Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
@Eva, ons afspreken is idd begonnen op FWB basis. Meer kan ik ook eigenlijk niet van hem verwachten. Hij is natuurlijk heel wat jaartjes jonger en in een heel andere fase van zijn leven.

Maar goed, het is fijn zoals t nu gaat en ik bekijk t gewoon van dag op dag

En tinder ook gewoon door
Eva, wat superfijn voor je! Je bent een voorbeeld voor velen, in ieder geval voor mij.

Cherokee, bij jou klinkt het ook weer fijn

Ja, ik pas op mezelf hoor. Gisteren was het erg leuk en spannend maar ik heb verder geen verwachtingen of illusies. Hij was vrij duidelijk over wat hij wil en liet mij de keuze. Ik heb de keuze gemaakt om met hem mee naar huis te gaan, waar we overigens niet all the way zijn gegaan omdat ik dat (nog) niet wilde.

Gisteren is bevestigd wat ik al wist, namelijk dat hij niet klaar is voor een relatie of in ieder geval niet met mij. En nu is het aan mij of ik hiermee door wil gaan voor de seks of dat ik verder ga daten. Ik denk dat ik voor het laatste kies, vooral omdat daten puur voor de seks niet echt voor mij is weggelegd.

Maar wat vinden jullie: kan ik nu gewoon weer verder daten zonder dat met hem te overleggen?
quote:greenbean schreef op 02 april 2017 @ 10:06:

Maar wat vinden jullie: kan ik nu gewoon weer verder daten zonder dat met hem te overleggen?Natuurlijk! Hij geeft aan er niet klaar voor te zijn (bullshit in mijn ogen) en zal ook vast verder rondkijken. Hij wil zich niet vastleggen, doe dat zelf ook vooral niet.
Ja natuurlijk, je hoeft aan hem toch geen verantwoording af te leggen?
Eens met voorgaande berichten! Uiteraard gewoon lekker verder daten. En met hem zie je vanzelf.

En wat lief wat je zegt, dank je wel!
Ok, heb net Tinder weer geactiveerd
Alle reacties Link kopieren
hier een update van mij, die ooit in het 'internetdating-lijntje' meeschreef. Zie hier veel namen van mensen die toen meeschreven dus vandaar..............

Na 4 jaar op en af internet/tinder en weet ik welke apps daten, heb ik op een vreemde wijze mijn liefde en maatje toch gevonden. Ik speelde al meer dan 2 jaar woordfeud met hem.

Ik chat nooit op woordfeud en hij eigenlijk ook niet, maar ons spel deed raar en daar hadden we contact over. Daarna ging hij op vakantie en vermelde dat even omdat hij niet zeker wist of hij dan kon spelen.

Dat kon toch en van een vriendelijke vraag over hoe zijn vakantie was, belanden we in een gesprek waar we een band en connectie ontdekten die ons beiden te mooi om waar te zijn leek.

Ik bedoel al beiden jaren vrijgezel en al die korte relaties vallen tegen en dat daten eigenlijk ook. Op een gegeven moment geloof je er ook niet écht meer in en beland je in een stadium dat je t eigenlijk allemaal wel best vind en vrijgezel zijn best oke.

We spraken af om samen naar een concert te gaan. (Daar zat de connectie in eerste instantie) en toen hij terug was van vakantie leek het ons handig om elkaar ff te zien ipv meteen voor de deur van het concert.

En daar gebeurde wat we beiden voor onmogelijk hadden gehouden.

Eerst dacht ik : 'Leuke man, niet per sé zo mijn type, maar kan ermee door, wij kunnen wel lol maken samen' zoiets.

Maar we stonden even te praten en opeens sloeg de bliksem in.

Hoe t kan weet ik nu nog niet.

Maar het was écht zo en voelde ook zo.

Sindsdien zijn we beiden hopeloos verliefd. Ja hij net zo erg als ik. Ik geloof niet dat ik het ooit zo erg en diep heb gevoeld. We matchen ook nog s qua vrije tijdsbesteding en qua niveau dus gespreksstof genoeg.

Er is nooit een moment van onzekerheid of afwachten of twijfel. Het gaat allemaal écht vanzelf.

Sindsdien zijn we elke vrij moment dat het kan samen. Omdat we niet bij elkaar om de hoek wonen niet elke dag want dan zijn onze werkplekken onbereikbaar op tijd. Maar genoeg om elkaar écht te leren kennen. En het is nog steeds zoals de eerste keer dat we elkaar zagen.

Als ik zijn hoofd zie krijg ik vlinders in mijn buik.

Omdat we dat allebei nu al 10 maanden hebben durven we wel langere termijn te plannen. En 1 ding is zeker, we kunnen en willen niet meer zonder elkaar.

Voorlopig blijven we wonen waar we wonen hoor. Maar mochten zich kansen voor doen om dat te wijzigen (qua werk en woning) dan doen we dat.

De update is bedoeld om jullie een hart onder de riem te steken.

Gewoon doorgaan dames en heren!

Er komt ooit een dag.................

Ook als je er niet meer in gelooft en ook als je je er al bijna bij hebt neergelegd.

Heel veel groetjes

Minaa
Fijn dat je zo'n leuke date hebt gehad mats!

Eva, gefeliciteerd!
Super Minaa! Leuk om een update te krijgen en vooral zo een!

Mats klinkt leuk! Fijn dat je genoten hebt

Ik heb sinds gisteren ook weer verkering. Had een "ladies night" en daar kwam ik hem tegen. Hij heet The Hottie en kostte 29,99
quote:Corona74 schreef op 02 april 2017 @ 12:33:

Ik heb sinds gisteren ook weer verkering. Had een "ladies night" en daar kwam ik hem tegen. Hij heet The Hottie en kostte 29,99
Ik mis mn viva match Blondie...pfff
Bimzarellio...what else
Hey Minaaa, ik herken je nog (ik heb een andere nick) wat een leuke update! Super fijn

Corona, ik denk dat ik ook maar weer een nieuw vriendje ga kopen

Ik heb 2 leuke dates gehad met een hele leuke man, maar hij is zo'n slechte apper dat ik er een beetje onzeker van word, wat niks voor mij is. Ik probeer hem een beetje achter mij aan te laten lopen ipv andersom, wat ik altijd doe, maar dat lukt zo niet natuurlijk

Tinder ploft hier, dus die lentekriebels gaan wel op denk ik
Corona, nog bedankt denk ik.... 5 minuten na jouw reactie raak...

Gisteren leuke date gehad en wat mij betreft mag er wel een vervolg komen

En ook nog een andere leukerd gevonden denk ik
Greenbean, ik ben het met de rest eens. Lekker verder daten.
Mezcal, date 3 ook al gepland? Zo ja zou ik me niet zo'n zorgen maken.

Dreamchild, graag gedaan hoor! Tot nu toe is het bij mij alleen bij matchen gebleven, nog geen bericht. Bij hou match en gelijk date? Dat is leuk!
Corona, we hebben het er tijdens date 2 wel over gehad, zelfs over een festival wat pas over een maand is, maar nog niks daadwerkelijk gepland.
Ging inderdaad heel snel. Achteraf gezien misschien wat te snel want ik was eigenlijk te moe, en kon bij thuiskomst ook nog eens de scherven van een door de kat omgestote vaas opruimen

Scherven brengen geluk zal ik maar denken
Dank je, Mats.

Inderdaad jammer, maar gelukkig heb ik een leuke avond gehad met mijn vriendin in de stad.

Jouw date klinkt idd erg geslaagd. En dat zelfs zonder slaaptekort

greenbean:

Het lukt mij meestal niet om geen gevoelens te krijgen voor een man waar ik fysiek mee ben en daarom durf ik het daten met mannen die meteen aangeven geen relatie te willen vaak niet aan. Stoer als jij het wel aangaat, maar zelf zou ik er mee stoppen.

edit: Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms wel met zo'n man blijf daten vanuit een koppig 'ja hallo. Ik kan dat best. sex en relaties scheiden' , maar dan krijg ik vaak een klap voor mijn kop van de werkelijkheid.
Elfquest, ik heb me daarom ook voorgenomen om er niet mee door te gaan. Gaat lastig worden, voornamelijk door dat wat ik hier al eerder geschreven heb met betrekking tot het aangetrokken worden tot mannen die niet emotioneel beschikbaar zijn. Ik heb wat dat betreft weer eens de hoofdprijs te pakken hoor

Hij zou trouwens niet met zoveel woorden geen relatie te willen, maar gaf meer aan dat hij het lastig vond weer iets nieuws te beginnen met een vrouw omdat hij bang was om opnieuw gekwetst te worden na 2 relaties die op niets uitliepen. En dat hij mij ook niet wilde kwetsen. Ik heb toen gezegd dat ik er ontspannen insta, wat eigenlijk niet zo is maar het leek me even niet het geschikte moment om eerlijk te zijn. Niet dat ik gevoelens voor hem heb, maar ik sta wel open voor meer.

Dit zei hij dus nadat we elkaar voor de eerste keer zoenden. Daarna gedroeg hij zich echter alsof hij vreselijk verliefd op me was, sloeg zijn arm om me heen tijdens de wandeling terug en kon bijna niet stoppen met me aan te raken en te zoenen. Op een gegeven moment liepen we ook hand in hand. En hij bracht me dus thuis vannacht. Hij was in bed ook erg veel met mij bezig, meer dan ik met hem zeg maar. En tijdens de seks zei hij ook op een gegeven moment, het liep allemaal niet zo lekker bij hem (zou dat iets van oudere mannen zijn??) dat we elkaar ook nog moesten leren kennen.

Daar maakte ik dan weer uit op dat het voor hem niet per se een fling is?

Maar ik weet ook wel dat hij zich direct heeft ingedekt en de keuze min of meer bij mij heeft gelaten zodat hij zich niet schuldig hoeft te voelen over het ontbreken van gevoelens voor mij. Want dat laatste is mij wel duidelijk, dat hij niet echt geinteresseerd is.

Dubbel toch? Of eigenlijk niet
Ik weet precies wat je bedoelt.

De helft van de mannen die ik leer kennen zegt al gelijk: ik ben niet op zoek naar een relatie.

Dat zijn de mannen die zich nog niet willen binden of net uit een relatie komen en lekker in het rond willen sexen. Dat is in ieder geval wat ik denk.

Mannen die al wel met je gedate hebben en het dan zeggen bedoelen: ik wil gewoon geen relatie met jou, maar sex sla ik niet af.

En dan zijn er ook nog de mannen die dat zinnetje erin gooien om de 'upper hand' te krijgen, oftewel ervoor te zorgen dat jij je best gaat doen voor hem, heb ik het idee.

Het lijkt soms wel of ze met zijn allen dat zinnetje ingestudeerd hebben. Waarschijnlijk omdat er zoveel vrouwen zijn die:

- dan hun best gaan doen om hem voor zich te winnen, wat natuurlijk een enorme egoboost is.

- denken dat hij wel verliefd wordt als ze met hem naar bed gaat. Meestal is dit niet zo.

- denken dat hij gekwetst is en ze hem met hun liefde wel kunnen laten zien dat zij wel een goede lieve vrouw zijn

- denken dat ze zelf wel sex kunnen hebben zonder gevoelens te krijgen, maar zo zitten veel vrouwen die ik ken niet in elkaar.

Ik heb alle bovenstaande fouten gemaakt en eerlijk, ik maak ze nog steeds weleens.

Probeer niets te zoeken achter de dingen die hij doet. Hij is duidelijk geweest. Wat hij zegt is: Ik wil wel met je naar bed, maar je bent geen emotionele investering waard. Is dat goed genoeg voor jou?

Ik trek ook vaak emotioneel niet beschikbare mannen aan. Inmiddels ben ik er achter dat ik zelf ook moeilijk mensen binnen laat en het daarmee te maken heeft. Ik weet niet of je engels leest en ook niet of ik een linkje mag plaatsen, maar ik heb veel gehad aan de site baggage reclaim van nathalie lue.
Greenbean, wat hij zegt is eigenlijk onzin. De enige manier om niet gekwetst te worden, is om jezelf nergens voor open te stellen, daar schiet je toch niks mee op? Vind het zelfs kinderachtig klinken en zou er enorm op afknappen. Een nieuwe relatie beginnen is altijd lastig. Dat hij zich verliefd gedraagd zal er meer mee te maken hebben dat hij je wel wil overhalen om sex te hebben.

Het mooie is dat als mensen die dit soort smoesjes gebruiken wel verliefd worden zijn hun bezwaren om zich open op te stellen als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ik zou m lekker laten gaan. Vooral omdat je van jezelf weet dat het een patroon van je is, op onbereikbare types vallen. Dat wilde je toch niet meer?
Oja ik maak me ook geen illusies en weet dat ik gewoon moet aannemen wat hij zegt, namelijk dat hij geen relatie wil. En na jouw tekst ben ik vastbesloten dit af te kappen. Ik hoef niet per se direct een vaste relatie, ben best bereid daar de tijd voor te nemen, maar als iemand al direct zo begint dan heeft investeren ook geen zin. En voor dat halfslachtige vind ik mezelf dan ook weer te leuk en eerlijk gezegd ook te oud.

Voel me toch wat sipjes vandaag, weet niet waarom. Het was echt leuk gisteren, hij heeft me vandaag zelfs nog laten weten dat hij het ook leuk vond, en ik wilde er gewoon van genieten, maar nu is de kater er dan toch. Nouja, ik kan niemand de schuld hiervan geven. Ik wist dat dit zou gebeuren als ik met hem zou daten en het is beter dat ik er nu achter kom dan over een half jaar.

Ik ben wel benieuwd naar die link trouwens?
Elfquest, spijker op de kop! Klabam!
Corona, kan me helemaal vinden in je tekst. Hij kwam op mij ook al wat onvolwassen over. Van iemand van 50 zou je toch meer verwachten. Al weet ik inmiddels dat leeftijd helemaal niks zegt.

Ik ben nu ook erg blij dat ik gisteren niet all the way ben gegaan. Ik heb het leuk gehad met hem in bed, hij nam de tijd en aandacht voor me, en dat kan ik in mijn zak steken. Heb wat dat betreft dus niets verloren.

Ondertussen ook alweer een leuke nieuwe match op Tinder met wie ik nu zit te chatten. Geen handvol maar een land vol.
Zo net al mijn tinder matches die niet als 1e reageerden een berichtje gestuurd. Eens kijken wat er uit komt

GB, geen energie meer steken in je ene date. Het is zonde van je tijd en energie en uiteindelijk ben jij degene die wordt gekwetst.

Gelukkig heb je alweer een leuke nieuwe match!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven