Meest irritante reclame - DEEL 2

dinsdag 21 februari 2017 om 10:14
quote:SinDudas schreef op 16 februari 2017 @ 08:46:
[...]
Ik dacht dat het erom ging dat de zwangere vrouw de sigarettenrook ook inademt als er in haar buurt wordt gerookt. En dat dat niet moet."Breng een zwangere vrouw niet in verleiding", wordt gezegd. Ik denk dan, breng niemand die gestopt is in verleiding en houdt bij iedereen daar rekening mee.
[...]
Ik dacht dat het erom ging dat de zwangere vrouw de sigarettenrook ook inademt als er in haar buurt wordt gerookt. En dat dat niet moet."Breng een zwangere vrouw niet in verleiding", wordt gezegd. Ik denk dan, breng niemand die gestopt is in verleiding en houdt bij iedereen daar rekening mee.
Later is nu

donderdag 23 februari 2017 om 18:51

donderdag 2 maart 2017 om 18:55

donderdag 2 maart 2017 om 19:46

donderdag 2 maart 2017 om 20:45
quote:nartjie schreef op 02 maart 2017 @ 19:46:
Die nieuwe van dettol. Jongetje mag alles doen van zijn ouders, bijvoorberld met zijn handen in de jampot, maar moet daarna wel zijn handen wassen met dettolzeep, want hygiënisch? Hoezo, met je klauwen in de jampot is hygiënisch? Snap er steeds minder van die reclame.Schud je toch wat dettol in de jampot
Die nieuwe van dettol. Jongetje mag alles doen van zijn ouders, bijvoorberld met zijn handen in de jampot, maar moet daarna wel zijn handen wassen met dettolzeep, want hygiënisch? Hoezo, met je klauwen in de jampot is hygiënisch? Snap er steeds minder van die reclame.Schud je toch wat dettol in de jampot

zaterdag 4 maart 2017 om 22:00
Wc eend heeft ook een nieuwe.
Heb niet alles onthouden maar hij was over de gehele linie bedroevend slecht.
Wat me vooral bijbleef: "een eind aan al het vuil en een eind aan alle zorgen"
Whut?
Dus, voor alle zwaarmoedigen onder ons; spuit een fles wc eend leeg in je pot en het leven lacht je weer toe.
Whut?
Dus, voor alle zwaarmoedigen onder ons; spuit een fles wc eend leeg in je pot en het leven lacht je weer toe.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

zondag 5 maart 2017 om 10:13
quote:Vera8 schreef op 04 maart 2017 @ 22:00:
Whut?
Whahahahahaha nou inderdaad, eens kijken of het helpt!
Whut?
Whahahahahaha nou inderdaad, eens kijken of het helpt!

dinsdag 7 maart 2017 om 10:42
quote:pearle schreef op 02 maart 2017 @ 18:55:
De Ikea reclame, over energiezuinige dingen waar ze mee bezig zijn of zoiets
Vervolgens komt er een jongetje, zet de kraan volop aan en gaat dan iets pakken, water blijft stromen, jongentje doet nog iets anders... Hoezo energie zuinig, allemaal waterverspillingDe Zweden zijn in overgrote meerderheid erg links.
De Ikea reclame, over energiezuinige dingen waar ze mee bezig zijn of zoiets
Vervolgens komt er een jongetje, zet de kraan volop aan en gaat dan iets pakken, water blijft stromen, jongentje doet nog iets anders... Hoezo energie zuinig, allemaal waterverspillingDe Zweden zijn in overgrote meerderheid erg links.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 7 maart 2017 om 11:18