Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 28 februari 2017 @ 08:29:

Succes vanmiddag Dolfje. Krijg je gelijk de uitslag?Dat weet ik eigenlijk niet. De laatste keer is al jaren geleden en dat was in ziekenhuis bij de longarts.
Hier waait het ook weer/nog flink. Ligt een hoop zooi op straat en er hangt plastic in de bomen.
Hier waait het ook flink. Nog wel droog, maar dat blijft het niet.

Straks naar de fysio, voor advies over het eventueel kopen van een elektrische fiets. Ben benieuwd.
Mogge.

Hier ook flinke wind, en ondanks goed mikken op buienradar toch nog wat regen op m'n kop gekregen op weg naar het werk.

Doflje, succes met de test. En ik hoop dat je daarna snel mag puffen. En dat er wat uit komt...
The owls are not what they seem
Succes vandaag, Dolfje!
IMHO
Succes, Dolfje!

Grimble, fijn hoe het is gegaan met dochtertje.
Thanks allemaal. En ik heb net vliegtickets geboekt om naar de VS te gaan. weekje vriendin bezoeken en een stad.
Gaaf Dolfje!
Ja heb er zin in! Altijd fijn ook om iets te hebben om naar uit te kunnen kijken.
quote:dolfje schreef op 28 februari 2017 @ 11:40:

Ja heb er zin in! Altijd fijn ook om iets te hebben om naar uit te kunnen kijken.Idd! Dat heb ik nu met de vakantie die eraan zit te komen.
Zo, wat heb ik veel gefietst! Proefritten gemaakt op 4 fietsen en het is wel zoals verwachts: de duurste rijdt het fijnst. Op de website van Gazelle zag ik een nog fijner model staan, maar die kan ik in geen winkel vinden om een proefrit te maken. Jammer.

Nu tintelen mijn knieen wel een beetje, stomme patella's. Maar volgens de fysio moet het wel lukken om te gaan fietsen, misschien in het begin niet zoveel als vandaag

En man, wat rijdt dat fijn, zo'n elektrische fiets.

Nu maar even afwachten hoe mijn knieen morgen voelen.
Leuk Ren. Ik ben ook zooo blij met mijn elektrische fiets. 't Was in het begin wel even wennen met vertrekken en ik had de neiging om mijn knipperlicht op te zetten als ik af ging slaan, zo hard vond ik mezelf gaan
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zo ik ben alweer even thuis van de longfunctietest, het ging allemaal snel maar toch voelde ik me niet erg lekker daarna. Duizelig vooral maar dat hoort erbij.

Fijn zo'n fiets Ren. Ik heb collega's die er heel blij mee zijn. Voor mezelf vind ik de afstand tot werk te kort om er nu al een aan te schaffen.
Heb je meteen de uitslag gekregen Dolfje of moet dat via HA?
Ik heb zo raar gedroomd. Ik werd wakker omdat er iemand in mijn gezicht sloeg , toen ik mijn ogen open deed stond er een man naast mijn bed.

Na een paar tellen was hij wel weg.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Wat een dag weer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 28 februari 2017 @ 18:00:

Wat een dag weer Inderdaad. Ik ben nog in het ziekenhuis beland door benauwdheid (veroorzaakt door een incident op werk). Maar alles is nu naar omstandigheden goed
Beterschap Filee en sterkte. Ik voel mij ook nog steeds niet optimaal niet leuk. En daarbij is het ook nog druk op het werk. Af en toe word ik een beetje gek van de leerlingen en hun ouders. Meestal kan ik het wel hebben maar af en toe heb ik van die dagen dat ik mij het liefst onder de dekens verstop.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wow Filee dat is schrikken! Was je een beetje onhandig met een buisje van het een of ander?

Save heb jij dat ook dat je in de winter vaker zulke stomme dromen hebt dan in de zomer?

Joost zin in een borrel om de dag snel te vergeten?

Ik doe een rondje. Ik vier een heel klein feestje omdat ik afgelopen dagen echt voel dat het beter met me gaat, ik vandaag thuis gewerkt heb en daar veel energie van kreeg en ik voor het eerst zonder zweetuitbarstingen van de pijn bij de fysio was.

quote:Filee schreef op 28 februari 2017 @ 18:02:

[...]

Inderdaad. Ik ben nog in het ziekenhuis beland door benauwdheid (veroorzaakt door een incident op werk). Maar alles is nu naar omstandigheden goed Oh jee
quote:SaveAngie schreef op 28 februari 2017 @ 18:12:

[...]

Oh jee Ik ben allang alweer thuis hoor. Met medicijnen dat wel
quote:Filee schreef op 28 februari 2017 @ 18:13:

[...]

Ik ben allang alweer thuis hoor. Met medicijnen dat wel Gelukkig maar.
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 18:11:

Wow Filee dat is schrikken! Was je een beetje onhandig met een buisje van het een of ander?

Nee. Ik opende een pot voor de tweede keer en dat eindigde in een stofwolk.
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 18:11:

Save heb jij dat ook dat je in de winter vaker zulke stomme dromen hebt dan in de zomer?

Joost zin in een borrel om de dag snel te vergeten?

Ik doe een rondje. Ik vier een heel klein feestje omdat ik afgelopen dagen echt voel dat het beter met me gaat, ik vandaag thuis gewerkt heb en daar veel energie van kreeg en ik voor het eerst zonder zweetuitbarstingen van de pijn bij de fysio was.

[afbeelding]Ik droom vaak stom, of ik heb nachtmerries. Vooral de nachtmerries waarin mijn moeder mij haat dan word ik huilend wakker. Zo stom want ik heb een hele goede liefdevolle band met mijn moeder. Of ik droom over een lift die heel snel naar beneden raast, of ik sta op een roltrap die dan door de lucht zweeft en heel hard heen en weer slingert. Of er is ergens brand.
Lijkt me heel naar Charlotje! Ik heb het af en toe, meestal als ik slecht in mijn vel zit en dat is in de winter vaker dan in de zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven