Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Wat een mooie taart! Sorrie, heel gefeliciteerd, Mado! Je bent nu toch ook officieel een oudere jongere met je 30 jaar??

The Big 30.. Voel je je oud? Valt mee he?

Die huisarts had bij jou op visite moeten komen ipv andersom! Knap maar lekker op, dear.
Sja, die bon is dus tot ergens in maart geldig.

En, nee, ik wil geen uitzicht, landschap, kunstwerk, op een doek. Ik wil gewoon mijn gezin bij elkaar. En zo niet, dan dat van iemand anders. Ofzo.(Freud, here I come)

Mijn klaagzang van gisteren tegen daPimp, was eigenlijk helemaal niet als klaagzang bedoelt. (PMS here she is)

Sjorrie.

Waar het mij voornamelijk om ging, was argument van PimPom: werk vs kinderen. En ik wilde aangeven dat je met niks of extra's, en fulltime werk, gewoon gelukkig en prima functionerende kinderen hebt.
Oja.

Ik moet toch eens wat afstand nemen van omaatje.

Gisteren Bam aan de lijn, die vroeg hoe het met me is.

En toen hield ik een verhaal over Stoelgang.
Alle reacties Link kopieren
quote:roque schreef op 20 januari 2009 @ 11:09:

Pim, ik weet niet of je de site kent, maar voor (ook wat goedkopere) huisjes kun je eventueel ook kijken op groepsaccommodaties.com. Afgelopen sinterklaas hebben wij van die site een 12-persoons huisjes gehuurd voor (inclusief schoonmaak) 425 euro. De meeste huisjes zijn alleen wel particulier en staan niet op een park: ik weet niet of dat uitmaakt?

.Ik ken de site (had m ook al getipt aan Pimpel volgens mij), maar er staan voor ons weekend geen goedkope opties (huizen beginnen bij 800 euro ......).
Trouwens, kan iemand nog even voor me tellen?

Zijn we nog wel met 12 personen voor het slempweekend?

Ik vind huisje zoeken nl best leuk, maar dan is het wel handig om psies te weten hoe en wat.

Hmm, ik bel Pim wel even!
Pimp neemt niet op.

Hee Kjong, waarom heb je eigenlijk dubbele lasten (misschien stom, maar heb even gemist, of gaat het om verweggistan)?

Ik moet van alles, maar heb nergens zin in
Ha Toet,

Ik weet niet welk weekend jullie zoeken, en het betreft hier dus ook één huis, maar wij hadden dit gehuurd:

http://www.limburgsecampi...mmodaties/bungalow/s/4177

Voor twaalf personen. Simpel, ietwat gehorig maar niet erg duur, prima bedden, prima keuken en gezellig.

(Ik vind het ook altijd leukom huisjes te zoeken )
Eén huis en ietwat gehorig? Hmmm, valt af vrees ik Maar leuk dat je meedenkt!

Ik heb nog eens geteld en kom niet op 12. Maar misschien kan ik niet zo goed tellen?
quote:kjong schreef op 21 januari 2009 @ 12:43:

Oja.

En toen hield ik een verhaal over Stoelgang.

Jee.....

weet niets te zeggen

en op je mail ook al niet; ik maak nl zelf een puinhoop van mijn CV.

Heb jij dus ook al niets aan mij.

Het is een rare woensdag.
Als jij over je stoelgang wil praten dan mag dat, Kjong.. Ik heb alleen de helft niet gevolgd, was het dringend?

Pfff, hier ook nergens zin in en ik moet juist zoveel. Was het maar vast zomer. Ik had gisteren ineens zo'n zomers gevoel, zomaar uit het niets. Er viel een straal zon de kamer in, hoorde een vliegtuigje zoemen en kon de zomer al bijna ruiken. Dat de deuren open staan, zonder jas naar buiten, kopjes koffie, glazen wijn en maaltijden in de tuin. Hemels, hemels, hemels.
En dit?

http://www.rienthenier.nl/about.aspx

Tussen de 275,00 euro en 450 euro, afhankelijk voor wanneer jullie weekend is, voor 12 personen.
Geloof dat de wens voor twee huisjes (waarvan eentje rustig ) groot is Roque.

Maar het gaat lukken hoor.

Eerst nog eens goed tellen wie er ook al weer mee gaan!
O, okee . DAn zijn parken toch makkelijker waarschijnlijk .Veel plezier in elk geval!
nieuwe foto maken??

Lieve bam, wat een rot nieuws, natuurlijk is het heerlijk dat ze je iets te bieden hebben, maar holy fuck wéér chemo, wéér een kaal hoofd, wéér veel in en om het ziekenhuis en wéér last van bijwerkingen (onee, die sloegen we over nu!).

Ik snap je frustratie!

Liev pim, ik weet niet of ik het zou doen, maar ik denk uiteindelijk wel. en wel om de redenen die al eerder genoemend waren. de kinderen wennen echt wel gauwaan een fulltime werkende vader, het geld kunnen jullie goed gebruiken en ene auto is natuurlijk ook fijn (al gaat daar misschien het extra geld wel grotendeels naar toe?). Hebben jullie overwogen om de oudste 3 naar een bso te doen, wie weet is dat voordeliger dan een oppas? (of zeg ik nu iets heel doms?)

Grrr, heb geen tijd om verder te reageren, zit voor de tweede keer in anderhalve week in nachdienst en merk dat ik nu moeier ben daardoor. Moet naar zwemles en schoenen scoren in uitverkoop voor KK, de rits van haar laarzen is stuk.....

laterrrr
Ik vind het wel een slimme vraag Mado, van Pompel en onderhandelen bij huidige baan

Gefeliciteerd trouwens, en wat fijn dat de dokter je ook blij kon maken . Zonder dollen: hoop dat het snel werkt, volgens mij kwakkel jij ook al best een tijdje.

Hier heb ik extra middag kinderdienst, maar omdat Dot lekker ligt te tukken en Dochter heel lief speelt met vriendinnetje, heb ik toch behoorlijk wat compu-tijd. Dus misschien dat ik vanavond niet nog extra uurtjes hoef te werken, of niet zo lang, en dat ik even ga sporten (als buurjong kan oppassen). Zin in!

Ik weet ook niet precies met hoeveel we zijn Toet...
Dochter is opgeknapt. Nog wat pips.

Moeder mag morgen naar huis, moet dan nog wat aansterken en heeft vanaf maandag de kinderen weer volgens de omgangsregeling.

Ik stort nu een beetje in geloof ik. Niet ziek, maar wel ontzettend brak. Slap, moe. Enzo. Maar goed, ik ben in ontkenning.

Pim, ik sta 100% achter wat Toet schrijft. De kinderen zullen heus gelukkig zijn, ook zonder een doordeweeksedag met Pompel. Maar Pompel heeft maar één keer kleine kinderen. En als ze groot zijn, is deze periode voorbij. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je zou kiezen voor iets langer op een houtje bijten ten gunste van tijd met de kinderen. Gewoon, omdat dat fijn is.

Mado, van harte! Kus.
Oh ja, dat dacht ik ook nog. Hoeveel levert het netto op als: extra oppas, schoonmaakster.
quote:kjong schreef op 21 januari 2009 @ 12:30:

Sja, die bon is dus tot ergens in maart geldig.

En, nee, ik wil geen uitzicht, landschap, kunstwerk, op een doek. Ik wil gewoon mijn gezin bij elkaar. En zo niet, dan dat van iemand anders. Ofzo.(Freud, here I come)

Ideetje!

~zucht diep~

Wat een leukerd toch, die Obama..... Maar na die toespraak van gisteren, ben ik wel bang dat hij een keer van zijn voetstuk flikkert. Als ie iets beslist dat niet populair is ofzo. Nou ja, misschien heeft de VS een keer geluk en gaat het wel goed.

Mado (en Meave ) geveeliciteerd joh! Met je AB. Gossie, knap snel op, meissie.

Toet, open je werkmail dan eens. Is ook gezellig gemail te lezen.

~gaat weer verder met eigen werk~
En ik vond dat huis van RoqueRien wel erg leuk! Maar niet beschikbaar in ons weekend. Jammerrrrr.

Roque een vers annanashart? Rondje om de bar fietsen of wil je niet op een barkruk bevallen?
Hoezo, wil je me op een barkruk zien bevallen ?
Je kent me toch? Als ik de kans heb om iemand te zien bevallen, dan grijp ik die.
Wil je de bevalling niet gewoon overslaan en kindje komen kijken? Lijkt me veel... ehm... gezelliger
Neeeeeeeee, ik wil best over je rug aaien en je voorhoofd deppen. Als ik dat wonder mag zien, wil ik zelfs je placenta opvangen.
Lalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Open haardje.

Saunatripje.

Bedstee.

Naast elkaar.

Beekje met visgelegenheid.

Enz.

Enz.

Enz.

En die geenhuurbetaaldeoverwinterTokkies als buren nemen we gewoon voor lief.

TOET!

KUS!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven