VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Mijn moeder komt er zo aan. Ik had echt geen zin om boodschappen te doen met de twee kereltjes en ik moet de was nog doen en Schorrie nog steeds aankleden. Die zit al de hele ochtend voor de tv in badjas, al hoor ik hem nu met Knorrie spelen en hem aan het lachen maken, de schatjes. Als mijn moeder er dan is dan kan ik ff in een half uurtje al die dingen doen en hoef ik er niet meer tegenaan te hikken. Fijn!

O ja, wij hebben in onze tent boxspringmatrassen!!
Wind, inderdaad R. Het gaat om de maandag.

Morie, fijn dat het is gelukt! Klinkt alsof je er heel erg blij mee bent en ben benieuwd welke organisatie zo servicegericht is hoor.

Drop, ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal. Maar mijn voordeel is dat ik je volgend weekend zie. Ik ben wel erg benieuwd!

Nath, ik zal volgende keer een bakje voor je bewaren ok?

Ik ben gaar. Wilde vanmorgen echt niet opstaan en toen die stinkwekker om 8.30 ging stond ik echt op het punt om dat ding de kamer door te gooien. Het si dat Mormel het echt zooo leuk vind om te zwemmen en dat mijn vriendin en haar zoontje er ook is. Maar anders had ik denk ik niet vaak met dat arme kind gaan zwemmen.

Lien, jij dus even een sneakpeak van 4 kindjes. Je kan nog he..;-)
En geinspireerd door jullie ga ik zo naar de Hema om een kalender te kopen. Loeder heeft een playdate dus wij gaan even snel met z'n 3tjes shoppen en boodschappen doen.
Een boxspringmatras in een tent. Wow!

Ben benieuwd naar de organisatie. Vind het altijd heel erg professioneel als ze zo met je mee kunnen en willen denken in plaats van al dat massagedoe.

Vrolijk, ik vind het juist echt supergoed dat je iedere week met Mormel zwemt. Dus het dipje vanmorgen om 8.30 uur is je vergeven

De kinderen knappen echt op. Wat gaat dat dan snel ineens.

GW gaat zo eieren kopen met KW want dan kunnen ze koekjes bakken vanmiddag.
Veel kalenders zijn nu super in de aanbieding!

Ik verveel me.

Heb mijn bed nu wel gezien.

Iemand om tegen me aan te ouwehoeren?
Gelukt, we gaan op vakantie!!!!

We gaan via deze organisatie naar deze camping.
Leuke site! Hoe kom je aan dit adres?

En wat een luxe tent! De reden dat wij niet meer in een tent willen is o.a. omdat ik mijn spullen niet kwijt kan ( ) maar jouw tent heeft gewoon kasten! Ik sla hem op bij mijn favorieten.
Mijn moeder kwam ermee aan, volgens mij had ze hem via Google gevonden. Ik vind echt dat we heel goed geholpen zijn. Tot nu toe dan he, we zijn nog niet op de camping .

Wat bedoel je met spullen, je kleren? Ik laat alles altijd gewoon in de koffer zitten en leef uit die koffer. Maar dat doe ik ook als ik in een hotel of appartement zit. In de tent hebben wij altijd in 1 slaapcabine alle koffers staan, en dan nog in een hoek van de tent wat spullen. In die tent ben je verder toch niet dus het stoort me ook niet.
Met spullen bedoel ik inderdaad onze kleding. Wij zijn twee jaar geleden in een tent geweest en deze had twee hele kleine slaapcabines. In 1 sliepen wij en in de ander sliep KW. We hadden geen ruimte om onze koffer fatsoenlijk open te doen. Dat heeft me zo gestoord dat ik gewoon genezen ben.
Hahaha, wij hebben weleens in een tent geslapen met mijn ouders, die hadden dan de twee (wij hebben wel altijd tenten met 3 slaapcabines) kleine slaapcabines, wij de grote. En dan stonden onze koffers, 4 dus, allemaal in het voorgedeelte.

Hier zie je dat je toch een stukje van thuis meeneemt op vakantie. Zo rommelig als ik thuis ben, zo ben ik ook op vakantie, en zo netjes als jij bent, zo ben je ook op vakantie .

Ik had kleren voor Schorrie besteld bij KIeertjes.com in maat 116 maar het is nog te groot. Jammer. Maar ik bewaar het wel voor als hij er wel in past. Nu moet ik alleen nog steeds een spijkerbroek voor nu. Hij had een gat in zijn broek zag ik, dus die moet vervangen worden. Maar eens even neuzen of ik nog ergens iets leuks in maat 110 kan vinden.
Ik ben inderdaad op vakantie ook opgeruimd. Ik zorg in ieder geval dat het niet één grote K-zooi wordt. En onze enige tentvakantie was ook tegengevallen omdat het (vroeg in het voorseizoen) zo afkoelde 's avonds (12 graden) dat we binnen zaten. Er zijn dus ook luxere en grotere tenten? Goed om et weten, want scheelt aanzienlijk! En we leven buiten (nu helemaal in hooghooghoogseizoen) dus tent/caravan maakt dan niet uit.
Ik kreeg de zomergids binnen van bon a'parte en er staan zulke leuke dingen in, maar vind ze echt schreeuwend duur. Een t-shirt 25 euro!
Dat is dan misschien het prijsverschil ook Wind? De Eurocamp tenten hebben altijd 3 cabines. 1 voor volwassenen waar alleen een bed in past, en 2 waar 2 1 persoonsbedden in staan en waar je ook nog naast kunt staan.

Ik ruim ook weleens op in de vakantie hoor, maar dan zoek ik de kleding een beetje uit en leg het opgevouwen weer in de koffer terug. Voor het beeld bestaat dat je onze tent niet meer in kunt doordat je je een weg door de kleding moet waden .

Afkoelen doet het inderdaad, maar dan gaan wij gewoon naar bed. Ik lig er op vakantie altijd om half 11 in, dan wordt het donker en dus koud. Overigens is dat juist weer een voordeel van juni vind ik, dan zijn de dagen het langst.
Oh, je ruimt toch wel op in de twee weten. Goed om te weten. Het beeld is weer enigzins bijgesteld

Toen wij gingen (eind mei, begin juni) moesten we echt om een uur of 8 al naar bed. Zo koud was het! En binnen was het niet veel warmer dus gingen we maar naar bed.

Ik bedenk me nu. Toentertijd hadden we 1 kind en 2 slaapcabines, nu hebben we 2 kinderen en hebben we dezelfde situatie als twee jaar terug. Want ik dnek niet dat er twee kinderen in die ene cabine kunnen, toch?

En ik dnek dat we veel teveel zooi meenemen op vakantie.
Mooi om terug te zien dat ik "denk" structureel verkeerd schrijf als "dnek". Hetzelfde heb ik vaak met het woord "niet" dat wordt vaak "neit".

Zinvolle conclusie op deze waardeloze en verspilde dag.
Lees net dat Ellemieke Vermolen en Chantal Janzen zijn bevallen. En allebei hebben ze hun zoon een naam gegeven die wij op de shortlist hadden. Grappig.

Ik wacht op Harrie, die is nog even werk aan het bekijken. Wil film kijken en thee drinken en koek en chocola eten!
James en Noah Herman?

GW is nog bezig met de kaartjes en ik lig nog op de bank.

Wel net onder de douche geweest, maar ben meteen gesloopt. Maar hé.. ben wel schoon

Wij hebben woensdag 4 series opgenomen op Veronica en willen die gaan kijken. Zal zo even thee zetten.
Ik snap die Herman niet??? Ik denk nu aan die cake die jij nog moet bakken .

Lekker even douchen Wind, ondanks dat het soms een vermoeiende bezigheid kan zijn als je ziek bent, vind ik dat je daar toch altijd wel een beetje van opknapt!
Wind, ik breek mijn hersens erover!
Ellemieke's vent heet Herman van zijn achternaam. Zijn voornaam is dus Noah.
Hai! Zit met Klein Pebbeltje met oorpijn. Groot Pebbeltjes zit met Pebblo in de schouwburg, Schateiland. Is 8+ voorstelling, maar moet kunnen. Pebbeltje vond het maar al te spannend zo 's avonds!

Mar Klein Pebbeltje wil niet naar bed als ze nog niet terug zijn dus... en oorpijn is naar. Hij klaagt en dan is het heus erg (het is een harde) dus heb hem maar welk vast sinaspril gegeven zodat hij zo kan slapen...

Hoop later op de avond even bij te lezen!
Is toch die topkok Sergio Herman?
Pff..zwemmen s' ochtends is gewoon zwaar en vermoeiend. Maar het is voor een goed doel. Ach, nog maar 1 jaar...

Hoe gaat het eigenlijk met de zwemlessen van KW?

Mooie tent zeg Morrie! Sjee, luxe hoor een boxsping in je tent. Dat is amper meer kamperen te noemen joh.
quote:dropje schreef op 24 januari 2009 @ 20:23:

Is toch die topkok Sergio Herman?yup
Ik snap hem nog steeds niet....

Ja, Noah heet dus Herman van zijn achternaam, maar James toch niet? Ik snap de grap niet en wil hem wel snappen!!

Heb het idee dat ik ergens een clou laat liggen .

Harrie is er weer, maar eens kijken wat we nog op de HD dinges hebben staan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven