Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 22 maart 2017 om 20:31
woensdag 22 maart 2017 om 20:34
En de staffer is wat mij betreft nog steeds van harte welkom in Napraat.
Dat achterlijke gestaf en het daar direct opvolgende gewriemel met knoppen ook steeds.
Dat achterlijke gestaf en het daar direct opvolgende gewriemel met knoppen ook steeds.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 22 maart 2017 om 20:39
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 maart 2017 @ 20:38:
[...]
Nou inderdaad.
Nou die domkop die gestaft heeft nog een mooie waarschuwing en dan is iedereen weer gelukkig Ach welja.... dat hoeft dan wat mij betreft weer niet. Lezen kan moeilijk zijn.
[...]
Nou inderdaad.
Nou die domkop die gestaft heeft nog een mooie waarschuwing en dan is iedereen weer gelukkig Ach welja.... dat hoeft dan wat mij betreft weer niet. Lezen kan moeilijk zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 22 maart 2017 om 20:57
woensdag 22 maart 2017 om 21:02
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 maart 2017 @ 20:24:
[...]
Dan open je toch lekker een anti-autotopic om je afkeer te ventileren? Dikke kans dat ik nog mee kom schrijven ook.
Nee, zo hoog zit het me niet.
Maar point taken hoor. Ik hoef mijn mening natuurlijk niet te ventileren. Dat is zeker waar. Ieder zijn of haar lolletje.
[...]
Dan open je toch lekker een anti-autotopic om je afkeer te ventileren? Dikke kans dat ik nog mee kom schrijven ook.
Nee, zo hoog zit het me niet.
Maar point taken hoor. Ik hoef mijn mening natuurlijk niet te ventileren. Dat is zeker waar. Ieder zijn of haar lolletje.
donderdag 23 maart 2017 om 15:14
quote:Peacy schreef op 23 maart 2017 @ 13:05:
Ik kom er al amper, nu waarschijnlijk verstandig even niet meer te komen.Ik heb gisteren weer voor het eerst sinds lange tijd gereageerd bij Actueel op het topic over de aanslag in Londen. Maar nu zijn er weer een aantal elkaar als vanouds aan het bashen dus ik blijf daar weer weg.
Ik kom er al amper, nu waarschijnlijk verstandig even niet meer te komen.Ik heb gisteren weer voor het eerst sinds lange tijd gereageerd bij Actueel op het topic over de aanslag in Londen. Maar nu zijn er weer een aantal elkaar als vanouds aan het bashen dus ik blijf daar weer weg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 23 maart 2017 om 16:17