Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren

Nespresso anyone?

Lief heeft zijn nieuwe speeltje gekregen. Hij is jarig vandaag (kreeg cadeautje al iets eerder, we konden niet wachten ) En Lief hoort per nu bij de nespressoclub.

Ik duik nu bed in en verwacht George Clooney daar te vinden.

Prettige nacht iedereen!

(Lief heeft ondertussen 2 nespresso op, zou ie nog slapen? ).
Gefeliciteerd met Lief, Toet
Later is nu
Gefeliciteerd met Lief Toet.

Gisteren heb ik van Madokus nog een mooie ketting gekregen. Verder had ik mijn verjaardag zondag al gevierd en vooral gevulde enveloppen en bonnen gekregen. Had ik gevraagd omdat Madokus en ik er volgend weekend samen opuit gaan en ik wel een klein besteedbaar inkomen wilde om zonder schuldgevoel te kunnen winkelen.

Huisje voor het slempweekend klinkt goed zeg. Ik ga steeds meer balen dat ik niet mee kan.
Geen wit paard tussen je benen, dus Mado. (Kjong....) En Toet (hihi, ik tiepte Tiet ) geveeliciteerd met George Lief!

Sliep ie al?

~kijkt Toetlief lief aan en bietst een Nespresso~
Oh ja, komen jullie allemaal een keer langs? Gaan we een nespressoproeverij houden! Ik vind die kleurtjes zo leuk
Ja; is het die uit de mail geworden? (Huisje, bedoel ik): wat leuk!!! Ziet er heel goed uit. Sauna: here we come!! (Zou bloot stapelen met +/- 10 vrouwen in een minisauna ook een kruisje opleveren? Soort clubsandwich )

Toet, ook nog even hier: gefeliciteerd met je Lief! Die hier overigens hemelsbreed zo'n 100 meter (of minder) vandaan zit: Toetlief, bedoel ik. Ik heb nog aangeboden om als zingend telegram even langs te gaan, maar daar ging Toet gek genoeg niet op in (kan ik die smiley ook eens gebruiken)

Morgenochtend is mijn geliefde weer in da house, wat vooral fijn is voor Dot (ik ben morgen hele dag op cursus) want die mist hem echt. Dikke tranen, zachtjes snikken in de nacht "Mama, ik wil zó graag dat papa ís. Ben beetje drietig", en dat nu al 3 nachten achter elkaar. Gelukkig laat ze zich troosten en zijn er geen dramatische krijspartijen, maar zo stilletjes huilen en dan mij met grote betraande ogen aankijken doet ook wel wat met mijn moederhart. Het is echt heel erg papa's meisje. Dochter daarentegen is gewoon net zo vrolijk hier met of zonder GG. Wat ook wel makkelijk is trouwens, voor mij dan: die vindt het gewoon met 'allleen' maar mij ook helemaal ok. Lekker wijffie wel.

Goed, nu stief aan de arbeid, genoeg te doen!

~neemt nespressootje mee; die mis ik wel van mijn oude werk!!~
a gossie, die arme dot...kan me helemaal voorstellen dat stille dot met grote betraande ogen een heel verdrietig gevoel geeft..... Gefeliciteerd met lief toet! (las steeds lieve toet ), ik wil ook wel een nespressootje.

Leuk mado waar ga je heen en waar ga je winkelen? Weekendje met madokus alleen, gezellig! Hopelijk knap je gauw op?!

Hier ook een weekendje weg voor de boeg, morgen eerst pijpleiding controle bij KK en na werk van bentos (hahaha ik schreef besnot ) rijden we naar Zeeland. Daar hebben we geeneens cheersmembers wonen gek genoeg....

saunastapelen doe ik niet aan mij, lijkt me wel een hele glibberige bedoening worden lil! Toet, believe me, wij passen best samen in de whirlpool . Wat goed dat je weer naar de WW bent gegan, zet hem op!

We hadden weer lekkage, de verkleurde plekken in de gang en op de trap groeiden . Godzijdank net op tijd, want volgende week gaat bentos schilderen (al geloof ik dat hij verwacht dat we het samen doen ) Gisteren heeft hij de hele boel wederom gekit en nu hopelijk vanaf vanavond douchen zonder uitbreidende gele plekken.

Bam, wanneer moet je beginnen met je cocktails?
Oeh leuk Bentetje, een weekendje weg. DIe lekkages klinken stukken minder leuk!

Kijk, met een mooie ketting om een weekend weg met je Lief klinkt stukken leuker dan een ABkuur. Lekker shoppen met cadeaubonnen ook!

Dot is zeer cute. Hepo se van dur moeder!

Lief is nu een veertiger he, die krijgt een hartaanval als er een knap wijf ziingend uit een taart komt

http://toetje.punt.nl/?id=416447&r=1&tbl_archief=&
Nounou Toet; zó beroerd zing ik ook weer niet

Dot is cute ja. Vanochtend op de fiets naar de creche mijmerde ze hardop over het vriendje dat ze daar heeft (er zijn er meer, maar 1 is erg favoriet): "Vriendje is er ook, mama, gaan we spelen, denk ik... Ik HOU van vriendje!"
Ik las trouwens even in de gauwigheid dat Toet in de WW zat en snapte er al niks van: ze is gewoon mijn (onze) collega hoor! Of had ik nou een ontslagronde gemist? Maar nee, Lil moet wat beter uit heur doppen kijken als ze snelsnel door de berichten scant...
trouwens toet, ik zag een bon bij de Linda. deze maand van de WW (althans de internet WW), kan ik je daar blij mee maken of doe je het in de "ouderwetse"" vorm?

Kut, wat een kutweer...
Dot is net zo gepassioneerd als haar moeder...

Morgen moeten Toet, Lil en ik naar een cursus voor het werk. Die vinden we allemaal saai (gleuf ik) maar wat denken jullie; zou het geoorloofd zijn om briefjes te schrijven naar elkaar en propjes te schieten?
Iemand trouwens nog interesse in mijn Goddelijke Risotto-recept? Mailde het vanmorgen naar Pim, ivm Slemp-optie maar misschien wil iemand anders ook wel lekkere en snelle hap?
En eh, of het WW-technisch verantwoord is da weet ik nie..... Zal wel niet.
altijd lekker! Doe mij maar een recept. Wie had zich opgegeven voor het boodschappen avontuur behalve ik?
Zie mail Bent.
Zijn er niet toevallig houtblokken in de aanbieding bij een of andere bouwmarkt?
Misschien heeft die buurman van Bloes nog wat sloophout over?

Shoot, wat een rotweer inderdaad. Ik zit het ophalen van mijn gepassioneerde Diva uit te stellen, maar moet er nu toch wel aan geloven. Na het eten nog maar even samen in bad, denk ik.

En o ja, die cursus! Dat de wekker op 6 uur moet helpt ook niet. Hoewel Toet dan al richting station gaat, volgens mij... Iets van kwart over 7 pik ik je op in Lilstad, toch Toet? Het gaat ook nog stormen geloof ik, morgen, dus ik hoop dat we niet al te veel gaan zwalken over de weg
Ha, ik begrijp dat ik morgen fungeer als anker in jouw autootje Lil? Ik zie je inderdaad over 12,5 uur
dàt is toch op zijn minst leuk te noemen!
Mag ik de Bouwbuur zelf niet in de kachel mikken? Irritant mannetje, dat is het.

KOMT mijn recept:

In grote pan olijfolie verhitten, paar tenen knoflook persen, risottorijst even bakken tot de korrels glazig zijn (niet bruin) en dan blussen met een liter (minimaal, misschien meer) visbouillon.

Dan kwartiertje (op pak van risotto staat hoe lang precies) laten koken,

Dan mik je er 4een zak voorgesneden italiaanse groente in of wat je zelf lekker vindt en dan fijngesneden, gooi een eetlepel italiaanse keukenkruiden erbij

En dat bak je op een laag vuur,

Snij wat surimisticks (ik doe altijd een heel pakje, van de Aldi of Lidl) in stukjes en zet wat garnalen (roze) klaar, die je erin kan gooien voor de laatste minuten (anders worden ze taai)

Even proeven en evt nog zout en peper erbij, misschien ene paar zwarte olijven in stukjes,

KLAAR!
Houtblokken kun je bij elke benzinepomp kopen, zeker tegen die tijd, dan komen er weer bbq's enzo

Wanneer zal ik bij jullie eens nespresso komen proeven Toet?? Koffievrij leven is weer mislukt, dus zeg 't maar

En ik ben altijd in voor recepten. Is het vegetarisch? Heb nog nooit risotto gemaakt, trouwens.

Voor alle moeders die er nog nachtelijks uitmoeten, RESPECT Heb het dus eergisteren gedaan, aantal keer eruit voor LE, en ben nog een wrak. Dat ik er gisteren laat in lag, was natuurlijk ook niet handig dan, maar het was zo gezellig, met Elvis op de bank zitten.

Heb vandaag leuke presentatie gezien van steden die virtueel te bewonderen zijn op internet. Echt gaaf!

toedels weer

Later is nu
Zo, dat klinkt makkelijk en lekker Bloes! Wat zijn surimisticks?

Nog meer vis erbij en je hebt Paëlla, volgens mij
Later is nu
hoe was het nou met het buizenstelsel, Bentetje???

IK heb wel zin om nu/snel naar de sauna te gaan, maar weet niet met wie... zit er zelfs over te denken LD mee te nemen, komende zondag. Maar dan mis ik m'n zoon op tv bij Grunn - Ajax.. (hij loopt met scheids- of grensrechter aan 't handje )
Later is nu
Surimisticks = nepkrab en lang niet goed te hachelen als echte! Maar voor ergens doorheen is het wel lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven