Waar winkelen?
dinsdag 4 april 2017 om 20:24
Hallo allemaal!
Binnenkort heb ik met een vriendin afgesproken om te winkelen. Ik ben specifiek op zoek naar een laptoptas waar ik ook papierwerk en mijn lunch in mee kan nemen en goede jeans. Ik heb maat 44-46, dus helaas kan ik daarvoor niet bij bijvoorbeeld de H&M terecht. Koop liever 1 mooie dure broek, dan 3 van die het net niet zijn voor dat geld.
Waar kan ik daarvoor goed terecht? Hebben jullie nog een favoriete spijkerbroeken winkel?
Liefst in een stad waar alles een beetje bij elkaar zit.
En tips voor de lunch zijn ook erg welkom!
Binnenkort heb ik met een vriendin afgesproken om te winkelen. Ik ben specifiek op zoek naar een laptoptas waar ik ook papierwerk en mijn lunch in mee kan nemen en goede jeans. Ik heb maat 44-46, dus helaas kan ik daarvoor niet bij bijvoorbeeld de H&M terecht. Koop liever 1 mooie dure broek, dan 3 van die het net niet zijn voor dat geld.
Waar kan ik daarvoor goed terecht? Hebben jullie nog een favoriete spijkerbroeken winkel?
Liefst in een stad waar alles een beetje bij elkaar zit.
En tips voor de lunch zijn ook erg welkom!
dinsdag 4 april 2017 om 21:11
quote:Uiltje66 schreef op 04 april 2017 @ 20:53:
Bedankt voor alle tips! We gaan over 2 weken, heb genoeg tijd om een beetje research te doen welke stad welke winkels heeft, maar dit maakt het al een stuk makkelijker!
Wij dachten zelf eerst aan Haarlem, maar allebei zelf nooit geweest en ik zie het hierboven nog niet staan haha.
Haarlem is leuk. Er zijn winkelstraten met de gangbare winkels maar ook kleine straatjes met boetiekjes, speciaalzaken etc. De kleine Houtstraat is er een van. Leuk voor de lunch of koffie : In den gevulden broodmand.
Tassenzaak zit in de straat van de C&A.
Bedankt voor alle tips! We gaan over 2 weken, heb genoeg tijd om een beetje research te doen welke stad welke winkels heeft, maar dit maakt het al een stuk makkelijker!
Wij dachten zelf eerst aan Haarlem, maar allebei zelf nooit geweest en ik zie het hierboven nog niet staan haha.
Haarlem is leuk. Er zijn winkelstraten met de gangbare winkels maar ook kleine straatjes met boetiekjes, speciaalzaken etc. De kleine Houtstraat is er een van. Leuk voor de lunch of koffie : In den gevulden broodmand.
Tassenzaak zit in de straat van de C&A.
dinsdag 4 april 2017 om 21:16
dinsdag 4 april 2017 om 21:17
quote:NM1717 schreef op 04 april 2017 @ 21:16:
https://www.lataza.nl/gro ... MSX5sPBi9MCFdEy0wodM6oGGg
Hier al gekeken.Yes, daar kwam het plaatje vandaan
https://www.lataza.nl/gro ... MSX5sPBi9MCFdEy0wodM6oGGg
Hier al gekeken.Yes, daar kwam het plaatje vandaan
dinsdag 4 april 2017 om 21:23
Voor die laptop tas, moet dat perse een schoudertas zijn of is een rugzak ook goed? Ik kom best veel rugzakken tegen en mijn broertje had een laptop rugzak voor school waar zijn 15-17 inch laptop in paste en ook nog eens zijn schoolspullen. Die van hem is van samsonite maar je hebt ze inmiddels ook goedkoper.
dinsdag 4 april 2017 om 21:47
quote:Uiltje66 schreef op 04 april 2017 @ 20:40:
[...]
Regio en keten maken niet uit! We hebben allebei een dag vrij gepland omdat ik hier in de buurt (Ede/Arnhem) dus niet kan slagen.
Dan is Kleve misschien juist wel leuk omdat dat van daar maar een half uurtje rijden is.
Ik slaag zelf ook amper in Nderland alle is te kort gek word ik ervan.
Maar bv weekend ben ik daar goed geslaagd.
[...]
Regio en keten maken niet uit! We hebben allebei een dag vrij gepland omdat ik hier in de buurt (Ede/Arnhem) dus niet kan slagen.
Dan is Kleve misschien juist wel leuk omdat dat van daar maar een half uurtje rijden is.
Ik slaag zelf ook amper in Nderland alle is te kort gek word ik ervan.
Maar bv weekend ben ik daar goed geslaagd.
woensdag 5 april 2017 om 06:36
Den Bosch is een mooie winkelstad. Daar vind je grote ketens, maar ook de kleinere ketens met "speciaal" assortiment. Voor laptoptas zou je een tassenzaak kunnen bezoeken. Soms zijn er ook mensen die zelf ontworpen tassen verkopen, kans van slagen groter dat je vind wat je zoekt én iets vind dat origineel/bijzonder is. Daarnaast kun je in Den Bosch heerlijk eten. De Bossche Bol, een Bossche Kus etc.
A'dam hetzelfde als hierboven. Echter zonder de originele Bossche Bol en Bossche Kus.
Veel shopplezier gewenst.
A'dam hetzelfde als hierboven. Echter zonder de originele Bossche Bol en Bossche Kus.
Veel shopplezier gewenst.
woensdag 5 april 2017 om 12:42
Ik heb n rot maat broek 44 zit eigenlijk te ruim om de billen.en in de taille moet ik m hebben.
Het zelfde met n jurkje .ik kan beter blouse en rok dragen in een tint.
En neem ik rok.42 of 44. En dan n bloese in 44. Of als het nodig is 46.
Lukt dan vaak wel er n leuk geheel van te maken. Maar kom dan wel vaak uit in zwart en donkerblauw .
Gelukkig hou ik van die twee kleuren.
Het zelfde met n jurkje .ik kan beter blouse en rok dragen in een tint.
En neem ik rok.42 of 44. En dan n bloese in 44. Of als het nodig is 46.
Lukt dan vaak wel er n leuk geheel van te maken. Maar kom dan wel vaak uit in zwart en donkerblauw .
Gelukkig hou ik van die twee kleuren.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 14 april 2017 om 17:59
quote:Uiltje66 schreef op 12 april 2017 @ 19:04:
We gaan toch naar Haarlem!
Moeten we nog ergens zijn behalve op en rond de Grote Houtstraat?
En raden jullie aan om met de trein of auto te gaan?
Ligt er aan hoe lang je wilt blijven. Ik vind parkeren in Haarlem duur, neem dus altijd de trein.
Je zou de auto ook op het parkeerterrein van de Ikea (gratis) kunnen parkeren en dan daar de trein naar het centrum nemen.
We gaan toch naar Haarlem!
Moeten we nog ergens zijn behalve op en rond de Grote Houtstraat?
En raden jullie aan om met de trein of auto te gaan?
Ligt er aan hoe lang je wilt blijven. Ik vind parkeren in Haarlem duur, neem dus altijd de trein.
Je zou de auto ook op het parkeerterrein van de Ikea (gratis) kunnen parkeren en dan daar de trein naar het centrum nemen.