Ik word er gek van...

06-01-2009 22:13 426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb echt mn hoofd zitten breken of ik wel of geen topic moet aanmaken. Heb hier al dagenlang zitten lezen en veel interessante dingen gelezen ook. Maar ik word er gek van en schrijf het toch maar op.

Het zit zo.

Heb sinds kort een vriendje. Ga ongeveer 2,5 maanden met hem om en zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend. Allemaal leuk en aardig. Maar er is een probleempje: hij is heel gesloten, belt en smst heel weinig en weinig initiatief van zijn kant. Heb van een vriend van hem gehoord dat hij vroeger heel erg door zn ex is gekwetst, gescheiden en kinderen... en hij bevestigt ook dat dit zn karakter is.

Denk dat ik het moet accepteren en leren ermee om te gaan.

Als ik niet bel/sms, duurt het gerust 2 dagen ofzo voordat ik wat van hem hoor. En heel vaak ben ik degene die vraagt of we gaan afspreken. Ik heb me al wel voorgenomen om met hem te praten, probeer het alleen niet op een zeikerige manier, alleen jaag ik hem alleen maar weg haha.

Zijn er hier mensen die ook zo'n vriendje hebben? Of ben je zelf zo? Wil het graag horen, want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Voor alles is een eerste keer he!
oh ja dat is het mannen willen graag jagen :-) Dat spel snap ik nooit zo goed. Als het voor jou beter voelt even te wachten moet je dat gewoon doen. Spannend!
Nee..ben ik ook met je eens, dat hele spel van aantrekken en afstoten begrijp ik ook niet..maar heb wel meegemaakt dat mannen graag willen jagen, dat je aantrekkelijker "prooi" voor ze wordt als je even wat afstand neemt. Maar ben ook wel iemand die op haar gevoel afgaat, zeker na verloop van tijd, als het goed voelt,dan vind ik dat je dat best mag laten merken. Maar juist de beginfase,de aftastfase zeg maar,vind ik altijd zo lastig. Heb nu al een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt " hij vindt je toch niet leuk, anders had hij je allang een berichtje gestuurd en je gezoend"..heel irrationeel,maar toch kan ik het niet wegstoppen. Was ook tijdje met een andere jongen aan het daten, daar had ik dat gevoel totaal niet bij, helaas geen vonk van mijn kant. En hij was juist wel iemand die heel vaak wat liet horen van zich en duidelijk liet merken geinteresseerd te zijn,al vanaf de 1e date.Jammer dat ik daar dan net niet verliefd op word..!

Ik ben wel van plan om meneer van afgelopen weekend zelf een berichtje te sturen hoor,in de loop van de week,maar het zou zo leuk zijn als hij me voor was...
quote:ilse777777 schreef op 12 januari 2009 @ 10:56:

Alice, kan me voorstellen dat je je klote voelt onder deze situatie. Nog contact gehad met hem of niet meer?

Summergirl; dit klinkt als een gezellige avond waar m.i. wel een vervolgafspraakje op zal komen.

Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, dan kun je het luchtig houden.

Herken dat wantrouwende naar mannen toe heel erg. Heeft me nooit ergens mee geholpen; bezorgde me alleen maar onrust. Ongeacht hoe een situatie zich ontwikkeld heeft.

Ik zit nog steeds in de silent threat bij meneer en heb besloten dat het wel goed is zo. Ik heb nummers en sms'en gewist zodat ik niet in de verleiding kan komen om iets te laten horen en ga deze teleurstelling weg puffen. Baal ervan maar het is niet anders.

Haha, zo herkenbaar dit. Ik heb ook al meerdere keren zijn nummer en smsen gewist om te voorkomen dat ik hem (te) veel zou smsen en om mezelf te dwingen te wachten totdat hij contact op zou nemen. Terwijl ik op andere momenten weer gewoon doe waar ik zin in heb. Hee, dit ben ik, ik laat graag even wat van me horen, hoe het met me is en wat ik doe.

Heb inmiddels contact met hem gehad, maar erg onduidelijke situatie op dit moment en ik vind het zó moeilijk dat hij dat niet met me deelt. Dat is zijn manier van doen, maar ondertussen is hij daar wel om beslissingen te nemen die voor mij en zeker voor onze relatie belangrijk zijn.
Summer, laat je nou niet gek maken door je eigen gedachten van hij vindt me niet leuk... tuurlijk vindt hij je leuk, je bent toch

Probeer ervan te genieten en er ontspannen in te staan!!!!

Lastig he dat een andere man dan wel je de attentie geeft die je wilt. Hier ook zo; een man, hij sms't me, belt me, stuurt me bloemen (!!!!) en ik krijg het op m'n heupen en voel dat dus niet voor hem. Zou gemeen en te makkelijk zijn hem als pleister te grbruiken voor het gedrag van de "niet beller". Dus doe dat vooralsnog ook niet.

Alice, is voor jou misschien ook een goed moment om eens te gaan denken wat jij hier meer wilt. Kan me heel goed voorstellen dat het je frustreert dat je geen deel uitmaakt van zijn leven wanneer hij het moeilijk heeft, vooral omdat jullie elkaar al wat langer kennen. Wil je dat? aan de zijlijn meekijken?
hi Ilse,

ja..kan mezelf behoorlijk gek maken hiermee,vermoeiend is dat zeg! kan het niet uitstaan van mezelf. ik vind niet zo heel snel iemand leuk en merk gewoon dat ik deze vent, ondanks het feit dat we natuurlijk nog maar 1 date hebben gehad en elkaar nog niet goed kennen, echt leuk vind, er was in elk geval een klik. en ik dacht dat dat wel wederzijds was..maar ga het dan toch allemaal analyseren,hoe laatste half uurtje van date verliep bijvoorbeeld..we waren toen beiden wat stiller,ik vooral,omdat ik gewoonweg doodmoe was..uren daarvoor was ik wel gewoon gezellig aan het kletsen hoor. uiteindelijk dus half 3 de kroeg verlaten en mijn fiets in zijn auto.in auto zei ikd us dat ik het erg gezellig vond,hij reageerde met,"ja,die laatste kroeg ook vooral" (was lekker foute tent). Maar hij zei dus niet letterlijk van "ik wil je graag snel weer zien" of "volgende keer spreken we bij mij in buurt af" of iets dergelijks. En afscheid ging vrij vlot,maar ja,het was -10 buiten..en dan het laatste zinnetje van hem" we keep in touch"..

moet het gewoon niet zo analyseren allemaal,waarom doen vrouwen dat toch altijd he? ik ga mezelf nu even vermanend toespreken!! heb morgen ook nog eens een belangrijke bespreking, dus moet daar mijn aandacht bijhouden! (maar ken mezelf..als ik vanavond dan thuis zit,dan check ik toch elke 10 minuten mijn mail!)

Voor wat betreft andere man..inderdaad, lastig, de aandacht enzo die hij geeft,wou dat die kerel van afgelopen weekend dat deed! wordt trouwens wel lastig,moet dus die jongen wel gaan vertellen dat het niks gaat worden,vind dat ik dat gewoon z.s.m.aan hem moet vertellen..hij denk dat we dit weekend nog gaan afspreken,maar ik wil hem eigenlijk voor die tijd bellen om het te cancellen..niet echt behoefte om het nu face tot face te vertellen..
Hi Summer,

Het heeft ook helemaal geen zin om die avond zo te analyseren want je kunt die toch niet meer veranderen. De avond was zoals die was en je kunt ervan uit gaan dat als de avond tot 2.30 duurde hij het ook gezellig vond. Ik denk dat je totaal niet moet letten op hoe hij de dingen zegt. Meer op hoe hij doet of wat voor gevoel jij erbij krijgt.

En die andere man? Ben je daar al eens iets mee gaan drinken? Afkappen kan ook altijd nog... en je hoeft niet meteen verkering met hem? Of verwacht hij dan teveel?

Ik nog steeds niets gehoord. Wel belde er gister een vriend van hem (degene via wie wij elkaar kennen) en die komt vanavond langs...
Hi Ilse,

Balen dat je nog niks van hem hebt gehoord,wanneer heb je hem nu voor het laatst gezien/gesproken? Hij weet hoe je erin staat en erover denkt en wat je wil..de zet is dan nu aan hem,maar wel lastig. Soms werkt het wel hoor, het gezegde " een man weet pas wat hij mist,als ze er niet is", wat afstand houden. Misschien beseft hij dan pas hoe gek hij op je is. Hoop het voor je!

Vanmorgen pittige bespreking gehad,ben nu een beetje "leeg"..

heb nog helemaal NIKS van meneer gehoord he...pfff...

moet die avond en wat hij en ik hebben gezegd niet analyseren inderdaad, maak mezelf daar helemaal gek mee en kan er niks meer aan veranderen. daden zijn inderdaad belangrijker.hebben dus niet gezoend nog,maar goed,was maar 1e date natuurlijk. en misschien ook wel belangrijk puntje,we kennen elkaar dus via internet, sinds oktober denk ik ongeveer, kwam er niet eerder van om af te spreken.Eigenlijk heel weinig contact gehad in tussentijd over en weer,af en toe kort mailtje,dan weer tijd niks.Ook nog nooit gebeld of gesmst, dus het is niet ineens zo dat het contact nu minder is ofzo,het is gewoon niet iemand die veel mailt/belt/smst heb ik de indruk(voor zover ik kan inschatten). maar het is wel een vrijheidsman zeg maar, denk dat hij heel erg gewend is zijn eigen ding te doen.dat heb ik ook,dus komt goed uit. maar wil het daarom ook niet bij voorbaat al verpesten door hem nu te benaderen,wil hem niet claimen of iets...ga hem morgenavond ofzo wel smsje sturen.zou eigenlijk meteen nieuwe datum willen afspreken,maar dat is ook weer te opdringerig..pff!

Die andere vent heb ik nu 3 keer mee afgesproken, nog niet gezoend..hij is erg onhandig en onwennig wat vrouwen betreft heb ik het idee.weinig ervaring,wat onzeker. kletst honderduit hoor,maar als het op wat toenadering/zoenen aankomt..dan is het net een jochie,gaat hij giechelen enzo.en,het klinkt heel lullig,maar daar knap ik beetje op af. maar wat het belangrijkste is,ik mis de vonk,de aantrekkingskracht..heb ook niet heel veel behoeft met hem te zoenen ofzo.hij ruikt bijv.ook niet lekker (hij stinkt niet,maar het is ook niet zo dat ik denk,mmh!)...wat denk je,toch nog maar een date eraan wagen? ben bang dat het niet meer gaat komen die vonk..erg jammer moet ik zeggen,want het is een lieve leuke kerel.Betrouwbaar ook. Maar ja...als de vonk er niet is houdt het op he..pff..zal je net zien dat de kerel van afgelopen weekend weer een onbenaderbare man is,daar val ik dan weer net voor verdorie!

Hoe zou jij hier nu mee omgaan Ilse?Denk dat jij hem al had gesmst he?

Gr,summergirl
Ik weet niet of ik hem al had ge- sms't of niet. Ik denk alleen niet dat als je nu een sms stuurt iets kan verpesten of iets leuker kan maken. Hij vindt je leuk of hij vindt je niet leuk. Hij wil nog een keer met je afspreken of niet dat zal niet afhangen van het feit of jij hem het eerste sms'je stuurt of dat dat van hem komt.

Nogmaals ik weet het niet. Denk inderdaad wel dat ik al ge-sms't had maar weet niet of ik daar dan blij van geworden was.

Ik heb van mijn "niet beller" woensdag een nietszeggende sms gehad en daar donderdag op gereageerd daarna niets meer gehoord.

Verleden week zondag heeft hij bij me geslapen dus verleden week maandagmorgen voor het laatst gezien.

Die zondag hem wel weer aangegeven dat ik "meer aandacht" wil... daar reageert hij dus zo op..... hmmmmm nee; kan er nog steeds niets positiefs van maken. Shit!

Dat jullie nog niet gezoend hebben of elkaar via internet kennen maakt denk ik geen verschil. Het heeft tijd nodig.

Je kunt best nog eens met 2e man uitgaan maar wees wel eerlijk tegen hem dat er nog iemand is die je ziet....

pffff lastig he?
Heb je ook helemaal gelijk in, echt verpesten kan ik het niet met een smsje..maar heb wel zoiets van, als hij me echt leuk had gevonden, dan had hij allang wel even iets van zich laten horen. Vind dit gewoon een veeg teken..maar misschien ben ik iets te bevooroordeeld hierin. Ik ga er gewoon vanuit dat hij niet nog een keer wil afspreken,kan het alleen maar meevallen!

Lastige situatie waar je in zit..want je hebt behoorlijke gevoelens voor hem ontwikkeld inmiddels begrijp ik? het enige wat ik je kan adviseren is om even helemaal niks te doen en hopelijk kom je gewoon andere leuke kerel tegen..maar ja,is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!

kijk,de situatie waar jij nu in zit heb ik vaker meegemaakt (helaas)en werd daar niet echt happy van...ben dus beetje bang en huiverig ervoor dat zoiets weer gaat gebeuren, bijv.bij de huidige kerel van afgelopen weekend.

heb wel eens tegen andere man gezegd dat ik nog met iemand anders aan het mailen was en zou gaan afspreken..dat vond hij niet zo leuk..tja,zo gaan die dingen hoor..maar hij werd helemaal stil enzo..pfff..hij heeft zijn profiel ook al op in-actief gesteld...zo snel al! krijg het daar beetje benauwd van!
Ja gevoelens zijn goed ontwikkeld helaas. Dit is waarschijnlijk een combi van het echt heel fijn vinden als hij bij me is de tegenstrijdigheid dat hij zegt zich niet te willen binden maar wel me zegt me zo leuk te vinden en dus het niet kunnen "krijgen". Misschien er ook al teveel invulling aan gegeven; ik weet het niet.

Maar wat is 2 a 2,5 maand om iets te weten, ergens voor te gaan? Ik weet het niet.

Ik denk dat deze situatie nooit te "skippen" valt. Of je komt er doorheen of niet. Het is ook per persoon verschillend hoe je hier mee om gaat. De een kan veel makkelijker hier relaxed in blijven. De ander niet. Ik behoor tot die laatste groep denk ik

Ben niet van plan hem te bellen/sms'en, nu niet iig. Ben erg benieuwd of zijn vriend me vanavond wat zal vertellen....

Bij mij heb ik verleden week tegen man 2 gezegd dat ik in de war ben en dat ik het benauwd krijg van zijn sms'jes (ik wil je zien, denk je ook aan mij, liefje hier liefje daar....) is nu rustiger. Heb maar ruimte voor 1 man in m'n hoofd blijkbaar.
Heftig he,hoe je in relatief korte tijd (2.5 mnd) toch zoveel gevoelens voor iemand kan ontwikkelen he.Kan snel gegaan. En iemand zit dan ook echt helemaal in je hoofd en is heel lastig iemand er weer "uit te krijgen": Zeker als hij je,onbewust,toch keer op keer weer hoop geeft(in een dronken bui). Uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen en wat jou gelukkig maakt.

Die vriend weet van jullie situatie? Zou idd eens voorzichtig bij hem polsen.En zijn advies ook ter harte nemen zeg maar,misschien zegt hij wel dat je geen hoop moet hebben.Of hij zegt dat zijn vriend je heel leuk vindt maar beetje bindingsangst heeft. Ben benieuwd,laat maar weten.

Precies, ik heb hetzelfde met man 2,als ik daar smsje van krijg dan ben ik helemaal niet blij,terwijl als iknu wat van man 1 zou horen,ik helemaal happy zou zijn. Ook als hij me elke dag zou smsen. stom he!Slaat nergens op!
quote:ilse777777 schreef op 09 januari 2009 @ 11:31:

Je hebt helemaal gelijk met wat je zegt. En ik weet dat, als ik me zo rot voel omdat ik niets hoor, ik voor mezelf moet bepalen waar ik blij van word of niet. En "geen aandacht" (klinkt kinderachtiger dan bedoeld) maakt mij niet blij dus zou ik daaraan mijn conclusies moeten verbinden. Alleen dan die tegenstrijdigheid.....

Dronken mensen spreken de waarheid, houd ik mezelf ook voor maar hoe echt zijn emoties als je ze alleen maar kunt zeggen wanneer je onder invloed bent?Edit: had niet goed gelezen, antwoord stond al op deze pagina.
quote:Summergirl36 schreef op 12 januari 2009 @ 14:40:

Nee..ben ik ook met je eens, dat hele spel van aantrekken en afstoten begrijp ik ook niet..maar heb wel meegemaakt dat mannen graag willen jagen, dat je aantrekkelijker "prooi" voor ze wordt als je even wat afstand neemt. Maar ben ook wel iemand die op haar gevoel afgaat, zeker na verloop van tijd, als het goed voelt,dan vind ik dat je dat best mag laten merken. Maar juist de beginfase,de aftastfase zeg maar,vind ik altijd zo lastig. Heb nu al een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt " hij vindt je toch niet leuk, anders had hij je allang een berichtje gestuurd en je gezoend"..heel irrationeel,maar toch kan ik het niet wegstoppen. Was ook tijdje met een andere jongen aan het daten, daar had ik dat gevoel totaal niet bij, helaas geen vonk van mijn kant. En hij was juist wel iemand die heel vaak wat liet horen van zich en duidelijk liet merken geinteresseerd te zijn,al vanaf de 1e date.Jammer dat ik daar dan net niet verliefd op word..!

Ik ben wel van plan om meneer van afgelopen weekend zelf een berichtje te sturen hoor,in de loop van de week,maar het zou zo leuk zijn als hij me voor was...

Om vervolgens een nieuwe prooi te zoeken als ze beet hebben. Echte jagers tenminste. En zelfs échte jagers kunnen ooit een vrouw tegen komen die ze zo leuk vinden dat ze dondersgoed beseffen dat er kapers op de kust kunnen zijn en redelijk snel een nieuwe date willen plannen. Beseffen ze dat niet en nemen ze alle tijd van de wereld, hoe leuk vinden ze je dan? We'll keep in touch is ook al zo... vaag. Wat is er mis met; ik bel je die en die dag. Of beter, spontaan iets laten horen (omdat hij met zijn gedachten toch een beetje bij jou is en je stem dus even wil horen). Anderzijds gaf deze man al aan dat hij het erg druk had komende tijd. Heeft hij eigenlijk wel tijd voor meer dates?

Alice, wat ontzettend rot voor je. Je zit al zo lang in onzekerheid, wil je dat eigenlijk nog wel? Ik zou het zelf niet kunnen. Als ik zo onzeker zou worden zou ik hier niet voor kiezen. Denk je dat je er ooit wel aan kunt wennen dat hij zo gesloten is en niet echt dingen deelt? Dan hoop ik voor je dat hij heel snel beseft dat je niet zo met iemand waar je van houdt om kunt gaan.

Ilse, jouw project lijkt ook zelf al afstand te nemen. Houd het bij jezelf en besluit wat JIJ hier mee wilt. Dat hoeft een ander niet voor je te doen toch?
En Summer; al iets gehoord?

Alice; hoe is het met jou? Trek je de onzekerheid een beetje?

Mijn project lijkt dan inderdaad zelf al afstand te nemen maar stuurt me vanmorgen een sms dat hij aan me denkt....

Gister was een vriend van hem bij mij op bezoek. Wilde vriend niet "uithoren" doet er niet veel toe wat hij zegt het is zoals het is. Ik wil niet op vrijblijvende manier met project om blijven gaan, daar word ik te onzeker/onrustig van en dat vind ik gewoon niet prettig. Ga rustigjes aan door met m'n leven maar gooi geen deuren dicht.
Hi Ilse,

Nee..nog niks gehoord, weet dat hij deze week hele dagen afspraken had en s avonds (zaken)borrels,maar goed,een smsje is zo gestuurd toch zou je denken? Baal er eerlijk gezegd toch wel beetje van.

Maar ik heb natuurlijk ook nog niks van me laten horen,dus kan het ook omdraaien. Ga hem morgenochtend een berichtje sturen heb ik besloten. Merk het wel of er nog reactie komt. Maar wat Madhe had gemaild nog, over dat hij toch wel vaag was..dat is natuurlijk ook zo. Maar goed, na 1 date kan je nog zo weinig zeggen.

Hij heeft dus vanmorgen gesmst? Dat hij aan je denkt? Maar niet wanneer jullie elkaar weer zien ofzo? Lastige situatie hoor.kans is groot dat je hem binnenkort weer ziet,heb je leuke avond,maar vrees dat je dag erna weer met hetzelfde zit...hij moet natuurlijk geen spelletje spelen met je gevoelens, dat is niet fair. Hij weet wat je van hem vindt en maakt daar toch wel misbruik van (bewust/onbewust). Mannen!

Maar goed,inderdaad gewoon door gaan met leven, en je ziet het vanzelf wel,hopelijk komt er andere leuke vent op je pad!
Even voorop gesteld dat ik hier niet reageer om te krenken...quote:Summergirl36 schreef op 14 januari 2009 @ 10:51:

Ga hem morgenochtend een berichtje sturen heb ik besloten. Merk het wel of er nog reactie komt.

Lastige situatie hoor.kans is groot dat je hem binnenkort weer ziet,heb je leuke avond,maar vrees dat je dag erna weer met hetzelfde zit...hij moet natuurlijk geen spelletje spelen met je gevoelens, dat is niet fair. Hij weet wat je van hem vindt en maakt daar toch wel misbruik van (bewust/onbewust). Mannen!

Nee.... vrouwen! Dergelijke acties laat je jezelf toch aandoen? Jij laat dan toch over je grens gaan? Hij stapt over jouw grens en jij bent de persoon die aan moet geven dat je dat niet pikt.

Ik vraag me af of hoe zoiets dan werkt.... Stel dat hij belt en af wil spreken, ben je dan helemaal blij (met zo'n dooie mus), doet je best om er een gezellige/mooie/spannende/boeiende/etc. date van te maken? Waarom zoveel tijd, energie en aandacht geven aan iemand die er niet hetzelfde in staat? Zodra je het gevoel hebt dat hij misbruik van je maakt (bewust of onbewust) dan grijp je toch in? Als jij het niet doet, dan kan je toch niet verwachten dat hij het wel doet?

Maar goed,inderdaad gewoon door gaan met leven, en je ziet het vanzelf wel,hopelijk komt er andere leuke vent op je pad!Ik heb hier een en ander gelezen, maar snap er weinig van. Hoe kan je het leuk vinden om met iemand "om te gaan" van wie je niets hoort en hoe kan je heel simpel stellen 'doorgaan met met leven' terwijl je al helemaal plant morgen een sms'je te sturen?

Ik weet dat ik sommige verhaallijnen hier door elkaar gooi - ik reageer op Summer omdat haar post de laatste is, maar in grote lijnen geldt mijn reactie voor iedereen die vers met iemand date die niet dezelfde input levert, maar van wie je het wel graag zou willen.

