Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Treezebees schreef op 04 april 2017 @ 23:42:

[...]

Hoe langer hoe meer al mag ik niet zeggen dat ik helemaal gerust ben. Lijkt wel to good to be true... doet me denken aan een episode van een half jaar terug waar ik van de ene op de andere minuut van mijn roze wolk donderde...

Ik kan mij voorstellen dat hoe langer je op de aardbol rondloopt, hoe meer ervaring je hebt en daardoor wat voorzichtiger (achterdochtiger?) wordt. Ik bedoel jou niet in het bijzonder Trees, maar in het algemeen. Ik zie het bij jongere mensen (en nu voel ik mij kei oud opeens met eind 20) dat die meer onbevangen zijn in hun dates en de liefde. Dat heb ik nu al niet meer (al lijkt dat soms wel, hoe ik mij ergens in stort )

Wat is je plan Trees?
quote:Kerstfeest1998 schreef op 04 april 2017 @ 23:47:

Dat is dus het punt, ik wil hem juist heel graag ontmoeten. Ik vind zijn persoonlijkheid en stem geweldig, leuk. Maar ik ben zo bang dat ik geen aantrekkingskracht ga voelen en dat dit leuke verhaal dan al eindigt..Als je naar zijn foto's kijkt, kan je dan zeggen dat zijn persoonlijkheid en stem (zoals je hem nu kent) zijn uiterlijk kan compenseren?

Ja, daten

Nee. Niet of even wat langer van het contact genieten totdat je het afkapt of dat je toch nog voor de ja gaat.
quote:Lovestar schreef op 06 april 2017 @ 12:05:

[...]

Wat is je plan Trees?

Genieten, want dat doen we volop, dan zien we vanzelf wel waar het strandt.

En hem vooral niet lastig vallen met mijn onzekerheden maar mijn gal af en en toe hier spuien
quote:neliba schreef op 05 april 2017 @ 07:24:

GB en Dreamstar, bedankt voor het delen van jullie mooie verhalen en zelfinzichten. En maak je vooral geen zorgen dat het niet on topic zou zijn. Dit topic is juist zo mooi door de veelzijdigheid; van hilarische beschrijvingen van mislukte dates tot filosofieën over eigen ontwikkeling. Houden zo!

Cherokee, jij bent lekker druk aan het daten! Jammer dat de Roemeen tegenviel, gelukkig is ie weer op weg naar huis. Zelf date ik zelden of nooit vaker dan 1x per week, merk dat ik het dan de lol erin ga verliezen. Gelukkig doe jij dat wel, hebben we lekker steeds iets nieuws te lezen hier

....Eens
@Roberto

Was ik vergeten te zeggen, maar onthouden van verhalen doe ik maar deels Ik lees terug met meerdere tabjes waardoor het makkelijker wordt om afzonderlijk te reageren
quote:mick87 schreef op 05 april 2017 @ 09:09:

Ik had een leuke man op Tinder leren kennen en een keer mee afgesproken, wat ook heel gezellig was. Maar ineens kreeg ik heel erg (negatieve) kriebels van hem. Hij appte gelijk zo veel, leek al helemaal 'verliefd' etc etc. En ik ben er ineens helemaal klaar mee. En vind m toch niet m'n type. (Stom ik weet t ) dus date van morgen ga ik afzeggen. Vind t best jammer en sneu voor hem.

Hebben anderen dit ook wel eens gehad? Dat je er ineens klaar mee bent nadat het zo veelbeloved begon?

Het kan en het is je goed recht om het af te kappen. Het was leuk en soms kan je er even later anders over denken.

Ik heb het recentelijk nog gehad. Het voelde toch niet goed genoeg. Wij hadden alleen nog niet gedate.
quote:greenbean schreef op 05 april 2017 @ 08:49:

Corona, herkenbaar wat je schrijft. Het is ook lastig als het bij anderen vanzelf lijkt te gaan. Maar bij jou komt het ook nog wel, echt!

S-Blondie, ik zou daar niet teveel aandacht aan besteden, aan wat hij voorstelt. Het gaat in eerste instantie toch om jullie? Ik denk wel dat het goed is om te kijken naar wat voor type man nou eigenlijk bij je past. Dat maakt de kans op succes ook groter denk ik.

Robertooh,

je klinkt seksverslaafd Niks mis mee, maar ik vraag me af hoe mensen dat kunnen met zoveel tegelijk. Ik kan en wil dat niet. Heb al moeite met 1 tegelijk wanneer er geen gevoel bij komt kijken.

Cherokee,

hopelijk heb je snel weer een nieuwe date!

Ik heb wat matches op Tinder maar de meesten reageren niet. Ik zou deze week wel weer een date willen, heb een paar dagen vrij dus ik heb de tijd. En ik zit zo met filmmaker in mijn hoofd, zo stom. Ik wil niet meer teveel aan hem denken maar het gebeurt toch. Ik ga de dingen dan toch weer teveel analyseren.

Maar goed, ik heb echt leuke dates gehad sinds het uitging met ex dus het lukt me vast wel om weer iemand te vinden met wie het klikt. Ben ook best blij dat ik ook bij andere mannen aantrekkingskracht kan voelen. Hoewel het met de filmmaker toch echt anders was dan met ex. Bij die laatste was het echt vuurwerk, bij de filmmaker voelde het allemaal wat matter. Kwam natuurlijk ook doordat de nadruk op seks lag en dat is voor mij gewoon niet genoeg om mezelf te kunnen laten gaan.

Waarom is hij seksverslaafd? Ook al zeg je dat het zo klinkt.....

Ik wou dat ik zoveel kon sloeren
quote:zoetjerminder schreef op 05 april 2017 @ 09:23:

Ik denk dat gb het totaal niet negatief bedoelde Stellar en niet (ver) oordeelde gezien de smiley. Volgens mij geeft ze Robertooooh groot gelijk en geeft ze aan zelf niet zo te zijn. Niets mis met lekker sloeren

Goed dat je jezelf laat horen

Ben er zelf niet mee eens, want op mij kwam het niet zo over. Maar wellicht dat het inderdaad anders bedoeld was. (ben mosterd denk ik?)
quote:greenbean schreef op 05 april 2017 @ 09:55:

Een seksverslaafde gaat toch niet altijd over grenzen van fatsoen heen? Mijn opmerking was niet als kritiek bedoeld of wat dan ook, vroeg me gewoon af hoe mensen met zoveel mensen tegelijkertijd kunnen seksen. En inderdaad hoe dat dan werkt met gevoelens enzo. Voel je niet aangevallen, Stellar.

En hier proef ik toch weer een (negatief)waardeoordeel.

Ik vind het vervelend, want ik heb het gevoel dat ik nu erop loop te hakken. Ik denk dat ik even door lees wat er zoal geschreven is.
quote:elfquest24 schreef op 05 april 2017 @ 13:02:

[...]

.....

Tot mijn verbazing nam date met 3 kinderen nog contact op. Geen sorry voor zijn lakse gedrag. Er werd met geen woord gerept over dat hij me een dubbeldate had laten regelen en om 10 uur aan kwam kakken met dat het niet doorging. Hij wilde een herkansing. Ik zei niks. Uiteindelijk was de boodschap duidelijk geloof ik, maar kwam hij toch nog met een voorstel voor een uitgebreide date inclusief hotel. Ik heb gereageerd dat hij dat misschien aan een vrouw moet voorstellen die het niet erg vindt om om 10 uur te horen dat een date niet doorgaat, maar dat ik dat niet ben.

.... en dan
quote:Kerstfeest1998 schreef op 05 april 2017 @ 18:15:

Bedankt voor jullie reacties, besloten om toch met hem af te spreken (vanavond al) en ik vind het eerlijk gezegd dood eng.. Heb al zovaak met dates gehad met mannen van tinder maar dit voelt toch anders. Iemand nog tips voor de zenuwen? ????

Jeeej! Ik hoop dat het harstikke leuk wordt!

Met jezelf praten in de spiegel

Lekker een stukje fietsen en wandelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 06 april 2017 @ 12:25:

[...]

Waarom is hij seksverslaafd? Ook al zeg je dat het zo klinkt.....

Ik wou dat ik zoveel kon sloeren Wacht maar tot je 40+ bent en heel wat in te halen hebt
quote:Lovestar schreef op 06 april 2017 @ 11:57:

Ik zie dat ik het bijlezen niet afgemaakt heb gisteren

Heb iets wat ik met jullie wil bespreken.

Ben in gesprek met een man, best leuk, ziet er oké uit. Irl zou ik hem voorbij lopen. Waar ik mee zit is dat mijn gevoel niet echt duidt op dat ik meer wil met hem. Meer kletsen, daten oid. En dat komt omdat ik vaagjes een niet-pluis gevoel heb. Hij lijkt sommige dingen niet goed aan te voelen, wat meer op zijn eigen spoor te zitten. Hij blijft soms hangen in bepaalde dingetjes. Als ik dit nu opschrijf, weet ik eigenlijk wat ik moet doen......Waar ik dan mee worstel is: waarom vertrouw ik niet op mijn eigen gevoel? Oordeel ik niet te veel en te snel? Wat als het toch wel een hele leuke man is?

Ik merk dat ik vooral mee zit dat ik niet op mijn gevoel kan varen

Voorop, als het niet goed voelt, zou ik niet verder gaat. Als je denkt, ik weet het nog niet zo goed, zou ik vooral wel afspreken om het zeker te weten. Juist irl kom je erachter of je gevoel gepasseerd is op iets in jezelf of dat het echt bij hem zit. En als ik twijfel, dan een date afspreken die je kunt afkappen of verlengen naar mate je gevoel wel of niet bevestigd wordt.

Trouwens, handig dat met die aapjes. Ik merk dat ik wel eens wil reageren, maar niet meer wil teruglezen of ik het allemaal wel goed heb en dan uiteindelijk niet reageer. En dan te bedenken dat ik al zoveel reageer. Mss beter voor jullie om het zo te laten
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:mats schreef op 05 april 2017 @ 19:46:

Ik kruip even in de mee lees stand, ben momenteel erg druk met werk om op iedereen te reageren.

Ik lees steeds meer nieuwe mensen, input van en naar elkaar en dat vind ik toch oprecht wel heel erg mooi om te lezen!

Leuk om ontwikkelingen te lezen, dat wilde ik gewoon even zeggen aan iedereen.

Enne, Cherokee,

Dan mijn huidige date status:

Nog steeds contact met ver-weg-wonende-maar-leuke-dame-met-90/10% Mats zijde.

Ik heb op meerdere vlakken wel een klik met haar, zij is qua uitspraken en humor wel waar ik van kan genieten en soms kan ik al lachen door een simpel, stom appje.

Toch hou ik het een beetje af, dit weekend ga ik haar verrassen want ze is jarig.

Ze brengt mij aan twijfelen want ze geeft zo nu en dan aan dat er een weg in te vinden is en ik vind het te vroeg om het zwaar te maken om te weten te komen hoe zij dat dan voor zich ziet.

Van de andere kant merk ik dat er gevoelens aan het ontstaan zijn en het laatste dat ik wil is dat we elkaar kwetsen.

Gisteravond een date gehad waar ik nieuwsgierig naar was!

Laten we het er maar op houden dat ik het soms bij nieuwsgierigheid moet houden, totaal niet waar ik mij goed bij voel.

Zondag nog een date waar ik geen verwachtingen van heb, met haar al een tijdje contact en we hebben raakvlakken.

We appen elkaar soms dagen niet maar als het contact er is dan is het zeer aangenaam.

Klinkt goed allemaal

Dat er gevoelens (zijn ontstaan) verbaast mij niet. Denk dat je voor jezelf moet bepalen tot waar. Want inderdaad, mocht je besluiten (en dat kan op elk moment) om het af te kappen omdat je er geen toekomst inziet, dan is het beter daarmee niet te lang mee te wachten. Leuk dat je haar gaat verrassen Wat is de verrassing?

Ach, je bent een ervaring rijker toch? En zondag een date, wat leuk!
Gebruiken jullie btw ook snapchat? Krijg daar best wat verzoekjes over of ik daarop wil praten maar heb t idee dat t vooral is voor uitwisselen van bepaalde foto's en filmpjes.... waar ik niet van ben...

En dat kun je op Whatsapp toch ook dus snap niet helemaal wat t verschil is met snapchat....
quote:SilverShadow schreef op 05 april 2017 @ 22:31:

Ik heb in een overmoedig bui iemand op Facebook gevraagd om een keer koffie te doen. Vond hem al leuk voor mijn "ik ga wel eenzaam dood" beslissing.

Kans is natuurlijk groot dat hij nee zegt. Dan ga ik weer terug in mijn fase.

Je gaat misschien wel alleen dood, maar je hoeft niet eenzaam te zijn *iets warms en hartelijk*
quote:CherokeeRose1977 schreef op 05 april 2017 @ 23:23:

Zo, even een update van mij.

Zou vanavond een date hebben met zuid amerikaan. Zou me gisteren nog contacten, niks gehoord. Vanavond pas en toen had ik er niet echt veel zin meer in om zijn kant op te gaan dus afgekapt.

Mijn instagram/tinder match is wel erg leuk hij wou me alle hoeken van de kamer laten zien dus die zie ik dit weekend voor een sex date. Woont ook vlakbij dus dat scheelt!

En ook nog leuk contact met een engelsman, die zie ik vrijdag in Amsterdam. Maar dan heb ik ook nog de Amsterdammer maar goed,die woont daar dus die date verplaats ik naar een andere keer.

Heb ook nog contact met een Braziliaan voor vrijdag maar de Engelsman is leuker dus die cancel ik.

Oh en nog een andere man waarmee ik voor dinsdag heb afgesproken.

Is toch wel wat veel nu ik t zo lees Je bent heerlijk om te lezen Wordt altijd zo blij van jou berichten!
quote:Lovestar schreef op 06 april 2017 @ 12:43:

[...]

Je bent heerlijk om te lezen Wordt altijd zo blij van jou berichten!Lief van je! maar het gaat uiteindelijk om de praktijk hè! dus geen woorden maar daden
quote:RofDutchie schreef op 06 april 2017 @ 01:47:

Wegens herkenning gewijzigd.

Oef, net op tijd geweest met lezen en reageren zie ik

Ik begrijp je.....Lastig. Hij vindt jou echt leuk, dus blijkbaar vindt hij het niet erg dat jij het minder hebt. Neemt niet weg dat jij er anders over denkt en het niet zo leuk vindt. Hoe groot is het eigenlijk? Iemand is niet perfect en zolang jij er niet grote irritaties van krijg of jou tastbaar in benadeel zou ik kijken hoe je ermee kan omgaan.

Wat is je eigen opleidingsniveau en weet je wat je later waard ben? Kan het zijn dat je ergens onzeker over voelt?

Ik vraag het, omdat ik het andersom meegemaakt heb
quote:CherokeeRose1977 schreef op 06 april 2017 @ 12:49:

[...]

Lief van je! maar het gaat uiteindelijk om de praktijk hè! dus geen woorden maar daden

En die breng je volgens mij ook aardig in de praktijk. Go girl!!!!

Wees meester en vormgever van jezelf
quote:neliba schreef op 06 april 2017 @ 07:24:

....

Ik heb op dit moment vijf mannen die met mij op date willen:

* man hier uit de buurt, verwarmingsmonteur, ik denk dat hij iets te "simpel" voor mij is (sorry wil niet arrogant klinken, maar ik denk dat wij elkaar eigenlijk gewoon niet zoveel te vertellen hebben)

* belg die volgende week hier moet zijn voor zijn werk en vraagt of hij dan kan blijven slapen. Op de bank weliswaar, maar als het dan niet klikt, zit je dus wel de hele avond met zo'n kerel opgescheept

* militair die op half uur afstand woont. Volgens mij leuke kerel. Nog niet echt veel gechat, dus heb nog geen heel goed beeld van hem.

* man met wie het contact heel leuk begon maar die nu alleen nog maar op seks uit lijkt nadat we één keer ondeugend gechat hebben.

* leuke man met wie ik gisteren aan de praat ben geraakt en drie uur non stop gechat heb, lijken echt een klik te hebben

Aangezien ik een behoorlijk volle agenda heb de komende weken, wil ik niet ieder vrij uurtje volplannen met dates. Ik hou ook wel van een beetje me-time Ik denk dat ik maar ga proberen om iets te plannen met die laatste man. De rest moet maar even wachten (met het risico dat het dan doodbloedt)

1=nee

2=ook nee. Ik zou het niet willen inderdaad

3= verder mee chatten

4= Voor mij een afknapper, maar ben dan ook niet van het sexchatten en vrij snel op (sex)date. Doe waar jij je goed bij voelt Misschien is dit weer een ervaring die je kan meenemen

5= die gaat sowieso door
quote:Robertooooh schreef op 06 april 2017 @ 07:26:

Lastig voor je. Maar wat is er erg aan op dit moment. Je studeert? Je praat over een situatie als hij 50 is. Daar zit nog 25 jaar tussen? En dan wil je je nu druk maken? Geniet er lekker van nu. Blijf elkaar pesten en uitdagen. En tegen de tijd dat je na gaat denken over een gezin Kun je je Mss hier druk over gaan maken?

Hier met een kater wakker geworden. Date heeft gisteravond onze date voor vnv gecanceld. Ik zou er te serieus instaan en dat beangstigd haar. Voor eens denk ik steeds na wat ik zeg, maak niet teveel dubbelzinnige opmerkingen, begin niet te vaak over sex en probeer leuk het gesprek te voeren. Is zij nog niet klaar voor een serieus iets en wil ze nog niet te snel afspreken. Wtf doe je dan op Tinder? Denk ik dan. Sorry. Moest het even kwijt.

En dan sinds 5 minuten een nieuwe match op 8km. Voor vnv afspreken zeker iets te vlug?

Graag of niet En als zij er zo over denkt, tja. Jammer dan.

Nee hoor, doe waar je zin in heb Als zij er voor openstaat, go with the flow!
quote:Robertooooh schreef op 06 april 2017 @ 12:51:

[...]

En die breng je volgens mij ook aardig in de praktijk. Go girl!!!!

nou...zeggen dat je afspreekt en daadwerkelijk afspreken dat zijn wel 2 verschillende dingen. Ben er wel achter dat je dat vaak pas de dag zelf 100% zeker weet. Ik check ook altijd bij iemand op de dag zelf of t nog doorgaat. Ivm eventueel meerdere lijntjes die ik zelf ook vaak heb
quote:Silverback schreef op 06 april 2017 @ 11:22:

Geloof dat dit het vaste Tinder topic is? Maar een accountje aangemaakt om mee te kletsen.

Sinds een paar weken weer vrijgezel en bedacht me: zal ik Tinder (of welke app dan ook) weer eens installeren of niet? Aan de ene kant geen zin om weer alleen op de bank te zitten, aan de andere kant ook helemaal geen zin om dat hele 'semi-spontane-leren-kennen'-proces weer in gang te gaan zetten. Überhaupt momenteel geen idee of ik nu een relatie wil of gewoon nu en dan 'gezelschap'.

Anyway, ik ga hier zo nu en dan eens binnengluren denk ik. ;)

Welkom! Leuk dat je speciaal een account heb aangemaakt om mee te schrijven

Wat ik nu maar bedacht heb is om gewoon leuke dingen te gaan doen en hopelijk mijn kansen te vergroten om hem in het wild tegen te komen

Doe waar je zin in hebt. Als je even wilt swipen doe je dat. Geen voorgeschreven regel dat je in een bepaalde situatie, mood mag swipen
quote:Treezebees schreef op 06 april 2017 @ 12:13:

[...]

Genieten, want dat doen we volop, dan zien we vanzelf wel waar het strandt.

En hem vooral niet lastig vallen met mijn onzekerheden maar mijn gal af en en toe hier spuien Goed plan (zou ook de mijne zijn )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven