Uitgerekend begin September 2017
maandag 26 december 2016 om 10:40
Hallo Lieve Dames,
Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.
Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.
We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.
Wie sluit gezellig aan?
Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.
Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.
Lovelynoukske (meisje)
Eefje
Promesso
Sarina87
Sabrina-
Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.
Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.
We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.
Wie sluit gezellig aan?
| Naam (leeftijd) | U.D. | J/M | Kindje | Afspraken | Bijzonderheden |
| BB87 29/28 | 01-09 | Meisje | 1e | 31/05 vk, 11/07 32 wk echo | geen |
| RiverJoy 26/23 | 04-09 | Meisje | 1e | 4e ronde, 18/03 pretecho | -- |
| Bloes 32/32 | 03-09 | Jongetje | 2e | -- | Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes |
| Ri88 28/32 | 03-09 | Meisje | 2e | -- | vanaf wk 32 extra groeiecho's |
| Knotje 27/27 | 10-09 | verrassing! | 1e | controle vk 07/06 | ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe) |
| dali80 36/40 | 06-09 | Meisje | 4e | 20 wk echo ? | -- |
| Toverspiegel --/-- | 06-09 | Meisje | 2e | -- | Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk |
| Flowerzzz 29/-- | 04-09 | Meisje | 1e | 20/04 20 wk echo | -- |
| Fistik86 30/-- | 10-09 | Jongetje | 2e | -- | endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn |
| NorthCape 31/31 | 15-09 | Meisje | 1e | -- | bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo |
Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.
Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
dinsdag 28 februari 2017 om 07:34
dinsdag 28 februari 2017 om 09:04
dinsdag 28 februari 2017 om 13:51
Lovelynouske en mamsan, wat een heftig nieuws.. brok in me keel en tranen in m'n ogen. Zulk nieuws gun je niemand. Leef met jullie mee.
Pff wat erg Eefje.. wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd..
Even afwezig geweest door de vermoeidheid en dan is er zulk naar nieuws hier gedeelt..
Brok in m'n keel
Pff wat erg Eefje.. wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd..
Even afwezig geweest door de vermoeidheid en dan is er zulk naar nieuws hier gedeelt..
Brok in m'n keel
dinsdag 28 februari 2017 om 20:00
Eefje, wat vreselijk! Dat was echt iets waar ik ook heel bang voor was. Heel veel sterkte!!
Ik heb voorzichtig goed nieuws! De eerste uitslag is goed! Zo opgelucht!! De gynaecologe zei dat er nu een hele grote kans is dat alles goed is. Volgende week krijgen we de rest van de uitslagen. Nog even volhouden dus maar vol goede moed op naar volgende week!
Ik heb voorzichtig goed nieuws! De eerste uitslag is goed! Zo opgelucht!! De gynaecologe zei dat er nu een hele grote kans is dat alles goed is. Volgende week krijgen we de rest van de uitslagen. Nog even volhouden dus maar vol goede moed op naar volgende week!
dinsdag 28 februari 2017 om 20:04
quote:Mamsan schreef op 28 februari 2017 @ 20:00:
Eefje, wat vreselijk! Dat was echt iets waar ik ook heel bang voor was. Heel veel sterkte!!
Ik heb voorzichtig goed nieuws! De eerste uitslag is goed! Zo opgelucht!! De gynaecologe zei dat er nu een hele grote kans is dat alles goed is. Volgende week krijgen we de rest van de uitslagen. Nog even volhouden dus maar vol goede moed op naar volgende week!Voorzichtig gefeliciteerd dan Fijn dat de eerste uitslag in ieder geval goed is, dat geeft hoop!
Ik heb voorzichtig goed nieuws! De eerste uitslag is goed! Zo opgelucht!! De gynaecologe zei dat er nu een hele grote kans is dat alles goed is. Volgende week krijgen we de rest van de uitslagen. Nog even volhouden dus maar vol goede moed op naar volgende week!Voorzichtig gefeliciteerd dan Fijn dat de eerste uitslag in ieder geval goed is, dat geeft hoop!
woensdag 1 maart 2017 om 08:47
Straks de echo voor de combinatietest. Ik had een onaardige vrouw aan de telefoon om een afspraak mee te maken. Zei dat ik graag samen met mijn vriend die echo wilde laten maken. Volgens haar was ik te laat met het maken van een afspraak en ging het echt niet anders dan vandaag. Dus straks zonder m'n verkering erheen. Spannend. Ik vind het sowiso dubbel deze test. Ik doe het vooral omdat ik de ernstige chromosoom afwijkingen wil uitsluiten die vaak een zwangerschap niet overleven. Down zou ik heel erg vinden maar niet zo erg dat ik er een zwangerschap vooraf breek.
woensdag 1 maart 2017 om 09:33
Ahh Northcape, wat vervelend dat je er nu alleen naartoe moet. Zoiets wil je gewoon graag samen doen. Hopelijk krijg je goed nieuws!
Wij hebben vanmiddag ook de echo voor de combinatietest. Bloed is al geprikt, dus we krijgen ook meteen de uitslag. Voor het eerst in m'n zwangerschap vind ik het spannend. Ik stond er de afgelopen weken zo relaxt in. Ik zat echt op een roze wolk en kon gewoon niets negatiefs denken of voelen. Maar na de ontzettend verdrietige berichten hier en in m'n omgeving, is er ineens toch een klein beetje spanning binnen gedrongen. Maar goed, hoort erbij denk ik. Over een paar uur weten we meer en hopelijk kan ik dan snel terug op die roze wolk.
Mamsan, ik duim heel hard voor jullie dat de overige uitslagen ook goed zijn!
Wij hebben vanmiddag ook de echo voor de combinatietest. Bloed is al geprikt, dus we krijgen ook meteen de uitslag. Voor het eerst in m'n zwangerschap vind ik het spannend. Ik stond er de afgelopen weken zo relaxt in. Ik zat echt op een roze wolk en kon gewoon niets negatiefs denken of voelen. Maar na de ontzettend verdrietige berichten hier en in m'n omgeving, is er ineens toch een klein beetje spanning binnen gedrongen. Maar goed, hoort erbij denk ik. Over een paar uur weten we meer en hopelijk kan ik dan snel terug op die roze wolk.
Mamsan, ik duim heel hard voor jullie dat de overige uitslagen ook goed zijn!
woensdag 1 maart 2017 om 20:55
Wat leuk Toverspiegel een meisje! (Wil
Ik ook haha)
Wij gaan denk ik geen geslachtsbepalende echo doen. Hopelijk is het op de 20 weken echo te zien. Gister zat ik naar het programma geslacht te kijken, hilarisch stukje op een gender release party. No way dat wij dat zo gaan aanpakken evenals een babyshower wat ik al mijn vriendinnen verbied om te organiseren, niet dat ik daar bang voor hoef te zijn.
Ik ook haha)
Wij gaan denk ik geen geslachtsbepalende echo doen. Hopelijk is het op de 20 weken echo te zien. Gister zat ik naar het programma geslacht te kijken, hilarisch stukje op een gender release party. No way dat wij dat zo gaan aanpakken evenals een babyshower wat ik al mijn vriendinnen verbied om te organiseren, niet dat ik daar bang voor hoef te zijn.