Afval Challenge 2017
zondag 1 januari 2017 om 15:13
En we gaan weer door!
(vanuit: "Afval Challenge")
1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.
Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in
(vanuit: "Afval Challenge")
1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.
Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in

It's not always easy, but it's worth it.
maandag 6 maart 2017 om 09:37
Mijn gewicht 71,5 ... ik heb na de eetbui een tijdje geleden alleen nog maar gezond gegeten, 'aar het gewicht blijft vooralsnog plakken ... zal morgen meer reageren hier.
eetlijstje voor vandaag:
O yoghurt eiwitpoeder havermout
T appel kaneel
L 2 boterhammen geitenkaas
T 2 kiwi's
D bibimbap in restaurant
T bakje griekse yoghurt
eetlijstje voor vandaag:
O yoghurt eiwitpoeder havermout
T appel kaneel
L 2 boterhammen geitenkaas
T 2 kiwi's
D bibimbap in restaurant
T bakje griekse yoghurt
maandag 6 maart 2017 om 09:46
Hoi allemaal!
Ik heb het weekend niet echt gepost, wel meegelezen maar druk weekend gehad dus ik dacht ik reageer nu wel weer even!
@Hamaika: Wat leuk dat mensen het zien! Dat zegt heel wat! En ook fijn dat je huis wat knusser voelt. ?
@Judith: Wat balen zeg! Ben je gaan werken vandaag?
@nikki86: Wat heftig dat je zo ziek ervan bent. Is dat elke maand? Is daar niks voor te vinden via de dokter of zo?
@Twilight: Yesss wat goed je gewicht!!
Pff ik wil het liefste op iedereen reageren maar dan krijgen we zulke lappen tekst denk ik en is het al helemaal lastig te volgen.
Ik heb zaterdagmiddag in de stad een waldkorn met brie en walnoten gehad. Vond ik wel acceptabel aangezien het m’n lunch was. ’s Avonds heerlijk 2 warme appelflappen en een milka reep 100g. Wel grappig want aan het einde van de milka reep vond ik het haast te zoet worden en dat heb ik echt nooit want ik ben een echte zoetekauw. Gister heb ik me gewoon goed gehouden en een uur stevig gewandeld in het bos.
Ik heb het weekend niet echt gepost, wel meegelezen maar druk weekend gehad dus ik dacht ik reageer nu wel weer even!
@Hamaika: Wat leuk dat mensen het zien! Dat zegt heel wat! En ook fijn dat je huis wat knusser voelt. ?
@Judith: Wat balen zeg! Ben je gaan werken vandaag?
@nikki86: Wat heftig dat je zo ziek ervan bent. Is dat elke maand? Is daar niks voor te vinden via de dokter of zo?
@Twilight: Yesss wat goed je gewicht!!
Pff ik wil het liefste op iedereen reageren maar dan krijgen we zulke lappen tekst denk ik en is het al helemaal lastig te volgen.
Ik heb zaterdagmiddag in de stad een waldkorn met brie en walnoten gehad. Vond ik wel acceptabel aangezien het m’n lunch was. ’s Avonds heerlijk 2 warme appelflappen en een milka reep 100g. Wel grappig want aan het einde van de milka reep vond ik het haast te zoet worden en dat heb ik echt nooit want ik ben een echte zoetekauw. Gister heb ik me gewoon goed gehouden en een uur stevig gewandeld in het bos.
maandag 6 maart 2017 om 09:50
Ik moest vanmorgen 7.00 uur op mijn werk zijn en ben me vergeten te wegen! Morgen moet ik weer vroeg maar hoop dat ik er dan wel aan denk.
Mijn eetlijstje voor vandaag:
O: 200g Griekse yoghurt (2%) met 1 el pindakaas en een banaan
T: boterham kipfilet
L: 3 boterhammen kipfilet, ½ komkommer
D: woknoedels, roerbakgroenten, kip en sojasaus
T: rode druiven
Ik wil in mijn pauze een half uurtje lopen en vanavond een korte HIIT training doen en buikspieren.
Hebben jullie nog lekkere gezonde recepten? Eventueel vegetarisch en wat niet ál te lang duurt om te maken. Ik eet zo ongeveer elke week hetzelfde en dan in het weekend wisselt het veel. Doordeweeks is het vaak een keer pasta, een keer noedels, een keer broccoli met een stukje vlees en aardappels en een keer kip met rijst.
Mijn eetlijstje voor vandaag:
O: 200g Griekse yoghurt (2%) met 1 el pindakaas en een banaan
T: boterham kipfilet
L: 3 boterhammen kipfilet, ½ komkommer
D: woknoedels, roerbakgroenten, kip en sojasaus
T: rode druiven
Ik wil in mijn pauze een half uurtje lopen en vanavond een korte HIIT training doen en buikspieren.
Hebben jullie nog lekkere gezonde recepten? Eventueel vegetarisch en wat niet ál te lang duurt om te maken. Ik eet zo ongeveer elke week hetzelfde en dan in het weekend wisselt het veel. Doordeweeks is het vaak een keer pasta, een keer noedels, een keer broccoli met een stukje vlees en aardappels en een keer kip met rijst.
maandag 6 maart 2017 om 12:36
@blondlady dit is de eerste keer dat ik het zo erg heb. Maar wel altijd veel pijn. De huisarts schrijft naproxen voor maar ook dat helpt niet. Nu heb ik iets homeopatisch waar ik veel goeds over lees.
Ik eet ook vaak makkelijk en vaak hetzelfde
Bijv. Wrap insmeren met wat pesto dan groente erop en tonijn/ham/serranoham wat geraspte kaas erover even 10 min in de oven en je hebt een Soort pizza
Of
Spinazie, champignons, paprika en knoflook wokken schepje zuivelspread erdoor stukje zalm bakken kan eventueel met wat rijst of andere pasta. Ik eet vooral koolhydraat arm dus laat dat staan.
Of
Biefstuk reepjes wokken in wat sojasaus en allerlei groentes erdoor
Vaak pak ik alles wat nog in de koelkast ligt.
Ik eet ook vaak makkelijk en vaak hetzelfde
Bijv. Wrap insmeren met wat pesto dan groente erop en tonijn/ham/serranoham wat geraspte kaas erover even 10 min in de oven en je hebt een Soort pizza
Of
Spinazie, champignons, paprika en knoflook wokken schepje zuivelspread erdoor stukje zalm bakken kan eventueel met wat rijst of andere pasta. Ik eet vooral koolhydraat arm dus laat dat staan.
Of
Biefstuk reepjes wokken in wat sojasaus en allerlei groentes erdoor
Vaak pak ik alles wat nog in de koelkast ligt.
maandag 6 maart 2017 om 17:31
Woeffie en suikerbroodje, goed bezig!
Judith balen zeg hele vakantie ziek. Ik ben ook een week echt ziek geweest en nu al een week niet echt fit..zonde van je tijd
Hamaika, leuk he als je complimentjes krijgt.
Desje, als je nu weer gezond doet gaat het er zo weer af hoor.
Blondelady, soms wat lekkers moet kunnen toch. Recept wat ik lekker vind en ook gezond; wrap met tomatensaus, italiaanse kruiden, courgette, ui, paprika, champignons en dan even in de oven. Tada een gezonde pizza
Verder heb ik niet alles onthouden wat iedereen zei haha
Ik woog vanochtend 88 dus ongeveer gelijk gebleven. Dit weekend ook iets te veel ongezonde dingen gegeten, pannenkoeken en lekkere toastjes en wijntjes. Wil volgende week echt weer wat eraf zien, dus hoop dat het lukt om wat strenger te zijn. Vind het de afgelopen weken wel lastig.. Kan iemand mij even motiveren ?
Judith balen zeg hele vakantie ziek. Ik ben ook een week echt ziek geweest en nu al een week niet echt fit..zonde van je tijd
Hamaika, leuk he als je complimentjes krijgt.
Desje, als je nu weer gezond doet gaat het er zo weer af hoor.
Blondelady, soms wat lekkers moet kunnen toch. Recept wat ik lekker vind en ook gezond; wrap met tomatensaus, italiaanse kruiden, courgette, ui, paprika, champignons en dan even in de oven. Tada een gezonde pizza
Verder heb ik niet alles onthouden wat iedereen zei haha
Ik woog vanochtend 88 dus ongeveer gelijk gebleven. Dit weekend ook iets te veel ongezonde dingen gegeten, pannenkoeken en lekkere toastjes en wijntjes. Wil volgende week echt weer wat eraf zien, dus hoop dat het lukt om wat strenger te zijn. Vind het de afgelopen weken wel lastig.. Kan iemand mij even motiveren ?
maandag 6 maart 2017 om 17:45
Vergeten te wegen vanmorgen
ik kijk morgen even!
@nikki: zon wrap is wel een goed idee zeg! Ga ik ook eens maken.
@blondelady: heel makkelijk (1 persoon): blikje zwarte bonen, blikje mais, hele paprika in stukjes, wat tacokruiden en een beetje tomatenpuree roerbakken. Klein beetje geraspte kaas erover. Klaar! Eventueel met een wrapje ofzo.
Verder eet ik ook vaak groentenburger op een broodje met een simpele salade van komkommer, tomaat, feta, handje rozijnen en balsamicoazijn. Maar dat vind mijn omgeving raar

@nikki: zon wrap is wel een goed idee zeg! Ga ik ook eens maken.
@blondelady: heel makkelijk (1 persoon): blikje zwarte bonen, blikje mais, hele paprika in stukjes, wat tacokruiden en een beetje tomatenpuree roerbakken. Klein beetje geraspte kaas erover. Klaar! Eventueel met een wrapje ofzo.
Verder eet ik ook vaak groentenburger op een broodje met een simpele salade van komkommer, tomaat, feta, handje rozijnen en balsamicoazijn. Maar dat vind mijn omgeving raar

maandag 6 maart 2017 om 19:57
Hey ladies,
Ben vandaag (en morgen) thuisgebleven na gisternacht nonstop boven de wc te hebben gehangen, vandaag vrijwel de hele dag geslapen, en nu nog steeds moe.
Eten blijft er niet in -al heb ik net een appeltje op - bij gebrek aan iets anders in huis (de vla en het brood is op
) - en vooralsnog gaat dat goed.
Naar de winkel durfde ik vandaag niet, voelde me duizelig en echt zwak, en heb echt zo'n spierpijn, niet normaal!!!
Suikerbroodje!!! Wat goed! Overgewicht af
Goed hoor!
Woeffie, je gaat in ieder geval weer de goede kant op
De 87 is weer in zicht!
Voor alle +jes - soms heb je een tegenslag, soms val je helemaal niet af, maar dat hoort bij het proces, laat je niet demotiveren maar zie het als extra motivatie!
Ben vandaag (en morgen) thuisgebleven na gisternacht nonstop boven de wc te hebben gehangen, vandaag vrijwel de hele dag geslapen, en nu nog steeds moe.
Eten blijft er niet in -al heb ik net een appeltje op - bij gebrek aan iets anders in huis (de vla en het brood is op

Naar de winkel durfde ik vandaag niet, voelde me duizelig en echt zwak, en heb echt zo'n spierpijn, niet normaal!!!
Suikerbroodje!!! Wat goed! Overgewicht af

Woeffie, je gaat in ieder geval weer de goede kant op

Voor alle +jes - soms heb je een tegenslag, soms val je helemaal niet af, maar dat hoort bij het proces, laat je niet demotiveren maar zie het als extra motivatie!
maandag 6 maart 2017 om 20:01
Hier gelijk gebleven. Dat was wel een domper aangezien ik vrijdag nog 63,6 was. Zondag liep het op en vandaag dus weer hetzelfde. Beetje jammer, had wel mijn best gedaan. Maar zaterdag ook wel slecht gegeten, verjaardag om vijf uur en geen eten alleen kleine hapjes. Dus teveel op en om negen uur chips ipv een boterham. Niet echt verantwoord dus. Niet zo een dikke plus van verwacht maar goed. We gaan weer verder!!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
maandag 6 maart 2017 om 20:34
Och Judith, dat klinkt wel heel heftig. Is er iemand die boodschappen voor je kan doen?
Ik ben vandaag bij de fysio geweest, ze denkt dat ik minimaal 4 weken rust moet houden. Ik ga daarom veel krachttraining doen, heb een rits oefeningen gekregen.
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek, spannend!
Sterkte en fijne week iedereen!
Mijn gewicht: 79,3
Deze week -0,5
Totaal -4,1
BMI 24,7
Ik ben vandaag bij de fysio geweest, ze denkt dat ik minimaal 4 weken rust moet houden. Ik ga daarom veel krachttraining doen, heb een rits oefeningen gekregen.
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek, spannend!
Sterkte en fijne week iedereen!
Mijn gewicht: 79,3
Deze week -0,5
Totaal -4,1
BMI 24,7
maandag 6 maart 2017 om 21:14
Wauw wat goed weer Suikerbroodje! Echt goed bezig jij!
Het is weer een nieuwe week Karen, soms gaat het gewoon even wat minder, balen maar laat de moed niet zakken.
Jeetje Judith pf t houd niet op! Goede beslissing van je om thuis te blijven, ik hoop dat je jezelf snel beter voelt!
Succes morgen Femme! 4 weekjes rust valt gelukkig nog mee, als is het natuurlijk helemaal ruk dat het tijdens je voorbereiding voor de halve marathon is
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik maarliefst 3 cm langer ben dan dat ik dacht haha, heb altijd 161 cm aangehouden, maar dat stamt dan denk ik nog uit de middelbare school tijd Het is geen groot verschil maar ik vond het gewoon gek
Het is weer een nieuwe week Karen, soms gaat het gewoon even wat minder, balen maar laat de moed niet zakken.
Jeetje Judith pf t houd niet op! Goede beslissing van je om thuis te blijven, ik hoop dat je jezelf snel beter voelt!
Succes morgen Femme! 4 weekjes rust valt gelukkig nog mee, als is het natuurlijk helemaal ruk dat het tijdens je voorbereiding voor de halve marathon is

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik maarliefst 3 cm langer ben dan dat ik dacht haha, heb altijd 161 cm aangehouden, maar dat stamt dan denk ik nog uit de middelbare school tijd Het is geen groot verschil maar ik vond het gewoon gek
maandag 6 maart 2017 om 21:36
maandag 6 maart 2017 om 21:36
Goede keus Judith! Hopelijk knap je er van op!
Haha tailor dat heb ik ook gehad kwam erachter toen ik om een nieuwe id kaart moest.
Mijn eetlijstje is helemaal anders geworden vandaag.
O: ontbijtmuffin
T: 4 plakjes rookvlees met augurk
L: 2 proteïne boterhammen 1 filet 1 zuivelspread met ham 1 cracker ham
T: boekweit koekje met rozijnen (zelf gebakken)
D: omelet met champignons/ rode, groene en gele paprika/ 2 plakjes 30+ kaas
T: plakje ham met zuivelspread en rookvlees met gekookt ei
Haha tailor dat heb ik ook gehad kwam erachter toen ik om een nieuwe id kaart moest.
Mijn eetlijstje is helemaal anders geworden vandaag.
O: ontbijtmuffin
T: 4 plakjes rookvlees met augurk
L: 2 proteïne boterhammen 1 filet 1 zuivelspread met ham 1 cracker ham
T: boekweit koekje met rozijnen (zelf gebakken)
D: omelet met champignons/ rode, groene en gele paprika/ 2 plakjes 30+ kaas
T: plakje ham met zuivelspread en rookvlees met gekookt ei
maandag 6 maart 2017 om 21:37
Femme helaas niet nee, zo heftig heb ik het in tijden niet meegemaakt.
Ik zal voor je duimen morgen voor je sollicitatiegesprek, veel succes!
Tailor jaaaa ik ook, ben er wel klaar mee nu. Moet ik je lengte aanpassen naar 164? Heeft ook consequenties voor je BMI (zou dan naar 22,4 gaan ipv 23,3)
Anke goed bezig! Pas wel op dat je niet te snel afvalt, dan is het heel lastig op gewicht te blijven - gelukkig wil je er niet heel veel af, anders zou het ook losse huid kunnen veroorzaken nl. (probeer rond 400/500gr per week te zitten) ((((Geen kritiek btw!!))))
Nikki: Vast een lekker lijstje haha, heb er niet te veel naar gekeken
Ik zal voor je duimen morgen voor je sollicitatiegesprek, veel succes!
Tailor jaaaa ik ook, ben er wel klaar mee nu. Moet ik je lengte aanpassen naar 164? Heeft ook consequenties voor je BMI (zou dan naar 22,4 gaan ipv 23,3)
Anke goed bezig! Pas wel op dat je niet te snel afvalt, dan is het heel lastig op gewicht te blijven - gelukkig wil je er niet heel veel af, anders zou het ook losse huid kunnen veroorzaken nl. (probeer rond 400/500gr per week te zitten) ((((Geen kritiek btw!!))))
Nikki: Vast een lekker lijstje haha, heb er niet te veel naar gekeken

dinsdag 7 maart 2017 om 07:28
succes met je sollicitatie Femme!
Oeff Judith je hebt het wel te pakken zeg! Doe maar rustig aan!
Gisteren was de planning groentes te wokken met noodles, maar heb begin van de middag mijn kat moeten laten inslapen, dus ik had helemaal geen zin meer om te koken. Toen is het maar een pizza geworden....
Vandaag maar weer gezonder doen.
Oeff Judith je hebt het wel te pakken zeg! Doe maar rustig aan!
Gisteren was de planning groentes te wokken met noodles, maar heb begin van de middag mijn kat moeten laten inslapen, dus ik had helemaal geen zin meer om te koken. Toen is het maar een pizza geworden....
Vandaag maar weer gezonder doen.
dinsdag 7 maart 2017 om 08:14
@nikki86: Hoop dat dat homeopatische ook helpt voor jou! Misschien dat eventueel maca poeder wat voor je is? Schijnt te helpen met de hormonbalans.
@Suikerbroodje: Top! Goed gedaan!!
@Judith: Goed dat je bent thuisgebleven, je moet ook naar je lichaam luisteren. Heb je iemand die brood en vla voor je kan halen? Op appels leven is ook niks.
@karen: Balen maar misschien is dit een goede tik op de vingers dat je ook in het weekend iets meer moet uitkijken. Gewoon lekker verdergaan, gewicht schommelt gewoon nog wel eens.
@Femme: Succes met je sollicitatiegesprek!
@twilight: Ach wat naar, sterkte meid. Ik heb ook een kat en ik zou er kapot van zijn als er iets met hem zou gebeuren. In moeilijke situaties hoef je je echt niet altijd goed aan je dieet te houden, je hebt wel wat anders aan je hoofd!
Bloempie, nikki en zwaantje, bedankt voor de receptjes! Zit zeker wat tussen!
@Suikerbroodje: Top! Goed gedaan!!
@Judith: Goed dat je bent thuisgebleven, je moet ook naar je lichaam luisteren. Heb je iemand die brood en vla voor je kan halen? Op appels leven is ook niks.

@karen: Balen maar misschien is dit een goede tik op de vingers dat je ook in het weekend iets meer moet uitkijken. Gewoon lekker verdergaan, gewicht schommelt gewoon nog wel eens.
@Femme: Succes met je sollicitatiegesprek!
@twilight: Ach wat naar, sterkte meid. Ik heb ook een kat en ik zou er kapot van zijn als er iets met hem zou gebeuren. In moeilijke situaties hoef je je echt niet altijd goed aan je dieet te houden, je hebt wel wat anders aan je hoofd!
Bloempie, nikki en zwaantje, bedankt voor de receptjes! Zit zeker wat tussen!
dinsdag 7 maart 2017 om 08:32
Ik woog vanmorgen 67,9 kg. Ben ik op zich tevreden mee. Ten opzichte van vorige week is dat toch -0,7.
@Judith, kan je mijn startgewicht in de tabel veranderen in 68,6 kg? Die 68 was toen een schatting maar het lag dus nog iets hoger.
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: Griekse yoghurt met aardbeien, blauwe bessen en 1 el chiazaad
T: cashewnoten en 1 havermoutmuffin
L: 4 havermoutmuffins met 1 el pindakaas, ½ komkommer
D: restje lasagne en ik maak er nog iets bij denk ik (gegrilde groenten o.i.d.)
T: stuk fruit als ik nog trek heb
Ik heb dit recept gemaakt voor de muffins:
https://fitgirl.nl/food/g ... ezonde-havermout-muffins/
Met lijnzaad i.p.v. walnoten en cranberries. Leek me wel eens leuk wat anders dan brood te eten en het was heel makkelijk te maken.
Gister geen HIIT en buikspieren meer gedaan. Ik ben vroeg op bed gegaan want ik was erg moe. Hopelijk vandaag wel! En ik ga vanmiddag weer een half uurtje wandelen.
@Judith, kan je mijn startgewicht in de tabel veranderen in 68,6 kg? Die 68 was toen een schatting maar het lag dus nog iets hoger.
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: Griekse yoghurt met aardbeien, blauwe bessen en 1 el chiazaad
T: cashewnoten en 1 havermoutmuffin
L: 4 havermoutmuffins met 1 el pindakaas, ½ komkommer
D: restje lasagne en ik maak er nog iets bij denk ik (gegrilde groenten o.i.d.)
T: stuk fruit als ik nog trek heb
Ik heb dit recept gemaakt voor de muffins:
https://fitgirl.nl/food/g ... ezonde-havermout-muffins/
Met lijnzaad i.p.v. walnoten en cranberries. Leek me wel eens leuk wat anders dan brood te eten en het was heel makkelijk te maken.
Gister geen HIIT en buikspieren meer gedaan. Ik ben vroeg op bed gegaan want ik was erg moe. Hopelijk vandaag wel! En ik ga vanmiddag weer een half uurtje wandelen.

dinsdag 7 maart 2017 om 08:55
Zo meiden, ben ik ook weer ff, had gisteren echt een enorme offday. Vervelende collega's, whatsapp enteraars en een pc die vastliep. Ben dus niet meer online geweest.
Morgen werk ik thuis, dan komen ze alles voor mijn huisje brengen, en n kastje etc en als dat allemaal staat dan is mijn huisje weer knus.
Hier qua gewicht dus ook gelijk gebleven en gisteren iets teveel gegeten dus vandaag maar ff balansen weer dan. Voor de stijgers succes weer allemaal en de rest gefeliciteerd. Degene die net als ik gelijk gebleven zijn, in elk geval is er niks bij. We gaan er weer voor deze week.
Suikerbroodje ik geef je een hand en doe met je mee, we gaan er weer voor!
Femme succes vandaag met je sollicitatie. Ik duim mee!
Nikki hoe gaat het nu?
En Judith toch thuisgebleven dus? Begrijp ik wel ja. Hoe gaat het nu?
Nou de baas is binnen hahaha dus ik reageer later meer, fijne dag allemaal!
Twilight wat vreselijk van je kat meis.
Morgen werk ik thuis, dan komen ze alles voor mijn huisje brengen, en n kastje etc en als dat allemaal staat dan is mijn huisje weer knus.
Hier qua gewicht dus ook gelijk gebleven en gisteren iets teveel gegeten dus vandaag maar ff balansen weer dan. Voor de stijgers succes weer allemaal en de rest gefeliciteerd. Degene die net als ik gelijk gebleven zijn, in elk geval is er niks bij. We gaan er weer voor deze week.
Suikerbroodje ik geef je een hand en doe met je mee, we gaan er weer voor!
Femme succes vandaag met je sollicitatie. Ik duim mee!
Nikki hoe gaat het nu?
En Judith toch thuisgebleven dus? Begrijp ik wel ja. Hoe gaat het nu?
Nou de baas is binnen hahaha dus ik reageer later meer, fijne dag allemaal!
Twilight wat vreselijk van je kat meis.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:13
19.74% gewijzigd
dinsdag 7 maart 2017 om 08:56
@twilight wat verdrietig zeg!! knuf
@Judith Nog steeds ziek dus, he bah!!! Je lijf maakt er echt een zooitje van geloof ik he. Ff goed voor jezelf zorgen maar.
@Tailor dat scheelt weer BMI toch haha als je langer bent
@femme succes!!
En dan heb ik nog maar de helft amper gehad....probeer nog meer bij te lezen.
Ik ben gelukkig weer beter maar nu begint de drukte pas echt, over 2 dagen oplevering van onze nieuwe woning...leuk leuk
Met ziek zijn niet zo heel netjes gedaan...die verrekte passeitjes die hier in huis ook zijn
@Judith Nog steeds ziek dus, he bah!!! Je lijf maakt er echt een zooitje van geloof ik he. Ff goed voor jezelf zorgen maar.
@Tailor dat scheelt weer BMI toch haha als je langer bent
@femme succes!!
En dan heb ik nog maar de helft amper gehad....probeer nog meer bij te lezen.
Ik ben gelukkig weer beter maar nu begint de drukte pas echt, over 2 dagen oplevering van onze nieuwe woning...leuk leuk
Met ziek zijn niet zo heel netjes gedaan...die verrekte passeitjes die hier in huis ook zijn