Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kruispist met Eow

Humorfactor wel overduidelijk afwezig dus inderdaad.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Eowynn_ schreef op 20 januari 2009 @ 19:56:

Juno naar CB geweest vandaag, bij 15 maanden 9060 gram en 74 cm. Hij zit in de curve (ergens, als je héél goed kijkt ) :cheer2)

maar zeker

Ik snap piezzertz nu maar dat geheel terzijde. En nu ik het snap vind ik het ook een oerstom woord eigenlijk. Maar volgens mij waster al een discussietje her en der gaande, even bijlezen
Ik wil het kotsstokje niet, ik herhaal níet deze kant op hebben Kess! Fijn dat injecties werkten, hoe is het nu?

Starrehuilie

Balen van Vishepc, kantie nog gemaakt inderdaad? Bedankt voor felicitaties in ieder geval, geef dat maar door Weet iemand hier wanneer Nemo precies jarig is? Ceetje de 26e toch?

Belastingdienst zuigt inderdaad, dat behoeft verder geen (1 van de talloze) voorbeeld(en) van mij...

Sjee Inad, 83,9 graden koorts! Hoe is het nu in jullie ziekenboeg? Nog nare dromen gehad door alarmgedoe?

Pfff, het enige topic op dit forum waarvan ik dacht veilig ver verwijderd te zijn van de Klus- ende Piezzzcategorie mensen verwijderd te zijn is nu niet meer wat het geweest is .....

Zo, nu is mijn kind wakker, later!
Kutterdekut... ik slaap alweer nachten heel verrot (word om 03.00 uur wakker en no way dat ik nog in slaap val), heb sinds gisteravond keelpijn, maar ik wil NIET ziek worden, want weekendje weg
Peas on earth!
83.2 graden Inad? Dan kan je ni forummen ni denk ik

Ceetje de 26ste jarig inderdaad, heb de verjaardag op Hyves erbij gezet.

Belastingdienst gebeld, hmmm we kunnen niks vreemds zien in het systeem. We zoeken het uit en bellen u binnen drie werkdagen terug. Zucht. Ik wil mijn geld

Inad, zeikterm

En inderdaad, wat humorloos zeg.

Oooooo niet ziek worden Erwtje!
Gutenmorgen!

Belastingdienst stort toch ook weleens op de 21e?

Ceetje 26e en jij de 27e echo toch? En jarig?
Erwtje. Jij wordt níet ziek.
Marissssss, relax! Niet zo piezzen piepen!

Ier toch aan het werk gegaan, Inad? Handboeien aanschaffen!

Erwt, zou wel heel rot zijn als je nu ziek werd. Niet doen! Niet ziek worden!

Wij hebben sinds gistermiddag een CO2-melder hangen!

LAppenmandupdate:

Ik heb minder pijn, dus dat gaat de goede kant op. Griep wel echt toegeslagen nu.

Vito nog steeds hoge koorts, wil ook niet echt zakken. Even aankijken nog, anders even huisarts bellen.

Tony lijkt wat beterder, maar ook nog lichte koorts.

Pffff!
Loretta is De Mol. Punt.
Bah Kess. Ik vind dat we allemaal wel voldoende kots/kak hebben gehad voor de rest van het jaar.

Ik begin verkouden te worden, hoop alleen dat het meevalt, want hele hoofd begint vol te zitten.

Ik heb geen zin in werken! Ga zo maar eens buiten de deur lunchen....
Even een snel kopietje uit ander topic, want misschien hebben jullie De Oplossing...?

Haa even snel een zwaai onder werktijd

Heeft iemand nog De Tip voor me? Ik slaap namelijk zó ontzettend slecht . Begon een aantal maanden geleden dat ik meer en meer moeite kreeg met in slaap vallen. Dat heb ik eigenlijk altijd al gehad (lang wakkerliggen). Heb verschillende dingen geprobeerd en slaap nu wonderbaarlijk goed in, door een combi van Valdispert aromatherapieding (met slaapverwekkend aroma) en een beetje 'slaapritueel' (rust voor het slapen, boekje lezen in bed, bewuster gaan slapen door letten op ademhaling etc).

Fijn natuurlijk, maar nu word ik al tijijijden 's nachts wakker. Word alleen maar erger: ik word 's nachts rond een uur of 3-4 wakker en kan onmogelijk meer in slaap komen. Ik word er zo moedeloos van...

Ben nu echt moe van al een paar nachten hooguit 4/5 uur geslapen te hebben .

Net bij de apotheek even gevraagd en van Dr. A. Vogel Dormeasan meegenomen. Apotheker schatte echter slagingskans niet zo heel hoog in (gezien al mijn pogingen).... Pffff...
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 21 januari 2009 @ 11:46:

Ier toch aan het werk gegaan, Inad? Handboeien aanschaffen!

Jaaa!

Hij had maar 38,5 vanmorgen dus dat kon wel.

Ik nog steeds 83,2

Wij hebben sinds gistermiddag een CO2-melder hangen!

CO melder bedoel je. Het is de Monoxide die slecht is.

LAppenmandupdate:

Ik heb minder pijn, dus dat gaat de goede kant op. Griep wel echt toegeslagen nu.

Vito nog steeds hoge koorts, wil ook niet echt zakken. Even aankijken nog, anders even huisarts bellen.

Tony lijkt wat beterder, maar ook nog lichte koorts.

beterschap voor alle drie nog. Arme Vitootje. Krijgt hij paracetamol?
Balen van VishePC, voor Vish.

Erwt, niet ziek worden inderdaad.

Wat betreft niet slapen weet ik:

niet computeren of tv kijken vlak voor het slapen gaan
Oja, Chica dus echt koortsvrij, maar houd haar nog even thuis om bij te komen. Irritante daaraan is dus dat ze nu heel heel veel aandacht wil en heel druk is, terwijl ik heel gaar ben.
quote:Eowynn_ schreef op 21 januari 2009 @ 10:35:

Gutenmorgen!

Belastingdienst stort toch ook weleens op de 21e?

Ceetje 26e en jij de 27e echo toch? En jarig?

Ja, als de 20ste een zaterdag of zondag is

Ik 27ste echo en jarig inderdaad. En taart dus. Heb ik besteld bij mijn moeder. Of ik het binnenhoud is een tweede
Kess, pffff inderdaad bij jou. Gelukkig heb jij het minder op je heupen

Erwt, denk dat er weinig aan slechte slapen te doen is, volgens mij ben je gewoon een beetje te druk in je koppie.
Wassikweer. Tsja, misschien heb je wel gelijk Star. Beetje teveel hersenspinsels enzo, hoewel me in ieder geval vanaf 't weekend wel redelijk relaxed voel, maar ook niet goed slaap... maar ja, misschien heeft dat tijd nodig.

Ga zo dadelijk maar even iet antigrippine-achtigs bij de apotheek halen, want voel me helemaal niet lekker
Peas on earth!
Jeetje, wat een kwakkelarij overal he? Heb het idee dat heel Nederland voor pampus ligt. Vito en Tony liggen nu allebei even te slapen. Zou ik eigenlijk ook even moeten doen, maar ik zit nu achter laptop te genieten van het feit dat er geen kind aan/op/naast/over me hangt.

Vito krijgt inderdaad paracetamol, maar daar reageert hij niet echt enorm op. Is altijd al zo geweest, het verlaagt de koorts bij hem nauwelijks. Vanmiddag was het 39, dus al wel wat gezakt, maar zal vanavond best weer omhoog kunnen gaan. We zullen zien.

Volgens mij is Nemo 6 februari jarig, uit mijn blote bolletje. Kan me nog herinneren dat Vish extra harde weeëndansjes deed op MAF-topic, om Vito op zelfde dag geboren te laten worden. Is niet gelukt... scheelt 2 dagen. En een jaar natuurlijk!

Aaaaaargh! Vito weer wakker!

Oh, zag nog snel dat Natsie idd fake is!!! Ik had dus toch geod gegokt!
Loretta is De Mol. Punt.
Natsie idd fake, had het ook al goed gegokt
Comp weer aan de praat al is het kreunend.

Bij tandarts vloog kaak uit zijn voegen dus ik mocht de komende weken niet gapen en niet tegen kind schreeuwen van de tandarts hahaha.

Moet de comp nog verder oplappen kom vanavond nog even aan.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nog even deze voor de wuppertie

en deze voor de ziek, zwak en misselijken

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik snap nu pas Vishepc

Ik moet pakketje nog afhalen Vish!
WiesNatsie?

Kut. Ik word dus echt ziek. Hoofdpijn, overal spierpijn, koud, beroerd... kut. Daar gaat het weekendje weg
Peas on earth!
Ohja, Natsie ontdekt. Kon ook niet anders dan nep zijn
Peas on earth!
Leuke kaart Star

Straks even bijlezen, nu douchen met kind
Ik ben net met de jongens bij de hap geweest. Vito had na zijn paracetamol binnen 2 uur weer 40,4 koorts. Tony ook nog steeds koorts, nu al bijna een week, dus eigenlijk te lang. Kinderen zijn onderzocht, conclusie: de griep die overal zo heerst. Tja, dat wist ik natuurlijk wel. Als ze suf worden (met name Vito, die is echt wat minder alert) terugbellen, als ze morgen nog koorts hebben urine laten onderzoeken en als ze rijdag nog koorts hebben weer aan de bel trekken.

Was wel een hele lieve arts, nam uitgebreid de tijd. Volgens hem maakt het niet uit of een kind 38,5 of 41 graden koorts heeft. Het is een teken van uitzieken, strijden tegen virus. Het mag alleen niet te lang duren. Nou ja, we kijken het wel weer aan!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven