Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Cherokee, haha wat een daten jij. Zijn het ook allemaal mannen waar je echt interesse in hebt of nu echt als rebound?

Pinda-kaas joepie! Met die dame?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, goed bezig Cherokee!

Jij ook Pinda-kaas!

Ik heb zojuist mijn 25 niet pratende matches allemaal een berichtje gestuurd. Wie er eind van de dag niet gereageerd heeft, gooi ik er uit.
@Eva, rebound,niks serieus. Kan ook niet want die van vandaag vliegt vanavond al weer terug maar dat is alleen een drankje doen en hopelijk een leuk gesprek. Die van morgen kan een sexdate worden. De foto's zijn zeer appetijtelijk... maar goed,eerst zien in t echt!

@Blondie,dat doe ik soms ook en dan idd aan t eind van de dag eruit gooien als ze niks hebben gezegd. Behalve als iemand er heel leuk uitziet, dan laat ik m een dagje of 2 langer staan
Haha, ja denk dat die van mij ook een dagje extra krijgen.. Stand tot nu toe, negen hebben er gereageerd.
Robertoooh, beetje late reactie maar ik begrijp wat je bedoelt! Ben ook van mening dat zo lang je ervan geniet je het gewoon moet aanzien.

Verhalen gaan zo snel hier! Tussen mij en date gaat het prima, kan voorzichtig zeggen dat het officieel is. Af en toe wat dingetjes maar gewoon te overzien. Lees nog steeds graag mee want het helpt me heel erg om te relativeren, maar ga voorzichtig richting de meeleesstand geloof ik. Af en toe zal ik wel inspringen om eventuele ervaring te delen als ik denk nuttig advies te kunnen geven.
Ik heb mijn matches flink opgeschoond. Had er nog flink aantal uit Londen instaan.

Aan een aantal leuke mannen een berichtje gestuurd. Anderen allemaal verwijderd.

Dus ik kan weer gaan swypen al komen er nog wel steeds matches binnen van mijn grote swype actie maar helaas weinig leuks tussen.....
Mijn swype actie, die overigens niet lang geduurd heeft want de meeste waren non-swypeable, heeft welgeteld 2 matches opgeleverd. 1 was echt niets, andere een leuke aantrekkelijke vent.

Hij kwam me ineens vaag bekend voor. Na wat speurwerk blijkt dat ik 3 jaar geleden al met hem gechat heb! Was toen via RP geloof ik. Hij wilde toen snel afspreken, ik was nog een groentje in het daten en heb het toen afgekapt.

Heb hem maar niet gevraagd of hij het nog weet. Maar als hij nu snel wíl afspreken zeg ik lekker JA!
Corona, anders vraag jij hem toch?

Ik heb nu een hele leuke vent via Paiq te pakken!!
Hallo allemaal,

zo.. eindelijk weer even de tijd en rust om op jullie te reageren. Was van zondag tot vandaag weg en op mijn ipad typt het zo rottig dus vandaar

Pindakaas, wat leuk zeg! Ik krijg bijna zin om ook met een meid af te spreken, gewoon voor het avontuur en omdat ik dat eigenlijk al zo lang wil maar nooit durfde.

Cherokee, wat balen van je student maar ik ben het wel eens met de anderen. Jullie hebben een FWB dus hij doet niets verkeerd. Maar ik snap je teleurstelling hoor. Ongewild ga je dan toch meer voor iemand voelen en dan kan je over zoiets toch een rotgevoel hebben. Gewoon lekker verder daten, dan ben je hem snel weer vergeten

Eva, spannend dat hij vrijdag mee gaat. Niet teveel over nadenken!

Roberto, jammer dat je seksdate zich terug trekt. Wat gaat er bij zoiets in je om? Voor haar 10 anderen, zoiets? Volgens mij denken veel mannen zo en staan ze niet zo stil bij dit soort dingen.

Neliba, fijn weer van je te horen. Met de accountant wordt het zo te horen niks meer?

Lovestar, fijn te lezen dat het goed met je gaat. Ik Tinder niet wanneer ik ver weg ben. Wat heb je aan een date die honderden kilometers verderop woont?

Elfquest,

Ik denk dat dat veel vaker op tinder gebeurt dan je denkt. Niet ok natuurlijk. Gelukkig had je het vrij snel in de gaten!

Rofdutchie, wat een leuk berichtje! Geniet ervan!

Corona, ik ben benieuwd of hij iets voorstelt!

En nu moet ik nog reageren op wat Eva schreef, over de lessen die je uit Het Leven kan leren. Ik denk ook dat het zo werkt, dat je iedere keer tegen dezelfde dingen aanloopt met een reden en dat je op een bepaald moment patronen moet doorbreken door het gewoon even helemaal anders te doen. Ik val op emotioneel onbereikbare mannen, mannen die vaak erg met zichzelf ingenomen zijn en geen moment over zichzelf twijfelen, mannen die vaak erg intelligent zijn en/of erg intellectueel. Een beetje artistiek vaak ook nog.

Ik ben niet bijzonder intelligent en ik voel me bij dit soort mannen dan vaak ook wat geintimideerd. Dat is raar want ik vind intelligentie of een brede algemene ontwikkeling erg aantrekkelijk, terwijl ik zelf helemaal niet zo algemeen ontwikkeld ben. Dat botst dan omdat ik me onzeker voel en ik me vaak ook onzeker opstel, waardoor een ander betweterig kan worden en daar ben ik dan weer enorm allergisch voor. Snappen jullie het nog?

Ik denk dat ik maar eens op zoek moet gaan naar een man die misschien wat minder hoog opgeleid is ofzo, ik weet het ook niet.

Wat betreft mijn eigen date: we hebben geen contact meer gehad na zaterdag en ik denk ook niet dat hij nog contact gaat opnemen. Ondanks het feit dat hij wisselende signalen afgaf is het wel duidelijk dat we niet bij elkaar passen. En ik wil hier zelf ook niet mee verder gaan, ik wil nu gewoon 1 keer in mijn leven voor mezelf kiezen. Hoe moeilijk dat ook is, maar ik wil ook gewoon een keer ervaren hoe dat is. Om een keer niet af te wachten maar het heft in eigen hand te nemen en te zeggen: dit is niet wat ik zoek.

Ik wil een man die mij reuze interessant vindt, die vragen stelt, die geïnteresseerd is, die me aantrekkelijk vindt, die me stoer vindt, die me sexy vindt, die me neemt zoals ik ben.

Ik wil geen man meer die het allemaal niet zeker weet, waarbij ik mezelf moet afremmen in de hoop dat de gevoelens dan wellicht wel komen. Geen man meer bij wie ik me anders moet voordoen dan ik ben.

En al dit... zit in mezelf. Ik hoef mezelf voor niemand te bewijzen, ik moet gewoon zijn wie ik ben. Ik moet mezelf voor niemand willen veranderen of mezelf beter willen voordoen dan ik ben. En als ze me dan niet willen, nou dan niet. Dan blijf ik maar alleen.
Oja wat ik ook nog wilde zeggen is dat ik vaak situaties opzoek waarvan ik van tevoren eigenlijk al weet dat ze me pijn gaan doen. Ik weet dat dit soort mannen me niet gelukkig maken en dat ik na afloop een kater heb. En toch blijf ik het doen. Why?? Eigenlijk ga ik met opzet in een soort slachtofferrol zitten. Zo bizar hoe dat werkt, maar ik word me hier steeds vaker bewust van, dat het echt zo werkt.
GB, lief dat je even de tijd hebt genomen op iedereen te reageren! En wauw.. Ik ben even stil van je post, wat ik nu lees is dat je al je ervaringen en onzekerheden van je afgelopen dates en relatie samen hebt gevoegd en nu voor je zelf kiest. Ik vind het in ieder geval heel mooi om te lezen. Blijf zo dicht mogelijk bij jezelf (een beetje dé kreet van dit topic ) en zolang je dat doet zal je ook de man aantrekken die jou wilt om hoe jij bent en niet de versie die jij voor hem hebt gecreëerd.
Thanks Rofdutchie. Dit is niet helemaal het juiste topic voor dit soort dingen maar het helpt mij heel erg om het op te schrijven en wellicht hebben anderen er ook nog wat aan. Ik moet ook zeggen dat het ook niet zo simpel is als ik het hierboven beschreven heb. Ik voel me toch verdrietig over de filmmaker, maar realiseer me tegelijkertijd ook dat ik mezelf voor de zoveelste keer in deze positie gemanouvreerd heb, en dan vraag ik me af: waarom ben ik nu eigenlijk verdrietig? Beter denk ik na over wat ik een volgende keer anders kan doen ipv iedere keer in dezelfde valkuil te stappen.

Desalniettemin vind ik het toch lastig dat ik niets hoor van filmmaker, voor de zoveelste keer. Ik kan rationeel zijn wat ik wil, maar het doet toch weer even pijn.
Ow ik ben ook ZO blij dat ik niet all the way ben gegaan zaterdag. Het was een beetje een gekke situatie, want we hadden elkaar tijdens die wandeling helemaal op zitten geilen en ik geloof dat filmmaker er heel erg uit van was gegaan dat we "echte" seks zouden hebben. Ipv daarvan zei ik ik op het moment dat hij een condoom wilde gaan halen dat ik dit nog niet wilde. Waarop hij me echt aankeek alsof hij water zag branden. Ik moest het zelfs 2 keer zeggen want hij geloofde het niet of verstond me niet of deed net alsof.

Hij maakte er niet echt een punt van, mompelde iets van dat hij geen dingen zou doen die ik niet wilde. Ik ben nu ZO bij dat ik dat gezegd heb. Was ik wel all the way gegaan dan had ik nu nog een veel grotere kater gehad. Ipv daarvan heeft hij me heerlijk verwend, ben ik klaargekomen en hij uiteindelijk niet vanwege de spanning of stress of het feit dat hij tijdens de seks teveel nadenkt of weet ik wat.

Pfff net een drankje gedaan met roemeen. Typisch voorbeeld van lijkt totaal niet op foto!

Maar goed, hij vliegt gelukkig weer terug vandaag.
Greenbean, bewustwording is de eerste stap naar verandering.

Ik herken heel veel van wat je schrijft, maar dan uit mijn relatie. Op het laatst liet ik echt alles van ex afhangen, zo onzeker was ik (door hem gemaakt). Ik wilde zo graag perfect voor hem zijn en het was nooit goed genoeg. Ik werkte fulltime en mijn hele salaris ging op aan zijn schulden, zijn hobby en zijn dure boodschappen maar het was nooit genoeg. Ik wou zo graag weer afvallen maar binnen een dag wist hij me alweer zo te pakken op mijn overgewicht dat ik niet anders wist dan mijn verdriet weg te vreten want wat maakte het uit.... (hij deed het er om, als ik dik en lelijk was waren andere mannen tenminste geen bedreiging).

Achteraf gezien makkelijk te analyseren maar als je er in zit zie je het vaak veel minder goed (of zoals ik, wou het niet zien). Want natuurlijk was ik er zelf bij en natuurlijk wist ik dat er zulke mensen bestaan. Maar als je het nog niet eerder hebt meegemaakt en het wordt zo geraffineerd aangepakt, is het dan raar dat ik het pas herkende toen ik er zo ver in zat dat ik niet meer wist hoe het anders kon zijn?

Sorry voor het hele off topic verhaal, kom nu bij het eind.

We zijn nu bijna 10 maanden verder.

Ik heb mijn zelfvertrouwen terug en ben een hele zooi overtollige kilo's kwijt.

Ik doe weer leuke dingen in plaats van alleen maar voor hem te werken, zorgen en schoonmaken.

Het is slechts een kwestie van tijd voor ik mijn geld terug heb (dat deel dat ik vorder dan).

En de man die ooit met een relatie mag aangaan zal moeten accepteren dat ik ik ben, want ik ben goed zoals ik ben.... (maar nu eerst rondsloeren )

En dat laatste geldt ook voor jou, en iedereen hier. Wees jezelf en doe een ander niet opzettelijk kwaad, dan ben je goed zoals je bent.... en iedere vent die dat niet ziet is jou niet waard!

Zo, genoeg ouwe wijven praat van mij

Terug naar het daten!
Mooie post GB! Wat een mooie ontwikkeling heb je doorgemaakt in een hele korte tijd.
@Dreamchild wauw mooi zeg!

Wat een tof topic is dit toch!
Dreamchild, wat fijn dat je je verhaal met ons deelt! Weet je, niemand is het waard om jezelf zo naar beneden te halen. Jij bent de belangrijkste persoon in je leven. Een partner zou een verrijking van je leven moeten zijn, een aanvulling op je perfecte zelf! Mooi om te lezen dat je jezelf aan het hervinden bent en tot de ontdekking komt dat het leven alleen ook erg leuk kan zijn.

En inderdaad, als je ergens middenin zit is het veel lastiger er objectief naar te kijken. Ik kan ook niet garanderen dat ik nooit meer de fout in zal gaan. Maar bij mij is er nu wel meer bewustzijn wb patronen en valkuilen en dat maakt het wellicht makkelijker ergens mee te stoppen.

Wat erg trouwens dat hij jouw geld heeft opgemaakt

Jempo, vergat ik jou daarnet helemaal meid. Hoe is het met je?
Even klagen en ook wat positiefs.

Ben in Amsterdam aan het swipen en wat een boel leuker mannen! Heb 2 matches die soort van wat terug zeggen zelfs.

Waar ik helemaal depri en geïrriteerd van ben zijn mannen waarmee ik match,dus ik swipe naar rechts en de match ontstaat,en vervolgens wat leuks zeg en dan is de match zomaar ontheft Swipe mij dan niet naar rechts!!!
Reageer later wat uitgebreider op de posts
Dreamchild - bedankt voor jouw verhaal. Heel herkenbaar wat je schrijft over ergens middenin zitten. Als ik soms daaraan terugdenk aan mijn laatste relatie, dan wil ik mijn handen wel voor mijn ogen doen. Maar die al die momenten waren nodig om tot dit punt te komen. En soms stuurt iets zo lang duurt.

Greenbean - weer mooi gereflecteerd, en ook mooi hoe je schrijft dat je wel weet dat je je niet down hoeft te voelen omdat je niet van Hem hoort, je het ergens toch voelt. Ik heb dit ook snel, maar aangezien ik denk dat ik hier wel overheen kan komen, ga ik toch door (met daten). Heel bewust bij elke stap af vragen of het echt is wat ik voel, of dat het onzekere gedachtes zijn.

Elfquest: ik dacht wel open te staan voor alles toen ik weer met Tinder begon (open minded ). Maar ik vind seksdates te plat en voor fwb hecht ik me te snel. En ook lukt het me niet met iemand waar ik niet hét voor voel. Dus ik ga toch voor de twee uitersten. Vriendschap of een Relatie (met hoofdletter). Al sluit ik nog steeds niets helemaal uit. En jij?
quote:Lovestar schreef op 04 april 2017 @ 19:51:

Even klagen en ook wat positiefs.

Ben in Amsterdam aan het swipen en wat een boel leuker mannen! Heb 2 matches die soort van wat terug zeggen zelfs.

Waar ik helemaal depri en geïrriteerd van ben zijn mannen waarmee ik match,dus ik swipe naar rechts en de match ontstaat,en vervolgens wat leuks zeg en dan is de match zomaar ontheft Swipe mij dan niet naar rechts!!!

Is ook de reden dat ik mijn afstand hoger heb ingesteld dan swype ik ook in Amsterdam

En aan dat laatste maak ik me ook schuldig... maar dat komt omdat ik van de week alles naar rechts heb geswyped
En dank voor jullie mooie posts GB en Dreamchild

Het is hier al vaker gezegd maar dichtbij jezelf blijven is toch wel het belangrijkste!
Gb mooi verwoord. Herken me wel in wat je schrijft.

En wij zitten intussen bijna aan een maand!
Treez, hoe gaat het nu met wat je laatst schreef? De doemscenario's? Voel je er nu zekerder in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven