Theehuis
woensdag 28 januari 2009 om 16:19
woensdag 28 januari 2009 om 19:46
donderdag 29 januari 2009 om 07:24
Ik ben stemloos.
Vraag me af hoe ik dat vandaag ga doen met mijn 3 jongetjes. Tsssk.
Hoofd voelt ook topzwaar en doet overal pijn.
Erwt nog steeds kwakkelig. Blijft maar duren he?
En Kess, maandag ziekenhuis voor je grootste kereltje. Ook want kan me voortstellen dat het, hoewel nodig, niet leuk is, zowel voor mama als kind.
Beterschap ook voor Nemo.
Verder weet ik het niet meer, dus haai aan alle anderen.
Ga nu mijn jongens uit bed schreeuwen fluisteren.
Vraag me af hoe ik dat vandaag ga doen met mijn 3 jongetjes. Tsssk.
Hoofd voelt ook topzwaar en doet overal pijn.
Erwt nog steeds kwakkelig. Blijft maar duren he?
En Kess, maandag ziekenhuis voor je grootste kereltje. Ook want kan me voortstellen dat het, hoewel nodig, niet leuk is, zowel voor mama als kind.
Beterschap ook voor Nemo.
Verder weet ik het niet meer, dus haai aan alle anderen.
Ga nu mijn jongens uit bed schreeuwen fluisteren.
donderdag 29 januari 2009 om 11:12
donderdag 29 januari 2009 om 11:16
Hmmm de door mij verwachte sneltreinvaarteffecten vallen ietwat tegen, maar gelukkig heb ik net weer een karrevracht zakdoekjes gekocht ook . Bijsluiter: check .
Huisarts in dit geval zéér okee. Xan zei al: ohhh das wel de goeie in dit geval, want die schrijft toch altijd meteen pillen voor. Hij kijkt ook altijd alsof ie het liefste weer zo snel mogelijk van je af is. Dit keer heeft ie zowaar ook in m'n oren gekeken en een prop geconstateerd . Als ik weer beter ben, moet ik dus vijf dagen druppelen en dan oren uitspuiten. Bah. M'n moeder smste net dat ik smalle gehoorgangen heb, euh . M'n moeder smst altijd een beetje rare dingen, maar geloof dat ze dit weet van toen ik buisjes kreeg
Huisarts in dit geval zéér okee. Xan zei al: ohhh das wel de goeie in dit geval, want die schrijft toch altijd meteen pillen voor. Hij kijkt ook altijd alsof ie het liefste weer zo snel mogelijk van je af is. Dit keer heeft ie zowaar ook in m'n oren gekeken en een prop geconstateerd . Als ik weer beter ben, moet ik dus vijf dagen druppelen en dan oren uitspuiten. Bah. M'n moeder smste net dat ik smalle gehoorgangen heb, euh . M'n moeder smst altijd een beetje rare dingen, maar geloof dat ze dit weet van toen ik buisjes kreeg
Peas on earth!
donderdag 29 januari 2009 om 11:43
Oren uitspuiten is níet eng Erwtje.... ik vond het doodeng, maar het valt echt reuze mee. Doet geen pijn, maakt alleen herrie en is erg nat
Hoop dat AB toch een béétje snel werkt, al leg je de lat wel heul hoog
Ik ben opleiding aan het uitzoeken En krijg te horen dat ik misschien gedeelte collegegeld van dit jaar terug kan krijgen. Dat zou wel prettig zijn, scheelt weer een hoop geld.
Ik wil winkelen! Maar mag niet, want budgetair gezien niet handig, en morgen komt mijn moeder en wordt er ook al gewinkeld
Luun
Hoop dat AB toch een béétje snel werkt, al leg je de lat wel heul hoog
Ik ben opleiding aan het uitzoeken En krijg te horen dat ik misschien gedeelte collegegeld van dit jaar terug kan krijgen. Dat zou wel prettig zijn, scheelt weer een hoop geld.
Ik wil winkelen! Maar mag niet, want budgetair gezien niet handig, en morgen komt mijn moeder en wordt er ook al gewinkeld
Luun
donderdag 29 januari 2009 om 11:49
donderdag 29 januari 2009 om 12:19
Hahaha Erwt, 1-0 voor Xan dus
En fijn van AB-kuur, hoop dat je snel edoch niet razendsnel want onrealistisch opknapt
Luun,
Eow, je kunt het, nog evven wachten En hoop dat je collegegeld terugkrijgt
Hoest met Star en misselijkheid?
Kess, hoest met Tony?
Hier alles oke. Vanmorgen met ier naar hypotheker geweest. We kunnen veel meer lenen dan verwacht, maar maandlasten ook hoger dan we verwachtten, dus we gaan zeker niet te hoog zitten. Ben ook nog even in NS geweest
En fijn van AB-kuur, hoop dat je snel edoch niet razendsnel want onrealistisch opknapt
Luun,
Eow, je kunt het, nog evven wachten En hoop dat je collegegeld terugkrijgt
Hoest met Star en misselijkheid?
Kess, hoest met Tony?
Hier alles oke. Vanmorgen met ier naar hypotheker geweest. We kunnen veel meer lenen dan verwacht, maar maandlasten ook hoger dan we verwachtten, dus we gaan zeker niet te hoog zitten. Ben ook nog even in NS geweest
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 29 januari 2009 om 12:35
Xan moest ook erg om me lachen . Ik voel me trouwens niet doof, kan iedereen goed verstaan enzo. Weet nog wel van toen ik 12 was, dat ik na oren uitspuiten alles zo háááárd vond .
Mooi va hypotheker Inad!. Zou inderdaad wel oppassen dat je straks niet hééél hoge maandlasten hebt. Das ook zo zonde. Heb je wel een huis, maar eet je iedere dag macaroni
Mooi va hypotheker Inad!. Zou inderdaad wel oppassen dat je straks niet hééél hoge maandlasten hebt. Das ook zo zonde. Heb je wel een huis, maar eet je iedere dag macaroni
Peas on earth!