Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 6 maart 2017 om 16:20
maandag 6 maart 2017 om 17:57
maandag 6 maart 2017 om 18:25
maandag 6 maart 2017 om 18:26
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 06 maart 2017 @ 18:25:
Nee.
Ik word een beetje moe van mevrouw-ik-heb-alles-geweldig-voor-elkaar die telkens in topics opduikt waarin problemen op tafel komen waar ze totaal geen ervaring mee heeft en dan gaat vertellen hoe goed haar relatie en leven met kind is.
Die met humor.Wie,waar...
Nee.
Ik word een beetje moe van mevrouw-ik-heb-alles-geweldig-voor-elkaar die telkens in topics opduikt waarin problemen op tafel komen waar ze totaal geen ervaring mee heeft en dan gaat vertellen hoe goed haar relatie en leven met kind is.
Die met humor.Wie,waar...
maandag 6 maart 2017 om 18:29
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 06 maart 2017 @ 18:25:
Nee.
Die met humor.Noem gewoon een naam, in plaats van al die raadspelletjes.
Nee.
Die met humor.Noem gewoon een naam, in plaats van al die raadspelletjes.
maandag 6 maart 2017 om 19:15
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 06 maart 2017 @ 18:32:
O die valerie. Die het liefst in topics voor kindvrijen komt vertellen hoe geweldig het met kind is.
Blijkbaar erger ik me in mn eentje.Nee hoor. Moet heerlijk zijn als het leven zo immens maakbaar is zeg. Wauw.
O die valerie. Die het liefst in topics voor kindvrijen komt vertellen hoe geweldig het met kind is.
Blijkbaar erger ik me in mn eentje.Nee hoor. Moet heerlijk zijn als het leven zo immens maakbaar is zeg. Wauw.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
maandag 6 maart 2017 om 19:17
maandag 6 maart 2017 om 19:55
quote:OliviaMoore schreef op 06 maart 2017 @ 19:15:
[...]
Nee hoor. Moet heerlijk zijn als het leven zo immens maakbaar is zeg. Wauw.Ik vraag me af of er dan niet oogkleppen opzitten en iemand echt happy is. Iemand zei ook een keer tegen mij en een andere gescheiden collega: "ik ben zo gelukkig met mijn man, echt. Voel me schuldig om het te zeggen." Ik dacht toen ook: lul maar raak.
[...]
Nee hoor. Moet heerlijk zijn als het leven zo immens maakbaar is zeg. Wauw.Ik vraag me af of er dan niet oogkleppen opzitten en iemand echt happy is. Iemand zei ook een keer tegen mij en een andere gescheiden collega: "ik ben zo gelukkig met mijn man, echt. Voel me schuldig om het te zeggen." Ik dacht toen ook: lul maar raak.
maandag 6 maart 2017 om 21:05
Joost iedereen heeft zijn verhaal en ervaringen en bouwt daar zijn leven op. Ik ben al heel lang samen met mijn partner en er zijn geen kinderen uit eerste of tweede leg. Ik leer hier op het forum hoe moeilijk nieuwe gezinsconstructies zijn want heb daar zelf geen ervaring mee en in mijn naaste omgeving zijn geen gescheiden mensen. Toeval. Maar het gebeurt wel en ik zou ook zo'n uitspraak kunnen doen dat ik me bijna schuldig voel omdat ik gelukkig ben met mijn man omdat dat in onze maatschappij vaker niet zo lijkt te zijn dan wel.
Beetje krom verwoord, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik wil zeggen
Beetje krom verwoord, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik wil zeggen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras