Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 28 februari 2017 om 17:56
dinsdag 28 februari 2017 om 18:00
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 17:56:
[...]
In de loop van de tijd wordt het bekender en verzamel je meer weirdo's. 1 per jaar, dan heb je er nu 20.
De weirdo's van toendertijd, echt lang geleden, bleven vanzelf weg. Wij reguleerden de boel wel zelf.
De eerste mod kwam alleen in actie als er reclame werd gemaakt. Zelden trouwens.
[...]
In de loop van de tijd wordt het bekender en verzamel je meer weirdo's. 1 per jaar, dan heb je er nu 20.
De weirdo's van toendertijd, echt lang geleden, bleven vanzelf weg. Wij reguleerden de boel wel zelf.
De eerste mod kwam alleen in actie als er reclame werd gemaakt. Zelden trouwens.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:00
dinsdag 28 februari 2017 om 18:01
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 18:00:
[...]
Ik vind een paar regels echt niet verkeerd.
Maar doe dan een paar reële, logische en werkbare regels en pas die consequent toe.
[...]
Maar doe dan een paar reële, logische en werkbare regels en pas die consequent toe.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:04
dinsdag 28 februari 2017 om 18:07
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 18:01:
[...]
Lastig zonder vaste krachten en met stagiaires vermoed ik.
De CM laat zich ook veel te weinig zien. Lotte, haar voorgänger was een stuk opener en meer betrokken!
[...]
Lastig zonder vaste krachten en met stagiaires vermoed ik.
De CM laat zich ook veel te weinig zien. Lotte, haar voorgänger was een stuk opener en meer betrokken!
dinsdag 28 februari 2017 om 18:12
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 18:00:
[...]
De eerste mod kwam alleen in actie als er reclame werd gemaakt. Zelden trouwens.Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye
[...]
De eerste mod kwam alleen in actie als er reclame werd gemaakt. Zelden trouwens.Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye
dinsdag 28 februari 2017 om 18:14
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 18:13:
Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.
De mod zijn er een paar keer per dag om het CMtopic te wissen en wat stafjes weg te werken.
Ze hebben geen idee wie, hoe of wat.
Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.
De mod zijn er een paar keer per dag om het CMtopic te wissen en wat stafjes weg te werken.
Ze hebben geen idee wie, hoe of wat.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:15
quote:bossanova schreef op 28 februari 2017 @ 18:12:
[...]
Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye Waarom zou je daardoor wegblijven? Er is een verschil tussen 'anders' zijn (weet niet hoe ik het moet omschrijven, vind dat zelf een stom woord) en echt gekke dingen posten/doen/denken.
[...]
Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye Waarom zou je daardoor wegblijven? Er is een verschil tussen 'anders' zijn (weet niet hoe ik het moet omschrijven, vind dat zelf een stom woord) en echt gekke dingen posten/doen/denken.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:16
Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.Redenen temeer om de stafjes/meldingen van forummers ernstiger te nemen. Even kijken hoelang iemand lid is en hoe iemand staft/meldt kan heel zinvol zijn.
Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.Redenen temeer om de stafjes/meldingen van forummers ernstiger te nemen. Even kijken hoelang iemand lid is en hoe iemand staft/meldt kan heel zinvol zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 28 februari 2017 om 18:17
Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.Dan nog zou het slim van ze zijn om niet klakkeloos te wissen van het CMforum en eens naar de forummers te luisteren.
Het is ook niet zo makkelijk, denk ik. De mods zijn er niet altijd, er komen mss vaak andere mods of idd stagiaires en die weten echt niet wat er jaren geleden aan de hand was.Dan nog zou het slim van ze zijn om niet klakkeloos te wissen van het CMforum en eens naar de forummers te luisteren.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:17
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 18:16:
[...]
Redenen temeer om de stafjes/meldingen van forummers ernstiger te nemen. Even kijken hoelang iemand lid is en hoe iemand staft/meldt kan heel zinvol zijn.
Dat lijkt me ook moeilijk. Ik denk dat hier enorm veel gestaft wordt.
Het staffen openbaar maken, zou mss kunnen helpen.
[...]
Redenen temeer om de stafjes/meldingen van forummers ernstiger te nemen. Even kijken hoelang iemand lid is en hoe iemand staft/meldt kan heel zinvol zijn.
Dat lijkt me ook moeilijk. Ik denk dat hier enorm veel gestaft wordt.
Het staffen openbaar maken, zou mss kunnen helpen.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:20