Mannen zijn niet moeilijk te peilen - je hebt een onderbuik gevoel, een stemmetje en je komt er best ver mee door ernaar te luisteren.
Lizzl, bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk dat je (wij in dit geval) zelf bepaalt hoe je je laat behandelen. Maar soms ben je naief, twijfel je en wil je het gevoelsmatig zeker weten. Sommige mensen hebben heel snel helder wat ze wel en wat ze niet accepteren maar andere doen daar wat langer over (ervaren vaak ook meer frustratie) iedereen denkt en voelt anders. Dat maakt het lastig.

Summer, ik weet niet wanneer ik hem zie. Wil nog steeds niet op deze vrijblijvende manier met hem doorgaan. Daar ben ik niet in veranderd. Zo'n sms maakt alleen weer even dat je twijfel moment krijgt; verder is het nog steeds zoals het was.... zeg maar dus niet ok.
Lizzl; je hebt gelijk hoor. Ik stuur hem 1 mail,hoor ik niks,dan weet ik genoeg en is het klaar, verspil ik er geen seconde energie meer aan. Op naar de volgende

Lastig hoor Ilse..ken het gevoel,dan hoor je weer wat van hem en krijg je toch weer hoop. Mannen! Wat moeten we er toch mee vraag je je wel eens af he,haha!
Ja ik weet het niet. Het verstandigst zou zijn wat vele hier ons al zeggen....
Hey!!!

Moet het even kwijt hoor.....heb goed nieuws, meneer heeft gemaild!!! Hij wil me heel graag snel weer keer zien en eindigde zijn berichtje met een "X"..!! Ik had hem net een berichtje gestuurd, kreeg binnen paar seconden al mailtje terug, blijkbaar was hij net van plan mij te mailen, toevallig! Dus ben helemaal happy..!! blijkbaar was het gevoel en de aantrekkingskracht wederzijds..zucht..nu maar even genieten van het gevoel, voorlopig is hij in het buitenland, daarna spreken we vast snel keer af!
woensdag sms-dag.

Fijn Summer. Voelt toch beter he als hij het eerste berichtje stuurt.....
Vreselijk eigenlijk dat een iemand je zo kan laten wachten ilse en je zo kan laten voelen.

Dat kan toch nooit iemands bedoeling zijn als hij je leuk vind?

Nog terug komend op het "dronken mensen vertellen de waarheid"

als hij alleen die gevoelens uit als hij dronken is.. neem je daar genoeg mee? Hij gaf toch ook aan geen vaste relatie te willen?

Er zijn echt wel mannen die jou het ultieme gevoel WEL geven, jou die aandacht geven en er voor jou zijn.. en die initiatief nemen tot contact.

Ok ik moet niet zeuren, mijn vriend is ook niet zo van het contact maar nadat ik met m gesproken hebt is er wel iets veranderd, heb ook aangegeven dat ik "heb het te druk" etc geen geldige smoes vind en "zo ben ik niet" ook niet. De 1e 6mnd was hij wel zo, en toen had hij het ook megadruk, veel overwerken enzo en toen kon het allemaal ook.

Heb 'm gezegt dat hij dan gewoon eerlijk moet zijn en moet zeggen dat hij er geen zin in heeft of er niet meer aan denkt, of het hem niet interesseert of hij liever met zijn werk bezig is etc.

Wees dan eerlijk.

En als je door de week geen tijd/zin/etc hebt voor je vriendin, kun je beter vrijgezel zijn.

Was misschien wel hard maar ik wil niet over me heen laten lopen.. als ik hier niets mee doe dan hoor ik zometeen helemaal niets meer van hem door de week en alleen op zaterdag en zondag, dat kan toch niet?
Ik moet er wel even bij zeggen, dat door onze ruzie's mijn vriend minder contact opnam, nu het al een tijdje beter gaat krijgt hij ook het vertrouwen dat het contact weer leuk is. Alhoewel ik tijdens de periode van ruzie ook wel leuke mails/smsjes stuurde was het bellen niet echt leuk omdat hij snel geirriteerd was en daarna ik ook en soms andersom.

Hij zei dat als t beter ging t contact ook beter zou gaan, dit gebeurde elke x niet waarbij hij die 'smoesjes' gebruikte van te druk, zo ben ik niet etc.
Hey ilse..ja,ben er helemaaal blij meee!! Krijg echt kriebels in mijn buik als ik aan hem denk..dit gevoel heb ik echt zooo lang niet gehad! maar goed,nog wel even geduld hebben tot ik hem weer zie..zucht...dat wordt wel spannend,denk dat ik van tevoren geen hap door mijn keel krijg,haha!

En hoe is t bij jou,nog wat gehoord van meneer?

Ben het wel met Karin eens....en volgens mij besef je het zelf ook wel dat hij je gewoon niet gelukkig gaat maken. Iemand die je echt leuk vindt die geeft je geen rotgevoel. Maar het is wel lastig als jij diegene wel heel erg leuk vindt.
quote:ilse777777 schreef op 14 januari 2009 @ 08:26:

En Summer; al iets gehoord?

Alice; hoe is het met jou? Trek je de onzekerheid een beetje?

Mwoah, het gaat. Het blijft moeilijk dat hij zo ver weg is om belangrijke beslissingen te nemen die zo van invloed zijn op onze relatie. Wel een beetje andere situatie dan waar dit topic voor geopend is.

Hij is een aantal jaren geleden vanuit frankrijk gedetacheerd naar een bedrijf in Nederland. Met dank aan de kredietcrisis gaat het erg slecht met het bedrijf en moet hij terug naar Frankrijk, wat hij geweigerd heeft. Hij is daar nu om te kijken of er nog iets geregeld kan worden. Inmiddels heeft hij ontslag genomen en heeft nu nog afspraken met één of andere bond. Hij is hiernaar toe gekomen, heeft de taal geleerd, mij ontmoet en besloten hier te blijven. Het ging héél goed met het bedrijf waar hij werkt, maar dat is in héél korte tijd heel hard achteruit gegaan.

Heb hem deze week een paar keer gesproken. Hij heeft gezegd dat hij ontslag heeft genomen voor mij, omdat hij voor mijn in Nederland wil blijven. Natuurlijk is dat helemaal geweldig, maar hij loopt daar al weken over na te denken, met als gevolg dat hij weinig zegt en chagrijnig is, waar ik dan weer chagrijnig van wordt. Ik had het fijn gevonden als hij zijn gedachten met mij had gedeeld daarover.

Hij is dus zomaar vertrokken vorige week, terwijl hij beloofd had dat we elkaar nog even zouden zien. Hij zei de eerste keer dat we elkaar spraken dat hij wat dingen zou regelen en maandag of dinsdag weer in Nederland zou zijn. Daarna vertelde hij dat hij nog wat dingen moest regelen maar woensdag of donderdag weer hier zou zijn. Gisterenavond zei hij: ik zie je volgende week. Jemig zeg, gék word ik ervan. En ik snap wel dat hij dingen moet regelen. Ik begrijp ook dat het fijn voor hem is om weer even in Frankrijk te zijn, zijn familie en vrienden zien, Frans praten en door Parijs slenteren. En voorlopig is hij dus zijn baan kwijt, dus hij zou daar best een maandje kunnen blijven. Lekker weer even met je familie en vrienden om je heen. Zijn moeder die voor hem kookt enzo. Heerlijk toch? Maar ik word er gek van dat hij zegt dat hij terug komt en vervolgens zijn plannen wijzigt en mij dat pas meedeelt als ik hém bel en hém ernaar vraag.

Lastige situatie dus.

Eén van zijn geliefde uitspraken is dat hij een mán is en dat hij alles wel regelt. Pfff, mánnen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven