Theehuis
zaterdag 24 januari 2009 om 19:49
Jajajaja, en ondertussen online de halve webwinkel leegkopen he
Ik heb Xan zojuist in Hans' zoentopic toestemming gegeven om met Victoria K. te zoenen als zij ook wil. Heb 'm daarna nog wel even meegedeeld dat ik 'm geen toestemming gegeven zou hebben als ik dacht dat Victoria dat óók zou willen
(zó coulant ben ik dan weer niet namelijk )
Ik heb Xan zojuist in Hans' zoentopic toestemming gegeven om met Victoria K. te zoenen als zij ook wil. Heb 'm daarna nog wel even meegedeeld dat ik 'm geen toestemming gegeven zou hebben als ik dacht dat Victoria dat óók zou willen
(zó coulant ben ik dan weer niet namelijk )
Peas on earth!
zaterdag 24 januari 2009 om 20:08
zaterdag 24 januari 2009 om 20:15
Ben net met Don op receptie geweest van de nieuwe eigenaar van ons bedrijfspand. Was heel mooi verbouwd en supermooi ingericht. Zit nu een franchise-modeketen in, en er was veel internationaal bezoek uit de fashionwereld, zeg maar. Dus allemaal heel extravagant geklede mensen. Superleuk om te zien!
We zijn ook uitgenodigd voor feest vanavond, maar gaan niet. Hebben helaas geen oppas voor de hele avond en daarbij is Vito echt nog niet lekker, dus wilde ook niet te lang weg. Maar nu missen we dus lekker dansfeest met twee bands en een DJ. Jammer jammer!
We zijn ook uitgenodigd voor feest vanavond, maar gaan niet. Hebben helaas geen oppas voor de hele avond en daarbij is Vito echt nog niet lekker, dus wilde ook niet te lang weg. Maar nu missen we dus lekker dansfeest met twee bands en een DJ. Jammer jammer!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 24 januari 2009 om 21:22
zaterdag 24 januari 2009 om 22:28
Met Dier alles goed...druk met school, net weer verslag afgerond en nu echt BEKAF. Wil alleen niet naar bed, is dat eigenwijs????
Star slaap lekker en veel plezier morgen met feestje. Blijf lekker op je bips zitten, iedereen red zich wel. Have fun!!
Hier ook geen theezakjes, maar boobies alla Pamela, I am so happy, so happy
Star slaap lekker en veel plezier morgen met feestje. Blijf lekker op je bips zitten, iedereen red zich wel. Have fun!!
Hier ook geen theezakjes, maar boobies alla Pamela, I am so happy, so happy
zondag 25 januari 2009 om 10:48
zondag 25 januari 2009 om 12:15
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 januari 2009 @ 10:48:
Goedemorgen
Ohhh een trio-theehuisdeet, wat leuk! Ik wil wel uitgebreid verslag!
Ja, Xan met z'n Victoria . Ik vind het een hysterisch wijf. Overweeg nu in de clausule op te nemen dat hij met Victoria mag zoenen als ik dan met Johnny D. mag Johnny D zou ik niet eens vragen als ik de kans kreeg, maar gewoon doen
Goedemorgen
Ohhh een trio-theehuisdeet, wat leuk! Ik wil wel uitgebreid verslag!
Ja, Xan met z'n Victoria . Ik vind het een hysterisch wijf. Overweeg nu in de clausule op te nemen dat hij met Victoria mag zoenen als ik dan met Johnny D. mag Johnny D zou ik niet eens vragen als ik de kans kreeg, maar gewoon doen