om begrijpelijke reden :-).
Ilse, helemaal mee eens..het werkt wel,gewoon je gedachten proberen te blokken! En heb mezelf voorgenomen hem gewoon begin van avond mailtje te sturen. Gewoon luchtig mailtje, het is geen huwelijksaanzoek ofzo, wil gewoon even "polsen" hoe het ervoor staat. Tja,als ik dan helemaal niks meer hoor (wat ik heel raar zou vinden) dan weet ik genoeg he. Wel beetje eng ook..onbewust toch beetje bang voor een negatieve of helemaal geen reactie...pfff...
maar waar komt die angst eigenlijk vandaag Summer?

Wat is het ergste wat er kan gebeuren en wat voor verlies heb je dan geleden? Helemaal niets want je bent maar 1 keer met deze meneer uitgegaan en je hebt wat heen en weer gebeld/maild/sms't (maar dat was ook al niet al te veel anders hadden we hier niet geschreven) dus..... probeer het eens op deze manier de relativeren?
Ilse..goeie vraag..denk uit eerdere (negatieve/minder leuke) ervaring. Was inderdaad maar 1 date, weet ook absoluut niet hoe dat evt verder zou gaan. Maar heb niet zo heel snel echt zo´n klik met iemand, met deze kerel wel meteen..laat ik het zo zeggen,er zit potentie in. Maar ben ook bang om gewoon keihard "op mijn bek te gaan" zeg maar.. ga bij voorbaat er al van uit dat het toch niks wordt, zeker nu ik maar niks hoor. Niet leuk...
maar dan wordt het een selffufilling prophecy.

Wat het ook misschien is dat ja al teveel verwacht? Dat het misschien voor jou al meer is dan dat het werkelijk is. Dus bang dat als je hem "verliest" je ook het grotere plaatje (verkering, samen iets gaan opbouwen, geborgenheid) verliest. Dan word je wel erg afhankelijk van hem en krijgt hij op deze manier ook de macht om jou op je bek te laten gaan.

En nare ervaringen uit het verleden hoeven zich niet per definitie herhalen.
Hey Ilse,

Nou,heb hem mailtje gestuurd hoor, kreeg meteen een afwezigheidsmelding..hij is er maandag pas weer(zoals ik eigenlijk wel had verwacht).Weet dus niet of hij mijn mail uberhaupt leest voor die tijd, ik verwacht in elk geval maar voorlopig niks, begin volgende week is hij aan zet. Ik geef hem in elk geval het voordeel van de twijfel. Best opluchting eigenlijk dat ik gewoon berichtje heb gestuurd. Nu maar afwachten he.....
@ Summergirl,

Ik ben het wel een beetje met ilse eens....

En natuurlijk WIL je dat allemaal zo graag.....

De meesten hier willen dat allemaal zo graag (zucht)

Ik kreeg net toevallig zelf (EINDELIJK) een smsje van mijn vriend (gewoon vriend voorlopig ja) dat hij een nieuwe telefoon heeft en dat hij nou aan het uitvogelen is hoe die werkt.

Meteen maar smsje teruggestuurd dat ik zeer vereerd was dat ik het eerste smsje kreeg.... whahahahaaaa

Sterkte allemaal meiden!
Goedemorgen,

En Summer heb je toevallig al iets gehoord? Ik hoop het!

Hier nog steeds rustig en ok. Moet wel eerlijk toegeven dat ik met meneer 2 (die met stip op nummer 1 is gekomen) meer en meer contact heb. En het is misschien niet netjes (heb wel eerlijk verteld dat er nog een andere man is) maar aandacht van een andere man maakt wel dat het minder shit voelt dat meneer 1 exit is...

Fijne dag allemaal!

Liefs

Ilse
Hi Ilse,

Nee..nog geen mail van meneer,maar hij is nu ook weer op vakantie,dus ik verwacht ook niks..niet eerder dan begin volgende week in elk geval.gek genoeg voel ik me er nu prima onder,nu ik weet dat ik toch even niks hoef te verwachten.Denk eerlijk gezegd dat hij zijn mail van vorige week ook zo bedoeld heeft,daarin heeft hij letterlijk gezegd dat een antwoord wel even op zich zou kunnen laten wachten, omdat hij alleen maar weg zou zijn..en dat is ook het geval.ik heb alleen die mail zo opgevat dat ik dacht dat hij na afgelopen weekend wel zou reageren,maar hij is meteen aansluitend zo´n beetje (2 werkdage gewerkt denk ik) weer vertrokken..dus ik denk (en hoop!)nog wel op een reactie...

hoop alleen dat mijn e-mail van gisteravond het niet heeft verpest..dat ik daardoor teveel druk heb gezet ofzo.mailtje was erg neutraal trouwens,heb wel aangegeven dat het me leuk lijkt ergens volgend weekend ofzo af te spreken enzo,maar verder niks bijzodners eigenlijk.

Ja,Ilse,ken het,dat gevoel als er een ander is die je aandacht geeft,dat werkt wel he! Ben ook nog met iemand anders aan het mailen en een oude vlam van vroeger is ineens weer opgedoken..verwarrend allemaal! MAar meneer nr 1 zeg maar is toch nog het meest in mijn gedachten!
quote:Summergirl36 schreef op 20 januari 2009 @ 16:55:

@karin: positief dat hij probeert zijn gedrag te veranderen,hij houdt dus echt rekening met je. alleen is het de vraag wat jij wil, het is niet echt een goed teken dat je hem met je ex vergelijkt.misschien idealiseer je de relatie met je ex wel teveel? maar dan nog..ik zou toch nog eens goed nadenken wat je met deze relatie wil uiteindelijk.

Het is een beetje dubbel wat ik steeds van hem zie, hij beloofd allerlei dingen en daar zie ik weinig van (ik heb dan ook een goed geheugen en hij bedoeld het waarsch gewoon lief door lieve dingen te zeggen, die hij voor me wil gaan doen) alleen ik let er dan zo op.. Hij zei zondag; deze week stuur ik lief bericht..

Dus nu heb ik echt zoiets van..wanneer zie ik dat lieve bericht dan? Ik krijg wel gewone mailtjes en antwoord op smsjes enzo die ook wel lief zijn maar is dat t dan? Hij zei laatst al dat hij eraan had gedacht om n kaartje te sturen enzo.

Nouja., ik moet er ook maar afstand van nemen, hoe belangrijk is het nu eigenlijk.

Hij moet me gewoon geen dingen beloven :$ dan let ik er ook niet zo op. Heb ik m ook gezegt hoor.

Ik mopperde laatst wat tegen hem, kreeg ik n dag later dat hij wel begreep waarom ik mopperde en dat t kwam omdat ik ziek ben en hij wat meer positieve aandacht moet geven en zn liefde wat meer moet tonen. Nou vond ik erg lief.

En nu heb ik alweer een hele dag helemaal niks gehoord.

Dan snap ik t niet meer.

Like I said, moet afstand nemen..van dit gedoe.

Ben nu ziek dus hele dagen thuis, dat is wel minder maar vermaak me wel met tv, hobby's enzo..

Denk er ook veel over na wat ik met deze relatie wil, en of het wel genoeg is, of ik nog wel genoeg voel...zoek nu teveel bevestiging in bijzaken zoals mailtjes/sms en bellen enzo.. heb me nog nooit zo'n lange tijd druk gemaakt in een relatie denk ik, of we bij elkaar passen en of t wel goed zit enzo. Denk er niet de hele dag over na maar het knaagt wel..
quote:ilse777777 schreef op 21 januari 2009 @ 10:33:

Karin; lastig is het he? Gevoelens kun je moeilijk sturen. Zou een beetje afstand voor jou werken. Krijg je het misschien voor jezelf ook helder?

Afstand zou wel fijn zijn, maar wat ik aan de andere kant weer moeilijk vind is dat ik dan ook geen leuk contact naar hem toe heb, dus hoe kan ik het dan van hem verlangen? Zegmaar..

Fijn om te horen dat je met meneer 2 meer contact hebt
Ik voel me echt super rot atm..

Heb weer niks van m gehoord terwijl ik gister zo'n lief mailtje had dat hij me begreep en dat ie wist wat ik nodig had enzo.

Vorig weekend nam hij me eerst niet zo serieus toen ik zei dat ik ziek was, toen ik bij m was, ivm zijn ex die altijd ziek was ofzo, hij kent me nu toch al meer dan een jaar, dan weet hij toch dat ik niet zo ben :S ik snap dat niet maargoed, nu nog ziek en heb nu een kuur van 10dagen gekregen van de dokter.

Voel me echt min, ene dag wat beter dan de andere dag. .. anyway.

Hij begreep dus dat ik hem ook nodig had als ik ziek was.

Natuurlijk, niets is fijner dan je vriend die begrip heeft en je blij maakt als je ziek bent..

Vandaag dus hele dag niets gehoord, net gebeld, voicemail ingesproken, nog een x gebeld, huistelefoon gebeld, gesmst.. niks.

Belde hij me net, zit ie in de auto, net klaar met zijn werk!!!!! (kantoor baan, kan zelf uren indelen)

Hij werkt zoveel over, niet normaal. Kan ook omdat hij alleen woont opzich alleen hij bouwt niet echt hechte vriendschappen op en laat mij dus wat hangen..

Hij zei laatst dat hij teveel overwerkt en hij merkt dat t niet goed voor m is, en nu maakt ie weer een dag van ongeveer 12uren. Hij wil cariere maken, nou prima maar zorg dan dat je leven in balans is.. toch..

Anyway.. gezegt dat ik dit niet goed vind en dat ie ook om zn sociale leven moet denken, mij en zn vrienden. En toen hing hij op en op dat moment zou ik ook net ophangen.

Heb hem een sms gestuurd dat ie maar lekker met zn werk moet trouwen (ja heel volwassen van mij) maargoed,

dat hij zei dat hij er voor me zou zijn, en dat ik door de week bijzaak ben en dat wil ik niet zijn.. hij moet maar een keuze maken

Heb mijn telefoon uitgedaan (doe ik nooit want ik heb er een hekel aan als iemand de telefoon niet opneemt als ik bel) maargoed.. ik laat mn telefoon uit..

Het moet nu duidelijk zijn.. Je kunt geen cariere opbouwen, je vriendin de hele week weinig aandacht geven (alleen op de momenten dat je ff merkt dat het minder gaat, je best doen en dan alles laten inzakken)

Hoe moet dat later dan, als we samenwonen? kinderen hebben? Moet ik dan ook wachten op mijn man die om 9uur thuis komt?!?!?! no way!

Ben echt zo verdrietig
@ Karin,

Meisje meisje toch...............

Zoveel verdriet EN ziek...

Maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Probeer (probeer.... makkelijker gezegd dan gedaan..) om je telefoon uit te laten..... tot morgenochtend iig..

Heb je iemand die je kunt bellen, mailen, o.i.d.?

Vriendin/zus/buuf die je kan komen vertroetelen/troosten?

Ik denk aan je hoor!!

Heel veel sterkte EN beterschap!!!
quote:trixy schreef op 22 januari 2009 @ 22:23:

@ Karin,

Meisje meisje toch...............

Zoveel verdriet EN ziek...

Maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Probeer (probeer.... makkelijker gezegd dan gedaan..) om je telefoon uit te laten..... tot morgenochtend iig..

Heb je iemand die je kunt bellen, mailen, o.i.d.?

Vriendin/zus/buuf die je kan komen vertroetelen/troosten?

Ik denk aan je hoor!!

Heel veel sterkte EN beterschap!!!

Wat een fijn bericht..zit hier met dikke ogen en tranen..

Heb helaas mn telf niet uitgedaan en hij wilde me bellen, we hebben vette ruzie gehad, waarom snap ik niet.

Ik voel me zo rot en ik heb gezegt dat ik m zo nodig had en dat ik misschien wel op de verkeerde manier 'aandacht vraag' en op de verkeerde manier uitleg hoe ik me voel maar dat ik het ook niet weet en dat het me spijt en hij was aan 1 stuk boos en geen 1 lief woord. Ja soms dat ie van me houdt maar dan vroeg ik m hoe hij denkt als hij aan onze toekomst samen denkt (omdat ik dat mis, ik hoor dat nooit van hem) zegt hij; ja dan denk ik, ze wil dit niet etc etc. Ik schrok me kapot hoe bot dat eruit kwam, terwijl ik al in tranen was en kwetsbaar vroeg hoe hij aan onze toekomst denkt.

Ik vroeg om voorbeelden, wat wil ik dan niet?

Ja dat wist hij niet, ik moest m maar gewoon begrijpen.

Hij heeft me zoveel pijn gedaan in dat stomme telefoon gesprek.

Ik zei dat t me speet enzo en dat ik zo helemaal niet t gevoel had dat ie van me houdt, zegt hij; hoe krijg je dat gevoel wel dan? Ik zei; als je gewoon lieve dingen zegt (in de trant van, samen goedmaken, fijne woordjes etc) gewoon.. zoals je na een ruzie doet als t kalmer is.

Zegt hij; ja maar ik zei toch net al dat ik t rot vind dat je je kut voelt enzo!?? je waardeerd t ook niet he als ik iets goed doe.

Terwijl ik t echt niet verkeerd bedoelde.

En toen zei hij; ik heb echt een kutleven met JOU

Dat brak echt mn hart en heb toen nog eventjes gezegt dat ik uit heb gelegd wrm ik zo deed en dat ik t echt niet naar bedoelde maar gewoon niet goed kan uitten wat ik voel of hoe ik t wil maar dat ik zijn liefde mis.. en dat t me erg veel pijn heeft gedaan hoe hij deed. En toen hebben we opgehangen.

Ik begrijp dit echt niet.

Dat iemand zo naar kan doen.

Maargoed, hoe empatisch kan iemand nog zijn na dagen van 12uren werken en veel heen en weer reizen voor t werk en kort slapen + huishouden doen.

Maargoed, moet ik me dan echt zo laten behandelen? Wil dat niet.

Zegt ie nog; als je ff geduld had, heb gister iets besteld voor jou krijg je morgen thuis. Vind ik lief van hem maar heb liever dat ik altijd op m kan rekenen en dat hij niet zo kwaad wordt en dat hij ziet dat ik m nodig heb en dat ik misschien soms zeur maar dat het niet is om t zeuren maar dat er dan ook echt iets is.

Hoe moet je zoiets nou uitleggen...

Sorry lang verhaal en ik verpest het topic hiermee :$

Oja en mijn typfouten.. ik zit hier in tranen dus let er aub niet op :$.

Probeer zo maar te slapen, werd tijdens het bellen alleen maar misselijker en misselijker, ga dit weekend niet naar hem toe.

Hij zoekt het maar uit, dit hoef ik niet te pikken dat iemand zegt dat hij van me houdt, ik dit maar moet zien en ik niet zo veel eisend moet zijn en op zo'n boze manier.. nee..

Een vriendin zou vanavond langskomen maar was helaas ziek.

Nouja ik lees nog ff een goed boek en ik hoop dat mn gedachten dan daar bij zijn ipv die ruzie.

mannen

Iedereen een fijne nacht..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven