Entertainment alle pijlers

Floortje naar het einde van de wereld

09-01-2014 22:08 672 berichten
Meer liefhebbers van dit programma?

Ik vind het echt schitterend, die mooie verlaten landschappen!
Alle reacties Link kopieren
Het zou bijna gek zijn als er niks gebeurd was. Voor die man, alleen op zijn eilandje, was zij ook een buitenkansje natuurlijk

Ik hoop dat er het ervan genomen hebben
.
Die man inderdaad, een hele bijzondere. Ik dacht eerst dat hij veel ouder was, maar pas 27 joh. Hij was zo echt en puur, koos zijn woorden heel zorgvuldig en voelde echt liefde voor dat eiland en de natuur. Heel mooi. Als ik ooit nog eens zo iemand tegenkom...

Die ijsberen achter elke steen vond ik dan weer wat minder. Brr...
Wat is het toch een mooi programma!
Echt geweldige aflevering wederom. Fantastisch wat een werk deze mensen verzetten
Ik vind het ook weer schitterend, vorige week al en deze aflevering ook.
Ik zie het nu pas. Dat aapje Ik ben nog verliefder dan vorige week
.
Net de aflevering van vorige week en vanavond terug gekeken. Prachtig. Indrukwekkend.
quote:stonehenge schreef op 21 februari 2017 @ 10:29:

[...]

Klopt! Bij ( volgens mij ) rtl late night zei ze dat als ze jonger was geweest met hem zou willen trouwen Ghe dat is nou een leuke vent voor Floortje, knap en een ranger, avontuurlijker kan niet
Ik dacht altijd dat Floortje van de dames was. Geen idee waarom
quote:pussywillow schreef op 27 februari 2017 @ 14:32:

Ik dacht altijd dat Floortje van de dames was. Geen idee waarom Ik denk/dacht dat ook.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Volgens mij heeft ze meerdere relaties gehad, oa met een cameraman maar konden ze de agenda's slecht op elkaar afstemmen n
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Schitterende aflevering weer, mooi werk heeft Floor toch
Ik vind haar een stoer wijf dat prachtige programma's maakt. Dat van gisteren, bij die chimpansees, vond ik iets minder, kan het niet goed uitleggen, maar van die dieren"sanctuaries" heb je (gelukkig) overal, en dat vond ik niet echt een verkennen van afgelegen delen van de wereld.

Maar over het algemeen mag ik graag naar haar programma en haar reizen kijken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Dit is wat er met die chimpansee's uit Guinee gebeurt.

Chimpansee handel
wauw, toch wel een heel mooi Einde van de wereld/
Weer een hele echte!
.
Oh dit vind ik wel een schitterende bestemming zeg. Ik ben niet gauw weg van tropische bestemmingen maar deze vind ik heel mooi.
Ik vind het wel een mooi programma maar eerlijk gezegd kijk ik liever naar Tom Waes, van reizen Waes.

Ook een heel mooi informatief reisprogramma en de humor is top. Kijken jullie dit ook?
Ja en?
dat ken ik niet Snoopy. Op welke zender is dat te zien?
quote:snoopylynn schreef op 05 maart 2017 @ 21:46:

Ik vind het wel een mooi programma maar eerlijk gezegd kijk ik liever naar Tom Waes, van reizen Waes.

Ook een heel mooi informatief reisprogramma en de humor is top. Kijken jullie dit ook?Ja, vind ik ook erg interessant en leuk om te kijken.
Romantisch verhaal!
.
Wat een leuke mensen!
ja leuk gezin zeg
Wat een mooie aflevering!
even je avondeten bij elkaar vissen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven