Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geeft niet Star, maar dat is de officiele afkorting zoals hij ook binnen bedrijf gebruikt wordt, dus érg herkenbaar. Maakt ook niet heel veel uit hoor, ik verklap wel dingen waar ik eventueel wel aan te herkennen ben.
quote:Star schreef op 26 januari 2009 @ 10:51:

Had ie zijn zilveren aan zeker? Jep
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Bij mij op het werk gebruiken we 'm ook Eow
Had antwoord idd goed, de eerste keer dat ik hem las Vind zieke geesten wel interessant

Ben niet heel erg spiegopaaties hoor.....

En Inad, vond het toch lief. Vond het zelf ook niet netjes. Maar goed, ik was ook niet netjes in dat topic. (al werd het wel érg overdreven) en was ik nog stúkken netter dan ik eigenlijk wou zijn
Zie je wel, goed onthouden dat jij eng bent.

Hieperdepiep hoera voor Ceetje!
Ceetje gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Ga nu naar Haifs, lees later meer!
Ik heb geen zin meer blegh blegh bleeehggggghh.

Gelukkig mag ik zo naar huis

Erg he?
Zo, ben nog nét niet in janken uitgebarsten in apotheek, maar scheelde niet veel . Recept bleek er niet te zijn, huisartsenbalie al gesloten, zat ook niet bij recepten van morgen, apotheker geeft het niet zomaar mee, conclusie: Erwt heeft géén codeïne gekregen

M'n 'favoriete' hoestdrank bleek ook op, dus heb nu iets van VSM, en tot overmaat van ramp wilde ik dan weegschaal maar even terugbrengen (Blokker vlakbij apotheek) en stond ik daar met weegschaal en een bonnetje. Van een kaasschaaf. Kut.
Peas on earth!
*onderdrukt een lachbui vanwege kaasschaaf*

Dat van recept is flink balen. Lullig van apotheek ook dat ze dan niet gewoon alsnog meegeven, je verzint het toch niet.
Kaasschaaf!
Loretta is De Mol. Punt.
Je kunt toch ook gewoon paracetamol met codeine zonder recept krijgen bij de super?

Kon je de weegschaal wel ruilen? Of wilden ze dat ook niet geloven?

voor pech en een stiekeme grinnik over de kaasschaaf...

Heb je dat trouwens vaker, dat je de kaasschaaf en de weegschaal door elkaar haalt?
Dat is coffeine Eow
Heeft Ceetje het leuk gehad op kdv met trakteren, Star?
Loretta is De Mol. Punt.
Codeine toch ook? Mee ik me te herinneren, omdat ik het zo raar vond dat dat in de supermarkt stond...
Ah, Star heeft gelijk Dan lees ik in het voorbijgaan in de supermarkt niet goed. Vond het al zo gek, omdat ik ooit eens bijna een rel heb gehad bij de Poolse grens omdat ik codeine tabletten in mijn tas had op schoolreisje
Je had vast je bril niet op

Codeine alleen op recept, nogal verslavingsgevoelig. In veel buitenlanden (Griekenland bijvoorbeeld) mag je het niet eens zomaar meenemen, maar moet je een briefje van de dokter bij je hebben hoe en wat.
Ja heel leuk, foto's in NS Kess
Ja, Polen dus ook... medicijnpaspoort heb je ervoor nodig. Wel leuk spul trouwens, slaap je héérlijk op Ik heb het een aantal keren gehad toen ik nog rookte vaak last van bronchitis had.
Heeft Eow met codeïne/coffeïne wat ik met kaasschaaf/weegschaal heb?
Peas on earth!

Erwtje- Eow 1-1....
Erwtje voelt zich beter volgens mij.

Ja sterk spul dat codeine
Erwtje scoort

Fotos zijn leuk, Star.

Codeïne inderdaad in veel landen verboden en terecht, heftig rot spul. Wat je wel kunt krijgen in drogist: Rami hoestsiroop. Daar zit ook Codeïne in. Daarom is het van veel mensen de lievelings siroop. Het is gewoon verslavend.

Ik kreeg gekke reactie op codeïne trouwens: een longontsteking. Volgens HA hebben sommige mensen dat..

Ik had zojuist een opleving inderdaad , maar wel nádat ik thuis alsnog in janken was uitgebarsten, en nog een tandje harder ging huilen toen Xan de bon van de weegschaal tevoorschijn toverde en zei 'maar lieve Erwt, ik had toch gezegd dat ik die daar even neergelegd had?'
Peas on earth!
Ik heb trouwens nog nooit codeïne geslikt, dus geen ervaringen hier. Maar alles lijkt beter dan dit, want ik hoest de longen uit m'n lijf (tot kokhalzen aan toe, voor de dirty details).
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven