JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het hele hok vol snot. Oudste, manlief en vooral ik zijn hartstikke verkouden. Da's fijn hoor, de hele dag moeten niezen en hoesten terwijl je je bekkenbodem nog niet bepaald onder controle hebt. Ik voel me doodongelukkig omdat ik de hele dag in mijn broek loop te piesen (lang leve het kraamverband wat nu meer als Tena Lady werkt).

Zojuist afscheid genomen van de kraamverzorgster, ze heeft het goed gedaan en ik heb een fijne kraamtijd gehad. En natuurlijk kun je over ieder klein dingetje zeiken maar uiteindelijk ben ik vooral positief over hoe het gegaan is.

Oudste was niet zo dol op haar, hij was behoorlijk afstandelijk en tolereerde haar maar nauwelijks. Vandaag heeft hij sowieso een slechte dag. Hij is natuurlijk niet lekker, heeft pijn in zijn keel (wijst aan en zegt auw, zo zielig) en hij heeft niet meer alle aandacht van papa en mama. Dus hij was hartstikke boos om niks, nee schreeuwen en huilen, niks was goed. Ik heb verder geen last gehad van kraamtranen maar toen heb ik toch echt even mee moeten huilen met mijn grote kleine mannetje met al zijn verdriet

Jonne doet het heel goed, hij zit nog op een omgekeerd dag-nacht ritme en dus komt hij 's nachts voor twee voedingen. Tussedoor slapen wij echter best goed dus voorlopig trekken we dat nog wel. Vanmorgen is hij nog een keertje gewogen en hij woog 4400 gr dus alweer bijna op z'n geboortegewicht. Wat een rust geeft het als een baby goed eet en je daar geen zorgen over hebt!
nou hier alles nog steeds rustig. begin me wel een aanstelster te voelen, uitgerekende datum is nog geeneens gepasseerd en ik zit al te mopperen... ben gewoon verwend met de eerste .

ben vanmorgen wel weer als een wervelwind door het huis heengegaan. alles is weer lekker schoon, laat maar komen .

maargoed het voelt allemaal nog heel rustig. wel lijkt mijn lichaam zich op te schonen. heb al twee dagen weer gespuugd en ook de onderkant werkt goed mee. maarja of het ook daadwerkelijk iets zegt?!

heb marianne gefeliciteerd op hyves, maar ook maar even hier: GEFELICITEERD MET JE ZOON!!! en inderdaad wat ben jij een bikkel. eerst een lesje in geduldheid waar ik nog een voorbeeld aan kan nemen en dan nog een bevalling waar je U tegen zegt. en toch zo optimistisch, ik vind je een supervrouw!!

ik zal nog even wat was opvouwen. zoonlief ligt lekker te slapen en straks gaan we lekker bij mijn ouders eten. hoor net dat mijn moeder hachee maakt, dus mogelijk doen de darmen vannacht het laatste zetje

en die lucia is allang al bevallen!! weet het bijna zeker!!
shit, nou is chantal jansen ook al bevallen . ik was ook tegelijk met haar uitgerekend...

die ellemieke wacht maar wel gewoon op haar beurt hoor
Gefeliciteerd Marianne!! Eindelijk!! En wat een verhaal zeg; het ging allemaal niet vanzelf bij jou, da's duidelijk!
Marianne, gefeliciteerd! Wat een bevalling heb jij gehad zeg, ik had het je zo anders gegund. Maar eindelijk heb je je zoon in je armen! Geniet ervan

Sam, er even vanuit gaand dat Lucia inderdaad al bevallen is, je hebt nu alle aandacht Hopelijk helpt de hachee, lekker vaak opscheppen!

Hier gaat alles goed, borstvoeding loopt prima en de stuwing is alweer voorbij (de witte kool ligt nog onaangebroken in de koelkast). Bloemetje heeft vooral 's avonds spookuurtjes waarin ze wil drinken - poepen - drinken - poepen - drinken enzovoort. Daarna is ze zo moe dat ze 's nachts nog maar één keer wakker wordt voor een voeding. Zo is het prima te doen. En ze is zo lief! Net een elfje als ze ligt te slapen.
Kom even spieken en jawel... Marianne, gefeliciteerd met je zoon... Wat een verhaal en bevalling, zeg!! Je bent echt een bikkel..

Geniet van elkaar!!

En Sam.. nu is het jouw beurt!!
quote:sam79 schreef op 23 januari 2009 @ 15:13:

shit, nou is chantal jansen ook al bevallen . ik was ook tegelijk met haar uitgerekend...

die ellemieke wacht maar wel gewoon op haar beurt hoor

Op nu.nl: Ellemieke Vermolen is ook bevallen vandaag. Arme Sam

Jouw beurt komt snel!
Hallo allemaal!

Woensdagavond om 23.16 uur is "Chica" geboren (naam op hyves)! Het was een lange, zware bevalling, uit eindelijk is ze in het ziekenhuis met de vacuumpomp geboren. Maar gisteren zijn we weer thuis gekomen en alles gaat prima! Ze doet het hartstikke goed en ik voel me ook steeds beter. Manlief is al een volleerde vader, super om te zien.

Ik heb even geen tijd om alles terug te lezen, kom gauw weer!

Ik zet een foto op hyves, t is een beauty! Met superveel haar!

Marianne gefeliciteerd met je zoon!!

Hup Sam!!

Liefs, Lucia
Lucia, gefeliciteerd!!!

HUP SAM HUP SAM, een hele tribune voor jou alleen nu!!
Wen, gefeliciteerd met je dametje
Proficiat Lucia, iedereen dacht al wel dat jij aan het bevallen was. Jammer dat het zo'n zware bevalling is geweest.
Lucia, van harte gefeliciteerd met je dochter! Ik ga gauw spieken op Hyves naar de foto Vervelend dat je zo'n zware bevalling had, kun je er wel met een goed gevoel op terugkijken? Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Thanks Steph!
Gefeliciteerd Lucia met je prachtige dochter. Wat een mooie bos haar zeg, en ik maar denken dat dochter veel haar had...

Wat vervelend dat het zo'n lange en zware bevalling is geweest. Maar blij om te horen dat het zo goed gaat met haar en ook met jou.
En nog maar 1 officiele januari moeder te gaan en mogen wij het baarstokje gaan overnemen! (alhoewel er zijn er al 2 bevallen en 2 weten al wanneer ze dat gaan doen)

Sam ik hoop voor je dat het binnen nu en 2 dagen echt gaat gebeuren, maar zo te lezen aan je fysieke opschoonacties moet dat wel goed komen:-D

Lucia Van harte gefeliciteerd met je dochter..........
Gefeliciteerd Lucia! Prachtige naam ook! En dat haar hé veel haar was zeker in de mode in januari :D
Marianne en Lucia van harte gefeliciteerd met jullie kindjes! Fijn dat alles goed is gegaan en allebei mooie namen hoor!

Ik pas het schema aan.

Sam, onze laatste.. slik..

Doe je best meid!
aaaaaaaaaaaaah die ellemieke ook al

hier bergen hachee gegeten, was lekker . volgens mij geen bevalling op handen, tenminste bij de bevalling van mijn eerste had ik helemaal geen trek. als mijn lijf zich vanavond nog moet legen voor een bevalling wordt het echt een zooitje
oooh luuc! ik WIST gewoon dat je al bevallen was!! gefeliciteerd hoor, mooie dame!
en opeens nog maar 1 te gaan !

gefeliciteerd lucia en marianne, eindelijk is het voor jullie ook zover.

nu even met zn allen de baby bij sam eruit kijken!

zet hem op hekkensluitster!
De hele februari-groep zit hier volgens mij te lezen hoe het bij jullie gaat en of wij nu al eindelijk aan de beurt zijn, hahahaha.

Lucia ook jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid!! Geniet er van!

Sam, ik hoop voor je dat de kleine snel komt. Ik ben de 31e uitgerekend maar ik geloof nooit dat de baby januari haalt. Nog 1 week... We zullen zien, ik wens je iig toe dat de baby snel komt en dat wij (op de juiste volgorde) ook snel mogen bevallen. Het liefst nog meer baby's in januari!!
Nou ik denk dat die volgorde bij ons al dusdanig verstoord is dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik 2 weken over tijd ga lopen met deze frummel.

(al zie ik het natuurlijk liever gebeuren dat deze frummel volgende week donderdag og vrijdag wordt geboren)

Succes iig Sam......
Even een weeendansje voor Sam. Zet 'm op meid!
Nou tis hier behoorlijk stil! Zou Sam dan toch?.................
Hey, Lucia en Marianne, proficiat! Marianne, volgens mij is je bevalling alsnog hetzelfde verlopen als bij je zusje(s), niet? Lucia, ook al een zware bevalling. Wel een prachtig donker meisje zag ik op Hyves!

Ik snap dat Sam ongeduldig wordt na al die bevallingen.... Succes!

Hier gaat alles z'n gangetje.Ouders zijn nog steeds hier en dat bevalt goed. Het eten is weer klaar dus ik ga er vandoor.
ik ben er nog hoor. rommelt vandaag weer meer dan gisteren, maarja er is weer niets over te zeggen. mag van mij nu wel beginnen....

ach we zien wel, meer kan je niet doen. vandaag een drukke dag gehad en dan heb je niet echt tijd om te wachten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven