Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 15 maart 2017 om 18:21
quote:doornroosje9 schreef op 15 maart 2017 @ 17:47:
[...]
Dat wilde ik er nog bijschrijven, dat ik ook vaak heel naïef ben. Jij ziet heel lang het goede in mensen en dat is mooi. Maar als iemand voor jouw ogen dit soort stunts uithaalt als Sap, dan is het klaar. In tegenstelling tot die paar forummers hier die dan hun ogen dichtdoen, twintig rondjes tollen op hun hoofd en dan hun werkelijkheid omgedraaid hebben.
[...]
Dat wilde ik er nog bijschrijven, dat ik ook vaak heel naïef ben. Jij ziet heel lang het goede in mensen en dat is mooi. Maar als iemand voor jouw ogen dit soort stunts uithaalt als Sap, dan is het klaar. In tegenstelling tot die paar forummers hier die dan hun ogen dichtdoen, twintig rondjes tollen op hun hoofd en dan hun werkelijkheid omgedraaid hebben.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
woensdag 15 maart 2017 om 18:28
quote:OliviaMoore schreef op 15 maart 2017 @ 18:21:
[...]
Jij ziet heel lang het goede in mensen en dat is mooi. Maar als iemand voor jouw ogen dit soort stunts uithaalt als Sap, dan is het klaar. In tegenstelling tot die paar forummers hier die dan hun ogen dichtdoen, twintig rondjes tollen op hun hoofd en dan hun werkelijkheid omgedraaid hebben.Precies dit. Als iemand iets flikt dat echt niet door de beugel kan, is het klaar.
[...]
Jij ziet heel lang het goede in mensen en dat is mooi. Maar als iemand voor jouw ogen dit soort stunts uithaalt als Sap, dan is het klaar. In tegenstelling tot die paar forummers hier die dan hun ogen dichtdoen, twintig rondjes tollen op hun hoofd en dan hun werkelijkheid omgedraaid hebben.Precies dit. Als iemand iets flikt dat echt niet door de beugel kan, is het klaar.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 15 maart 2017 om 18:34
woensdag 15 maart 2017 om 18:39
quote:Zure_Visgleuf schreef op 15 maart 2017 @ 18:34:
[...]
Bekijk het anders, scherven brengen geluk .Uit jouw mond klinkt dat toch alsof ik mijn servieskast richting echtgenoot moet werpen.
[...]
Bekijk het anders, scherven brengen geluk .Uit jouw mond klinkt dat toch alsof ik mijn servieskast richting echtgenoot moet werpen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 15 maart 2017 om 18:40
woensdag 15 maart 2017 om 18:40
woensdag 15 maart 2017 om 18:43
woensdag 15 maart 2017 om 18:43
quote:doornroosje9 schreef op 15 maart 2017 @ 17:17:
[...]
Missie, soms is het zoals het is. In het geval van Sap, is het absoluut juist wat hier verteld wordt.
Ik vind het eigenlijk vrij naïef om altijd maar van het goede uit te gaan.
Dat heeft niks met naïef te maken, in missies geval. Missie zal bijvoorbeeld nooit, maar dan ook nooit uit gaan van een eventuele goede bedoeling in een post van BGB, om maar eens iemand te noemen. Maar van de goede bedoelingen van een Eindeloos, om maar weer eens iemand te noemen, is ze geheel overtuigd. Zelfs dreigmailtjes van het type 'ik weet waar je kinderen wonen' zijn allemaal goed bedoeld volgens Missie, als de juiste persoon ze maar geschreven heeft.
En dan wel blijven janken omdat ik haar twee jaar geleden een keer MissKleun heb genoemd,
[...]
Missie, soms is het zoals het is. In het geval van Sap, is het absoluut juist wat hier verteld wordt.
Ik vind het eigenlijk vrij naïef om altijd maar van het goede uit te gaan.
Dat heeft niks met naïef te maken, in missies geval. Missie zal bijvoorbeeld nooit, maar dan ook nooit uit gaan van een eventuele goede bedoeling in een post van BGB, om maar eens iemand te noemen. Maar van de goede bedoelingen van een Eindeloos, om maar weer eens iemand te noemen, is ze geheel overtuigd. Zelfs dreigmailtjes van het type 'ik weet waar je kinderen wonen' zijn allemaal goed bedoeld volgens Missie, als de juiste persoon ze maar geschreven heeft.
En dan wel blijven janken omdat ik haar twee jaar geleden een keer MissKleun heb genoemd,