Werk & Studie alle pijlers

Linkedin veranderd?

09-03-2017 14:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lange tijd wilde ik mijn Linkedin profiel weer eens updaten. Nu kreeg ik een heel nieuw scherm met allerlei veranderingen. Op zich niets mis mee, maar ik mis nu de update welke connectie met wie een nieuwe connectie is aangegaan (bv pietje is nu een connectie met jantje). Ik vond dit altijd wel heel handig, omdat ik zo ook weer nieuwe connecties tegenkwam.

Weet iemand hoe ik dit weer te zien krijg? Krijg nu alleen te zien wie wat interessant vindt...een soort like van facebook...

Bedankt!
Dat mis ik ook een beetje inderdaad! Ik krijg nog wel af en toe een mail van linkedin met dit soort updates. Je kan nog wel steeds op 'my network' klikken en dan krijg je ook een lijst met mensen die je mogelijk kent.
Heel vervelend die nieuwe layout. Ik krijg ook vaak een foutmelding als ik iets aanklik.

Ook kun je niet meer in de contacten van jouw contacten zoeken.

Dan moet je ze dus allemaal doorlopen, normaal was er een "zoek" functie.

Neem aan dat ze de nieuwe versie nog doorlopend aan het bijschaven zijn?
ik krijg nu wel 5x per dag een update in mijn mail. markeer het iedere keer als spam maar dat helpt niet.

Ik snap de verandering ook niet, heb zelf niets ge-update.
quote:pluisvrouw schreef op 09 maart 2017 @ 15:19:

Heel vervelend die nieuwe layout. Ik krijg ook vaak een foutmelding als ik iets aanklik.

Ook kun je niet meer in de contacten van jouw contacten zoeken.

Dan moet je ze dus allemaal doorlopen, normaal was er een "zoek" functie.

Neem aan dat ze de nieuwe versie nog doorlopend aan het bijschaven zijn?Ik mis deze optie ook. Hoe loop jij ze nu allemaal door? Door naar iemands profiel te gaan?
Geef mij ook maar de oude linkedin. Voorheen gebruikte ik het veel meer, er is iets in de nieuwe versie wat me niet aanstaat maar kan de vinger er niet echt op leggen.
Smile
Het is niks die nieuwe lay-out. Veel updates zijn niet zichtbaar. Zou ook handig zijn als er een functie in kwam dat als je op een persoon klikt, je dan de updates krijgt te zien zoals bij Facebook. Vaak meegemaakt dat iemand een interessante functie deelt en dan kijk ik later en dan is de hele update weg. Nu maak ik een print-screen zodra ik iets interessants zie maar handig is anders.
Ik ga niet tussen meer dan 500 contacten zoeken als ik alleen bijv een voornaam weet.

Ik wacht het maar even af, en ga er van uit dit alle LinkedIn gebruikers hier gek van worden en dit weer aangepast wordt (lijkt me stug dat er niemand klaagt of geen gebruikersklankbord is).

Soms zie ik in mijn beginscherm iets interessants, maar is dan ineens weg en kan ik het ook niet via de persoon die het geplaatst had vinden.

Deze layout is veel minder strak en duidelijk, kan me niet voorstellen dat ik daar ooit aan ga wennen en gewoon niet praktisch. Dat moeten ze toch ook merken in de gebruikers-statistieken.

Maargoed, destijds meende ik ook noooooit aan het vernieuwde vivaforum te kunnen wennen en is ook gelukt. Paar jaar geleden was dat.
Microsoft heeft vorig jaar die tent overgekocht. Waardeloze user interfaces passen precies in het straatje van Microsoft.
Die nieuwe UI was al geïntroduceerd voordat MS de boel overnam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven