Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GrimbleGrumble schreef op 02 maart 2017 @ 20:56:

[...]

Ik houd van duidelijk. Maar ben ook vrij goed in letting go.

...

*barst luidkeels zingend uit*

LET IT GOOOOOOOO! LET IT GOOOOOOOHOOOOOO!!!!En bedankt....
quote:vrouwjagersma schreef op 02 maart 2017 @ 20:51:

Mwah. Ik ben ofwel een veel te strenge moeder, of veel te soepel. Wat doe je er aan.

Er staat een topic op overige wat aardig richting actueel gaat, nu vraag ik me af of ik daar nu wel of niet moet reageren. Ik doe eerst niet, want ik heb geen zin in weer een andere nick. Ik had Nana Mouskouri nog in mijn achterhoofd, maar dan is mijn avatar zo afgezaagd.Doe je Jacques D'Ancona.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 21:01:

[...]

Doe je Jacques D'Ancona.

Is ook een goed plan, lekker regionaal ook.

Nu is ineens iedereen op dit forum Neerlandicus.
quote:vrouwjagersma schreef op 02 maart 2017 @ 21:06:

[...]

Nu is ineens iedereen op dit forum Neerlandicus.Nee hoor.
quote:vrouwjagersma schreef op 02 maart 2017 @ 21:06:

[...]

Nu is ineens iedereen op dit forum Neerlandicus.

Mocht ik willen.

Taal is zeg maar niet mijn ding.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 21:08:

[...]

Nee hoor.Ik ook niet. Er is nog hoop.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 21:01:

[...]

Doe je Jacques D'Ancona.Kniertje past veel beter bij haar avatOr.
quote:Filee schreef op 02 maart 2017 @ 20:57:

[...]

En bedankt....
IMHO
quote:shifty schreef op 02 maart 2017 @ 20:56:

[...]

Grob them by the pony

Nee nee nee

Grob em by the chicken
https://www.youtube.com/watch?v=13x32-5YqoE Het enige NIET spirituele en ook lekker kort.

Melissa Etheridge - The Letting Go

Dit fimpje past meer bij het bijna einde van de winter: https://www.youtube.com/watch?v=ACoBobg9itU
quote:Shiva- schreef op 02 maart 2017 @ 23:56:

[...]

Nee nee nee

Grob em by the chicken Grob them chicks by the pony?
quote:shifty schreef op 03 maart 2017 @ 08:32:

[...]

Grob them chicks by the pony?Hmmm , dit is wat google zegt:

Oh. Waar je zin in hebt...
quote:-Kittens- schreef op 03 maart 2017 @ 09:07:

[...]

Hmmm , dit is wat google zegt:

[afbeelding]
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:shifty schreef op 03 maart 2017 @ 08:32:

[...]

Grob them chicks by the pony?

Ik doe níks!

[...]

[img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... OlAG4We74o[/img]

[...]

[afbeelding]Haha huuuuu peerd!
Google is gewoon een manslet blijkbaar
quote:feow schreef op 02 maart 2017 @ 20:43:

[...]

Je snapt het niet.

Dat móét wel een compliment zijn!

Als er iets is waar de deskundigen van het forum blij van worden is het wel controle.

Dus ik denk dat je zo door moet gaan.

Hoewel.... Ik weet niet of ik graag zou voldoen aan de verwachtingen van dit forum.

(Ik ben onherstelbaar beschadigd volgens de kenners hier, en heb mijn kinderen verpest. Daarnaast ben ik een potentieel financieel wrak, een bomenneuker -knuffelen dekt de lading niet-, een bacillen- én infectiebron. En sinds kort ook een gevaar in de buurt van braadpannen)

Ik vraag me soms echt af hoe het gaat. Je schrijft iets, doet dat vrij genuanceerd en direct komen mensen met een extreme interpretatie, die een eigen leven gaat leiden en waar je niets meer tegen kan doen.

Forummer 1: Ik geef mijn baby een zacht klopje op haar rug na het drinken, zodat ze een boertje laat.

Forummer 2: Ik schrik er van dat jij hier zomaar schrijft dat je je kind slaat.

Forummer 3: Dat is gewoon kindermishandeling.

Forummer 1: Nou, da's wel overdreven, het gaat hier niet om slaan.

Forummer 2: Ik heb je geloept en zie dat je vijf jaar geleden een topic hebt geopend waarin je schrijft dat je Grand Theft Auto speelt. Agressie is wel een dingetje bij jou, hè? Triest dat jouw kindje daar nu het slachtoffer van is.

Forummer 3: (citeert forummer 2) +1 Ik heb medelijden met jouw kindje. Je zou maar zo'n moeder hebben

Forummer 1: Ik zeg toch nergens dat ik haar sla?!

Forummer 2: Jawel, dat schreef je heel duidelijk.

Forummer 3: Je ziet het zelf niet, maar jouw dochtertje gaat hier echt een trauma van krijgen. Zo triest
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 03 maart 2017 @ 10:05:

[...]

Ik vraag me soms echt af hoe het gaat. Je schrijft iets, doet dat vrij genuanceerd en direct komen mensen met een extreme interpretatie, die een eigen leven gaat leiden en waar je niets meer tegen kan doen.

Forummer 1: Ik geef mijn baby een zacht klopje op haar rug na het drinken, zodat ze een boertje laat.

Forummer 2: Ik heb je geloept en zie dat je vijf jaar geleden een topic hebt geopend waarin je schrijft dat je Grand Theft Auto speelt. Agressie is wel een dingetje bij jou, hè? Triest dat jouw kindje daar nu het slachtoffer van is.

Forummer 3: (citeert forummer 2) +1 Ik heb medelijden met jouw kindje. Je zou maar zo'n moeder hebben

Forummer 3: Je ziet het zelf niet, maar jouw dochtertje gaat hier echt een trauma van krijgen. Zo triest Ik dacht dat 'laat het los, laat het gaan' je thema was.

[...]

Forummer 3: Je ziet het zelf niet, maar jouw dochtertje gaat hier echt een trauma van krijgen. Zo triest En als forummer 1 na anonimisatie een tijd later een topic opent over een willekeurig onderwerp is hij/zij die forummer met een crimineel verleden vanwege autodiefstal en kindermishandeling en zal het kind uit huis geplaatst zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 maart 2017 @ 10:16:

[...]

Ik dacht dat 'laat het los, laat het gaan' je thema was.

Nee joh! Ik heb er de hele nacht wakker van gelegen.

En nu ga ik me toch wraak nemen!!!!@@!12

IMHO
quote:simbalabimba schreef op 03 maart 2017 @ 10:27:

[...]

En als forummer 1 na anonimisatie een tijd later een topic opent over een willekeurig onderwerp is hij/zij die forummer met een crimineel verleden vanwege autodiefstal en kindermishandeling en zal het kind uit huis geplaatst zijn.Precies ja

[...]

Forummer 3: Je ziet het zelf niet, maar jouw dochtertje gaat hier echt een trauma van krijgen. Zo triest Heel herkenbaar. Een deel van degene die zo reageren is gewoon zo kortzichtig en een ander deel reageert zo om te rellen. Beide varianten zijn niet helemaal zindelijk en helaas is er niemand thuis om ze uit te laten, dus laten ze hier gewoon hun plasje lopen.
quote:shifty schreef op 03 maart 2017 @ 10:40:

[...]

Heel herkenbaar. Een deel van degene die zo reageren is gewoon zo kortzichtig en een ander deel reageert zo om te rellen. Beide varianten zijn niet helemaal zindelijk en helaas is er niemand thuis om ze uit te laten, dus laten ze hier gewoon hun plasje lopen.

Mooie beschrijving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven