Het Stamcafé XVIII
dinsdag 28 februari 2017 om 08:59
dinsdag 28 februari 2017 om 17:02
Zo, wat heb ik veel gefietst! Proefritten gemaakt op 4 fietsen en het is wel zoals verwachts: de duurste rijdt het fijnst. Op de website van Gazelle zag ik een nog fijner model staan, maar die kan ik in geen winkel vinden om een proefrit te maken. Jammer.
Nu tintelen mijn knieen wel een beetje, stomme patella's. Maar volgens de fysio moet het wel lukken om te gaan fietsen, misschien in het begin niet zoveel als vandaag
En man, wat rijdt dat fijn, zo'n elektrische fiets.
Nu maar even afwachten hoe mijn knieen morgen voelen.
Nu tintelen mijn knieen wel een beetje, stomme patella's. Maar volgens de fysio moet het wel lukken om te gaan fietsen, misschien in het begin niet zoveel als vandaag
En man, wat rijdt dat fijn, zo'n elektrische fiets.
Nu maar even afwachten hoe mijn knieen morgen voelen.
dinsdag 28 februari 2017 om 17:15
dinsdag 28 februari 2017 om 17:23
Zo ik ben alweer even thuis van de longfunctietest, het ging allemaal snel maar toch voelde ik me niet erg lekker daarna. Duizelig vooral maar dat hoort erbij.
Fijn zo'n fiets Ren. Ik heb collega's die er heel blij mee zijn. Voor mezelf vind ik de afstand tot werk te kort om er nu al een aan te schaffen.
Fijn zo'n fiets Ren. Ik heb collega's die er heel blij mee zijn. Voor mezelf vind ik de afstand tot werk te kort om er nu al een aan te schaffen.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:08
Beterschap Filee en sterkte. Ik voel mij ook nog steeds niet optimaal niet leuk. En daarbij is het ook nog druk op het werk. Af en toe word ik een beetje gek van de leerlingen en hun ouders. Meestal kan ik het wel hebben maar af en toe heb ik van die dagen dat ik mij het liefst onder de dekens verstop.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:11
Wow Filee dat is schrikken! Was je een beetje onhandig met een buisje van het een of ander?
Save heb jij dat ook dat je in de winter vaker zulke stomme dromen hebt dan in de zomer?
Joost zin in een borrel om de dag snel te vergeten?
Ik doe een rondje. Ik vier een heel klein feestje omdat ik afgelopen dagen echt voel dat het beter met me gaat, ik vandaag thuis gewerkt heb en daar veel energie van kreeg en ik voor het eerst zonder zweetuitbarstingen van de pijn bij de fysio was.
Save heb jij dat ook dat je in de winter vaker zulke stomme dromen hebt dan in de zomer?
Ik doe een rondje. Ik vier een heel klein feestje omdat ik afgelopen dagen echt voel dat het beter met me gaat, ik vandaag thuis gewerkt heb en daar veel energie van kreeg en ik voor het eerst zonder zweetuitbarstingen van de pijn bij de fysio was.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 28 februari 2017 om 18:12
dinsdag 28 februari 2017 om 18:16
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 18:11:
Wow Filee dat is schrikken! Was je een beetje onhandig met een buisje van het een of ander?
[afbeelding]Ik droom vaak stom, of ik heb nachtmerries. Vooral de nachtmerries waarin mijn moeder mij haat dan word ik huilend wakker. Zo stom want ik heb een hele goede liefdevolle band met mijn moeder. Of ik droom over een lift die heel snel naar beneden raast, of ik sta op een roltrap die dan door de lucht zweeft en heel hard heen en weer slingert. Of er is ergens brand.
[afbeelding]Ik droom vaak stom, of ik heb nachtmerries. Vooral de nachtmerries waarin mijn moeder mij haat dan word ik huilend wakker. Zo stom want ik heb een hele goede liefdevolle band met mijn moeder. Of ik droom over een lift die heel snel naar beneden raast, of ik sta op een roltrap die dan door de lucht zweeft en heel hard heen en weer slingert. Of er is ergens brand.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.