Hangende borsten
donderdag 23 februari 2017 om 12:26
zaterdag 25 februari 2017 om 09:27
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 25 februari 2017 @ 08:34:
Verandert niets aan het hangen. Vel is gewoon slap.
Ik geloof ook niet dat die spier er veel toe doet maar helemaal slap is het weefsel nu ook weer niet. Bovendien zitten daar tussen vrouwen onderling blijkbaar ook weer verschillen in. Hoe dan ook, anatomisch gezien kan het alleen maar hangen. Waarom is die zachtheid zo ondergewaardeerd?
Alternatieve oplossingen voor TO:
Er nooit meer naar kijken in de spiegel
Alleen in de spiegel kijken met heel mooie en perfect aansluitende bh's
Er elke dag naar kijken zodat het went (aangenomen dat ze geen cm per dag verder gaan hangen)
Jezelf vergelijken met vrouwen waarbij het meer hangt maar daar niet mee zitten
Je laten verwennen en complimenten krijgen
Verandert niets aan het hangen. Vel is gewoon slap.
Ik geloof ook niet dat die spier er veel toe doet maar helemaal slap is het weefsel nu ook weer niet. Bovendien zitten daar tussen vrouwen onderling blijkbaar ook weer verschillen in. Hoe dan ook, anatomisch gezien kan het alleen maar hangen. Waarom is die zachtheid zo ondergewaardeerd?
Alternatieve oplossingen voor TO:
Er nooit meer naar kijken in de spiegel
Alleen in de spiegel kijken met heel mooie en perfect aansluitende bh's
Er elke dag naar kijken zodat het went (aangenomen dat ze geen cm per dag verder gaan hangen)
Jezelf vergelijken met vrouwen waarbij het meer hangt maar daar niet mee zitten
Je laten verwennen en complimenten krijgen

zaterdag 25 februari 2017 om 19:41
zaterdag 25 februari 2017 om 20:10
quote:Sandra300778 schreef op 24 februari 2017 @ 21:19:
[...]
Ik weet dat wel en nee ik heb een gewoon kanntoor baantje. maar ik heb het er gewoon een beetje moeilijk mee als ik voor de spiegel sta.
niet meer voor de spiegel staan.
Sorry hoor, ik vind dit zo oppervlakkig gezever. Ouder worden wij allemaal, dus ook je tieten.
[...]
Ik weet dat wel en nee ik heb een gewoon kanntoor baantje. maar ik heb het er gewoon een beetje moeilijk mee als ik voor de spiegel sta.
niet meer voor de spiegel staan.
Sorry hoor, ik vind dit zo oppervlakkig gezever. Ouder worden wij allemaal, dus ook je tieten.
zondag 26 februari 2017 om 14:07