Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Appelstroop, ik heb je mijn naam gestuurd voor facebook

Bumpersticker, fijn dat alles goed was met de baby! Ons beebje is inderdaad ook heel actief! Herken het gevoel van druk ook, alsof hij salto's maakt!

Vanochtend op de weegschaal gestaan, in 2 weken een kilo erbij.. whoeps ik heb ook echt veel meer honger, maar ik zie het ook niet echt terug aan mijn lijf, broeken zitten niet strakker ofzo.. zal dan wel echt buik, borsten en heupen zijn..
Fijn dat alles weer goed was bumpersticker! Hier ook een drukke baby! Voel hem ook steeds meer bewegen

Ik heb het eerste striae streepje op mn buik ontdekt gister ik smeer braaf iedere dag buik, borsten etc in en weet dat je het met smeren niet kan voorkomen maar vind het stiekem toch wel een dingetje. Hebben jullie ze ook al geconstateerd?
Update: Volgens mij werkt het handiger als je je email-adres mailt waarmee je op facebook zit, of je naam, en dat ik je als vriend toevoeg, want gewoon random mensen in een groep toevoegen vindt facebook blijkbaar niet ok ;).
Ik kom niet aan. Dat vind ik ook niet leuk. Hopen dat die kleine wel goed aankomt.
De zee is groen
Bedankt voor het toevoegen Appelstroop
Kheb je een berichtje gestuurd appelstroop!!

Hier nu 4kg aangekomen met 22.4

@aardbei wat naar je eerste striae! Hier (nog) geen last van. Smeer ook iedere dag braaf afwisselend met bio oil en bepathene. Maar ben er wel gevoelig voor want heb sinds de puberteit als van die elegante strepen op mn bovenbenen/billen dus verwacht dat het bij mij ook gaat komen ondanks het smeren.

Een collega had het over een speciale creme wat z'n vrouw had gebruikt voor de striae als het er was gekomen ik ga het navragen!!

Daarnet voor het eerst een harde buik gehad. (Ook al eens met de seks) maar nu dus door de k te veel doen... ging boven stofzuigen inc de trap. Eenmaal beneden dacht ik zo wat een spanning in mn buik. Gelukkig zakte het weer gauw af maar ik ben voor vandaag wel weer klaar met het huishouden!
Het huishouden is stiekem ook best zwaar happy! Wij hebben een kleed in de woonkamer liggen en deze kan ik al bijna niet meer stofzuigen door de kracht die ik moet zetten, mooi klusje voor vriend geworden dus

Harde buik nog niet gehad.

Ik had een flesje mama oil van de kruidvat, dat flesje is op en heb nu bio-oil. Ze zeggen dat dat ook tegen littekens werkt, dus dat hoop ik maar!

Groenogig monster, ben je zo ziek geweest dat je veel hebt moeten overgeven ofzo? Veel aankomen is niet fijn maar helemaal niet aankomen lijkt me ook niet...
Appelstroop er is al een geheime groep. Nijntje. Schuifspeldje en nog een paar zitten erin..
Ik ook...

Maar je mag natuurlijk altijd een nwe aanmaken
Waneer/door wie is die dan aangemaakt tasje? Lijkt me leuker om met zn allen in 1 groep te zitten! Dus we kunnen ons ook allemaal daar aansluiten.
De zee is groen
Ik vind het allemaal goed dan moet iemand ons wel even toevoegen. Kan jij dat Tasje?
@tasje die is met uitgerekend de eerste helft van juli dat forum is niet actief meer. Maar misschien kunnen we het samen voegen?
Het heeft een piemel!

Alles in orde en allemaal heel gemiddeld. Ik vind het nu al de mooiste baby
De zee is groen
@ happy & tas, dan is het misschien wel goed om weer even opnieuw te beginnen voor deze club.
De zee is groen
Jaaaaa nog een voor het mannenteam! Fijn dat alles goed is groenoog!

Ik vind alles prima wat betreft de facebook groep ik hoor het wel!
Oja happy..

We zijn daar met 8 meiden vlg mij.. ongeveer..

Ik weet niet of ik het allemaal bij kan houden. Heb nu 2 geheime Facebook forum. Ook via viva. Eentje met een clubje toen ik in feb 2014 begon met de 2de. Dan het andere juli groepje. En 3 forum onderwerpen . Deze. Zwanger worden ivf en zwanger geworden via ivf het nakletsgroepje..

Monster wat leuk ook een jongen...
Groenogig monster, wat leuk een jongen:) Fijn dat alles in orde was!
Leeuuk een jongen :D! Ik kan me al helemaal niet meer voorstellen om iets anders dan een jongen te krijgen ;).

Ik heb nu 3 mensen toegevoegd aan het nieuwe groepje. Van de rest nog geen emailadres. Als we uiteindelijk willen samenvoegen met het begin juli clubje vind ik dat ook prima maar dan moet iemand anders het even op zich nemen.
Leuk, nog een jongen! Fijn dat alles ook goed was groenogig monster!

Ik ben nog aan het twijfelen of ik in de FB groep wil... doe er niet heel veel mee, eerlijk gezegd.
Gefeliciteerd groenoog! En fijn dat alles goed gaat met jullie zoontje! Dan zou ik me om dat niet aankomen ook maar niet druk maken.

Bumpersticker fijn om te horen dat ik niet de enige ben die met 21 weken al 7 à 8 kilo is aangekomen

Ik heb eindelijk de eerste schopjes gevoeld! Ik probeer het al een tijdje te voelen en soms dacht ik dat ik het voelde, maar ik wist het steeds niet zeker. Een paar dagen geleden dacht mijn man het van de buitenkant te voelen en toen wist ik het nog niet zeker, maar nu zaten we gisteravond op de bank over de inrichting van de babykamer te praten en toen ineens voelde ik een duidelijke schop! Zooo leuk!!
Hi dames! Ben ff een tijdje niet geweest... SORRY!!!

Hier alles prima, druk, moe én ook al 8 kilo dikker

Ik lees iets fb? Can I join??
quote:Aardbei-banaan schreef op 06 maart 2017 @ 20:03:

Ik zou soms willen dat die van mij geen zin meer heeft mijn libido is echt onder het vriespunt gezakt sinds ik zwanger ben. Vind het af en toe best sneu en moet echt zin 'maken'.

Spannend morgen groenogig monster! Heb je zelf een voorgevoel?Aiii daar heb in ook last van. Wil eigenlijk gewoon überhaupt alleen maar lekker slapen
quote:mlsc schreef op 06 maart 2017 @ 20:39:

[...]

Omdat we graag een stevige wouden dat veel soorten terrein aan kan. Zeker omdat we dicht bij een bos wonen. We willen ook ons kindje heel lang in de wieg laten liggen. Want we willen niet met de maxi cosi autostoel rondrijden. We geloven dat dit slecht kan zijn voor het rugje. Dat zijn een beetje onze redenenWij hebben ook de mura 4! Heeeel blij mee, wij lopen ook veel in t bos met de honden
Wat fiiijjn vervivaen, je schopjes! Mijn zwangerschap is een stuk leuker sinds ik hem lekker vaak voel .

Sosa: Ook goed om te lezen van je gewicht. Ik dacht echt dat ik de enige was die zo was aangekomen. Ik heb ook echt de hele dag honger nu, en moet echt mijn best doen om heel gezond te blijven eten.

Aardbei-Banaan: Wat ik zelf fijn vond aan mijn vorige groepje is dat je af en toe een foto kan delen van bijv. de babykamer, je buik, of je baby, en dat de band met die meiden een stuk hechter is geworden omdat je ze een beetje 'kent'. Dat is natuurlijk relatief want de groep is geheim, en je bent niet elkaars facebookvriend. Je kunt dus niet elkaars hele facebookgeschiedenis doornemen ;). Daarnaast kun je makkelijker terugkomen op een onderwerp. Als je bijvoorbeeld onzeker of verdrietig over iets bent, dan gaan de berichtjes daaronder ook echt daarover, en kun je er makkelijk een keertje op terugkomen. Anyway: het zal denk ik sowieso naast elkaar blijven bestaan, dus vooral doen waar je je zelf goed bij voelt .
Wat leuk dat je een zoon krijgt Groenogig_Monster!

Wat gaaf Vervivaen dat jullie de baby hebben gevoeld, super cool. Ik heb toevallig ook wat gevoeld en mijn partner voelt hem ook bewegen als hij een beetje door het vet van mijn buik heen drukt

Ik zal je mijn Facebook naam doorgeven Appelstroop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven