Gezondheid alle pijlers

Uitzieken?

14-03-2017 10:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het bericht verwijderd wegens privacy ivm werk (voor de zekerheid).
Ik vind het idee dat iemand hoestend en proestend mijn brood bakt onsmakelijk, en ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat je net slapjes wordt terwijl je brood aan het snijden bent. Dat vraagt om ongelukken.
Ik zou nog even uitzieken want als je te snel aan het werk gaat ben je wellicht ook weer snel opnieuw ziek. Daarnaast zou ik geen brood bij je willen kopen als je hoestend broden gaat bakken.
Dat je je een beetje niet lekker voelt is tot daar aan toe daar zou je wel mee kunnen werken maar lopen hoesten in een bakkerij lijkt me geen goed plan dus ik zou even wachten tot je niet meer hoest.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Met alle respect, maar als je écht griep zou hebben, zou je je dit niet eens afvragen. Ik gok dus toch op verkoudheid. En de verkoudheid die hier rondwappert houdt bij veel mensen een week of twee stand en hij is héél gemeen, ze zijn er echt wel ziek van. Of jij wel of niet al kunt werken is een vraag die jij alleen kunt beantwoorden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Je bent al een week ziek, die 1 of 2 dagen extra zou ik pakken als je je nog zo voelt.
Nee precies, wat jullie zeggen dacht ik ook al aan.
quote:Ano2324 schreef op 14 maart 2017 @ 10:43:

Nee precies, wat jullie zeggen dacht ik ook. Ik zou ook niet graag broden kopen waar iemand in dezelfde ruimte heeft staan hoesten.

Maar omdat ik mij niet 100% ziek meer voel krijg ik een beetje zo'n schuldgevoel, omdat ik voor mijn gevoel toch wel kan werken. Met een ander baantje had ik mij misschien wel beter gemeld.Dan bel je je werkgever en vraag je of je andere werkzaamheden kan doen.
ah joh, dan doe je dat rotklusje in huis dat je al maanden voor je uitschuift voor een beter gevoel over jezelf .... en wanneer je weer aan het werk kan voor je baas dan zet je daar ook weer je beste beentje voor

beterschap!
Lorem Ipsum
Zolang je je nog slap voelt bij inspanning lijkt het me duidelijk dat je je nog rustig moet houden en dus niet werken.
Bedankt voor de antwoorden!
Ik zou zeggen wees niet te hard voor jezelf en neem je rust. Als je je nuttig wilt voelen dan kun je altijd nog iets in het huishouden gaan doen.
Uitzieken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven