Afval Challenge 2017
zondag 1 januari 2017 om 15:13
En we gaan weer door!
(vanuit: "Afval Challenge")
1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.
Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in
(vanuit: "Afval Challenge")
1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.
Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in

It's not always easy, but it's worth it.
dinsdag 7 maart 2017 om 10:26
Hamaika: lijkt me moeilijk om te ontdekken wat je allemaal heb weggegooid voor iemand....wel fijn dat je nu je huisje weer een beetje op orde krijgt.
Femme: succes vandaag!
Ik heb mezelf vanmorgen gewogen: 82.7 (dat is +0,5. BMI is nu 27,4.) hoger dan vorige week dus maar ik houd echt heel veel vocht vast. Voel het aan mijn voeten enz. Komt nu ook door medicatie die ik (gelukkig tijdelijk) slik. Dus naja we gaan gewoon door! Eetlijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen met kipfilet
T: klein banaantje
L: twee boterhammen met kaas en soep
T: Appel
D: iets in het restaurant dus. Zal proberen iets gezonds te kiezen.
Femme: succes vandaag!
Ik heb mezelf vanmorgen gewogen: 82.7 (dat is +0,5. BMI is nu 27,4.) hoger dan vorige week dus maar ik houd echt heel veel vocht vast. Voel het aan mijn voeten enz. Komt nu ook door medicatie die ik (gelukkig tijdelijk) slik. Dus naja we gaan gewoon door! Eetlijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen met kipfilet
T: klein banaantje
L: twee boterhammen met kaas en soep
T: Appel
D: iets in het restaurant dus. Zal proberen iets gezonds te kiezen.
dinsdag 7 maart 2017 om 11:03
Blondelady bedankt voor de tip ik heb nu iets met teunisbloem erin dat werkt ook op je hormonen volgens mij.
Twilight wat erg van je kat sterkte!
Jua leuk een nieuwe woning!
Hamaika het gaat stukken beter gelukkig het was alleen de eerste 2 dagen.
Succes met alles het is niet makkelijk
Mijn eetlijstje:
O: volkoren cracker zuivelspread en ham
T: rijstewafel hummus
D: proteïne brood 1 hummus 1 rookvlees
T: appel kaneel
D: ovenschotel van boontjes tomaat hal blokjes en kaas
T: ?
Twilight wat erg van je kat sterkte!
Jua leuk een nieuwe woning!
Hamaika het gaat stukken beter gelukkig het was alleen de eerste 2 dagen.
Succes met alles het is niet makkelijk
Mijn eetlijstje:
O: volkoren cracker zuivelspread en ham
T: rijstewafel hummus
D: proteïne brood 1 hummus 1 rookvlees
T: appel kaneel
D: ovenschotel van boontjes tomaat hal blokjes en kaas
T: ?

dinsdag 7 maart 2017 om 12:06
Zwaantje balen van die halve kilo erbij, maar als het daar aan ligt dan wordt het vanzelf weer beter hopelijk. Veel plezier vanavond en er is vast wel wat gezonds te vinden.
Nikki fijn dat het weer beter gaat meis. En dank je wel, het gaat met stapjes vooruit maar in elk geval vooruit. Als die grijze k-dagen nu ook nog zouden stoppen dan zou het nog beter zijn haha.
En lekker appel met kaneel!!!!!!
Nikki fijn dat het weer beter gaat meis. En dank je wel, het gaat met stapjes vooruit maar in elk geval vooruit. Als die grijze k-dagen nu ook nog zouden stoppen dan zou het nog beter zijn haha.
En lekker appel met kaneel!!!!!!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:14
33.00% gewijzigd
dinsdag 7 maart 2017 om 15:28
Hoi dames! Ik heb het de laatste weken natuurlijk erg gemist, maar ik probeer het weer wat op te pakken. Ik heb mezelf nog niet gewegen vanwege alle situaties en omdat ik nu ongesteld ben. Dus volgende week weet ik of er wat (positiefs) veranderd is. I hope so.
We do not remember days, we remember moments ?
dinsdag 7 maart 2017 om 18:54
WElkom terug incroyable. Waarom was je ook alweer afwezig? Ziekte in de familie? Hoe is het nu?
Hier met zegeltjes van de plus een julienne snijder bij elkaar gespaard. Ik kan nu vet makkelijk sliertjes van de courgette snijden. Spirelli kost 20euro dat was mij te prijzig. Dus dit is een perfecte oplossing.
Net heerlijk pasta gegeten met gehakt, courgette, paprika, prei, ui en pakje gezeefde tomaten erdoor. Mmmm lekker.
Nu nog even uitbuiken, en dan zo een uur sporten.
Hier met zegeltjes van de plus een julienne snijder bij elkaar gespaard. Ik kan nu vet makkelijk sliertjes van de courgette snijden. Spirelli kost 20euro dat was mij te prijzig. Dus dit is een perfecte oplossing.
Net heerlijk pasta gegeten met gehakt, courgette, paprika, prei, ui en pakje gezeefde tomaten erdoor. Mmmm lekker.
Nu nog even uitbuiken, en dan zo een uur sporten.
dinsdag 7 maart 2017 om 22:33
Welkom terug incroyable.
Morgen een drukke dag hier alvast mijn eetlijstje
O: yoghurt met havermout/amandel/pistache
T: cracker hummus
L: ei/appel/kaneel/zuivelspread
T:sinaasappel
D: wrap pizza
T:kipfilet rolletjes met rucola
Ik ga morgenochtend even wegen tussendoor ik merk dat ik veel vocht kwijt ben dus hoop weer terug te gaan onder de 72
Morgen een drukke dag hier alvast mijn eetlijstje
O: yoghurt met havermout/amandel/pistache
T: cracker hummus
L: ei/appel/kaneel/zuivelspread
T:sinaasappel
D: wrap pizza
T:kipfilet rolletjes met rucola
Ik ga morgenochtend even wegen tussendoor ik merk dat ik veel vocht kwijt ben dus hoop weer terug te gaan onder de 72
woensdag 8 maart 2017 om 00:19
Nou redelijk gedragen bij het eten. Ik had een kleine hamburger (klein!) en ik heb 10 frietjes op met wat ketchup. Vond het niet gek. De rest van de avond wel geteld 1 mini augurk op dus wat dat betreft is het prima
Hamaika: was zeer zeker gezellig, maar wel voor werk. Had een late vergadering vanavond dus dan moet er ook gegeten worden.
Hamaika: was zeer zeker gezellig, maar wel voor werk. Had een late vergadering vanavond dus dan moet er ook gegeten worden.
woensdag 8 maart 2017 om 06:35
Ja verander maar Judith! Dat het m'n bmi veranderd had ik nog niet eens aan gedacht.. Hoe gaat het nu met jou?
Wat fijn dat je huisje weer jouw huisje aan het worden is Hamaika! En ook goed (goed voor het verwerken denk ik) dat je in ziet dat jullie relatie niet goed voor jou was.. Het is niet goed zoveel te geven en zo weinig terug te krijgen, het is helaas wel iets wat liefde met je kan doen. Dikke knuffel
Hoe is je gesprek gegaan Femme?
Wat naar van je kat Twilight, snap dat je dan wel aan iets anders denkt dan gezond eten, sterkte ermee!
Ik doe de courgette altijd in de keukenmachine, krijg dan geen mooie lange sliertjes, maar sliertjes van een paar cm.. Vond een spirelli ook wat prijzig.
Nou Zwaantje dat valt toch best mee? Als ik op mijn werk eet, eet iedereen altijd kapsalon, pizza of patat.. Ga tegenwoordig altijd even langs de Ah om een salade te maken of iets dergelijks (we eten dan op de zaak).
Ik vind -0,7 al top hoor blondelady!
Ik heb vandaag een dagje vrij en ga vanavond naar de Soldaat van Oranje.. Ik eet vanavond ook bij mijn broer dus nog geen idee wat hij ons voor gaat schotelen! Ga zometeen wel lekker sporten. Mijn lijstje:
O: Eiwitpannenkoekjes met banaan
T: Huttenkase met kaneel
L: Tartaartje, crackers met gekookt ei
T: Sinaasappel
D: ?
Fijne dag allemaal!
Wat fijn dat je huisje weer jouw huisje aan het worden is Hamaika! En ook goed (goed voor het verwerken denk ik) dat je in ziet dat jullie relatie niet goed voor jou was.. Het is niet goed zoveel te geven en zo weinig terug te krijgen, het is helaas wel iets wat liefde met je kan doen. Dikke knuffel
Hoe is je gesprek gegaan Femme?
Wat naar van je kat Twilight, snap dat je dan wel aan iets anders denkt dan gezond eten, sterkte ermee!
Ik doe de courgette altijd in de keukenmachine, krijg dan geen mooie lange sliertjes, maar sliertjes van een paar cm.. Vond een spirelli ook wat prijzig.
Nou Zwaantje dat valt toch best mee? Als ik op mijn werk eet, eet iedereen altijd kapsalon, pizza of patat.. Ga tegenwoordig altijd even langs de Ah om een salade te maken of iets dergelijks (we eten dan op de zaak).
Ik vind -0,7 al top hoor blondelady!
Ik heb vandaag een dagje vrij en ga vanavond naar de Soldaat van Oranje.. Ik eet vanavond ook bij mijn broer dus nog geen idee wat hij ons voor gaat schotelen! Ga zometeen wel lekker sporten. Mijn lijstje:
O: Eiwitpannenkoekjes met banaan
T: Huttenkase met kaneel
L: Tartaartje, crackers met gekookt ei
T: Sinaasappel
D: ?
Fijne dag allemaal!
woensdag 8 maart 2017 om 08:38
@hamaika: Leuk dat er nieuwe dingen komen en je huisje weer wat knusser zal worden. Heftig hoe dat kan gaan.. En dan het besef dat je zo in een relatie hebt gezeten al die tijd. Ik hoop ook dat het lekkere weer eraan zit te komen, dat helpt toch heel wat met de vrolijkheid!
En niks eraf is ook prima toch, als er maar niks bij is!
@Incroyable: Goed dat je er weer bij bent!
@twilight: Klinkt lekker! Ik hoor wel vaker dat zo’n ding ideaal is.
@zwaantje: Balen van die halve kilo maar je hebt je inderdaad heel goed gedragen. Top!
@Tailormade: Dankje, ben er ook wel blij mee haha, als het nou elke week -0,7 is..
Lekker eetlijstje heb je weer!
@nikki: Yesss wat fijn! Ga zo door!
En niks eraf is ook prima toch, als er maar niks bij is!
@Incroyable: Goed dat je er weer bij bent!
@twilight: Klinkt lekker! Ik hoor wel vaker dat zo’n ding ideaal is.
@zwaantje: Balen van die halve kilo maar je hebt je inderdaad heel goed gedragen. Top!
@Tailormade: Dankje, ben er ook wel blij mee haha, als het nou elke week -0,7 is..

@nikki: Yesss wat fijn! Ga zo door!
woensdag 8 maart 2017 om 08:48
Gisteravond voelde ik me rot over iets heel stoms, ik had gelijk in m’n hoofd het idee ‘fuck alles ik ga gewoon lekker snacken’. Dat ik nog een beetje honger had na het avondeten hielp daar niet echt bij. Maar uiteindelijk heb ik een kleinere portie havermout met banaan en noten gehad, misschien niet een caloriearme snack maar toch heel wat beter dan chocola.
Ik heb op wandelen na deze week nog niet gesport. Ik ben de laatste dagen zo moe en dan heb ik er geen puf meer voor ’s avonds. Ik wil eigenlijk morgen voor het eerst sinds lange tijd weer naar de sportschool. Dan werk ik een halve dag dus dat moet lukken in de middag.
Mijn eetlijstje vandaag:
O: Griekse yoghurt met 1 el pindakaas
T: boterham kipfilet en appel
L: 4 havermoutmuffins met boter, ½ komkommer
D: spaghetti met gehakt, groenten en zelfgemaakte tomatensaus
Er staat de hele dag regen voorspelt maar ik wil toch in de pauze met paraplu gaan wandelen een half uurtje. En misschien vanavond weer met m’n man.
Ik heb op wandelen na deze week nog niet gesport. Ik ben de laatste dagen zo moe en dan heb ik er geen puf meer voor ’s avonds. Ik wil eigenlijk morgen voor het eerst sinds lange tijd weer naar de sportschool. Dan werk ik een halve dag dus dat moet lukken in de middag.
Mijn eetlijstje vandaag:
O: Griekse yoghurt met 1 el pindakaas
T: boterham kipfilet en appel
L: 4 havermoutmuffins met boter, ½ komkommer
D: spaghetti met gehakt, groenten en zelfgemaakte tomatensaus
Er staat de hele dag regen voorspelt maar ik wil toch in de pauze met paraplu gaan wandelen een half uurtje. En misschien vanavond weer met m’n man.

woensdag 8 maart 2017 om 09:39
Goedemorgen meiden, Vandaag n dagje thuis aan het werk, omdat ze de rest van de wanddecoraties komen brengen. Ik had ook n kastje besteld, kwamen ze gisteren mee toen ik op mijn werk zat. In plaats dat ze dan n briefje gooien voor n andere dag (vandaag bijvoorbeeld) hebben ze dat kastje op de 4e verdieping afgeleverd. En bedankt, kon ik met kast en al 4 etages omlaag lopen. Wel goeie workout maar wat belachelijk zeg. Breng het dan bij naaste buren ofzo.
Gisteravond een kleine pizza op, heb ff niet helemaal de juiste flow te pakken geloof ik nog.....
Incroyable welkom terug!
Twilight hoe is het nu? En wat n goeie oplossing zo voor het snijden, stuk goedkoper haha
Nikki lekker meis weer onder de 72! Gefeliciteerd!
Zwaantje netjes gedragen dus gisteren!
TailorMade veel plezier vanavond bij Soldaat van Oranje! En dank je voor je knuffel meis. Als ik straks de nieuwe dingen voor aan de muren krijg en eindelijk die lege plekken kan opvullen zal ook al heel veel schelen. Nu herinneren die lege plekken me te erg aan het gemis. De 2 vakanties die ik geboekt heb voor mei en september gaan ook wel helpen, weer wat leuks in het vooruitzicht. En inderdaad, de relatie was sinds zijn terugval flink uit balans. De mooie dingen mis ik enorm en dat heeft tijd nodig. Maar wat ik daar afgelopen maand gezien heb wil ik nooit, nooit meer meemaken.
Blondelady zo te zien buiten weer een grijze rotdag met regen...... Mag van mij nu weleens lente worden zeg hahaha. Nooit geweten dat ik daar zo gevoelig voor was. En inderdaad, niks erbij is ook al winst haha. Hier ook te weinig fut momenteel om te sporten.
Fijne dag allemaal girls!
Gisteravond een kleine pizza op, heb ff niet helemaal de juiste flow te pakken geloof ik nog.....
Incroyable welkom terug!
Twilight hoe is het nu? En wat n goeie oplossing zo voor het snijden, stuk goedkoper haha
Nikki lekker meis weer onder de 72! Gefeliciteerd!
Zwaantje netjes gedragen dus gisteren!
TailorMade veel plezier vanavond bij Soldaat van Oranje! En dank je voor je knuffel meis. Als ik straks de nieuwe dingen voor aan de muren krijg en eindelijk die lege plekken kan opvullen zal ook al heel veel schelen. Nu herinneren die lege plekken me te erg aan het gemis. De 2 vakanties die ik geboekt heb voor mei en september gaan ook wel helpen, weer wat leuks in het vooruitzicht. En inderdaad, de relatie was sinds zijn terugval flink uit balans. De mooie dingen mis ik enorm en dat heeft tijd nodig. Maar wat ik daar afgelopen maand gezien heb wil ik nooit, nooit meer meemaken.
Blondelady zo te zien buiten weer een grijze rotdag met regen...... Mag van mij nu weleens lente worden zeg hahaha. Nooit geweten dat ik daar zo gevoelig voor was. En inderdaad, niks erbij is ook al winst haha. Hier ook te weinig fut momenteel om te sporten.
Fijne dag allemaal girls!
woensdag 8 maart 2017 om 13:12
Lekker Nikki! Fijn dat je er weer onder zit. Ik heb mezelf vanmorgen ook even gewogen (was te nieuwsgierig ) en ik woog 82,1! Ben helemaal blij. Was dus inderdaad vocht! Nu hopen dat ik volgende week maandag onder de 82 zit
Hamaika: ja dat is soms zo irritant me die bezorgers. Snap ook niet dat ze dan blijkbaar zelf ook zin hebben om dat kastje naar boven te sjouwen.
Lijstje voor vandaag:
O: twee boterhammen met boterhamworst
T: niets (drukte)
L: twee boterhammen met kaas en kopje aspergesoep
T: banaantje en misschien nog een appeltje
D: weet ik niet want ik eet bij een jarige vriendin. Ik hoop een beetje gezond.
Hamaika: ja dat is soms zo irritant me die bezorgers. Snap ook niet dat ze dan blijkbaar zelf ook zin hebben om dat kastje naar boven te sjouwen.
Lijstje voor vandaag:
T: niets (drukte)
L: twee boterhammen met kaas en kopje aspergesoep
T: banaantje en misschien nog een appeltje
D: weet ik niet want ik eet bij een jarige vriendin. Ik hoop een beetje gezond.
woensdag 8 maart 2017 om 14:45
Ja ben heel blij!
Goed gedaan blondelady! Stom wat emoties met je eet gedrag doen hè?
Maar beter gezonde calorieën eten dan slechte lege calorieën.
Hamaika van mij mag het weer ook op gaan knappen hoor! Gister was het zo lekker met de zon erbij heel de dag buiten bezig geweest en nu regent het al heel de dag!
Veel plezier vanavond zwaantje!
Goed gedaan blondelady! Stom wat emoties met je eet gedrag doen hè?
Maar beter gezonde calorieën eten dan slechte lege calorieën.
Hamaika van mij mag het weer ook op gaan knappen hoor! Gister was het zo lekker met de zon erbij heel de dag buiten bezig geweest en nu regent het al heel de dag!
Veel plezier vanavond zwaantje!

woensdag 8 maart 2017 om 19:00
Ongelofelijk, hele dag vandaag thuis zitten wachten op die muurdecoraties en thuis gewerkt, komen ze gewoon niet opdagen met die dingen..... Nou ja, dat zal dan dus wel weer ergens ophalen worden een dezer dagen. Waarvoor maak je dan ene bezorgafspraak he? Zucht.....
Klaagmodus uit....
Zwaantje goed bezig zo met 82.1 ! Dat moet jou gaan lukken komende maandag! En inderdaad, dat ze er dan zelf ook mee gaan sjouwen... Maar ja zal wel aan ons liggen.
Nikki ja zo please!!!!!! Weer zo een dag gehad, ben het nou wel zat!
Vandaag wel n goede eetdag gehad maar morgenavond en zaterdag een etentje, dus ik juich nog maar niet haha.
Klaagmodus uit....
Zwaantje goed bezig zo met 82.1 ! Dat moet jou gaan lukken komende maandag! En inderdaad, dat ze er dan zelf ook mee gaan sjouwen... Maar ja zal wel aan ons liggen.
Nikki ja zo please!!!!!! Weer zo een dag gehad, ben het nou wel zat!
Vandaag wel n goede eetdag gehad maar morgenavond en zaterdag een etentje, dus ik juich nog maar niet haha.
woensdag 8 maart 2017 om 21:54
Jeetje Hamaika. Dat is balen zeg dat het met bezorgen zo waardeloos loopt.
Fijn Nikki en Zwaantje!
Hoe is het nu met jou Judith? Knap je al op?
Ik moet echt een schop onder mijn kont. Ik heb vandaag een hele zak drop op en vanavond uit eten geweest en veel te veel gegeten en gedronken. Dit gaat niet goed zo. De knop moet echt weer om! Lopen doe ik nog wel steeds braaf. Vandaag wel twee keer tot op mijn ondergoed nat geregend. Hopelijk morgen wel droog
Fijn Nikki en Zwaantje!
Hoe is het nu met jou Judith? Knap je al op?
Ik moet echt een schop onder mijn kont. Ik heb vandaag een hele zak drop op en vanavond uit eten geweest en veel te veel gegeten en gedronken. Dit gaat niet goed zo. De knop moet echt weer om! Lopen doe ik nog wel steeds braaf. Vandaag wel twee keer tot op mijn ondergoed nat geregend. Hopelijk morgen wel droog
woensdag 8 maart 2017 om 22:19
Jij ook weer op de goede weg zwaantje! Geeft weer moed om door te gaan hè. Bij mij iig wel hoor.
Moeilijk hè suikerbroodje al die verleidingen.
Ik vind het weekend altijd zo moeilijk. Door de week gaat het wel goed ik ben altijd thuis. Ik heb Mn bedrijfje aan huis dus weinig verleidingen. Maar in het weekend gaan we vaak erop uit met de kindjes en daar plakken we nogal eens etentjes aan vast dat vind ik zo moeilijk want ik vind alles lekker!
Judith hoe gaat het met je?
Iemand nog een idee voor het avond eten morgen? Ik heb een drukke dag dus het moet snel en makkelijk zijn
Moeilijk hè suikerbroodje al die verleidingen.
Ik vind het weekend altijd zo moeilijk. Door de week gaat het wel goed ik ben altijd thuis. Ik heb Mn bedrijfje aan huis dus weinig verleidingen. Maar in het weekend gaan we vaak erop uit met de kindjes en daar plakken we nogal eens etentjes aan vast dat vind ik zo moeilijk want ik vind alles lekker!
Judith hoe gaat het met je?
Iemand nog een idee voor het avond eten morgen? Ik heb een drukke dag dus het moet snel en makkelijk zijn
woensdag 8 maart 2017 om 22:42
Dank voor de reacties! ik was er dus ook erg blij mee en het is inderdaad erg motiverend! Bij de vriendin vanavond was het gezellig en ik heb me gedragen qua eten gelukkig. Had vandaag gewoon brood bij me maar we gingen ergens anders lunchen. Daar een licht soepje genomen en daarna lekker mijn eigen bammetjes opgegeten haha. Lijstje voor morgen:
T: Banaantje
L: twee boterhammen met kaas en een soepje (verrassend he haha. Wel elke dag een ander soepje hoor)
T: Appeltje en wat blauwe bessen
D: Nog even weinig inspiratie... misschien wel een wrapje
's avonds lekker dansen!
T: Banaantje
L: twee boterhammen met kaas en een soepje (verrassend he haha. Wel elke dag een ander soepje hoor)
T: Appeltje en wat blauwe bessen
D: Nog even weinig inspiratie... misschien wel een wrapje
's avonds lekker dansen!
donderdag 9 maart 2017 om 07:27

donderdag 9 maart 2017 om 11:55
Hier gaat het deze week niet lekker qua eten.. Vanochtend even gewogen en 700 gram zwaarder dan maandag, met nog 2 etentjes in het verschiet. Ik geef je dus een hand Suikerbroodje, we hebben weer eenzelfde soort week
Twilight jezus meis wat een enorm slecht nieuws Logish dat je prioriteiten nu even anders liggen. Heel veel sterkte meis..... Pfoe...
Twilight jezus meis wat een enorm slecht nieuws Logish dat je prioriteiten nu even anders liggen. Heel veel sterkte meis..... Pfoe...
donderdag 9 maart 2017 om 14:29
@nikki: Dankje! Ja ik ben daar blijkbaar nogal gevoelig voor haha!
@hamaika en suikerbroodje: Foei jongens! Maar de week is nog niet verloren dus even jullie best doen!
@twilight: Ach meid wat een vreselijk nieuws! Ik snap dat het als een klap komt, je blijft toch altijd ergens hoop houden. Heel veel sterkte! En maak je alsjeblieft even niet druk over afvallen, je hebt wel wat anders aan je hoofd.
@hamaika en suikerbroodje: Foei jongens! Maar de week is nog niet verloren dus even jullie best doen!
@twilight: Ach meid wat een vreselijk nieuws! Ik snap dat het als een klap komt, je blijft toch altijd ergens hoop houden. Heel veel sterkte! En maak je alsjeblieft even niet druk over afvallen, je hebt wel wat anders aan je hoofd.
donderdag 9 maart 2017 om 17:19