Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Gaaf Splint. Even een wijntje (of 2) van te voren helpt vast tegen de ergste zenuwen.

Oh ja BzV weer, heerlijk!!

Wij hebben net ook als een malle de voortuin netjes gemaakt. Worteldoek en grind gehaald voor het randje tegen het huis aan zodat dat niet meer vies tegen de muren opspat als het regent.

Grint zie je verder gelukkig niet want staat lavendelstuik voor. En overal mos en onkruid verwijderd en dood blad geharkt. Ruimt lekker op.
Nah, wijntje zorgt voor nog meer verkeerde noten, vrees ik

Die komt komen na afloop wel.

Maar de kriebels zijn al wel begonnen. Outfit is ook al uitgezocht. Wat kun je lang bezig zijn voor je gewoon een spijkerbroek en nieuw bloesje hebt uitgekozen zeg

Hebben jullie al zo het voorjaar in je hoofd? Lekker! Ik nog helemaal niet eigenlijk. Wel net even met dikke sjaal op het balkon gezeten met Durrus. In het zonnetje. Heb wel weer zin in het voorjaar!
Nee, ik heb geen voorjaar in mijn hoofd hoor. Toen het zulk mooi weer was, was ik aan het werk, dus niks van meegekregen

En hier begint nu eigenlijk pas de zon te schijnen. Het is de hele dag mistig/grauw geweest.

Ik heb mijn nieuwe jurk aan

https://topvintage.nl/nl/ ... ng-velvet-dress-in-purple

*draait rondjes*

Veel succes straks Splinter
Moggûh!

Hadden jullie een leuke avond? Verjaardag overleefd, Puss?

Gaaave jurk, Plous! Staat je vast heel goed.

Mijn avond was leuk. De zenuwen vielen vreemd genoeg behoorlijk mee, we hebben mooi gespeeld (hoewel er genoeg mis ging) en we hebben de beker gewonnen! Dat had ik nou niet zo verwacht.

Wel een beetje jammer dat ik bij thuiskomst ontdekte dat ik mijn tas daar had laten staan met telefoon, geld, pasjes etc erin. Ook van man. Dus moesten we even terug. 3 kwartier enkele reis. Hmpf.
Goed gedaan Splint!! (niet van die tas uiteraard. Had je dat vorig jaar ook al niet een keer?)

Verjaardag overleefd ja

Ik heb heel erg behoefte aan voorjaar en zon ja. Ik hoop dat de mist in mijn hoofd optrekt en ieder zonnestraaltje zuig ik op

Nu weer zo'n stomme grauwe dag met dito humeur.
Hm, klinkt niet als de meest spetterende verjaardag......

Hoop dat de zonnestraaltjes snel komen, zowel buiten als binnen

Ja uhm, die tas..... laatst was ik gewoon m'n hele toeter vergeten. Kwam ik thuis, stond ie nog in de repetitiezaal. Dus ik vrees dat ik een naam aan het krijgen ben zo langzamerhand
Wat goed Splint! Wel jammer van de tas. Hoort bij de leeftijd

Staat de beker nu op een ereplaatsje in de huiskamer?

Oh Puss, die verjaardag klinkt niet heel eh... tof.

Ik heb de Linda hier nu en er stond zo een treffend stukje in en ik moest aan jou denken. Ik neem het blad volgende week mee voor je ja? Het voorstukje van Linda over hoe zij het heeft ervaren toen haar moeder overleed. Zij had Alzheimer.

Ik had een leuke avond. Lekker gegeten, super leuke voorstelling. Wat prachtige stem heeft Leoni. Chris wist ik al

Vandaag mijn ouwewijvenfiets (elektrische) uitgeprobeerd en naar schoonmoeder gefietst en zojuist een huisje Texel geboekt voor in juni.

Net even op bed gelegen. Energie is nog steeds niet je van het maar langzaam aan gaat het steeds beter. Morgen nog lekker vrij
Durrus heeft zijn eerste mot / nachtvlinder gevangen op het balkon!

En hij komt hem binnen opeten natuurlijk
Oh joepie! En dat opeten gaat zeker met veel gesmak?
Vooral gekraak
Ieuwww
Nu is hij officieel een grote vent. Mijn krijger.

Goed ontbijtje: 3 1/2 chocoladebroodje, zelf gebakken van Danerolles. Met een banaan erbij.

Hapje banaan, hapje chocoladebroodje. Hemelse combinatie
Volgens mij heeft iedereen nu officieel volwassen poekels in huis.

Ik zit te wachten op Puss
Het Viva forum is papaja.
Maar al het goed is zijn er straks toch weer 1 (of 2, Plous?) jonkies bij!

Moeten we weer op kraamvisite
Hier maar even verder:

Ik wilde even een plaats verderop rijden naar het schadeherstelbedrijf en bedacht me onderweg dat ik hier in de plaats ook wel even naar het poetsbedrijf kon gaan waar ik vorig jaar de auto helemaal heb laten polijsten.

Hij had wel even tijd en voor het enorme bedrag van € 20 heeft hij de enorme plek op de deur, een grote schaafplek op de zijkant voorbumper én grote schaaf aan de zijkant achterbumper gepolijst.

Als er niet een kleine buts in de deur zou zitten zou je zeggen dat ie weer als nieuw is.

Daarna bij een automaterialenzaak ook even een lakstiftje besteld (is er morgen) en dan kan ik ook nog een diepere kras op de plastic bumper bijwerken.

Da's het betere werk!
En na het broodjeknoflookboer verhaal kan ik ook wel even zeggen dat ik nu al een paar uur misselijk ben van een gekookt ei toch?

Ja hoor. Misselijk van een gekookt ei klinkt niet echt lekker trouwens.

Ik ben ook misselijk. Heb net een half zakje m&m's leeggegeten. Maar omdat ik de laatste tijd maar heel weinig snoep, ben ik er gelijk misselijk van geworden
Wat fijn Puss! Van auto dan, niet van ei
Ik heb vanmiddag voor het eerst boodschappen gedaan met een winkelwagen. Op de hoek zit een Lidl en het is echt een verademing na een heul kleine vomar.

Ik heb nog nooit eerder 18 liter cola in 1 keer gekocht

Ik zag nu dat ik weeeer terug moest omdat ze daar ook lekkere paaseitjes verkopen

Puss wat ontzettend fijn van je auto!

De drie poezels zijn nu een week over. Hoe lang hebben jullie buitenkatten binnen gehouden na een verhuizing?
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 08 april 2017 @ 20:49:

Ik heb vanmiddag voor het eerst boodschappen gedaan met een winkelwagen.

Op de hoek zit een Lidl en het is echt een verademing na een heul kleine vomar.

Ik heb nog nooit eerder 18 liter cola in 1 keer gekocht

Dat eerste kan toch niet waar zijn?!

En dat tweede vind ik dan weer minder gek. Althans, dat je nog nooit 18 liter cola hebt gekocht. Wel gek dat je dat nu wel hebt gedaan.

Is het lastig om de poezels binnen te houden? Ik heb de laatste 20 jaar alleen binnenkatfen gehad. Ze zeggen 6 weken binnenhouden, maar of dat lukt?
Ik heb in 46 jaar ook nog nooit 18 liter cola gehaald

Heb je nou een winkelwagen in de achtertuin staan?

ZM had ik na een week al buiten geloof ik. Maar ja... die liep dus ook een aantal weken daarna weer naar het oude huis. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven