Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Labalade schreef op 11 maart 2017 @ 12:34:

Oh ik dacht dat je een lippenstift in de sekspijler bedoelde.Op grond van wat dan?

-Ik wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Labalade schreef op 11 maart 2017 @ 12:13:

[...]

Tijd voor nog wat stafjes dus

Ik vind staffen zo kinderachtig.

Als je je eraan ergert negeer je het toch.
quote:Jonari schreef op 11 maart 2017 @ 13:01:

[...]

Als je je eraan ergert negeer je het toch.Dit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Oh ik dacht dat je een lippenstift in de sekspijler bedoelde.En ja dat bedoelde ik ook, maar ik kan me zo voorstellen dat het een persoon is waarbij het topic niet uit maakt.
quote:Enn schreef op 11 maart 2017 @ 12:52:

[...]

Geen idee.Je vond zielige zeertjes een ongepaste toevoeging? Of heb je daar wel een idee over en over het andere niet?
quote:IrishCassidy schreef op 11 maart 2017 @ 02:37:

Moet ik het liedje raden nu ofzo? https://youtu.be/YfdLh0MHqKw Leuk plaatje maar echt STOM dansje.
LOEP ME MAAR aub.
quote:YellowDiamond schreef op 11 maart 2017 @ 12:17:

[...]

Topic van Cynthiao bedoel je?

Ach die komt toch niet verder dan 'ik ben eenzaam dus ik moet een man die zo snel mogelijk wil trouwen liefst volgende maand'

Nee Cynthiao opent geen serieuze topics naar mijn idee. Dat zou niet zo erg zijn als mensen daar zichzelf een beetje verliezen. Ik bedoelde een ander topic waarbij iemand deelt dat ze op z'n minst gruwelijk aangerand is, maar waar mevrouw het nodig vindt een hele discussie te gaan voeren of de term verkrachting al dan niet van toepassing is, gecombineerd met dat TO het eigenlijk allemaal aan zichzelf te danken heeft en het waarschijnlijk nog wel een keer zal overkomen. Gooi hierbij een sausje van irreëel om je heen blaten naar mensen die dat enigszins kort door de bocht vinden, en je hebt het gerecht lippenstift in een notendop. De garnering bestaat verder uit schofferen en het constante reageren op reacties inclusief de reactie dat ze het kinderachtig vindt dat mensen blijven reageren.

https://youtu.be/O775dHUHxLs Popcorn song goes metal

Beter.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Jonari schreef op 11 maart 2017 @ 13:01:

[...]

Als je je eraan ergert negeer je het toch.Ik in principe ook, maar soms wordt erom gesmeekt en dan strijk ik over mijn hart. ;) Dat gedoe op de sexpijler over die aanranding, vond dat het mes aan twee kanten sneed, degenen die op haar bleven reageren hadden ook beter moeten weten, niet alleen die lippenstift.
Dat klopt wel, maar dat is lastig als ze zowel TO aanvalt/schoffeert en andere die daar wat van zeggen aanvalt. Lastig om dan op je handen te blijven zitten. Ik heb er maar niet te veel van gezegd maar dan nog galoppeerd het kind met het hele topic aan de haal, gewoon omdat ze mensen schoffeert. Ik vind dat zo zonde van het hele topic en zo respectloos naar TO die zo'n persoonlijke/ingrijpende gebeurtenis hier deelt.
quote:shifty schreef op 11 maart 2017 @ 14:10:

[...]

Nee Cynthiao opent geen serieuze topics naar mijn idee. Dat zou niet zo erg zijn als mensen daar zichzelf een beetje verliezen. Ik bedoelde een ander topic waarbij iemand deelt dat ze op z'n minst gruwelijk aangerand is, maar waar mevrouw het nodig vindt een hele discussie te gaan voeren of de term verkrachting al dan niet van toepassing is, gecombineerd met dat TO het eigenlijk allemaal aan zichzelf te danken heeft en het waarschijnlijk nog wel een keer zal overkomen. Gooi hierbij een sausje van irreëel om je heen blaten naar mensen die dat enigszins kort door de bocht vinden, en je hebt het gerecht lippenstift in een notendop. De garnering bestaat verder uit schofferen en het constante reageren op reacties inclusief de reactie dat ze het kinderachtig vindt dat mensen blijven reageren.

Ah oké dat andere topic heb ik niet gelezen..
Ik kan geen touw vastknopen aan die gedichtjes.
quote:danivo schreef op 11 maart 2017 @ 15:53:

Ik kan geen touw vastknopen aan die gedichtjes.Welke gedichtjes?
Je bent zelf een theepot
Van die lippenstift op dat topic van Cynthiao.
Als iedereen nou de wijste is en die lippen onder negeer zet.. Als er niemand op haar reageert is ze snel klaar met haar gezwets.
Dat is makkelijker als ze een willekeurig iemand aanvalt maar lastiger als ze een TO aanvalt die zo iets persoonlijks/heftigs deelt. Maar je hebt wel gelijk waarschijnlijk. Lastig.
O wow, ik ben dat topic aan het lezen. Wat verschrikkelijk dat ze dat meegemaakt heeft.
Life is short. Eat dessert first.
quote:shifty schreef op 11 maart 2017 @ 16:15:

Dat is makkelijker als ze een willekeurig iemand aanvalt maar lastiger als ze een TO aanvalt die zo iets persoonlijks/heftigs deelt. Maar je hebt wel gelijk waarschijnlijk. Lastig.

Snap ik. Maar ze kan alleen zo'n topic overnemen als ze reacties krijgt.

Een TO kan ook via pb gewaarschuwd worden, die heeft in jouw voorbeeld dan ook veel meer aan de rest van de regeerders.
quote:shifty schreef op 11 maart 2017 @ 14:01:

[...]

Je vond zielige zeertjes een ongepaste toevoeging? Of heb je daar wel een idee over en over het andere niet?

Ik begreep van Lipstick dat zij zelf ook vroeger is verkracht en om die reden vond ik 'zielige zeertjes' niet passen.

Bij het gelijk willen hebben en al het ander gehakketak wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 maart 2017 @ 16:29:

[...]

Snap ik. Maar ze kan alleen zo'n topic overnemen als ze reacties krijgt.

Een TO kan ook via pb gewaarschuwd worden, die heeft in jouw voorbeeld dan ook veel meer aan de rest van de regeerders.Dat is wel een goeie tip van je. Even een pb-tje kan wel helpen om aan te geven waarom je er in het topic niet verder op reageert.
quote:Enn schreef op 11 maart 2017 @ 16:33:

[...]

Ik begreep van Lipstick dat zij zelf ook vroeger is verkracht en om die reden vond ik 'zielige zeertjes' niet passen.

Bij het gelijk willen hebben en al het ander gehakketak wel.Dan snap ik je. Het was niet in die richting bedoeld; ik bedoelde het gesputter/verongelijkt zijn over aangesproken worden op de manier waarop je post.
Ja weet ik en zo las ik het ook hoor.

Maar dan kan ik het zelf net niet eens zijn en dan pas ik het aan.
Een verademing om het er gewoon over te kunnen hebben; waar je vandaan komt, hoe je het ziet en hoe je ook snapt hoe anderen het kunnen zien. Soms is dit napratopic heel therapeutisch voor me. Dank Enn
Hiervoor is Napraat ooit bedoeld geweest. Verder praten en uitleg geven waar nodig om het betreffende topic zo min mogelijk te 'vervuilen' met off-topic posts.

Later hebben ze het doel van Napraat aangepast/uitgebreid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven