Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Van mij ook geheim

En Briggie, balen dat het zo tegenviel, gewoon niet meer voor de herhaling gaan is het beste plan nu ja!

Miss Thang, shit dat het niet door kan gaan!

Weer hele dag gewerkt en geen echte date in het vooruitzicht. Over 8 uur weer op het werk zijn, baal er even een beetje van, zit alleen nog maar in werkpak of pyjama en heb geen tijd voor een date met wie dan ook, bah...
Morgen zie ik date wel, zal wel bekaf zijn maar ik ga toch even, wil hem zo graag even zien en vasthouden! (Hij vraagt nu op msn of we morgen gaan zoenen de schat, hahaha, écht wel!!!)
Trio's heb ik wel gehad trouwens, mmv en mvv, ik vind het niet voor herhaling vatbaar. Ik hou het graag één op één, of naast, onder what ever.

Alhoewel mmv voor een vrouw erg leuk (en inderdaad druk) kan zijn
Idd...er wordt hier 5 kwartier in een uur gschreven...

En geheim sterkte.

Miss T dat is balen...wederom mag ie het dubbel en dwars goed maken de volgende keer. Ennuh ik wil ook wel een verslag hoor...als dat mag. hoeft niet, maar ik zou ook zoooo graag een MMV trio willen.

En toy wat fijn dathet zo goed gaat met je date. Heb je nu helemaal geen behoefte meer aan SC of nog wel een beetje?

Stew jijvanavond toch?
Ik heb ook ervaring met MMV en MVV.

Ik vind beiden leuk. Als de dames niet echt een andere dame zien zitten is het wel oppassen geblazen. Geef ze dan wel dezelfde aandacht, anders geeft het mogelijk vuurwerk vanwege jaloezie.

Bij mij is inmiddels een en ander veranderd, ik heb een andere SV. Niet actief naar gezocht, ze was er "ineens".

Leuke is dat we meestal enkele uren tevoren pas afspreken.

Dat is wel spannend en verrassend.
@ Houvanjezelf, en heb je nog steeds wel eens een trio ,of is zoiets leuk om alleen een keer mee te maken?

En hoe is het met je andere sv? Ze was toch ziek?
Toytje Ik ga ook zeker niet nog een keer voor herhaling. Wel was het jammer dat de vorige keer zo vurig was en nu zn tegenvaller zeg maar. Maar goed misschien komt het omdat ik zelf meer ervaring heb nu ahahah…

Erg he als het op je werk zo druk is, wat voor werk doe je als ik vragen mag?

O je gaat hem vandaag zien!!!!! Leukkkkk ben jaloers op je!.

Ik heb het ooit mn mijn huidige partner met zn vieren gedaan maar dat was geen succes en heb het halverwege de avond afgekapt. Ik ben meer van de 1 op 1 verhaal.

Vanmorgen opgestaan jeetje wat ben ik moe zeg!!! En dat kan niet komen door mn wilde nacht van zaterdag ahahh.

Mijn sv is op vakantie is zomaar weg gegaan zonder een smsje te sturen dat ie nu op pad gaat mmm oke laat ik ook niks meer horen zo ben ik dan ook wel weer ahahh.

Schrijven jullie op dit forum als je op je werk bent?

Groetjes
Wat schrijven jullie veel!

Hier wel regelmatig contact, maar (nog) niks in de planning .

Het trio waar ik graag een keer mee wil experimenteren is MVM. Geen ervaring mee, maar lijkt me geweldig (en hard werken vind ik ook niet zo erg)
quote:Buster schreef op 25 januari 2009 @ 21:19:

krijg jij nog rooie oortjes dan MDR??

nog even mensen gaan staande ovaties geven voor het beste verslag.... om daar nou geil van te worden...nahhhhh :puke:

Bussie, ik ben het niet vaak met je eens, en het is zoooooooo jammer dat je uit Fr..... komt, maar daar kan jij tenslotte ook niks aandoen. maar godverdomme kerel wat ben ik het nu eens met je.

het gaat idd belachelijke vormen aannemen.

het is bijna een wedstrijd geworden wie de geilste, leukste, langste en/of heetste date heeft gehad.

en dan moeten wij allemaal maar geloven dat het waar is.
quote:stewardess schreef op 26 januari 2009 @ 08:43:

@ Houvanjezelf, en heb je nog steeds wel eens een trio ,of is zoiets leuk om alleen een keer mee te maken?

En hoe is het met je andere sv? Ze was toch ziek?

Laatste trio is al enige jaren terug Stew.

De gelegenheid doet zich niet zo vaak voor.

Andere SV is idd nog ziek. Ze wil me echter niet delen met een ander en dat was voor mij reden om het S-deel stop te zetten.

Blijft dus alleen het V-deel over.
quote:stewardess schreef op 25 januari 2009 @ 22:41:

Tja, laat ik nu net wat meer in een mmv geinteresseerd zijn.

zal ik hem alvast eens mooi oppoetsen stewwie?

dan ben ik alleen nog meer 1 telefoontje van je verwijderd.

all you need is call
quote:stewardess schreef op 25 januari 2009 @ 21:50:

Ik kan het me voorstellen hoor MissT, maar ik ben gewoon bloednieuwsgierig naar een trio. Veel plezier vanavond. Kan hij thuis trouwens zo makkelijk weg?Trio's zijn best leuk, mits het natuurlijk klikt tussen alle drie de personen. Dat geldt overigens ook voor 4-somes. Ook de klik tussen de heren onderling (in mmv- en 4-somevariant) is heel erg belangrijk, ondanks het feit dat ze geen seks met elkaar hebben. Bij een 4-some wellicht nog iets belangrijker, omdat je dan seks hebt met elkaars partner. Bij de MVV-variant is goed contact tussen de dames weer heel erg belangrijk. Verschil bij MMV is dat de dames bij MVV vaak wél seks met elkaar hebben en dat maakt de boel dan toch wel wat eenvoudiger. Zelf heb ik bij al deze varianten nooit iets gemerkt van wrevel, irritatie of wat dies meer zij. Het was altijd gezellig, spannend en lekker. Ook de klik met de andere man (in de MMV- en 4-somevariant) was altijd prima. Bovendien is het zo dat in de gevallen, waarin ik een trio MMV had, er niet meteen werd overgegaan tot seks bij binnenkomst, hoewel dat er op zeker moment -uiteraard- wel van kwam. Eerst samen wat drinken, middels een leuk gesprek elkaar aftasten, waarna vervolgens het fysieke aftasten (en de rest) plaatsvond. Bij sommige stellen ben ik meermalen gekomen (letterlijk en figuurlijk) en dat heb ik altijd als zeer prettig ervaren.
en zei ik dus, wij moeten alles maar geloven
Maar waarom zouden we dat niet geloven, dan?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Oh Vam, voor verslag.... mail me maar
quote:Miss thang schreef op 26 januari 2009 @ 10:54:

Maar waarom zouden we dat niet geloven, dan?

omdat ik hier al wat langer meeloop, en je er dan achterkomt, dat er op zijn minst het verhaal wat mooier gemaakt wordt, zo hier en daar wordt aangepast.

en dat mensen ook vaak anders zijn als dat ze zich voordoen op het forum.

maar dat is eigenlijk ook weer oud nieuws, en is geheel off topic.

dus..........................wie heeft er een date op de rol staan?
quote:datmeenjeniet schreef op 26 januari 2009 @ 11:13:

En dat doe jij natuurlijk noooooit ;)

Sorry idd off topic.. kon het niet laten
alleen jij weet hoe ik werkelijk ben, en het zou fijn zijn als dat zo bleef.

ook weer off topic.
quote:Miss thang schreef op 26 januari 2009 @ 10:54:

Oh Vam, voor verslag.... mail me maar gedaan!

[...]

omdat ik hier al wat langer meeloop, en je er dan achterkomt, dat er op zijn minst het verhaal wat mooier gemaakt wordt, zo hier en daar wordt aangepast.

dus..........................wie heeft er een date op de rol staan?Mijn verhaal is niet mooier gemaakt dan dat het is. Het is niks meer en minder dan mijn ervaring. Ik heb ook geen behoefte om mijn ervaringen aan te passen en/of ze mooier te maken dan dat ze zijn. Dat dient wat mij betreft geen enkel doel.

[...]

dus..........................wie heeft er een date op de rol staan?

En toch blijf ik om je lachen!

(moet trouwens wel zeggen dat ik sommige details in mijn verhaal ook aanpas, ivm herkenning. Maar ik maak niks mooier)
Vam, mail ontvangen, mail je later vandaag, als ik wat meer tijd heb!

(ook off topic, sorry!)
quote:datmeenjeniet schreef op 26 januari 2009 @ 11:25:

alleen jij weet hoe ik werkelijk ben, en het zou fijn zijn als dat zo bleef.

Datmeenjeniet: Ik kan het vaak ook niet bijhouden hoor .Lijkt mij ook helemaal geweldig. Maar de meeste mannen willen toch graag met twee vrouwen..
Miss Thang: Voorlopig nog geen date op de rol. Ik hoop volgende week weer. Jij?

Ik ga ervanuit dat je over dat soort dingen niet gaat liegen, maar goed als er mensen zijn die dat wel doen. Is het ook oke toch? Als het maar lekker leest…

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven