Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Hoi tomcat ik zou ook nog wel een vraag willen stellen als dat mag:

Komt er een einde aan de pijnlijke situatie waarin ik nu met mijn dochter zit?
quote:YellowDiamond schreef op 26 februari 2017 @ 16:46:

Hoi tomcat ik zou ook nog wel een vraag willen stellen als dat mag:

Komt er een einde aan de pijnlijke situatie waarin ik nu met mijn dochter zit?

Ik zie het niet zo heel duidelijk omdat de situatie naar voren komt als welvaart voor het huis. Dat is gek en lijkt niet pijnlijk, hoe dan ook, gulheid is in het nadeel, eigen weg zoeken in het voordeel en in de toekomst lit het samensmelten van meerdere invloeden om tot iets nieuws te komen.

Misschien kan jij er iets mee, misschien is er iets anders dat de kaarten willen aangeven. of misschien is het onzin..dat komt natuurlijk ook voor.
quote:tomcat schreef op 26 februari 2017 @ 16:59:

[...]

Ik zie het niet zo heel duidelijk omdat de situatie naar voren komt als welvaart voor het huis. Dat is gek en lijkt niet pijnlijk, hoe dan ook, gulheid is in het nadeel, eigen weg zoeken in het voordeel en in de toekomst lit het samensmelten van meerdere invloeden om tot iets nieuws te komen.

Misschien kan jij er iets mee, misschien is er iets anders dat de kaarten willen aangeven. of misschien is het onzin..dat komt natuurlijk ook voor.Daar kan ik zeker wat mee,dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
Beste tomcat,

Kun je met je kaarten leggen ook zien of ik nog 1 keer zwanger ga worden?
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Hoi Tomcat, ik ontdek dit topic pas net. Wat interessant wat je doet!! Zou ik ook een vraag mogen stellen?

Hoe zorg ik voor een goede relatie met mijn oudste dochter?
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 09:54:

[...]

De kaarten geven aan dat je migraine/slapeloosheid gerelateerd zijn aan een keerpunt in je leven. Je bent heel erg in controle over je leven en ligt er als wijs en ervaren mens die uitstekend voor zichzelf en anderen kan zorgen maar er is een transitie nodig, je hebt de kennis en/of kunde verkregen voor een volgende fase en nu moet die fase beginnen. Het is in het nadeel om te denken dat rust en opladen hier gaat helpen, de stap moet gezet worden.

De waarschijnlijke uitkomst is geluk in huis/gezin met vrienden/familie.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.Dank je wel, heel bijzonder wat er uit komt, dat je dat uit de kaarten kunt halen! Om het niet té persoonlijk te maken op een openbaar forum reageer ik verder even in een persoonlijk bericht.
Hoi Tomcat,

Zou ik je ook een vraag mogen stellen?

Gaat het mij dit jaar eindelijk lukken om een serieuze poging tot afvallen te doen waardoor ik me eindelijk beter in mijn vel ga voelen?
25-02-2017 9:59

DIANAVANKRIMPEN SCHREEF OP 24 FEBRUARI 2017 @ 19:11:

Hallo tomcat, staat mij nog iets leuks of bijzonders te gebeuren dit jaar?

Alvast bedankt

Diana

Dat kan je wel zeggen ja. je lijkt in een lange termijn "ding" bezig en je gaat een geweldig en bijzonder jaar tegemoed. Wensen vervuld en vruchtbaarheid, mogelijke zwangerschap zelfs...alles is goed en overvloed volgens de kaarten

Tomcat ik kom nog even terug op jouw antwoord. Ik kan nl helemaal niets plaatsen. Ik ben met niets bezig (geen lange termijn ding dus), zit al een jaar in de WW, ik krijg afwijzing op afwijzing, word er moedeloos en vaak ook boos om (ruim 200 sollicitaties gedaan de afgelopen 14 maanden, waarvan 5 gesprekken )en een mogelijke zwangerschap is uitgesloten (of je zou de kaart een andere uitleg kunnen geven). Ik zie het juist heel somber in de komende periode.

Mag ik vragen welke kaarten jij hebt getrokken? Is er een andere interpretatie mogelijk?

Niet om lullig te doen, maar ik lees veel forummers die het antwoord kunnen plaatsen. Waarom ik niet?
Diana...welke regio, wat voor werk? Misschien kan ik helpen?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Voor Diana,

een jaar ww noem jij geen lange termijn ding?

Wensen vervult lijkt mij erop duiden dat je een baan gaat krijgen.

Wie weet wel via Felice zie ik, wat aardig Felice!

Hoe minder specifiek je vraagt hoe minder duidelijk het antwoord kan zijn, had gevraagd "ik zit al een jaar in de ww, krijg ik ooit een baan?" en het antwoord was, met deze kaarten, ja geweest.
Tomcat, als je het zo uitlegt dan kan ik het beter plaatsen. Een jaar in de WW zie ik niet echt als bezig zijn met iets. Meer nutteloos. Dank je voor het omdraaien naar iets positiefs.

Hoewel ooit een breed begrip is, hoop ik dit jaar nog een baan te hebben.

Ik ga Felice een pb sturen. Wil liever geen privezaken hier neerzetten. Inderdaad heel aardig.
quote:tomcat schreef op 26 februari 2017 @ 16:40:

[...]

Er is mogelijk nog een toekomst, er ligt iets van voor elkaar zorgen is positief, de dingen latenlopen zoals ze nu gaan is negatief, de toekomst is niet zo duidelijk, daar ligt iets van een uitnodiging of aanzoek, iets op sociaal gebied, ik weet even niet hoe dat te plaatsen maar misschien jij wel.Bedankt voor de reactie. Ik kan het ook niet echt plaatsen, maar dat zie ik dan vanzelf wel.
quote:Mama30037 schreef op 26 februari 2017 @ 17:10:

Beste tomcat,

Kun je met je kaarten leggen ook zien of ik nog 1 keer zwanger ga worden?Ik zie niet direct een zwangerschap, wel dat plannen die zorgvuldig gemaakt zijn zullen slagen en dat verder in de toekomst iets of iemand een einde maakt aan een ontevredenheid.
quote:miems schreef op 26 februari 2017 @ 17:21:

Hoi Tomcat, ik ontdek dit topic pas net. Wat interessant wat je doet!! Zou ik ook een vraag mogen stellen?

Hoe zorg ik voor een goede relatie met mijn oudste dochter?Door haar helderheid en wijsheid te geven, niet het materiele, dat werkt tegen, maar regels begrijpen en kunnen toepassen. Daarbij ook de details, hoe regels omzijlt of misbruikt kunnen worden is ook onderdeel van het snappen net als het feit dat niet iedereen zich altijd aan de regels houdt. Geef haar wat ze nodig heeft om zelfstandig en wijs te kunnen worden.
quote:eenhoornn schreef op 26 februari 2017 @ 18:16:

Hoi Tomcat,

Zou ik je ook een vraag mogen stellen?

Gaat het mij dit jaar eindelijk lukken om een serieuze poging tot afvallen te doen waardoor ik me eindelijk beter in mijn vel ga voelen?De vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden.. of het lukt is aan jou, het is in je voordeel als je je plannen en vooruitgang deelt met anderen, in je nadeel als je het voor jezelf wil houden tot je "klaar" bent. De kans is redelijk dat je slaagt.
Hoi Tomcat, zou je voor mij ook kaarten willen leggen?

Ik heb een zoontje van zes maanden en hij wil alleen slapen als hij tegen / op me ligt. Hij raakt snel overstuur wanneer hij mij niet ziet. Ik vraag me af waar dit vandaan komt, wat er in hem omgaat en hoe we hem kunnen helpen. Wordt dit op korte termijn beter?

Alvast heel erg bedankt!
Tomcat, ik ben zo benieuwd wat de toekomst me brengt in verband met mijn werk. Wil je kaarten voor me leggen over mijn werk?

Dank je wel!
quote:orgineel schreef op 27 februari 2017 @ 11:51:

Hoi Tomcat, zou je voor mij ook kaarten willen leggen?

Ik heb een zoontje van zes maanden en hij wil alleen slapen als hij tegen / op me ligt. Hij raakt snel overstuur wanneer hij mij niet ziet. Ik vraag me af waar dit vandaan komt, wat er in hem omgaat en hoe we hem kunnen helpen. Wordt dit op korte termijn beter?

Alvast heel erg bedankt!Volgens de kaarten weet je kindje niet helemaal wat hij moet,,hij ziet jou als betrouwbaar, als houvast maar het zit in de hoek van niet goed weten hoe hij jou "moet roepen", het helpt als hij leert dat jij er bent voor hem ook als hij je niet ziet, kleine stapjes, voorzichtig laten weten dat hij ook veilig is als hij alleen is. Hij is erg gevoelog op dit gebied dus pas op dat je niet te grote stappen zet, het is echt wennen aan het leven waar hij mee bezig is, durven alleen te zijn zonder je onveilig te voelen.
quote:Monochrome schreef op 27 februari 2017 @ 11:53:

Tomcat, ik ben zo benieuwd wat de toekomst me brengt in verband met mijn werk. Wil je kaarten voor me leggen over mijn werk?

Dank je wel!

Ik krijg niet veel specifieks lijkt het.. lange termijn project dat afronding nadert, in staat om mensen te helpen en in de toekomst geluk in met gezin/familie/vrienden.

Had je iets specifiek in gedachten?
Hoi Tomcat,

Ik ben wel benieuwd wat de kaarten zeggen. Kan het een algemene legging zijn?
quote:tomcat schreef op 27 februari 2017 @ 12:03:

[...]

Ik krijg niet veel specifieks lijkt het.. lange termijn project dat afronding nadert, in staat om mensen te helpen en in de toekomst geluk in met gezin/familie/vrienden.

Had je iets specifiek in gedachten?Ik ben op zoek naar iets nieuws in mijn werk, maar ben echt zoekende naar welke richting nu werkelijk bij me past.
Hi Tomcat, zou je mij iets kunnen vertellen over mijn financiën na 2017?
Beste Tomcat, ik ben eigenlijk helemaal niet zo spiritueel ingesteld maar naar aanleiding van dit topic ben ik toch wel nieuwsgierig geworden. Ik weet niet hoeveel ik je "mag" vertellen maar ik ben vooral geinteresseerd in of ik op de goede weg zit qua relatie, of er iets gaat veranderen in mijn huisvesting en of er in de toekomst nog iets voor mij is weggelegd wat betreft huwelijk en gezinsuitbreiding. Ik heb een heel turbulente periode achter de rug en veel is op dit moment onduidelijk, wat enorme instabiliteit met zich meebrengt. Zou je mij kunnen helpen? Liefs swirls
quote:Ennogwat schreef op 27 februari 2017 @ 12:13:

Hoi Tomcat,

Ik ben wel benieuwd wat de kaarten zeggen. Kan het een algemene legging zijn?

De kaarten geven aan dat je de openingspost moet lezen

voor deze ene keer dan

IN het verleden een nieuw pad gekosen, in het heden betalen inspanningen of investeringen zich boven erwachting uit en in de toekomst komt er een einde aan problemen en is het tijd om vooruit te kijken
quote:-NummerZoveel- schreef op 27 februari 2017 @ 12:41:

Hi Tomcat, zou je mij iets kunnen vertellen over mijn financiën na 2017?Niet specifiek na 2017, maar er ligt een samenwerking met iemand en een keuze die gemaakt is of moet worden uit meerdere opties,slechts 1 optie is de juiste, in de toekomst ligt inspiratie om creatief met zaken om te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven