Kleding ex

24-02-2017 14:50 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag misschien.

Wij zijn uit elkaar.

Hij is hier een paar keer binnen geweest deze week voor iets anders maar heeft nog niets meegenomen terwijl ik de gang al vol had gezet met een paar koffers.

Ik heb zelf zijn kleding maar ingepakt in de koffers die ik hier had staan van hem maar heb niet genoeg koffers. Nu heb ik de rest in vuilniszakken gedaan maar kleding kreukt daar ook best wel door en ik ga het echt niet allemaal weer strijken. Maar ik vroeg me af of het niet kinderachtig is van mij om het in vuilniszakken te doen?

Ik wil mezelf namelijk niet laten kennen.

En ja, ik moet het wel inpakken want hij gaat het niet doen, probeerde juist bij mij terug te komen omdat hij nu niets heeft.

Maar ik wil van alle spullen af zsm.

Vuilniszakken oke? Of moet ik wachten tot hij een keer komt opdagen met extra koffers?
.
Fijn
Life is short. Eat dessert first.
quote:sssssst schreef op 25 februari 2017 @ 08:36:

[...]

Er mag wel meer niet. Als je afspraken maakt dan kan het wel hoor. Goed formuleren en je hebt een deal. Dat deden abonnementen verkopers toch ook?

Stuur hem een berichtje:

Ik heb je spullen ingepakt en wil dat je ze voor xx komt ophalen. Ben je op die datum niet langs geweest en heb ik niks van je gehoord dan neem ik aan dat je geen prijs meer stelt op de spullen en heb ik je goedkeuring om ze weg te gooien/ geven.

Ik zeg dit omdat ik TO niet toewens dat ze achteraf nog moeilijkheden krijgt met de ex omwille van kwijtgemaakte spullen. Ik weet niet hoe rancuneus en harteloos die vent is, maar ik schrik nergens meer van.

Daarom: spullen afzetten bij zijn ouders, dan ben je ervan af en kan de ex je niks aanrekenen.

Ik denk ook dat je, hoe moeilijk ook, nu even je verstand moet laten spelen - en ik heb de indruk dat TO dat ook doet, petje af hiervoor - dat je later niet moet terugkijken en denken 'de dingen die ik deed, dat is niet waar ik voor sta'.

Wraak is heel leuk om over te fantaseren, maar het uitvoeren is in mijn ervaring alleen leuk voor even, de mogelijke schaamte en ellende die het achteraf met zich meebrengt, dat wens ik TO niet toe.

TO, sterkte en ik hoop dat je een beetje kunt genieten van je vakantie
Mooi dat het hoofdstuk met hem is afgesloten.
Een filmpje?! Holy shit wat een eikel. Sterkte en go for it met dit nieuwe begin!
Dat je hem niet vermoord hebt vind ik heel knap...

Een filmpje, meisje toch ik voel zo met jou mee...heb hier echt plaatsvervangende woede!!!!!
Isa, ik zou inderdaad nog een keer bellel/appen en anders zijn spullen bij zijn ouders of een vriend deponeren. Verder veel respect dat jij je zo goed houdt.
Waarom kreeg je een filmpje? Per ongeluk? Heb je niet sinds kort een kindje? Of verwar ik je met iemand anders. Vind t heel erg voor je. Ook nog soa testen. Lijkt erop dat je er heel goed mee omgaat. Sterk hoor. Goed dat je de kleren weg hebt gebracht. Weg ermee!! Sterkte en een knuffel voor jou. Je hoeft niet altijd sterk te zijn he
Ja, dat je een filmpje onder je neus krijgt is wel heftig, erg vernederend.

Ik kan dat gevoel niet zo goed omschrijven.

Maar goed hij hangt een mooi verhaal op dat het eenmalig was en zij in een andere kamer lag en toen hij in slaap viel, stiekem bij hem in bed kroop en het toen gebeurde en ze het gefilmd had

Dat is natuurlijk flauwekul, ik geloof haar 100%.

Het was een paar maanden lang aan de gang, had ook een andere telefoon erbij dus hij is gewoon een ordinaire vreemdganger.

Ik zei ook geef dat meisje niet de schuld, je doet net alsof je slachtoffer bent van een zedendelict

Ik spreek haar nu eigenlijk dagelijks, kan het wel goed met haar vinden.

Klinkt misschien raar maar zij kan er echt niets aan doen.

Dankzij haar heb ik toch zijn true colors gezien.

Ze had ook haar mond kunnen houden maar ze koos ervoor om mij op de hoogte te stellen.

Waarschijnlijk om hem terug te pakken, natuurlijk, maar dat doet er verder niet toe.

Zo heb je 2 vrouwen (of meer) en zo heb je er geen.

Zijn familie is not amused, ik heb ze ook gewoon de waarheid vertelt.

Dat vond hij niet leuk maar dan weten ze in ieder geval hoe het echt zit.

Verder heb ik hem het beste gewenst en dat ik hoop dat hij gelukkig word.
.
quote:Pin schreef op 27 februari 2017 @ 10:13:

Waarom kreeg je een filmpje? Per ongeluk? Heb je niet sinds kort een kindje? Of verwar ik je met iemand anders. Vind t heel erg voor je. Ook nog soa testen. Lijkt erop dat je er heel goed mee omgaat. Sterk hoor. Goed dat je de kleren weg hebt gebracht. Weg ermee!! Sterkte en een knuffel voor jou. Je hoeft niet altijd sterk te zijn he

Nee, dat meisje had ruzie met hem en toen had ze dat naar mij gestuurd.

Nee, we waren bezig voor een kindje.

Gelukkig niet zwanger nu
.
Wist zij van jouw bestaan of maakte hij haar wijs dat hij single was?
quote:MonicaG schreef op 27 februari 2017 @ 10:31:

Wist zij van jouw bestaan of maakte hij haar wijs dat hij single was?

Nee, hij zei dat we uit elkaar waren.

Op een gegeven moment zag ze een gezamenlijke foto van ons dus vond ze het wat vreemd, toen zei hij: Ik moet alleen nog contact met haar houden omdat ik bang ben dat ze mijn aandelen van het bedrijf verkoopt.

Welke aandelen we hebben geen bedrijf samen dus nog 1 voor de smoezenlijst.

Hij blijft dat ontkennen allemaal hoor trouwens omdat hij mij terug wilde maar dat verzint zij niet, ik zie hem zoiets wel zeggen.

Had ook screenshots ontvangen.
.
The f*ck... wát een idioot!
quote:isa__88 schreef op 27 februari 2017 @ 10:37:

[...]

Nee, hij zei dat we uit elkaar waren.

Op een gegeven moment zag ze een gezamenlijke foto van ons dus vond ze het wat vreemd, toen zei hij: Ik moet alleen nog contact met haar houden omdat ik bang ben dat ze mijn aandelen van het bedrijf verkoopt.

Welke aandelen we hebben geen bedrijf samen dus nog 1 voor de smoezenlijst.

Hij blijft dat ontkennen allemaal hoor trouwens omdat hij mij terug wilde maar dat verzint zij niet, ik zie hem zoiets wel zeggen.

Had ook screenshots ontvangen.

OMG wat een kl***zak

Ik snap nu wel beter waarom je contact houdt met haar, zij is evengoed bedrogen door hem.

Hoop dat hij zichzelf nog wel 's tegenkomt, ben niet zo van de karmadingesen maar in zo'n situaties zou je er wel op gaan hopen.
quote:MonicaG schreef op 27 februari 2017 @ 10:45:

[...]

OMG wat een kl***zak

Ik snap nu wel beter waarom je contact houdt met haar, zij is evengoed bedrogen door hem.

Hoop dat hij zichzelf nog wel 's tegenkomt, ben niet zo van de karmadingesen maar in zo'n situaties zou je er wel op gaan hopen.

Ik hield contact met haar omdat hij zoveel onzin aan het praten was en via haar kwam ik tenminste achter de hele waarheid, kan ik het beter afsluiten voor mezelf.

Ik had haar een halfjaar geleden ontmoet, toen had ze nog een andere vriend en waren we met zijn alle uit.

Dus ze herkende mij ook op die foto natuurlijk.
.
Jeetje ik ben blij voor je dat je niet zwanger bent! En goed dat je contact hield. Wat een soapserie.
quote:Pin schreef op 27 februari 2017 @ 10:58:

Jeetje ik ben blij voor je dat je niet zwanger bent! En goed dat je contact hield. Wat een soapserie.

Ja, zeker weten. Oei, dat had echt een probleem geweest.

We praten ook over een 37-jarige man hoor, geen jochie van 22.

Dat zou je bijna denken natuurlijk
.
quote:isa__88 schreef op 27 februari 2017 @ 11:07:

[...]

Ja, zeker weten. Oei, dat had echt een probleem geweest.

We praten ook over een 37-jarige man hoor, geen jochie van 22.

Dat zou je bijna denken natuurlijk Nou, inderdaad! Ben je inmiddels van de kleren af? (sorry als ik er overheen gelezen heb)
quote:Lavendel_Madelief schreef op 27 februari 2017 @ 11:12:

[...]

Nou, inderdaad! Ben je inmiddels van de kleren af? (sorry als ik er overheen gelezen heb)Ja, heb het gister naar zijn moeder gebracht, dat leek me het beste en kon ik haar ook meteen netjes gedag zeggen en bedanken voor alles.
.
Zo'n man beseft niet wat hij aanricht. Jouw verleden,heden en toekomst veranderd. Maar het komt wel goed met jou.
quote:isa__88 schreef op 27 februari 2017 @ 11:21:

[...]

Ja, heb het gister naar zijn moeder gebracht, dat leek me het beste en kon ik haar ook meteen netjes gedag zeggen en bedanken voor alles.Goede oplossing. Zo heb jij het van jouw kant goed kunnen afsluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven