Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 17 maart 2017 @ 09:50:

Ja ik denk dat ik m ergens in de middag even berichtje stuur of t nog doorgaat.

Had m gisteren nog wel een berichtje gestuurd dat ik t erg leuk vond woensdag en daar reageerde hij positief op en dat was dat.

Zit nu heel erg in die "na de 1e date onzekerheid" . Vooral denk ik ook omdat t zo goed klikte woensdag. Te goed misschien wel. Zit een beetje in een emotionele rollercoaster

Daar zit ik morgen waarschijnlijk ook in.. of het moet vanavond al niet klikken.

Maar ben best nuchter tegenwoordig. Veel leuke eerste dates gehad, sommige waren zelfs lyrisch die avond over mij/ons maar dan toch een dag later geen wederzijds gevoel wat soms best raar is, maar je doet er niks aan. Ik koester die leuke momenten en hoe zuur ook soms, want elke keer de bevestiging dat je toch niet leuk genoeg bent... Soms laten mensen zich ook te snel meevaren op hun emoties en na een nachtje slapen kan je relativeren.
cher succes met wachten! Ik weet hoe moeilijk het is! Hopelijk stuurt hij zelf voor vanmiddag een berichtje!

Ik zie ''ex'' morgen en ik kijk er heel erg tegen op. Ik heb nog wat van zijn spullen en wil het dan aan hem geven, maar er zijn ook dan heel veel mensen om ons heen, dus dan voel ik een beetje stom om een plastic tasje of doosje mee te nemen en aan hem te geven.
quote:FemmeForte schreef op 17 maart 2017 @ 10:18:

cher succes met wachten! Ik weet hoe moeilijk het is! Hopelijk stuurt hij zelf voor vanmiddag een berichtje!

Ik zie ''ex'' morgen en ik kijk er heel erg tegen op. Ik heb nog wat van zijn spullen en wil het dan aan hem geven, maar er zijn ook dan heel veel mensen om ons heen, dus dan voel ik een beetje stom om een plastic tasje of doosje mee te nemen en aan hem te geven.Is niet anders Femme, moet even. Gewoon doen. Even slikken en weer door. De hele situatie is toch al vreemd op dat moment. Dan heb je het maar gehad
Wees meester en vormgever van jezelf
Cher stuur gewoon een berichtje, hoe laat zullen we afspreken vanavond?

Jullie hebben toch afgesproken, als hij van gedachten veranderd is hoor je het vanzelf. Zo niet, dan kan je je verheugen.

Niet afwachten joh, dan hou je jezelf in onzekerheid.
Ik heb nu ook om een tijdstip gevraagd voor vanavond en is hij ondertussen al paar keer online geweest maar nog geen antwoord terug.. Maar misschien hangt het nog van meerdere dingen af dus moet ook niet zo para doen... :D Hij had er zin in.. Stel me tegenwoordig al bijna standaard op in dat dates niet doorgaan, kan het alleen maar meevallen... Soms veel te vrijblijvend dat daten haha. Alsof daten geen waarde meer heeft... Hoe lang duren dates bij jullie meestal? Hier is eigenlijk alles onder de twee uur niet goed afgelopen. En mocht het echt niet klikken dan ben ik binnen een uur wel klaar..
Wat rot die ervaringen dat dates niet doorgaan. Heb ik ook 1 keer gehad met iemand die niet op kwam dagen, vervolgens bleek zijn vader een hersenbloeding te hebben gehad. Daarna dus nogmaals afgesproken en wederom kwam hij niet opdagen. Ik vond het grappig om mee te maken, maar dat lul verhaal over zijn vader echt bizar! Dat vond ik best erg en triest dat iemand zo ver gaat. En hoezo ook echt?

Dit was via RP. Hele mails hebben we gewisseld.

Mijn dates variëren, degene die niet klikken van 30min tot hooguit 2 uurtjes.

Degene waarmee het wel klikt tot in de late uurtjes of nu zelfs de volgende dag
quote:Eva- schreef op 17 maart 2017 @ 10:54:

Wat rot die ervaringen dat dates niet doorgaan. Heb ik ook 1 keer gehad met iemand die niet op kwam dagen, vervolgens bleek zijn vader een hersenbloeding te hebben gehad. Daarna dus nogmaals afgesproken en wederom kwam hij niet opdagen. Ik vond het grappig om mee te maken, maar dat lul verhaal over zijn vader echt bizar! Dat vond ik best erg en triest dat iemand zo ver gaat. En hoezo ook echt?

Dit was via RP. Hele mails hebben we gewisseld.

Mijn dates variëren, degene die niet klikken van 30min tot hooguit 2 uurtjes.

Degene waarmee het wel klikt tot in de late uurtjes of nu zelfs de volgende dag Sommige mensen zijn verliefd op het idee dat iemand interesse heeft, zich gewild voelen, maar durven niet af te spreken. Alleen maar kijken of ze goed in de markt liggen. Ga dan niet op zo'n app...
HebBen jullie het idee dat daten viaan Tinder anders is dan wanneer je iemand in real life ontmoet? Asocialer? Na een leuke eerste date heb ik niks meer op mijn appje dat het gezellig was gehoord. Ik snap dat niet. Ik zeg dan altijd netjes dat ik het erbij wil laten. Geen probleem verder. Dit soort asociaal gedrag, komt dat omdat alles online makkelijker te verwijderen is? Gewoon knopje drukken en je ziet diegene toch nooit meer.

Of zou het komen doordat je meerdere dates hebt via tinder dan in real life? Dat het komt door hoe vaker je dater, hoe vaker je met dit soort asociaal gedrag te maken krijgt? Ik vind die rollercoaster van gevoelens zo naar. Ik ga er zonder verwachting in, opeens is het een super leuke vent, je bent enthousiast en hup weer naar beneden naar de teleurstelling van niks meer horen.
quote:lola712 schreef op 17 maart 2017 @ 10:59:

[...]

Sommige mensen zijn verliefd op het idee dat iemand interesse heeft, zich gewild voelen, maar durven niet af te spreken. Alleen maar kijken of ze goed in de markt liggen. Ga dan niet op zo'n app...

Onderzoek door een Leuvense universiteit heeft uitgewezen dat 'een partner vinden' pas op de 4de plaats staat van redenen waarom men Tinder gebruikt. Amusement en tijdverdrijf zijn de belangrijkste doelen, daarna volgt casual seks. 12% zit ook al in een relatie.

Logisch dus dat het met de meeste matchen niet tot een date komt. Met dat in het achterhoofd is het ook gemakkelijker om er niet te zwaar aan te tillen.
Pff zou toh wel blij zijn als ik van het daten af ben... die onzekerheid voor een tijdstip, de date zelf, na de date, komende dates etc.

Zeer irritant dat ik nu al twee uur wacht op een tijdstip terwijl hij wel paar keer online is geweest, hij is vrij vandaag ook nog... Ga zo alvast opruimen en schoonmaken, dat moet toch en dat hoor ik het wel.
quote:groentheetje1 schreef op 17 maart 2017 @ 11:39:

HebBen jullie het idee dat daten viaan Tinder anders is dan wanneer je iemand in real life ontmoet? Asocialer? Na een leuke eerste date heb ik niks meer op mijn appje dat het gezellig was gehoord. Ik snap dat niet. Ik zeg dan altijd netjes dat ik het erbij wil laten. Geen probleem verder. Dit soort asociaal gedrag, komt dat omdat alles online makkelijker te verwijderen is? Gewoon knopje drukken en je ziet diegene toch nooit meer.

Of zou het komen doordat je meerdere dates hebt via tinder dan in real life? Dat het komt door hoe vaker je dater, hoe vaker je met dit soort asociaal gedrag te maken krijgt? Ik vind die rollercoaster van gevoelens zo naar. Ik ga er zonder verwachting in, opeens is het een super leuke vent, je bent enthousiast en hup weer naar beneden naar de teleurstelling van niks meer horen.Ik denk wel dat het makkelijker is om te daten en daardoor ook makkelijker om zomaar niks te laten horen, maar het is niet netjes. Zeker als je elkaar in het echt hebt ontmoet, dan blijft het niet alleen digitaal.
hallo allemaal,

wat grappig dat de stemming hier ineens zo omgeslagen is, lees een boel onzekere berichtjes

Helaas zit ik nu ook in de onzekere fase. Date stuurde gisteren dus dat berichtje dat hij me zo leuk vond en me graag nog een keer wil zien, ik heb daarop gereageerd met dat ik het ook leuk vond en ook nog een keer wil afspreken, en sindsdien is het stil. Weet nu ook even niet wat de volgende stap is. En als ik jullie berichtjes dan lees ben ik ook bang dat hij afhaakt na er een nog een nachtje over geslapen te hebben. Het lijkt me sterk, maar hee, ik kijk echt nergens meer van op. Het blijft toch Tinder/internetdaten.

Nou was hij voordat was elkaar zagen al enorm spaarzaam met zijn berichtjes dus in die zin is er eigenlijk niets veranderd. Hij is ook al wat ouder, 50, dus wie weet is hij niet zo van de chatgeneratie?

Hoe dan ook, ik voel nu ook onzekerheid al probeer ik het te relativeren. Dit is na ex al de 3e date die enorm leuk was dus de wereld vergaat niet als ik niets meer hoor.

Maar toch mijn vraag: zal ik zelf iets sturen? Ik hoorde gisteren dat het restaurant waar ik enorm enthousiast over ben en waar ik hem ook over verteld had binnenkort gaat sluiten. Hij zei woensdag dat we daar misschien een keer heen konden samen. Dat is dan toch een inkoppertje, of niet?

Femme, ik zou hem de spullen eigenlijk niet morgen overhandigen, lijkt me inderdaad raar. Er komt toch nog wel een moment dat jullie elkaar zien? Ik heb ook nog spullen van ex en hij heeft mijn winterbanden nog in zijn garage staan Die was hij vergeten toen hij het uit kwam maken hehe. Zou wat geweest zijn, als hij daarmee aan was komen zetten. Samen met mijn toiletspulletjes

Lola, sterkte, ik leef met je mee!

Cherokee, al iets gehoord? We zitten in hetzelde schuitje meid
quote:groentheetje1 schreef op 17 maart 2017 @ 11:39:

Of zou het komen doordat je meerdere dates hebt via tinder dan in real life? Dat het komt door hoe vaker je dater, hoe vaker je met dit soort asociaal gedrag te maken krijgt? Ik vind die rollercoaster van gevoelens zo naar. Ik ga er zonder verwachting in, opeens is het een super leuke vent, je bent enthousiast en hup weer naar beneden naar de teleurstelling van niks meer horen.

Ja in die rollercoaster zit ik nu ook nog steeds ik heb mezelf voorgenomen om als hij om 16.00 nog niks heeft laten horen, ik hem dan een nieuw concreet voorstel doe voor aankomende week. En dan voor vanavond afspreken met vriendinnen

Reageert hij niet of afstandelijk ofzo, dan is t klaar.
Je kan niet anders dan je erbij neerleggen dat het nu eenmaal zo gaat. Geen reactie is ook een reactie. Niet te veel tijd aan verspillen.

Maar het is inderdaad niet netjes, soms moeilijk te begrijpen. Het gaat allemaal zo snel, blijft oppervlakkig en vooral blijven verder swipen maakt dat het vaak op niets uitdraait. Velen nemen niet eens de moeite om te kijken of er niet meer in zit. Ze blijven verder kijken en daten en voor je het weet ben je verleden tijd.

Heb het zelf ook vaak gedaan...

En heb het gevoel dat het nu ook zo gaat, van hem uit...

Heb het erg leuk met date, zien en horen elkaar vaak maar ik merk dat hij verder blijft rondkijken en dat kan enkel betekenen dat hij het niets meer dan gewoon leuk vindt, voor voorlopig.
Hij kwam/komt juist helemaal niet over als een player of iemand die veel date. Hij zat sowieso nog maar kort op Tinder en had met 2 andere vrouwen gedate voor mij. Ook was ik nu de enige waarmee hij contact had. Gewoon doordat hij zo oprecht over kwam/komt tijdens onze gesprekken en onze date, is t nu heel verwarrend allemaal.

Ik ga altijd uit van mijn intuïtie en dat voelde bij hem goed.
@GB, kunnen we elkaar steunen in hetzelfde schuitje
Wie weet reageert hij nog Cherokee. Als het zo goed voelde zal dat zeker een reden gehad hebben.

Ik denk dat ik zelf niets ga sturen. Als hij echt zo enthousiast is als hij zegt dat hij is dan zal hij op een gegeven moment vanzelf contact met me opnemen. En zoniet, dan was het dus niks.
Was algemeen bedoeld Cherokee. Niet persoonlijk op jou.

Hoop dat je vlug iets hoort en jullie date vandaag nog doorgaat.
Ik heb wel het idee dat het de laatste tijd erger wordt met dat asociale gedrag. Zelfs gesprekken beginnen enthousiast en ineens middenin een gesprek krijg je geen antwoord meer, dan komt er een leukere match voorbij en dan ben je al exit. De tendens van deze tijd.

Dates die leuk zijn en waar je de volgende dag niks meer van hoort, ik herken het wel. Vaak kijk je er 's ochtends na een nachtje slapen toch anders tegenaan. Had ik laatst ook, date was heel gezellig maar de dag erna dacht ik: mwah..eigenlijk geen zin om hem nog een keer te zien. Maar ik heb dat wel netjes gemeld..helaas was hij het er niet mee eens en werd boos.

Denk dat mannen de confrontatie niet aandurven en kiezen voor de makkelijke weg.
Wat ik wel nog wou zeggen, wil niet te veel in detail gaan wegens herkenbaarheid maar mijn date zegt ook al de juiste dingen om serieus over te komen. Over onzekerheid, over graag snel exclusiviteit willen, of ik nog verder date, veel contact heb, reageert jaloers/onzeker als er op mijn foon berichten binnen komen. Maar achteraf blijkt dan toch dat hij diegene is die nog de hele dag door blijft rondkijken en chatten.

Hij wil graag van mij exclusiviteit maar zelf....
Wat is dat toch met jullie vrouwen. Stuur gewoon een berichtje. Is echt niks mis mee. Zou willen dat vrouwen mij eens benaderen. Ik moet altijd de eerste zet zetten. Hoezo emancipatie
Wees meester en vormgever van jezelf
Robertoh, ik verwachtte al dat juist een man dat zou zeggen. Wie weet kan ik een luchtig berichtje sturen over dat restaurant, dat als hij nog wil ervaren hoe goed het eten daar is we snel moeten zijn.
Trees, dat is wel minder toch, dat hij dat zegt? zou ik wel een beetje een afknapper vinden. Leuk natuurlijk dat hij jaloers reageert, maar als hij zelf dan vrolijk verder tindert vind ik dat niet zo sympathiek.
Ik moet mezelf ook inhouden om nog een bericht te sturen over vanavond hoor. Wil nu langzamerhand wel een tijdstip zodat ik zeker weet dat vanavond doorgaat... Ondertussen vaak zat op tinder en whatsapp online gekomen.
Pfff... zo vallen we met z'n allen weer terug op aarde! en ik ga m sowieso nog een berichtje sturen vanmiddag om 16 uur. Ik wil t wel voor t weekend doen omdat ik weet dat hij dan een vriend op bezoek heeft en dan wil ik m niet storen.

Alleen nog in twijfel of ik de date voor vanavond afzeg en nieuw voorstel doe of dat ik vraag of vanavond nog doorgaat.

Voel me net een puber zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven