Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ik weet niet of dat ongevoelig is, het bedrog blijft natuurlijk hetzelfde. Ik weet alleen van mezelf dat ik dat niet zou kunnen.Veel plezier op je werk vandaag.
Hey Stew vergisik me nu of had jij nou eendate gisterenavond???
Ik zal je zeker niet ongevoelig noemen hoor!

Maar was wel benieuwd wat er stond ja, haha

Zelf heb ik het nooit gedaan, op dezelfde dag, heb wat tijd er tussen nodig. Maar iedereen is toch anders. Werkze ja!
quote:stewardess schreef op 27 januari 2009 @ 08:03:

Ik weet niet of dat ongevoelig is, het bedrog blijft natuurlijk hetzelfde. Ik weet alleen van mezelf dat ik dat niet zou kunnen.Veel plezier op je werk vandaag.

Ik zou het ook niet kunnen denk ik, maar moreel is er inderdaad natuurlijk geen verschil. Voor mezelf heb ik ook een tijdje nodig voor ik mijn nr1 weer zie. Daarom ben ik blij dat de reistijd van mijn sv naar huis een uur is. En zelfs dat vind ik vrij kort, dus soms ga ik eerst nog even erg anders heen. Seks met nr1 op dezelfde dag zou ook niks voor mij zijn.

Hoe was je date trouwens stew? Ik ben erg nieuwsgierig.
Mijn date was zoals altijd hemels. Ik heb overigens wel een beetje spierpijn, zegt genoeg denk ik.
En ik heb deze week ook weer een date
quote:vamylena schreef op 27 januari 2009 @ 08:10:

Gossie heb me toch een leuke dame ontmoet gisteren....hmmmNou zeg! is dat toevallig! Ik heb gisteren ook een ontzettend leuke dame ontmoet!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Stew, spierpijn??? Dat vind je vast niet erg
quote:Miss thang schreef op 27 januari 2009 @ 09:13:

Stew, spierpijn??? Dat vind je vast niet erg

Op die manier heb ik ook heel graag spierpijn!!!!

heerlijk
Recuerdo:

Nee je bent niet ongevoelig maar er zit hopelijk toch wel verschil in qua gevoel?

Zelf kan ik het niet, ik heb zeker een paar dagen nodig om weer even tot mezelf te komen.

stewardess: Als je spierpijn hebt dan moet het wel geweldig zijn geweest.

De mijne is nog steeds op vakantie, had eigenlijk wel verwacht dat ik hem meer zou missen dan dat ik nu doe..
Ja, geweldig was het zeker!

Gelukkig toch, Briggie, dat je hem niet zo mist!
Spierpijn is altijd een teken dat de seks erg goed was.

Ik heb zelf pijn in mijn schaambeen, voelt een beetje beurs. Volgens mij is dat meer een teken dat je ook kan overdrijven...
quote:recuerdo schreef op 27 januari 2009 @ 07:49:

ha dat wekt nieuwsgierigheid he stew en toytje...

heb hem niet gisteren ook niet gezien. Ging over een andere keer toen had ik eerst sex met sv en daarna met nr1.......

vond het wel even vreemd, maar achteraf gezien zie ik het verschil niet zo met sex dezelfde dag of een dag later, of ben ik nou heel ongevoelig?Ik vind je niet ongevoelig. Ik heb hetzelfde gedaan en ik zie het verschil ook niet tussen 2 partners op 1 dag of 2 partners met een nacht ertussen. Geniet ervan als jij je daar goed bij voelt!
quote:wild_at_heart schreef op 27 januari 2009 @ 13:22:

[...]

Ik vind je niet ongevoelig. Ik heb hetzelfde gedaan en ik zie het verschil ook niet tussen 2 partners op 1 dag of 2 partners met een nacht ertussen. Geniet ervan als jij je daar goed bij voelt!Ik vond het meer van belang dat ik uitgebreid kon douchen tussendoor. Ik moet zeggen dat ik het altijd wel vermeden heb om zowel met sv als nr1 op dezelfde dag seks te hebben. Gevoelskwestie toch. Maar ik vind het douchen belangrijker.
Idd geheim zat ik ook al aan te denken....douchen...toch weer dat praktische. Nee ik kan dat niet denk ik....

minstens een dag en een douchebeurt of 2 ertussen
Toch kan ik niet zeggen dat ik seks op 1 dag met sv en nr1 fouter vind dan vreemdgaan op zich toch al is.

Als je toch al vreemdgaat, kan dat er ook nog wel bij...
Ik weet nog mijn eerste keer. Ik was al drie keer onder de douche geweest die dag, maar toen ik 'savonds in bed lag rook ik nog overal naar condoom, bleh.
Overal...
quote:geheim1972 schreef op 27 januari 2009 @ 13:47:

Overal... whahhahaha.....lekker toch
quote:Miss thang schreef op 27 januari 2009 @ 09:12:

[...]

Nou zeg! is dat toevallig! Ik heb gisteren ook een ontzettend leuke dame ontmoet! Wat ben je toch een bofkont zeg....
Stewardess: ja ben ik ook blij om maar had het niet verwacht. Omdat we toch elke dag elkaar wel even horen of smsen.

Ik blijf ook altijd hem nog even ruiken op de een of ander manier, en jaaa dan heb ik wel onder de douche gestaan.

Geheim 1972: Ja of het betekent dat je andere dingen gedaan hebt dan die je normaal doet. Haahah jeetje dan heeft ie wel erg hard met je gedaan!
quote:geheim1972 schreef op 27 januari 2009 @ 13:47:

Overal... Die geur bleef dus in mijn neus hangen. :puke:
@ Stew: Ik weet niet of je het er nu wel beter op maakt....

Let maar niet op mij, ik had een feestje en ben een beetje dronken. Ik vind alles grappig op het moment.
Ik ga maar naar bed ook.

Weltrusten mensen.
quote:vamylena schreef op 27 januari 2009 @ 13:54:

Wat ben je toch een bofkont zeg.... Some people have all the luck, girl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven