Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 maart 2017 @ 21:16:

Ik zou wel willen weten hoeveel.ik weeg. Afgelopen twee jaar aangekomen en de laatste maanden weer veel meer gaan bewegen. Ik heb het gevoel dat het helpt. Maar we hebben geen weegschaal, dus zeker weten doe ik het niet.Jij bent gewoon een 'asperge' (FC de Kamioenen) dus ik geloof niets van dat 'aankomen'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2017 @ 21:17:

Dank ! Na een paar drankjes zitten we nu bij de gate en gaan zo boarden. Ik meld me als ik WiFi heb, waar dan ook Fijn Yas, de hele kroeg gaat met je mee op reis en jij betaalt!
quote:charlottew88 schreef op 07 maart 2017 @ 21:04:

[...]

Ik weeg 51.3 maar ik ben niet zo lang 1.57m.Dat woog ik toen ik begin 20 was en ben een paar cm langer dan jij. Nu weeg ik wel ietsjes meer, een paar 100 gram meer dan wat er op de weegschaal op het plaatje staat.
quote:Elfje112 schreef op 07 maart 2017 @ 21:36:

[...]

Dat woog ik toen ik begin 20 was en ben een paar cm langer dan jij. Nu weeg ik wel ietsjes meer, een paar 100 gram meer dan wat er op de weegschaal op het plaatje staat.Ik ben fijngebouwd. Ik heb een gezond gewicht voor mijn lengte en lichaamsbouw zegt mijn huisarts. Ik dacht eerst dat ik te weinig woog maar gelukkig niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Filee schreef op 07 maart 2017 @ 20:02:

[...]

Ik kan mij niet eens herinneren dat ik dat ooit gewogen heb
Yas dat gewicht gepraat hier moet je negeren. Als je skinny niet meer past als je thuiskomt is dat een heel goed teken van ontspanning! *En moet je natuurlijk posten hoe je hem wel nog aan en dicht probeerde te krijen*
quote:charlottew88 schreef op 07 maart 2017 @ 21:41:

[...]

Ik ben fijngebouwd. Ik heb een gezond gewicht voor mijn lengte en lichaamsbouw zegt mijn huisarts. Ik dacht eerst dat ik te weinig woog maar gelukkig niet.Nee hoor, met jouw lengte kan dat prima. Ik heb ook een prima gewicht, maar zou heel graag wat af willen vallen. Helaas door PDS is dat nauwelijks meer te doen.
De quote die ik wilde typen was in het Engels, maar ik weet hem niet meer precies. In het NL is het iets van: Het leven is niet in je jeans passen.

Met andere woorden, het leven draait om andere dingen dan je kledingmaat. Vond dat voor mij goed om te onthouden.
Elfje word je buiten je reguliere artsen ook ondersteund? Je klinkt voor mij (sorry als ik fout zit en ik lees ook dat je thuis goed begrepen wordt) soms 'alleen' met je fysieke probleem. Ik heb veel aan acupunctuur mede omdat de behandelaar naar me 'kijkt'. Ik voel baad bij de behandeling maar voel me ook gezien.
quote:Oudblond schreef op 07 maart 2017 @ 21:53:

Elfje word je buiten je reguliere artsen ook ondersteund? Je klinkt voor mij (sorry als ik fout zit en ik lees ook dat je thuis goed begrepen wordt) soms 'alleen' met je fysieke probleem. Ik heb veel aan acupunctuur mede omdat de behandelaar naar me 'kijkt'. Ik voel baad bij de behandeling maar voel me ook gezien.Ik heb een hele goede dietiste die met me meedenkt en met adviezen komt, ook juist op de momenten dat het even niet zo goed gaat. En ik heb een hele goede therapeute (psyche). Je bent lief
Lief terug
quote:Oudblond schreef op 07 maart 2017 @ 21:32:

[...]

Jij bent gewoon een 'asperge' (FC de Kamioenen) dus ik geloof niets van dat 'aankomen'

Haha, nou echt, hoor. Sinds mijn 23e kom ii gestaag aan - om de zoveel tijd een paar kilo eraan. Het geeft niet, zo weet je dat je in een andere levensfase zit. Ik leef gezond, snoep weinig, drink met mate, eet praktisch vegetarisch. En als ik dan iets meer weeg dan tien jaar geleden, dan is dat ook prima. Maar meer bewegen en bewuster eten is altijd goed.

Zo ben ik sinds een paar weken de helft minder boterhammen gaan eten: 2 bij ontbijt en 2 bij lunch ipv 4. En ik voel me er echt beter bij.
IMHO
Bedtijd, misschien / hopelijk slaap ik vanavond beter. Hadden het hier laatst over nachtmerries, die had ik vannacht ook weer een. Duurde lang voor ik echt goed wakker was en dus daarna weer in slaap viel.

Hoef morgen niet vroeg op dat is wel fijn.

Trusten.
Goedemorgen stammers!
Goedemorgen Elfje en Stammers.

Hier al even een beetje gepoetst. Vandaag ga ik iets later naar mijn werk, omdat ik laat moet blijven. Dus ik ga zo nog even zuigen en dweilen en dan is mijn huis weer helemaal schoon voor het weekend.

Morgenochtend komt mijn scooter, zo leuk.
Ik zit op de trein te wachten. Los van vertragingergernissen: ik <3 het openbaar vervoer. Lekker lezen in de trein!
IMHO
Goedemorgen, eindelijk eens wat beter geslapen!
Ben overigens wel zeiknat geregend op weg naar het station. Van créche naar station, 20 minuten door standje koude douche. Zonder regenpak, dus doorweekt.
IMHO
Da's fijn. Ook lekker gedroomd, Dolfje?
IMHO
Geen idee van dromen dat is ook wel eens fijn.

Hier regent het volgens mij ook flink.
Ik ben, met jas al aan, moed aan het verzamelen om door de regen naar de sportschool te fietsen.
quote:-Kittens- schreef op 08 maart 2017 @ 09:08:

Ik ben, met jas al aan, moed aan het verzamelen om door de regen naar de sportschool te fietsen.Go for it!
Prrrr, mauw miawwwww.
Hup Kittens, naar de sportschool! Is goed voor je rug (ik ben zelf twee weken geleden weer begonnen, iets met gedeelde smart)

Ik heb sinds deze week een nieuwe vrije dag, de woensdag. Is nog even wennen. Vroeg wakker dus. Straks naar de kapper, dat is wel lekker. Maar ook hier regen, best veel regen
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven