Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
Ooooh wat schattig greenbean! En jaaa jurkje!
Hmm man van gisteravond reageert wel maar volgens mij weten we allebei niet wat we willen. Misschien een tweede date? 1,5 uur is best kort maar kan nou ook niet zeggen dat gisteren meteen naar meer smaakt. Over bepaalde zaken dachten we toch anders. Lastig. Zit eigenlijk op andere matches te wachten tot die eindelijk eens kunnen afspreken maar ja dat lijkt voorlopig niet het geval..
GB: veel plezier vanavond!!
Veel plezier allemaal vanavond!
Lola waarom niet? Valt het tegen dan ga je vroeg naar huis, niets te verliezen!

Veel plezier aan de daters!
Dank jullie wel!

Jurkjes en rokken ben ik ook wel van maar omdat ik er nog steeds vanuit ga dat we relaxed op de bank gaan hangen en muziek luisteren, vind ik een broek fijner.
Cher jij ook veel plezier en hang ze ;) lijkt mij idd prettiger een broek!

Trek trouwens nooit op een eerste date een rok of jurkje aan, draag sws liever broeken..
Bedankt allemaal! Jurkje heb ik inmiddels aan

Ik ben helemaal niet zenuwachtig trouwens, ben eerder benieuwd naar de persoon waar ik al 2 weken mee chat.
Ik heb gedoucht maar loop nog in mijn huispak hoef gelukkig niet al te ver te reizen en ben ook niet echt van de make up, wat mascara en lippenstift en klaar

Zenuwachtig ben ik altijd wel voor een date maar zijn gezonde zenuwen. Ben niet bang voor stiltes ofzo, ik praat wel
Oh en ik chat ook zo'n 2 weken met hem en mijn date is ook om 8 uur..... Waar is jouw date GB??
En ik ben onderweg! als alles goed gaat,ben ik hier vannacht of morgen weer en anders over een uurtje ofzo
Ik wil graag een nieuwe datingapp maar geen Tinder, badoo of happn. Iemand goede suggesties?
Ik ben er ook klaar voor
Succes GB!
Jij ook
Spannennnnd
Hij is leuk!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 maart 2017 @ 20:47:

Hij is leuk! Haha. Blijf van die telefoon en ga aan hem zitten ????
Wees meester en vormgever van jezelf
Verder niks meer vernomen van de man van gisteren... dus geen vervolg schat ik zo in ;)

Nu met een ander aan het chatten en kom er achter dat de foto's toch wel 3 jaar oud zijn...
Haha fijn dat 'ie leuk is CherokeeRose!! Geniet er van.

Ik word gek van een ongeduldige match. Niks voor mij, daar word ik echt kriebelig van. Ruimte graag!

Had vandaag pas weer contact met mijn date van zondag, leuk!
Miss ik heb je sinds je icter kent weinig positiefs over hem horen zeggen. Het lijkt allemaal zo moeizaam te gaan. Wat vind je leuk aan hem?

GB en Cherokee have fun! Benieuwd naar de updates!

Lola je laat teveel van je date af hangen als ik jou zo lees, wat wil jij? Dat is toch het allerbelangrijkst. Je klinkt weinig enthousiast, prima toch.

Lovestar hoe gaat het met jouw date?
Ik ben net terug en mijn date was zooo leuk! Superaardige vent, enorm geinteresseerd, interessante man, we hebben aan 1 stuk zitten praten en de date duurde bijna 4 uur. Zo leuk! En ik voelde bij hem dus wel die aantrekkingskracht, en niet alleen dat maar ook dat het op 1 of andere manier heel makkelijk liep allemaal. Zit hier nu een beetje te stuiteren

Weet niet hoe dit verder gaat, nu begint het grote wachten en het "wie stuurt er als eerste een berichtje" en "wie stelt als eerste een 2e date voor". Alhoewel hij al een paar keer liet doorschemeren nog wel een 2e keer af te willen spreken en ik wil dat zeker ook.

Wiehoe, ik ben blij!

We hebben niet gezoend trouwens, had dat best gewild. Maar in tegenstelling tot een aantal van jullie ben ik daar wat langzamer mee
Wauw klinkt supergoed Greenbean! Geniet van dit fijne gevoel!
Leuk GB!!
quote:Robertooooh schreef op 15 maart 2017 @ 21:39:

[...]

Haha. Blijf van die telefoon en ga aan hem zitten ????

hij was toen net even naar het toilet...

Zo, ik ben net thuis

Super leuk gehad. Heel veel gelachen en gepraat. Eerst drankje gedaan en daarna bij hem thuis muziek geluisterd. Maar goed, daar bleef t niet bij.... had ik mijn laatste tram gemist dus blijven slapen.

Vrijdag zien we elkaar weer als t goed is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven