Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Labalade schreef op 28 februari 2017 @ 20:17:

[...]

Tip 6: Mods zijn 'fokkking rude' en zelf dus wsl ook een stel trollen. Let op: = Tip van Yas dus Zeer Belangrijk en klopt altijd!!Echt
quote:Labalade schreef op 28 februari 2017 @ 20:06:

[...]

Oww dan ben ik weer ergens vol ingestonken.. een topic over iemand van wie de vriend vreemdgaat, hoewel de relatie eigenlijk al half uit is, die in het buitenland al stiekem maanden samenwoont en een nieuwe vriendin zwanger heeft gemaakt. To wil nu dingen uitpraten en hem wel/niet terug etc. het verhaal wordt ook steeds gekker. Ik dacht al, wat een gek verhaal. Weer erin getrapt.. (maar toen had ik jullie tips nog niet!! ).

Tip 4. Eerst alle tips nalezen.

Tip 5...?De gekste verhalen kunnen vaak waar zijn. Oppassen met dat troll roepen, kan heel pijnlijk voor een TO zijn. Dat is mijn mening.
Life is short. Eat dessert first.
Ook goedemorgen allen tesaam
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 20:26:

[...]

De gekste verhalen kunnen vaak waar zijn. Oppassen met dat troll roepen, kan heel pijnlijk voor een TO zijn. Dat is mijn mening.Dat is zeker waar. De waarheid is vaak zo raar dat je het niet kunt geloven.

[...]

De gekste verhalen kunnen vaak waar zijn. Oppassen met dat troll roepen, kan heel pijnlijk voor een TO zijn. Dat is mijn mening.Kan je een ban opleveren bedoel je
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 28 februari 2017 @ 20:32:

[...]

Kan je een ban opleveren bedoel je Ik kreeg zelfs geen waarschuwing voor off topic te gaan in het Mod topic.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 20:34:

[...]

Ik kreeg zelfs geen waarschuwing voor off topic te gaan in het Mod topic. Kostte mij 2 weken. Was niet eens ot maar het stond ze niet aan.
Oh ja! Per ongeluk zwanger door de pil heen, hoe kan ik die nu vergeten!
En oh! Bedeltopics!
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 20:24:

[...]

Echt Nu nam je me toch niet serieus hoop ik he..

[...]

De gekste verhalen kunnen vaak waar zijn. Oppassen met dat troll roepen, kan heel pijnlijk voor een TO zijn. Dat is mijn mening.Ja dat is zeker zo. Maar dat maakt het dus zo lastig om uit te filteren wie een trol is en wie echt een naar verhaal heeft.
quote:Labalade schreef op 28 februari 2017 @ 21:05:

[...]

Ja dat is zeker zo. Maar dat maakt het dus zo lastig om uit te filteren wie een trol is en wie echt een naar verhaal heeft.Je kan het gewoon nooit 100% zeker weten. Tenzij er een gedicht komt natuurlijk. Maar elk verhaal kan waar zijn, ook al roept iedereen dat het een trol is.
quote:Nouschi schreef op 28 februari 2017 @ 20:32:

[...]

Kan je een ban opleveren bedoel je Ik ben wel eens heel erg de mist in gegaan met dat trol geroep, ik schaamde me dood.
Schoonmoeder topics zijn ook vette triggers.
O, oppassen als er Amerika, paard, kind, zwanger en zwemmen met orka's (of wat was het ook alweer?) in één topic staat. Dan kan je 99% zeker zijn dat het een trol is.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 21:07:

[...]

Je kan het gewoon nooit 100% zeker weten. Tenzij er een gedicht komt natuurlijk. Maar elk verhaal kan waar zijn, ook al roept iedereen dat het een trol is.Eigenlijk heeft het gewoon een heel groot Wie Is De Mol-gehalte. Van een aantal weet je het zeker, die zijn het niet. Sommigen zijn een twijfelgevalletje. En ervaren mensen vissen de trol er dan wat sneller tussenuit.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 21:10:

O, oppassen als er Amerika, paard, kind, zwanger en zwemmen met orka's (of wat was het ook alweer?) in één topic staat. Dan kan je 99% zeker zijn dat het een trol is.

[...]

Je kan het gewoon nooit 100% zeker weten. Tenzij er een gedicht komt natuurlijk. Maar elk verhaal kan waar zijn, ook al roept iedereen dat het een trol is.99% is mij mooi genoeg.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 21:10:

O, oppassen als er Amerika, paard, kind, zwanger en zwemmen met orka's (of wat was het ook alweer?) in één topic staat. Dan kan je 99% zeker zijn dat het een trol is. Zoetwateraquarium
Ik durf er op te wedden dat ik ze onmiddellijk door heb. Ik zat hier ook al sinds de vorige eeuw. Wat zegt dat over mij.

[...]

Je kan het gewoon nooit 100% zeker weten. Tenzij er een gedicht komt natuurlijk. Maar elk verhaal kan waar zijn, ook al roept iedereen dat het een trol is.Precies. Er is wel een verschil tussen overal een trol in zien of niet alles geloven
Je bent zelf een theepot
TVP
Sinds wanneer is het mod-topic lollig

Respect voor Kia en S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven