zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
zondag 12 maart 2017 om 14:24
@bloem, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ben je nu nog steeds ongesteld?
@vlammetje, fijn dat je man klaar is voor de 2e, jammer dat jij er nog over twijfelt. Denk je daar nu anders over?
@Dookster, fijn dat je afspraken staan gepland. Het lijkt heel ver weg, maar de tijd zal wel voorbij vliegen. Wanneer komen jullie definitief naar Nederland?
@koekie, fijn dat je hebt besloten om voor een andere baan te gaan. Het lijkt me idd niet fijn om met tegenzin te gaan werken. Succes!
Ook fijn om te horen dat er niets ergs aan de hand is. Hopelijk heb je snel een gewone cyclus.
@kashri, snap ik heel goed dat je onzeker bent als je geen kwaaltjes voelt! Hoe gaat het nu met je?
@lala, oh wat spannend. Hopelijk is het een goed teken. Wanneer ga je testen?
@suus, vervelend dat jij je nu zo voelt. Hoe gaat het nu met je? Spannend een eerste echo!
@rii, oh wat leuk, geslachtsbepaling! Laten jullie ook aan andere weten wat het wordt? Ook fijn dat je al wat hebt gevoeld. Hoe reageert je zoontje op je zwangerschap?
@kaartje, fijn dat jullie zo een fijne vakantie hebben gehad. Hebben jullie ook gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen?
@thistime, jammer dat je nog zo vermoeid bent. Ben je er al voor naar de huisarts geweest? Of wil je het nog even afwachten?
Zo, volgens mij heb ik nu op alle berichten gereageerd.
Nog een fijne zondag allemaal.
@vlammetje, fijn dat je man klaar is voor de 2e, jammer dat jij er nog over twijfelt. Denk je daar nu anders over?
@Dookster, fijn dat je afspraken staan gepland. Het lijkt heel ver weg, maar de tijd zal wel voorbij vliegen. Wanneer komen jullie definitief naar Nederland?
@koekie, fijn dat je hebt besloten om voor een andere baan te gaan. Het lijkt me idd niet fijn om met tegenzin te gaan werken. Succes!
Ook fijn om te horen dat er niets ergs aan de hand is. Hopelijk heb je snel een gewone cyclus.
@kashri, snap ik heel goed dat je onzeker bent als je geen kwaaltjes voelt! Hoe gaat het nu met je?
@lala, oh wat spannend. Hopelijk is het een goed teken. Wanneer ga je testen?
@suus, vervelend dat jij je nu zo voelt. Hoe gaat het nu met je? Spannend een eerste echo!
@rii, oh wat leuk, geslachtsbepaling! Laten jullie ook aan andere weten wat het wordt? Ook fijn dat je al wat hebt gevoeld. Hoe reageert je zoontje op je zwangerschap?
@kaartje, fijn dat jullie zo een fijne vakantie hebben gehad. Hebben jullie ook gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen?
@thistime, jammer dat je nog zo vermoeid bent. Ben je er al voor naar de huisarts geweest? Of wil je het nog even afwachten?
Zo, volgens mij heb ik nu op alle berichten gereageerd.
Nog een fijne zondag allemaal.
zondag 12 maart 2017 om 14:45
Haha ja jij spant de kroon met wachten kashri
ThisTime wat balen dat je nog steeds zo vermoeid bent! Ik begin nu te merken dat ik weer meer energie krijg. Hopelijk voor jou ook snel dat moment!
Ashkyla ons zoontje is nog te jong om het nu al te snappen en 9 maanden te kunnen overzien. Daarom besloten om pas na de 20wk echo hem te gaan vertellen wat er gaat gebeuren en hem er bij te betrekken. Dan duurt het nog lang genoeg voordat de baby er ook echt is. Alhoewel ik nu soms het idee heb dat hij wel doorheeft dat er 'iets' is.
En we gaan het geslacht idd niet geheim houden, degenen die het willen weten mogen het weten!
Hoe is het met jou verder Ashkyla?
ThisTime wat balen dat je nog steeds zo vermoeid bent! Ik begin nu te merken dat ik weer meer energie krijg. Hopelijk voor jou ook snel dat moment!
Ashkyla ons zoontje is nog te jong om het nu al te snappen en 9 maanden te kunnen overzien. Daarom besloten om pas na de 20wk echo hem te gaan vertellen wat er gaat gebeuren en hem er bij te betrekken. Dan duurt het nog lang genoeg voordat de baby er ook echt is. Alhoewel ik nu soms het idee heb dat hij wel doorheeft dat er 'iets' is.
En we gaan het geslacht idd niet geheim houden, degenen die het willen weten mogen het weten!
Hoe is het met jou verder Ashkyla?
zondag 12 maart 2017 om 14:56
@rii, begrijpelijk dat je zoontje het nu nog niet begrijpt. Leuk dat jullie hem mee nemen naar de 20 weken echo.
@hier, met mij gaat het verder goed. Bij de vorige rondes kon merken wanneer mijn menstruatie ging komen, ik kreeg dan namelijk een puist in mijn gezicht, de puist zou dan weg gaan als mijn menstruatie er was. Nu kan ik geen enkele puist vinden. Daarnaast ruikt mijn urine heel erg sterk. Ik ben 4 dagen verwijderd van mijn nod. Ik ga geen vroege test doen, maar het gewoon even afwachten. Dus ik ben benieuwd. Het zou wel leuk zijn als het raak is, want dan komt het rond de verjaardag van mijn man.
@hier, met mij gaat het verder goed. Bij de vorige rondes kon merken wanneer mijn menstruatie ging komen, ik kreeg dan namelijk een puist in mijn gezicht, de puist zou dan weg gaan als mijn menstruatie er was. Nu kan ik geen enkele puist vinden. Daarnaast ruikt mijn urine heel erg sterk. Ik ben 4 dagen verwijderd van mijn nod. Ik ga geen vroege test doen, maar het gewoon even afwachten. Dus ik ben benieuwd. Het zou wel leuk zijn als het raak is, want dan komt het rond de verjaardag van mijn man.
zondag 12 maart 2017 om 15:03
zondag 12 maart 2017 om 15:15
@kashri en dookster zoals jullie weten hier ook lang gewacht voordat wij gingen starten. Maar ik vind het wachten totdat ik zwanger ben wel het zwaarst. Ik vind de teleurstelling gewoon kl*te. Terwijl we pas in ronde 3 zijn. Ik denk er best vaak weer aan dat ik heel graag zwanger zou willen zijn.
@ashlyka ook voor jou spannende dagen. Ik ben voor jou en lalameme weer aan het duimen draaien. Wie weet helpt het. WE hebben zeker goed gebruikt gemaakt van vruchtbare dagen. Ik zelf denk dat gisteren mijn eisprong was. Nu weer op het wachtbankje:).
@thisme vervelend van die moeheid zeg.
@ashlyka ook voor jou spannende dagen. Ik ben voor jou en lalameme weer aan het duimen draaien. Wie weet helpt het. WE hebben zeker goed gebruikt gemaakt van vruchtbare dagen. Ik zelf denk dat gisteren mijn eisprong was. Nu weer op het wachtbankje:).
@thisme vervelend van die moeheid zeg.
zondag 12 maart 2017 om 15:22
@kashri ja ik schreef ook mee in het wachten topic idd. Ach maar duimen dat het misschien deze ronde gaat lukken. Gelukkig ben ik wel iets rustiger. Ik heb een redelijke regelmatige cyclus ben 25 jaar jong (bijna 26). Dus het kindje komt vanzelf wel. Dus vertrouwen dat het ergens in de komende maanden gaat lukken heb ik wel. Maar dat ik nu heel graag zwanger zou willen zijn dat gevoel blijft.
Al moet ik zeggen dat ik stiekem toch wel blij was niet zwanger te zijn op ski vakantie. Ik ben 20 keer gevallen Nog nooit eerder geskied.
Al moet ik zeggen dat ik stiekem toch wel blij was niet zwanger te zijn op ski vakantie. Ik ben 20 keer gevallen Nog nooit eerder geskied.
zondag 12 maart 2017 om 15:41
Ja ik snap dat dat echt rot moet zijn hoor kaartje, bedoelde het ook echt niet verkeerd hoor!
Volgens mij zat lala ook in dat topic toen. Best wel grappig dat we nu alle 4 hier in het zelfde topic zitten hopelijk hoeven jullie ook niet meer zo lang te wachten op een positieve test x
Volgens mij zat lala ook in dat topic toen. Best wel grappig dat we nu alle 4 hier in het zelfde topic zitten hopelijk hoeven jullie ook niet meer zo lang te wachten op een positieve test x
In the end we only regret the chances we didn't take.
maandag 13 maart 2017 om 10:49
Ashkyla, had gisteren jouw vraag helemaal over het hoofd gezien. Wij komen in de week van 10 juli definitief terug kan niet wachten haha. We zijn nog in overleg met het verhuis bedrijf dus vandaar dat ik de exacte datum nog niet weet.
Hier heb ik net gebeld voor een pretecho, we gaan het toch maar doen nu hoef ik dus nog maar 3 weekjes te wachten tot de eerste echo
Hier heb ik net gebeld voor een pretecho, we gaan het toch maar doen nu hoef ik dus nog maar 3 weekjes te wachten tot de eerste echo
dinsdag 14 maart 2017 om 08:41
Dat klopt dookster, ik heb voornamelijk meegelezen en af en toe wat geschreven. Voornamelijk omdat ik een beetje uit het niets verschrikkelijk graag een kindje wilde. Ik ben natuurlijk vrij jong en was daar best wel van overdonderd. Inderdaad grappig dat er veel uit dat topic nu hier schrijven! Leuk dat je een pret echo hier hebt! Dat is wel fijn om die lange tijd te overbruggen! 10 juli is ook niet zo ver meer! Leuk
Ik begrijp je volledig kaartje, jullie hebben van te voren minimaal 3 x zo lang gewacht om te beginnen dan dat ik heb moeten doen, maar die tijd is achteraf best wel snel gegaan.. ik vind de maanden onwijs lang duren nu, die laatste 10 dagen van een cyclus al helemaal. Steeds weer die spanning, ook als je je de hele maand rustig bent geweest, die hoop die komt gewoon!
Spannend Ashyka! Ik duim voor je!
Hier voelt het alsof ik ongesteld moet worden, krampen, misselijk, moe. Maar vandaag is mijn nod en ben nog niet ongesteld. Gisteren kon ik me niet meer inhouden en heb ik een test gedaan, die was spierwit. Ik vermoed dat ik dus gewoon ongesteld ga worden. Vandaag een lange dag werken, ik hoop dat is vandaag niet ongesteld word, dat zou wel een beetje een domper zijn namelijk.
Ik begrijp je volledig kaartje, jullie hebben van te voren minimaal 3 x zo lang gewacht om te beginnen dan dat ik heb moeten doen, maar die tijd is achteraf best wel snel gegaan.. ik vind de maanden onwijs lang duren nu, die laatste 10 dagen van een cyclus al helemaal. Steeds weer die spanning, ook als je je de hele maand rustig bent geweest, die hoop die komt gewoon!
Spannend Ashyka! Ik duim voor je!
Hier voelt het alsof ik ongesteld moet worden, krampen, misselijk, moe. Maar vandaag is mijn nod en ben nog niet ongesteld. Gisteren kon ik me niet meer inhouden en heb ik een test gedaan, die was spierwit. Ik vermoed dat ik dus gewoon ongesteld ga worden. Vandaag een lange dag werken, ik hoop dat is vandaag niet ongesteld word, dat zou wel een beetje een domper zijn namelijk.
dinsdag 14 maart 2017 om 11:48
@lalameme balen zeg. Gevoel dat je ongesteld moet worden en spierwitte test. Ik duim nog dat het alsnog goed komt. Vorige maand het zelfde gehad .Okay niet getest. Maar ik werd pas op dag 30 van cyclus. (dus cyclus van 29 dagen) ongesteld. Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Toen kreeg ik stiekem ook weer hoop. Terwijl mijn gevoel over het ongesteld worden dus gewoon klopte.
Ik denk dat het wachten vooral zo lang duurt omdat er veel onzekerheid bij komt kijken. Ben ik wel vruchtbaar. Is man/vriend wel vruchtbaar.
Zulke dingen.
Hier kwamen ze vandaag de gordijnen brengen. Helaas bleek dat er een foutje is gemaakt in het atelier waardoor de gordijnen te kort zijn.
Gelukkig niet verkeerd opgemeten. Dat scheelt weer. De gordijnen hebben wel even gehangen. Ziet er echt prachtig uit. Dus in die zin de juiste keuze gemaakt. Maar weer even afwachten dus.
Ik denk dat het wachten vooral zo lang duurt omdat er veel onzekerheid bij komt kijken. Ben ik wel vruchtbaar. Is man/vriend wel vruchtbaar.
Zulke dingen.
Hier kwamen ze vandaag de gordijnen brengen. Helaas bleek dat er een foutje is gemaakt in het atelier waardoor de gordijnen te kort zijn.
Gelukkig niet verkeerd opgemeten. Dat scheelt weer. De gordijnen hebben wel even gehangen. Ziet er echt prachtig uit. Dus in die zin de juiste keuze gemaakt. Maar weer even afwachten dus.
dinsdag 14 maart 2017 om 17:45
Stom hoe dat werkt hé kaartje.. voor jou duurd het ook niet lang meer deze ronde denk ik? Die onzekerheid herken ik ook. Dat het even duurd is niet verschrikkelijk, als ik maar wist wanneer haha. Een grote levensles, nu al! Fijn dat de gordijnen de goede kleur zijn, wel jammer dat ze te kort waren, hoe lang gaat het nu duren?
Dus het kan nog alle kanten op kashri. Merkte jij verder iets rond je nod ? Hoe gaat het nu met je ?
Ashyka, hoe gaat het bij jou?
Dus het kan nog alle kanten op kashri. Merkte jij verder iets rond je nod ? Hoe gaat het nu met je ?
Ashyka, hoe gaat het bij jou?
dinsdag 14 maart 2017 om 19:40
dinsdag 14 maart 2017 om 19:58
Ik had pas op de dag na m'n NOD getest deze keer. Maar in januari had ik getest op m'n NOD en toen was ie echt heel heel licht, bijna wit zeg maar dus het kan nog hoor lala. Ik duim nog steeds voor je dat het morgen en de komende 8 maanden ongeveer gewoon uitblijft ! Het enige symptoom dat ik van te voren had (beide keren) was gevoelige borsten. Bij mij zijn sinds zaterdag pas echt kwaaltjes begonnen en ben vandaag precies 6 weken.
kaartje wat vervelend dat jouw gordijnen te kort zijn. Maar in ieder geval fijn dat je weet dat je de juiste keuze hebt gemaakt qua materiaal hopelijk duurt het niet te lang voor ze het de juiste lengte hebben gemaakt, meestal laten ze wel een lange zoom zitten, hadden ze dat bij jullie ook gedaan of moet ze hele nieuwe gordijnen gaan maken?
kaartje wat vervelend dat jouw gordijnen te kort zijn. Maar in ieder geval fijn dat je weet dat je de juiste keuze hebt gemaakt qua materiaal hopelijk duurt het niet te lang voor ze het de juiste lengte hebben gemaakt, meestal laten ze wel een lange zoom zitten, hadden ze dat bij jullie ook gedaan of moet ze hele nieuwe gordijnen gaan maken?
woensdag 15 maart 2017 om 08:59
Hier nog steeds geen menstruatie dames. best heel spannend. Vandaag een drukke spannende dag, misschien vanavond een testje ertegen aan gooien als dat nog nodig is. als het vandaag niet lukt dan eventueel zondag pas weer.
Jij hebt morgen je intake zie ik kashri! Dat is ook best spannend! Laat je weten hoe het gegaan is ?
Rii bijna geslachtbepaling! En dus weer lekker kijken naar jullie kindje.
Bedankt dookster! Hoe voel jij je nu, en hoe gaat het met je man, heeft hij al wat meer vertrouwen?
Thistime ook bijna je eerst echo! Wat spannend, ik hoop op een goede echo voor jou !
Jij hebt morgen je intake zie ik kashri! Dat is ook best spannend! Laat je weten hoe het gegaan is ?
Rii bijna geslachtbepaling! En dus weer lekker kijken naar jullie kindje.
Bedankt dookster! Hoe voel jij je nu, en hoe gaat het met je man, heeft hij al wat meer vertrouwen?
Thistime ook bijna je eerst echo! Wat spannend, ik hoop op een goede echo voor jou !
woensdag 15 maart 2017 om 14:44
Ah wat spannend lala! Ik heb goede hoop! Je vriend heeft het voorspeld
Hier ontzettend misselijk en geen eetlust, ben in drie dagen meer dan 2,5 kilo afgevallen. Niet dat ik het niet kon missen maar toch ook niet zo lekker op deze manier...
M'n man wordt steeds enthousiaster dus dat is echt leuk om te zien. Hij had van de week een effenzwart t-shirt voor de hond besteld waar ik wel even 'big bro' op kon strijken zei hij dat wil hij dan op Facebook zetten wanneer we de 12 weken voorbij zijn.
Hier ontzettend misselijk en geen eetlust, ben in drie dagen meer dan 2,5 kilo afgevallen. Niet dat ik het niet kon missen maar toch ook niet zo lekker op deze manier...
M'n man wordt steeds enthousiaster dus dat is echt leuk om te zien. Hij had van de week een effenzwart t-shirt voor de hond besteld waar ik wel even 'big bro' op kon strijken zei hij dat wil hij dan op Facebook zetten wanneer we de 12 weken voorbij zijn.
woensdag 15 maart 2017 om 15:20