Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 12 maart 2017 om 11:12
zondag 12 maart 2017 om 11:40
quote:Emperor schreef op 12 maart 2017 @ 09:47:
[...]
ik heb er ook heel erg last van gehad en die antihistamine werkten bij mij ook niet altijd goed.
de hooikoorts is bij mij de laatste jaren wel steeds minder geworden, ik heb er nauwelijks nog last van.Mooi als je d'r overheen gegroeid bent. Soms kan het minder erg uitpakken, en als je gestrest raakt kan het erger uitpakken. Kan het zijn dat je nu een andere omgeving hebt dan vroeger? Ik bedoel; had je vroeger berkenbomen en een weelderige wei naast je huis liggen en woon je nu in een "stenentijdperk"?
[...]
ik heb er ook heel erg last van gehad en die antihistamine werkten bij mij ook niet altijd goed.
de hooikoorts is bij mij de laatste jaren wel steeds minder geworden, ik heb er nauwelijks nog last van.Mooi als je d'r overheen gegroeid bent. Soms kan het minder erg uitpakken, en als je gestrest raakt kan het erger uitpakken. Kan het zijn dat je nu een andere omgeving hebt dan vroeger? Ik bedoel; had je vroeger berkenbomen en een weelderige wei naast je huis liggen en woon je nu in een "stenentijdperk"?
LOEP ME MAAR aub.
zondag 12 maart 2017 om 12:13
quote:missie_m schreef op 12 maart 2017 @ 11:40:
[...]
Mooi als je d'r overheen gegroeid bent. Soms kan het minder erg uitpakken, en als je gestrest raakt kan het erger uitpakken. Kan het zijn dat je nu een andere omgeving hebt dan vroeger? Ik bedoel; had je vroeger berkenbomen en een weelderige wei naast je huis liggen en woon je nu in een "stenentijdperk"? mijn omgeving is de laatste jaren niet veranderd, mijn leefstijl wel. misschien heeft het daar mee te maken.
[...]
Mooi als je d'r overheen gegroeid bent. Soms kan het minder erg uitpakken, en als je gestrest raakt kan het erger uitpakken. Kan het zijn dat je nu een andere omgeving hebt dan vroeger? Ik bedoel; had je vroeger berkenbomen en een weelderige wei naast je huis liggen en woon je nu in een "stenentijdperk"? mijn omgeving is de laatste jaren niet veranderd, mijn leefstijl wel. misschien heeft het daar mee te maken.
zondag 12 maart 2017 om 12:31
quote:Filee schreef op 12 maart 2017 @ 12:19:
[...]
Ik begin inmiddels te twijfelen of zij een trol is. Eerst kon ze geen kant op en nu wel en heeft ze het nummer van een leuke jongen. Geloof je het zelf.Geen idee maar op mijn werk loopt ook zo'n onverantwoordelijk tiepje rond, a l t i j d in de problemen
[...]
Ik begin inmiddels te twijfelen of zij een trol is. Eerst kon ze geen kant op en nu wel en heeft ze het nummer van een leuke jongen. Geloof je het zelf.Geen idee maar op mijn werk loopt ook zo'n onverantwoordelijk tiepje rond, a l t i j d in de problemen
Je bent zelf een theepot
zondag 12 maart 2017 om 12:33
quote:bloosje schreef op 12 maart 2017 @ 12:25:
Gaat goed.. Lijf doet het goed, wel wat zorgen om verdikte halslymfe.. Punctie gepland, we gaan het zien.
Hoe ga jij vrouw.. Fijn je even te zien met je mooie glitters
Het houdt ook niet op he... hoop dat het niks is. Bah wat rot weer .
Ja, dacht ik hou de glitters, mijn haren glanzen zo mooi in het vroege lente zonnetje .
Gaat goed.. Lijf doet het goed, wel wat zorgen om verdikte halslymfe.. Punctie gepland, we gaan het zien.
Hoe ga jij vrouw.. Fijn je even te zien met je mooie glitters
Het houdt ook niet op he... hoop dat het niks is. Bah wat rot weer .
Ja, dacht ik hou de glitters, mijn haren glanzen zo mooi in het vroege lente zonnetje .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.