Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:11:

[...]

Waarom ik dat erbij haal?

Omdat Sap wordt beschuldigd van privegegevens rondstrooien terwijl dat juist bij haar gebeurde.Niet van NAW gegevens, wel van prive-informatie uit mails. En dat heeft ze niet via PB aan een enkeling gestuurd, maar gewoon openbaar op het forum gezet.En daarbij heeft ze bedreigingen geuit. Is wel van een andere orde vind ik (al vind ik dat die van de NAW-gegevens in PB ook een ban verdient)
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 maart 2017 @ 11:14:

Fantastisch dat selectieve geheugen en geloof.Ja zie jij het ook, ineens niemand meer die zich kan herinneren die prive-info van Sap in handen te hebben gekregen.
quote:Phaedra__ schreef op 16 maart 2017 @ 11:15:

[...]

Dit. En heb ook van niemand gehoord dat ze het gekregen heeft.

Ik ook niet. Dat zal dan binnen dat fijne groepje gedeeld zijn.

Maya de Bij ook nooit van gehoord.
edith
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 maart 2017 @ 11:14:

Fantastisch dat selectieve geheugen en geloof.Het is weer verhaal-omdraai-dag.
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:15:

[...]

Ja zie jij het ook, ineens niemand meer die zich kan herinneren die prive-info van Sap in handen te hebben gekregen.Ik weet zeker dat ik dat niet heb gekregen. Ik wil het niet eens krijgen.
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:16:

edith

Toch niet wel NAW?

Jammer voor je, ik had het al gelezen.
En wie is Edith?
Dat is fijn Phaedra, maar ik kan je verzekeren dat heel veel mensen die wel hebben gekregen. Niet de drie die hier zogenaamd iemand aan het verdedigen zijn.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 maart 2017 @ 11:19:

[...]

Toch niet wel NAW?

Jammer voor je, ik had het al gelezen.

Jammer voor mij? Ik zie dat Marana iets anders bedoelde dan wat ik dacht.

NAW zijn wel gedeeld van Sap, maar volgens mij bedoelde zij iets anders.

Jammer voor jou dat je dacht mij op iets te kunnen betrappen.
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:20:

Dat is fijn Phaedra, maar ik kan je verzekeren dat heel veel mensen die wel hebben gekregen. Niet de drie die hier zogenaamd iemand aan het verdedigen zijn.En hoe weet jij dan dat die heel veel mensen die pb hebben gekregen?
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:20:

Dat is fijn Phaedra, maar ik kan je verzekeren dat heel veel mensen die wel hebben gekregen. Niet de drie die hier zogenaamd iemand aan het verdedigen zijn.

Ik verdedig niemand.

Misschien kun je die zin even uitleggen? Wie is iemand? Die Maya de Bij waar nooit iemand van gehoord heeft?
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:15:

[...]

Ja zie jij het ook, ineens niemand meer die zich kan herinneren die prive-info van Sap in handen te hebben gekregen.

Omdraaidag...

Ik heb niks gehad. En al heeft 1 iemand dat wel verstuurd dan nog is het niet in verhouding met het stalken en dreigen van haar en prive emails die zij openbaar heeft gemaakt. Welke ik wel met eigen ogen heb gezien.
quote:Phaedra__ schreef op 16 maart 2017 @ 11:21:

[...]

En hoe weet jij dan dat die heel veel mensen die pb hebben gekregen?Dat is afgelopen zomer uitgebreid besproken hier op NP. Deel 52 ofzo.
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 10:57:

[...]

Maya de bij ofzo.

Oh die. Die door Sapsorrow gegroomd is voor Saps egostrelende hulpverlenertje spelen, die toen ze doorhad dat sap teerde op haar onzekerheid en afhankelijkheid zo slim was het contact te verbreken, waarna sap haar begon te stalken, en toen dat niet het gewenste effect had, dreigde sap op het forum, openbaar, informatie over haar bekend te maken, wat ze uiteindelijk ook deed. (Dit zijn feiten, hoor, ik zeg hier niets dat niet nagetrokken kan worden - dit heeft tot saps ban geleid).

Die? En ga jij hier nu echt proberen om die Maya hier als dader ipv slachtoffer voor te stellen?!

Als het waar is wat je zegt, is het niet fraai van 'r (ze was trouwens vrij labiel, was ook bekend). Maar je moet het verdomme wel in de juiste context plaatsen.
IMHO
Ik heb ze ook niet gekregen. Ook absoluut geen behoefte aan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 maart 2017 @ 11:22:

[...]

Omdraaidag...

Ik heb niks gehad. En al heeft 1 iemand dat wel verstuurd dan nog is het niet in verhouding met het stalken en dreigen van haar en prive emails die zij openbaar heeft gemaakt. Welke ik wel met eigen ogen heb gezien.Privemails en stalken van wie?
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:22:

[...]

Dat is afgelopen zomer uitgebreid besproken hier op NP. Deel 52 ofzo.O, toen lag ik te vozen.
Ah die! Eens met grimble.
Life is short. Eat dessert first.
Wat GG zegt. Bovendien is die 'Maya de Bij' bij lange na niet de enige geweest over wie Sap uit de school klapte.
Ha de kwartjes vallen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 maart 2017 @ 11:22:

[...]

Oh die. Die door Sapsorrow gegroomd is voor Saps egostrelende hulpverlenertje spelen, die toen ze doorhad dat sap teerde op haar onzekerheid en afhankelijkheid zo slim was het contact te verbreken, waarna sap haar begon te stalken, en toen dat niet het gewenste effect had, dreigde sap op het forum, openbaar, informatie over haar bekend te maken, wat ze uiteindelijk ook deed. (Dit zijn feiten, hoor, ik zeg hier niets dat niet nagetrokken kan worden - dit heeft tot saps ban geleid).

Die? En ga jij hier nu echt proberen om die Maya hier als dader ipv slachtoffer voor te stellen?!

Als het waar is wat je zegt, is het niet fraai van 'r (ze was trouwens vrij labiel, was ook bekend). Maar je moet het verdomme wel in de juiste context plaatsen.+1
En het is verdorie doordat de dromenvanger (toepasselijke naam eigenlijk, maar dan op een niet leuke manier) precies hetzelfde groomtrucje op Ttass toepaste - daar leek het tenminste sterk op - dat anderen aan de bel getrokken hebben, dus leuk dat je alles van twee kanten wilt belichten enzo, maar wat hier gebeurt is echt gewoon geschiedvervalsing. Normaal bemoei ik me niet zo met forumdrama's, maar ik vind dit feitenverdraaien dus echt bizar.
IMHO
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:21:

[...]

Jammer voor mij? Ik zie dat Marana iets anders bedoelde dan wat ik dacht.

NAW zijn wel gedeeld van Sap, maar volgens mij bedoelde zij iets anders.

Jammer voor jou dat je dacht mij op iets te kunnen betrappen.

Ik bedoel dat ik het stom vind dat NAW van Sap zijn gedeeld door die bij, en die bij verdient daarvoor een ban.

Die ban van Sap toen was heel terecht, omdat zij info uit mails, privé met haar gedeeld, in het openbaar op het forum heeft gezet. Ik heb een forumbericht van 15 of 16 juli afgelopen zomer, door haar gepost, waarin ze veel te veel verteld over een andere forummer. Een forummer die haar vertrouwde maar waar ze later ruzie mee had gekregen. En het is duidelijk dat dromenvanger Sap is, en dus is de ban van dromenvanger ook weer terecht (terugkeren onder perma).

En iedereen hier aanwezig veroordeelt het delen van NAW-gegevens, ook gisteren in het topic van Ttas werd dat hard veroordeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven