Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:Chocoladestukjes schreef op 26 maart 2017 @ 23:33:

[...]

Een meisje Beau noemen zou ik erg raar vinden.Da's op zich waar, maar alleen BO vind ik zo, net niets, zeg maar. ( maar das persoonlijk he ;) )
Dus.
grappig, zelfde zwemschool snowy. Zag nog wel meer 'bijzondere' namen voorbijkomen daar;)
quote:boro_ schreef op 26 maart 2017 @ 22:37:

En ook zo raar twee broers, ongeveer Johannes en Kees.

Johannes heet voluit : Johannes Gerardus Maria Cornel Jan.

En Kees het alleen : Kees.

Zo raar. De eerste enorm uitgebreid vernoemd met 94 afschuwelijke namen.

En daarna nog een jong. Maar ja, de namen waren op. Dus dan maar gewoon : Kees.

Dat heb ik ook met mijn zus, zij heeft een hele rits namen en ik alleen 1 naam.

Scheelt weer, ben er blij mee. De namen van zus staan in alfabetische volgorde en haar roepnaam is een van de namen (niet de eerste), niet heel logisch.

Moeder vond dat leuk, vader niet. Dus allebei hun zin een keer gekregen.
Ab imo pectore
Naadiah79, mijn dochter heeft dezelfde naam als jouw oud collega hahaha
Ik heb hem hier een keer voorbij zien komen maar onlangs ook 'in 't echt' gehoord.

Fender.

Kan er nog steeds niet over uit hoe verschrikkelijk ik die naam vindt. En de moeder die ik de naam heb horen roepen. Blegh.
Ik vind Sterre een stomme naam ook
quote:noctua schreef op 30 maart 2017 @ 22:17:

Ik heb hem hier een keer voorbij zien komen maar onlangs ook 'in 't echt' gehoord.

Fender.

Kan er nog steeds niet over uit hoe verschrikkelijk ik die naam vindt. En de moeder die ik de naam heb horen roepen. Blegh. Zo mee eens!
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.

Fender.

Kan er nog steeds niet over uit hoe verschrikkelijk ik die naam vindt. En de moeder die ik de naam heb horen roepen. Blegh.

Is dat geen gitaar?

Sterr.e vind ik ook niet zo.

B.o daarentegen prachtig

Maar goed dat smaken verschillen, anders was t ook zo saai
Fender is idd een Gitaar merk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zou het een ongelukje zijn geweest? Het eerste waar ik aan moet denken is fender bender...
quote:my-little-appletree schreef op 31 maart 2017 @ 00:11:

Zou het een ongelukje zijn geweest? Het eerste waar ik aan moet denken is fender bender...Ja ik ook! En dan aan Bender, die robot uit futurama. En dat bender Britse slang is voor homo.
Fender, een paar maanden geleden geboren aan deze weg, haalde de krant nog, vader is een muziekfan idd.
De toekomst is niet meer wat het was
Laatst gehoord ...

Perfect normale Nederlandse achternaam. Nederlandse ouders (type Jan en Marie).

Naam kind: T.hannis

Naam kleinkind: Y.otta

Waar halen ze het?
quote:lotus77 schreef op 25 maart 2017 @ 14:51:

Yenaya/Jenaja vind ik ook zo'n hopeloze naam. Kan hem me alleen voorstellen zoals uitgesproken op z'n Jordaans zeg maar: "Jenoaoaja! Fikkuh wassuh en binnuhkomuh! We goan etuh!" Sta je dan later in je mantelpakje met zo'n naam op een sollicitatie...Ik zou denken aan het het in het Gronings eens zijn met de ander dat het niet zo is *snappen we het nog? *: Ja nee Jaaaa
quote:RegretteRien schreef op 31 maart 2017 @ 20:22:

[...]

Ik zou denken aan het het in het Gronings eens zijn met de ander dat het niet zo is *snappen we het nog? *: Ja nee JaaaaWaddapadja.
quote:TinyBel schreef op 31 maart 2017 @ 20:16:

Laatst gehoord ...

Perfect normale Nederlandse achternaam. Nederlandse ouders (type Jan en Marie).

Naam kind: T.hannis

Naam kleinkind: Y.otta

Waar halen ze het?Ik vind yotta op de een of andere manier prachtig!

[...]

Ik zou denken aan het het in het Gronings eens zijn met de ander dat het niet zo is *snappen we het nog? *: Ja nee Jaaaa
quote:Haaz schreef op 31 maart 2017 @ 20:30:

[...]

Ik vind yotta op de een of andere manier prachtig!

Ik kan er niet eens van maken of het een vrouw of een man is.

En ik vraag me af of het kind dan ook broertjes Kappa en Lambda (alle drie Griekse letters) krijgt.

Fender.

Kan er nog steeds niet over uit hoe verschrikkelijk ik die naam vindt. En de moeder die ik de naam heb horen roepen. Blegh. Zo heet mijn hond, vernoemd naar het gitaarmerk (idee van mijn man)
Ik 'ken' ook een Fender. Vind het ook niks.
Ik hoorde vanmiddag Sofina. Alsof alleen Sofie niet genoeg is.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay

[...]

Ik zou denken aan het het in het Gronings eens zijn met de ander dat het niet zo is *snappen we het nog? *: Ja nee Jaaaa

Oh die is ook goed

Dat doet me dan weer denken aan Brabantse meisjes die "Whitney" genoemd worden.

-Hoe heet jij?

-Whitney!

-Ocherm, widde ge da nie?*

*Disclaimer: sorry als ik het prachtige Brabantse dialect hier niet correct heb weergegeven.
Heel hip nu, maar ik vind de naam oerlelijk: Lev. (Sorry als ik nu mensen beledig..) twee van mijn vriendinnen hebben hun zoontjes zo genoemd en ik blijf het yuk namen vinden. Doet me denken aan lever, op de een of andere manier.

Heb wel meer eet-associaties met namen

Bram -> braam (wel leuk!)

Joost -> worst

Lola -> lolly
Ik las vanmiddag de wooneditie van het blad Flow. Een vrouw wier huis geshowd werd, had een kind (volgens mij een meisje) van 5 met de naam Maantje Piet. WTF???

De andere kinderen heetten Wolf, Elvis en Rover, ook niet helemaal mijn ding, maar Maantje Piet vind ik pas echt bizar.
quote:pamelacourson schreef op 02 april 2017 @ 20:42:

Ik las vanmiddag de wooneditie van het blad Flow. Een vrouw wier huis geshowd werd, had een kind (volgens mij een meisje) van 5 met de naam Maantje Piet. WTF???

De andere kinderen heetten Wolf, Elvis en Rover, ook niet helemaal mijn ding, maar Maantje Piet vind ik pas echt bizar.Da's het gezin van Jan Rot xD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven