Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 24 januari 2009 @ 22:30:

~schenkt ook nog maar eens bij~

Mijn meneer zit te typen op MSN.

Duurt zooooooo lang!

Kan makkelijk hier ook nog even neen eut halen, en naar de Echte Keuken voor een glaasje.Mannen kunnen NIET snel typen!! Ligt dus niet aaan Kmeneer.
Chapeau Meave, een week 6 kinderen. Misschien niet toch gewoon grieperig als ook je handen/vingers zeer doen. Griep kan enorm op je gewrichten slaan.

Wat grappig Xop. Dan gaan we echt vrijwel synchroon verhuizen. Wij krijgen 5 maart de sleutel en gaan 28 maart verhuizen om op 1 april dit huis op te kunnen leveren. Hier is alleen nog niks ingepakt, dus qua voorbereiding lopen wij duidelijk achter.

De bruiloft was erg leuk. Ze zagen er prachtig uit en hebben echt de hele dag lopen stralen van geluk. Kindjes uit haar klas hadden een soort erehaag gevormd buiten de trouwzaal en stonden daar allemaal met parapluutjes vol balonnen. Was erg schattig om te zien.
Mado, doe is ff snel wat foto's op de mail. Heb vanuit mijn bedje erg aan ze gedacht. Vooral aan Vriendinpapa.
Mijn meneer heeft een secretaresseopleiding gedaan en tiept dus wél snel

Leuk Madootje, dat de trouwerij zo geslaagd was en wat een geluk dat je erbij kon zijn!

En wat een leuke plannen heeft iedereen voor vandaag. Ik heb LD beloofd dat we, zodra wel LE op het veld hebben gezien, Pirates of the Caribean gaan kijken. Toen ik dat beloofde, verwachtte ik een donkergrijze dag, en nu schijnt de zon! Nahja.. is ook niet erg om whatshisname te kijken als buiten de zon schijnt, toch?

Overigens zag ik van de week dat mijn zoon, 9 jaar oud, nog steeds maat 116 onderbroeken draagt Ja, ik geef toe, ze beginnen nu wel krap te zitten Jullie kennen vast wel die 'mode' onder puberjongens, waarbij de broek halverwege hun billen hangt? Nou, mijn zoon (metz'nmaat 116 kontje) weigert dus riemen te dragen.. en broeken in zijn lengtemaat hebben geen 116 omvang dus ja, hij loopt er waarschijnlijk ook zo bij. Gelukkig met een trui oid eroverheen, zodat je het niet ziet

In elk geval, hier een rustige zondag dus

Later is nu
Sorry Meave. Heb geen foto's. Zodra ik wat heb krijg je het te zien. Vriendinspapa heeft gelukkig ook de hele dag lopen stralen als trotse papa. Het gaat naar omstandigheden redelijk met hem. Gelukkig heeft het de dag niet voorzien van een donkergrijs randje.
Ik heb al wat lijntjes uitgezet om een foto te regelen voor je Meave
Ik ben niet zo gezellig hier, sorry daarvoor. Feestje van Lief gisteren was druk, leuk en gezellig. Van 14 tot 19.30 uur een heel huis vol grote en kleine mensen (bijna twintig volwassenen en 15 kinderen ). Maar word nu, per uur, brakker. Vrees dat griepvirus toch ons huis gevonden heeft :(

Hoop dat iedereen een leuke(re) zondag heeft gehad.
beterschap dan maar!

Ben er weer, weekend in Zeeland was leuk. En mooi weer! Wel koud, maar goed. Het was helemaal gezellig, alleen blijkt nu bij uitpakken dat bentos een tas heeft laten staan in het huisje. De tas met alle kinderspullen èn mijn toilettas. Heb dus geen mascara, wax en dergelijke. Leuk plaatje morgen op het werk.....

Kindertjes zijn erg moe, kind 1 slaapt al een ahlf uur, kind 2 bijna. Lekkere lange avond voor ons dus
iedere keer al ik hiernaast het plaatje van die dikke buik in beeld krijg denk ik even dat hij voorzien is van enge-ziektes-vlekken. Pas als ik echt kijk zie ik dat het iets anders is. Vinnut niemooi.
Brrr. Toet, beterschap!!

Ohje.. Bentetje.. als je ze maar herkennen, morgen

Wel rustig hier, vandaag.

Iemand nog voetbal gekeken en een klein jochie met de handjes in z'n zij zien staan?

oh.. en Ely, sorry maar eh..

Later is nu
(da's vanwege de voetbaluitslag, natuurlijk... verder hoop ik dat alles goed met je gaat (f))
Later is nu
Goedemorgen!

Buik vind ik ook niet zo smakelijk..... Als ie nog een beetje kleiner was geweest, had ik het wel leuk gevonden. He, maar volgens mij is ie ook alweer weg. Gelukkig.

Pfff... net ongesteld en werkelijk geen zak zin om te werken. Blerk. En ik moet nog heel veel achterstallig gedoe inhalen. Blerk in 't kwadraat.

Bloes, hahaha wishful thinking, zeker van mijn kant! Ik doe het nu gewoon andersom; brul vantevoren heel hard dat ik werkelijk geen ruimte zie in de agenda om te komen, en ondertussen probeer ik nu al om die zaterdag lekker vrij te houden zodat ik ik jullie kan overvallen. Hope sooooo dat dat gaat lukken, maar ik schrijf het hier niet neer want dat schept verwachtingen waarvan ik niet zeker weet of ik er aan kan voldoen. .
en dat laatste heb je dus niet gelezen

Hee, Bam... hoe gaat het nu met jouw & dochter? Ben je er een beetje uitgekomen, nog? Weer enigszins vriendschap gesloten, of is het nog zwaaaaarrrr... Hugs!

Toet erg ziek geworden? Hoop van niet; er heerst een lastig griepje met lange nawerking kan ik uit ervaring melden. Brr indeed.

Oh, nu al werk aan de winkel. Jakkes.
~zet vers geperste sap op de bar~

Dat is inderdaad te hopen, Xop. (Dat jij ons kunt komen verrassen én dat het geen Griep is bij Toet) Er heeft nog niemand gereageerd op het voorstel om "I love Dries" te bestellen; is dat omdat jullie het niet willen of gewoon voorbij gescrold zijn?

En Pim; mijn koosnaampje voor Jongste is Loedertje. Ze kan soms zoooooo vervelend zijn, bloed onder nagels vandaan irritant en gemeen doen, dat het echt een loeder is. Tegelijkertijd is ze natuurlijk de allerliefste en grappigste dochter Ooit hoor, maar op die momenten noem ik haar Loedertje. Ik bedoelde het niet om Yentl te beledigen natuurlijk.

~bietst nog een nespresso van Toet en gaat aan de slag~
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 26-01-2009 09:31
Reden: We kunnen Dries ook live bestellen hoor maar dat bedoelde ik ook al niet.....
% gewijzigd
Goeiemorgen!

Iedereen leuk weekend gehad, zo te lezen. Goed zo!

Yentl is zo nu en dan ook een loeder dus ik voel me niet beledigd hoor, Pimp. Het ging van het weekend gelukkig erg goed. Bambi-man had een gesprek met haar gehad en daarna wilde ze zelfs op eigen initiatief 1 van die nieuwe spijkerbroeken aan... Verder is ze zaterdag een dagje met Bambi-man op pad geweest (oa naar manege) en dat 1 op 1 met pappa heeft haar duidelijk ook erg goed gedaan, het is weer een engeltje.. nu maar afwachten hoelang dit zo blijft. (sprak de pessimist. Ben ondertussen als de dood voor haar volgende woede-uitbarsting.)

En nu luisteren we hier naar een sinterklaas-cd.. gelukkig zit Levi vanmiddag op de peuterspeelzaal.
Oh, Bloes was nog in the house, post net nog niet gelezen.

Eigenlijk zouden we dat wel in huis moeten hebben, he, die film van Dries.. maar die valt toch ook wel te downloaden en branden of niet?

Trouwens, al gebruik jij het nu als koosnaampje ook voor je dochter, ik zou het gerust beamen als een ander tegen mij zou zeggen dat mijn dochter af en toe een truttekop is, da's gewoon de waarheid en niks anders dan de waarheid. Allemaal haar vaders DNA, snap je.
Ha, Bam, jullie ook nog into die oude grijze spaanse kerel? Hij waart ook nog altijd in huize Xop....

Oh, en fijn dat Yentl weer plezierig was dit weekend! Houe zo.
Ik download nooit maar als iemand dat wel kan en wil doen; be my guest.

En wbt Y; bij mijn grieten helpt het altijd als ik belachelijk strikt aan de structuur van de dag vasthoudt. Dat vind ik moeilijk en stom maar het werkt wel, de Bloesjes zijn dan minder snel boos/driftig. Misschien kijken of het helpt bij Y om steeds vooraf te vertellen wat ze gaat doen en wat er dan van haar verwacht wordt? De haptomevrouw adviseerde me ook om dingen positiever te brengen; zo min mogelijk "niet doen" boodschappen. Meer zeggen; "we blijven allemaal aan tafel zitten tot we klaar zijn met het eten" ipv "ga terug op je stoel en blijf zitten" ("Loedertje" )

Nou ja, misschien hep je dur wat an.

KUS!
Tuuluk kan ik downloaden. Hoeveel kopietjes moet ik maken?

Fijn dat 't inmiddels wat lekkerder gaat met Loeder Yentl, Bam. Zet deze trend zich vandaag ook nog voort?

En is die Nespresso nog wat, Toet? Ik wil eigenlijk een nieuw espressoapparaat, maar mag niet van mezelf totdat m'n huidige stuk is. Maar deze is zo'n bakbeest en ik heb maar klein keukentje enzo.. (ben 'n evt. nieuwe aankoop al voor mezelf aan het goedlullen, geloof ik )

Bah, misselijk. Ik wil geen griep. Bovendien moet ik zo Zoon nog ophalen bij vriendje thuis. (en nee; ik ben níet zwanger)
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Je kan ook die espressomasjien een beetje een duwtje geven richting eeuwige jachtvelden best onschuldig een beetje orienteren in espresso-land toch?

Dat doen/deden we al, Bloes, tot in den treuren zelfs, die structuur en voorbereiding. Tot in den treuren, omdat ik zelfs 's ochtends al voorleg aan haar waar ze uit kan kiezen als broodbeleg tijdens de lunch, dan is dat maar vast duidelijk. Zo ook met kleding uitkiezen, of ze die dag wel/niet met een kindje mee kan/hier komt spelen, rij picto's op de koelkast met haar dagindeling, tot op het kwartier is een dag overzichtelijk.

Maar goed, ik waardeer het meedenken, als je nog iets weet, tell me!

Nu gaat het ook wel goed, maar hee, ze is pas een uur thuis en zit nu naast me heel druk een snoephuisje te bouwen met een schoenendoos, snoeppapier, spekjes en m&m's. Ziet er best schattig uit!
Haihai

Bam, wat fijn dat zo'n één op één dagje voor Yentl dan toch werkt. Bij LD ging op een gegeven moment helpen dat ik, op punt van uitbarsten, heel kalm vroeg "en, helpt dat? krijg je dan je zin?" soms nog met erachteraan van "of word ik dan gewoon heel boos en mag je nóg minder.." (of zoiets) Moest echt moment supreme pakken en na een tijdje leek het te werken.. in elk geval kwamen de uitbarstingen minder frequent en werden ze minder heftig. En LD had uitbarstingen van 1,5 uur (echt bleren en schreeuwen naar ons dat we NIET BIJ HAAR, mochten komen terwijl we niet verder kwamen dan de drempel van haar kamer.. )(heb me wel eens afgevraagd hoe de buren dit vonden ) om niets.. en ook totaal niet van te voren in te schatten, wanneer zo'n bui kwam. Nu kan ik, in geval van driftbui, madam gewoon naar haar kamer sturen, toen was dat ook altijd nog een probleem (waarbij dreigen met een gieter water hielp.. in zo'n geval was ik nl niet sterk genoeg haar te dragen) Meestal werd ze pas rustig, na een paar slokken water, maar het duurde al gauw 1 - 1,5 uur voordat ze zover was, dat ze een slokje water wílde

En ja.. de eerste keer dat ik me zo'n bui kan herinneren, was toen ze zo'n 1,5 jaar was en ze een bepaald hempje niet aanwilde.. na 20 minuten vroeg ik me toen echt af, waarom ik die strijd aangegaan was, maar toegeven had IK ook geen zin in
Later is nu
Sjeumig wat een verhaal weer en ik wilde toch echt nog meer ventileren hier, geen idee meer wat

Iedereen verder fijne (maar koude) dag gehad?

Niet ziek geworden, lekker gewerkt enzovoorts? Ik hoop het maar.

(f)
Later is nu
zo, zeker lekker gewerkt. Niet echt ziek geworden toet en alex? filmpje maakt het slempweekend wel compleet denk ik

Poeh, vermoeiend hè , al die structuur moeten bieden, wel goed van jullie hoor! Go girl!
we gaan de muur langs de trap verven (ivm de lekkagevlekken) en die wordt grijs met een tekst. Echter, ik vind het nog behoorlijk moeilijk een mooie tekst te verzinnen! Is iemand hier into het tekstschijven (of weet iemand goed te jatten)??
Nee, nog niet ziek. Wel wat buikpijn en nog steeds wat misselijk, maar 't gaat beter dan vanmiddag.

Zou 'Alex is een lekker wijf' misschien leuk zijn als tekst langs je trap, Bent?

Wat voor tekst wil je? Nederlands, Engels? Gedicht, lied, quote?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven