Uitzieken?
dinsdag 14 maart 2017 om 10:41
dinsdag 14 maart 2017 om 10:42
Met alle respect, maar als je écht griep zou hebben, zou je je dit niet eens afvragen. Ik gok dus toch op verkoudheid. En de verkoudheid die hier rondwappert houdt bij veel mensen een week of twee stand en hij is héél gemeen, ze zijn er echt wel ziek van. Of jij wel of niet al kunt werken is een vraag die jij alleen kunt beantwoorden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 14 maart 2017 om 10:45
quote:Ano2324 schreef op 14 maart 2017 @ 10:43:
Nee precies, wat jullie zeggen dacht ik ook. Ik zou ook niet graag broden kopen waar iemand in dezelfde ruimte heeft staan hoesten.
Maar omdat ik mij niet 100% ziek meer voel krijg ik een beetje zo'n schuldgevoel, omdat ik voor mijn gevoel toch wel kan werken. Met een ander baantje had ik mij misschien wel beter gemeld.Dan bel je je werkgever en vraag je of je andere werkzaamheden kan doen.
Nee precies, wat jullie zeggen dacht ik ook. Ik zou ook niet graag broden kopen waar iemand in dezelfde ruimte heeft staan hoesten.
Maar omdat ik mij niet 100% ziek meer voel krijg ik een beetje zo'n schuldgevoel, omdat ik voor mijn gevoel toch wel kan werken. Met een ander baantje had ik mij misschien wel beter gemeld.Dan bel je je werkgever en vraag je of je andere werkzaamheden kan doen.