Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

quote:Elfje112 schreef op 07 maart 2017 @ 07:18:

Zo te horen moet ik blij zijn dat ik niet meer met het ov reis.

Goedemorgen allemaal!

Dat zeker!

Elke dag dat ik weer in de trein zit bevestigt voor mij dat ik een baan veel dichter bij huis wil. Dat is echt een criterium voor me geworden.
quote:Renaissance schreef op 07 maart 2017 @ 07:24:

[...]

Dat zeker!

Elke dag dat ik weer in de trein zit bevestigt voor mij dat ik een baan veel dichter bij huis wil. Dat is echt een criterium voor me geworden.

Ik hoop echt dat je dat gaat vinden, een baan dichter bij huis.

Succes straks bij 'meneertje zelfingenomen'.
Dank je Elfje, dat gaat wel lukken hoor, ene oor in, andere oor uit.

En die baan, dat komt vast goed. Ik merk dat ik echt zin heb om ermee aan de slag te gaan, op naar een frisse start.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Bah veel te vroeg. En ik begin vroeg maar weet niet eens zeker of het nodig is( wel/niet zieke collega) nou ja dan ben ik ook een uur vroeger klaar.
quote:Renaissance schreef op 07 maart 2017 @ 07:24:

[...]

Dat is ook een optie. Vorige keer heb ik hem wel op dingen aangesproken en tegengas gegeven. Dat vond hij een teken dat het best goed met me gaat. Nooit geweten dat dat een medisch criterium is om te bepalen of het goed gaat met de patient: ze geeft de arts voldoende tegengas

Enfin, als alles goed gaat is het de laatste keer dat ik hem zie.De goede tip van GG heb ik laatst overgeslagen met de boodschap 'Wij zijn klaar, ik ga nu aan de balie een andere arts vragen'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 07 maart 2017 @ 07:35:

[...]

De goede tip van GG heb ik laatst overgeslagen met de boodschap 'Wij zijn klaar, ik ga nu aan de balie een andere arts vragen'.

Dat zou ik ook overwegen als ik echt vaker naar de bedrijfsarts moest. Maar ik hoop dat dit de laatste keer is, dus ik ga proberen de humor ervan in te zien.

Nu moet ik rennen, de trein, net als de tour, wacht op niemand!
quote:Oudblond schreef op 07 maart 2017 @ 07:35:

[...]

De goede tip van GG heb ik laatst overgeslagen met de boodschap 'Wij zijn klaar, ik ga nu aan de balie een andere arts vragen'.
IMHO
Goeiemorgen stammers!

Sterkte Ren, met het OV en de bedrijfsarts...

Fijne vakantie Yas!
The owls are not what they seem
Yas fijne vakantie geniet ervan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Succes bij de arrogante kwast Ren. je kan het hoor!

Hele fijne vakantie Yas.
Geniet ervan, Yas!

Succes, Ren.
Life is short. Eat dessert first.
Jullie zijn lief. Maar ik maak me ook niet druk, ik heb er alleen geen zin in want het is zoned van mijn tijd. Maar goed, een half uurtje en dan is het klaar. Doe ik net alsof ik aandachtig zit te luisteren, hum af en toe een beetje, knik een keer zodat meneer zich gezien voelt en denk ondertussen aan appeltaart, of lammetjes die lente-achtig dartelen in de een zonnige wei.
Ohoh

Mijn lammetjes in de wei idee is mislukt. Kon mijn irritatie niet verborgen houden. Wat een frustrerend gesprek.

En ook nog een afwijzing op mijn sollicitatie. Er waren 200 sollicitanten, dus dat neem ik niet al te persoonlijk. Wel jammer, was een leuke functie.
Mééééhhhhhhhh!

Ben je nu wel klaar met meneer de dokter of is er een vervolgafspraak gemaakt?

Balen van de afwijzing!
Een zonnetje voor jou, Ren, om je op te vrolijken na zo'n dag.

.

Balen van de afwijzing Ren!

Ik dacht vroeger thuis te zijn maar dat is dus niet gelukt. Maar heeft niet was heel nuttig.

Sla wel het sporten over want ben ontzettend moe. Lekker onderuit nu.
Laatste tandartsbezoekje van dit kwartaal.

Nu motivatie vinden voor het vervolg van mijn thuiswerkdag.

De afwijzing is jammer. Daar baal ik wel een beetje van.

En die meneer de dokter wil me over 2 maanden weer zien, niet eerder want hij gelooft niet dat hij veel kan bijdragen aan mijn herstel. No shit sherlock! Het is zo naar dat iemand in een eerste gesprek al na 10 minuten zijn hele conclusie heeft getrokken en totaal niet luistert wat ik zeg. Vervolgens is in het tweede gesprek het eerste wat hij zegt of ik nog heb nagedacht over wat hij heeft gezegd en gaat het hele gesprek alleen over dat ene ding, waar ik het echt niet mee eens ben en waarvan hij ook totaal niet duidelijk kan maken waarop het gebaseerd is. Maar dan wel die houding "ik heb ervoor geleerd, dus ik weet waar ik het over heb". En tja, helaas, ik ben echt totaal niet geschikt voor het spelen van het hulpeloze vrouwtje dat opkijkt tegen de grote meneer de dokter. Dus ik ben kritisch en dat vond hij bepaald niet prettig. Maar goed, hij heeft me toch wel even "bestraft" door aan lg te adviseren dat ik gerust meer uren kan gaan werken.

Maar.................deze dag heb ik mezelf toch wel even trots gemaakt. Want de laatste tijd at ik teveel dadels en zoetigheid is mijn valkuil. Dus sinds een paar dagen heb ik mezelf weer tot de orde geroepen en eet weer regelmatig. Dat op zich is al een overwinning. En vandaag na dat gesprek voelde ik me zo gefrustreerd en boos dat ik erg de neiging had om weer een bak dadels te halen. Maar ik heb het niet gedaan. En dat klinkt misschien als niets bijzonders. Maar na 30 jaar eetproblemen is dat voor mij toch een heel waardevol en mooi moment, het geeft me zoveel vertrouwen in mezelf en hoop dat ik niet meer in die ellende terug hoef te vallen.
quote:Watervrouw333 schreef op 07 maart 2017 @ 15:08:

[afbeelding]Yes!
Balen, Renaissance. Heel bizar dat zo'n man zich zo opstelt.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 maart 2017 @ 15:14:

Balen, Renaissance. Heel bizar dat zo'n man zich zo opstelt.

Yep. Zijn people skills laten wel wat te wensen over.

Maar goed, het zonnetje schijnt en ik heb Feierabend, dus mijn dag is goed.

Hoe is het bij jou GG? Al wat meer te doen op het werk?
Ik heb wel meer te doen, maar zeker nog niet genoeg. De frustratiegraad blijft hoog en gisteravond had ik daar ook echt even paniek over. Vanochtend met grote tegenzin naar werk gegaan.

Dit gaat niet goed...
IMHO
Klinkt alsof er een bore-out op de loer ligt. Zo stom dat ze niet gaan kijken voor leuke klussen, dit is een beetje kapitaalvernietiging zo.
Ren: '' En tja, helaas, ik ben echt totaal niet geschikt voor het spelen van het hulpeloze vrouwtje dat opkijkt tegen de grote meneer de dokter'"

Echt?????? Nah!!!!!! Dat meen je niet!!!! Jij!!!! Neuh toch????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven